Šiemet UAB "Vilniaus Autobusai" nusprendė, kad į sodus ir prie ežerų autobusai važiuos dažniau, o 36 ir 76 kaip tik pravažiuoja Žaliuosius Ežerus ir važiuoja į sodus ypač 76 autobusas į pačius sodus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąKlystat raudoni keleivių kontrolierių autobusiukai būna St. Verkių Rūmai tiek link miesto, tiek link Balsių, St. Mokykla ir Ragučio St., link miesto. Dar būna, kad kai kurie kontrolieriai važinėja 36 visą dieną ir visa trasą ypač vasara.
O šiaip vasaros sezonui reikėtų padidinti visą trasą dirbančių kontrolierių skaičių į sodus ir poilsiavietes važiuojančiuose maršrutuose.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNesuprantu, kam stovėti stotelėse "Verkių Rūmai" ir "Ragučio". Geriau stovėtų stotelėse "Verkių Riešė" ir "Balsiai", kur žymiai daugiau žmonių.
O šiaip vasaros sezonui reikėtų padidinti visą trasą dirbančių kontrolierių skaičių į sodus ir poilsiavietes važiuojančiuose maršrutuose.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąRealūs skaičiai yra matomi peržiūrėjus konkretaus maršruto pelningumą ir nuostolingumą. Tiesa, pamiršau, kad Vilniuje dar ne visur veikia elektroniniai komposteriai.
Pvz., Kaune realius skaičius galima matyti peržiūrėjus bilietų įsigijimo iš vairuotojų išklotines bei pridėjus skaičių, kiek tame maršrute pažymėta vienkartinių bilietų.
Tada tie skaičiai palyginami su keleivių srautais ir jei matyti, kad maršrutas nuostolingas, o keleiviai nesutelpa - tai jau aišku, kad kažkas labai negerai
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNesuprantu, kam stovėti stotelėse "Verkių Rūmai" ir "Ragučio". Geriau stovėtų stotelėse "Verkių Riešė" ir "Balsiai", kur žymiai daugiau žmonių.
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąnereikia tu kontrolieriu,ka cia kalbat NESAMONES..
Parašė rufas...trUžsienietiški nemokami puslapių talpinimo serveriai turi netašytą įprotį "nubaiginėti" puslapius. O autorius nėra toks no-liferis ir neturi laiko kaskart viską iš naujo atitaisinėti. Kantrybės, tuoj bus atostogos, bus daugiau laiko, bus galima sutvarkyt.
O dėl troleibusų sąrašų, dar norėčiau papildyti, šituo: http://www.phototrans.eu/24,1041,0.html
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąnereikia tu kontrolieriu,ka cia kalbat NESAMONES..
2. Nerašyk didžiosiomis raidėmis ir neryškink ir taip parašytą nesąmonę.
3.
4. Paskaityk iš naujo, nes man atrodo visai ne taip supratai komentarą ir dėl to apsikvailinaiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė rufas...trO autorius nėra toks no-liferis ir neturi laiko kaskart viską iš naujo atitaisinėti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO jeigu tiksliau - beveik visur veikia seni geri raudoni metaliniai komposteriai. Kai kuriuose autobusuose - greta tų naujesnių komposterių (kur reikia įkišti talonėlį ir ant jo atspausdinama kažkokia skaičių kombinacija). Ir duomenų apie pažymėtus talonėlius mechaniniai skylamušiai turbūt nefiksuoja.
"Tie raudoni" - mechaniniai.
"Tie, kurie atspausdina kažkokią skaičių kombinaciją" - elektroniniai. Beje, ta "kažkokia skaičių kombinacija" dažniausiai yra data, laikas, transporto priemonės garažinis nr.
ŽINOMA, kad mechaniniai jokių duomenų nefiksuoja. ŽINOMA, kad taip, čia net nereikėtų kelti tokios abejonėsParašė c2h5oh Rodyti pranešimąo tie, kas su mėnesiniais? Kodėl jie į "realius skaičius" neįeina?Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMan iš tavo paaiškinimo vistiek neaišku, kodėl "keleivių srautai" skiriasi nuo "realių skaičių". Ar į keleivių srautus įskaičiuoti ir zuikiai?
"Realūs skaičiai" - ataskaitos, kuriose atsispindi įsigytų bilietų kaina ir maršruto ar reiso rentabilumas. Kitaip tariant, suvesti buhalteriniai pajamingumo skaičiai popieriuje. Ir jais nesužaisi - jie yra tokie, kokie yra.
"Keleivių srautai" - stebimas ir popieriuje užfiksuotas dažniausiai skaičiaus skale arba konkrečiu skaičiumi išreikštas keleivių srautas konkrečiame reise. Vėliau duomenys gali būti apdoroti iki konkrečių atkarpų ar konkrečių maršrutų.
Kad suprastum:
"Realūs skaičiai" atspindi, kiek parduotuvę tą mėnesį uždirbo.
"Keleivių srautuose" atsispindi, kiek toje parduotuvėje mėnesio gale po inventorizacijos rasta prekių.
Jei "Realūs skaičiai" mažesni, negu keleivių srauto duomenys, tai reiškia, kad daug kas važinėja be bilieto. Bet parduotuvėje maža "realių skaičių" suma ir mažas keleivių srautas (prekių kiekis) vaizduotų vogimą iš parduotuvės.
p.s., žinoma, kad į keleivių srautus įskaičiuojami zuikiai. Toks jausmas, kad nežinai, kad yra keleivių srautai.
Autobusu/troleibusu važinėja žmogus ir jis skaičiuoja kiekvienoj stotelėj įlipančių ir išlipančių keleivių skaičių. Apdorojus duomenis, matyti, kiek keleivių kiekvienoj atkarpoj ir kokiais maršrutais ir reisais važiuoja dažnai/retai.
Skaičiuojant, juk nežinai, kuris "zuikis", kuris be, tai ir skaičiuojami visiPaskutinis taisė Ametistas; 2010.05.20, 17:11.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąnereikia tu kontrolieriu,ka cia kalbat NESAMONES..
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąžinoma, kad į keleivių srautus įskaičiuojami zuikiai. Toks jausmas, kad nežinai, kad yra keleivių srautai.
Skaičiuojant, juk nežinai, kuris "zuikis", kuris be, tai ir skaičiuojami visi
Beje, dėl baudų — pinigai keliauja tiesiai į valstybės biudžetą?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMatyt, į tuos gana mistinius „keleivių srautus“ taip pat įeina ir vaikai iki 7 metų?
Beje, dėl baudų — pinigai keliauja tiesiai į valstybės biudžetą?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTad nei parkai, nei "Susisiekimo paslaugos", nei savivaldybė negauna nė cento už baudas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia ir yra visas paradoksas. Ir kvepia grubiu įstatymų pažeidimu. Tos taip vadinamos baudos visai nėra baudos, nes nėra išrašomas administracinės teisės pažeidimo protokolas. Tik išduodamas kažkoks kvitas. Administracine tvarka yra baudžiama tik tuomet, kai baudą paskiria policija vietoje (kai gaudo zuikius kartu su kontrolieriais) ar policijos komisariate.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMatyt, į tuos gana mistinius „keleivių srautus“ taip pat įeina ir vaikai iki 7 metų?
Beje, dėl baudų — pinigai keliauja tiesiai į valstybės biudžetą?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNemeluok. Taip yra ne visada. Pvz. Kaune dažniausiai išrašomas reikiamas protokolas ir pinigai keliauja "Kauno autobusų" sąskaiton.
1) administracinės komisijos prie savivaldybių tarybų;
2) savivaldybių seniūnijų kaimo vietovėse seniūnai;
3) (neteko galios);
4) rajonų (miestų) apylinkių teismai (apylinkių teismų teisėjai);
5) policija, valstybinės inspekcijos ir kiti Lietuvos Respublikos įstatymų tam įgalioti organai (pareigūnai).
Administracinė bauda yra sumokama arba į valstybės biudžetą (į Mokesčių inspekcijos sąskaitą). Nesu tikras, kai kuriais atvejais berods bauda mokama savivaldybei.
Jokie LR įstatymai neįgalioja privačių saugos tarnybų darbuotojų skirti baudas. Lygiai kaip ir autobusų parkų darbuotojų ar Vilniaus atveju SĮ
"Susisiekimo paslaugos" darbuotojų.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKoks Vilniaus troleibusų sistemos ilgis?
Comment
Comment