Na, trūlikų naujų tikrai reikėtų... Škodos savo atgyveno
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNa, trūlikų naujų tikrai reikėtų... Škodos savo atgyveno
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNa, trūlikų naujų tikrai reikėtų... Škodos savo atgyvenoPlečiant troleibusų tinklą teks papildyti ir troleibusų parką. Kad vilniečiai galėtų važinėti iki Santariškių, papildomai bendrovė „Vilniaus troleibusai“ turės įsigyti dar apie 25 troleibusus. Tam reikėtų apie 32 mln. litų.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąlrytas.ltKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąlrytas.lt
beje susimąsčiau, kaip troleibusai ruošiasi pasiekti iš galinių maršruto stotelių pasiekti parkus ir atvirkščiai? juk kaip ir kontaktinis tinklas nepritaikytas posūkiui iš kalvarijų g į antakalnio pusę... antakalnio parkas -> stotis -> santariškės? tai negi kasdien pradės važinėti kokią 3 ryto, kad pirmasis reisas iš santariškių pajudėtų kokią 4?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąbet tie 25 pasiskirstys per visus miesto maršrutus, taigi visi tie nauji trulikai nepaklius į naująsias linijas, teks kopti į škodas, o gaila
beje susimąsčiau, kaip troleibusai ruošiasi pasiekti iš galinių maršruto stotelių pasiekti parkus ir atvirkščiai? juk kaip ir kontaktinis tinklas nepritaikytas posūkiui iš kalvarijų g į antakalnio pusę... antakalnio parkas -> stotis -> santariškės? tai negi kasdien pradės važinėti kokią 3 ryto, kad pirmasis reisas iš santariškių pajudėtų kokią 4?
Kontaktinio nėra tik atkarpoje Žvalgų g., kuri būtų reikalinga tik atvažiuojant troleibusams iš parko ir galbūt grįžtant.
Kalvarijų gatvėje ties Žvalgų g kontaktinio tinklo dabar nėra, bet kadangi jis ateityje numatomas per visą Kalvarijų gatvę, tuo remdamasis manau, kad ši maža atkarpa leis sutrumpinti atstumą ir važiavimo laiką tarp 1-ojo parko ir Santariškių.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.10.22, 00:32.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąbet tie 25 pasiskirstys per visus miesto maršrutus, taigi visi tie nauji trulikai nepaklius į naująsias linijas, teks kopti į škodas, o gaila
beje susimąsčiau, kaip troleibusai ruošiasi pasiekti iš galinių maršruto stotelių pasiekti parkus ir atvirkščiai? juk kaip ir kontaktinis tinklas nepritaikytas posūkiui iš kalvarijų g į antakalnio pusę... antakalnio parkas -> stotis -> santariškės? tai negi kasdien pradės važinėti kokią 3 ryto, kad pirmasis reisas iš santariškių pajudėtų kokią 4?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Kol kas nereikėtų šnėkėti apie keistus maršrutus.
Vytautas_LT:
Galima padaryti ir kažką panašaus: Antakalnis ->Valakampių tiltas-> Žirmūnų g-> Žvalgų g. -> Kalvarijų g -> Santariškės
Kontaktinio nėra tik atkarpoje Žvalgų g., kuri būtų reikalinga tik atvažiuojant troleibusams iš parko ir galbūt grįžtant.
Kalvarijų gatvėje ties Žvalgų g kontaktinio tinklo dabar nėra, bet kadangi jis ateityje numatomas per visą Kalvarijų gatvę, tuo remdamasis manau, kad ši maža atkarpa leis sutrumpinti atstumą ir važiavimo laiką tarp 1-ojo parko ir Santariškių.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąTai vaziuos is antrojo troleibusu parko, nuo ten manau santariskes pasiektu per koki 20min. tikrai nereiketu isvaziuoti 3 h.
tad ką vėl važiuos narbuto -> žvėrynas -> pamėnkalnio -> jogailos -> kalvarijų g.? konstitucijos prospekte atšakos į kalvarijų g. tikrai nedarys... kaip kad nedarys atšakos iš kareivių g į kalvarijų, o žvalgų g ir apskritai šiaurinė vis dar kybo ore.
Beje kalbant apie šią gatvę, ypač jei gyventojai priešinasi, kodėl nepadaroma ten gatvė tik viešajam transportui? vietoj 4 juostų, turėtų 2, bet skirtas tik visuom transp, taksi, spec tarnyboms ir VIP
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKažkur jau 2 kartus tai girdėjau Visgi įdomu, kaip jie ruošiasi "pratęsti" 5 maršruto troleibusą iki Santariškių. Žmonės, kuriems jis yra vienintelis transportas iš Žirmūnų žiedo-Verkių g.- Kareivių g. nebus patenkinti tokiu pratęsimu. 20 maršrutas nėra tai, ko reikia žmonėms - jis važiuoja ilgiau nei 5-as. Čia jau greičiau nukreipimas į Marsą, nepaliekant Kareivių g. tiesioginio susisiekimo su stotimi. Jau geriau 5-o reisus praretinti ir 26 maršruto autobusus pakeisti troleibusais (26 numeris lieka). Taip būtų mažiau painiavos.
Kalvarijų gatvėje yra ir liks maršrutai į stotį, Žirmūnų gatvėje taip pat yra ir liks. Lieka 1 stotelė Kareivių g., kuri "neteks" tiesioginio maršruto į stotį - ar dėl jos verta aukoti 3 mikrorajonų susisiekimo pagerinimą?
Nepapraščiau būtų pradėti nuo Ateities g. ten tik laidus nutiesti reikia, stulpai jau stovi...Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.10.22, 11:41.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO tu važiuotum iš Santariškių į Stotį per Pašilaičius, Karoliniškės, Savanorių pr.? Juk čia važiavimas ratu aplink pusę miesto, kelionė truks >1 val. (neskaitant kamščių). Kalvarijų ir Pylimo gatvėm gerokai tiesiau.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO tu pagalvojai, kad čia labai svarbi tranzitinė arterija miegamųjų rajonų gyventojam? Kitas dalykas, jei atsisakytų autobusų, sumažėtų ir tarša tose zonose. Dabar zuja 55 autobusas vos 2-3 į valandą, žiauru. Ir nukak, jei gudrus į tas Karoliniškes, trakim iš Jaruzalės tiesiai ir dažnai.
Ir džiugu, kad naują liniją pirmiausiai planuojama tiesti ten, kur reikia, o ne ten, kur paprasčiausia.
Comment
-
Man atrodo, kad jokių jungiamųjų linijų troleibusams, grįžtantiems į parką iš Santariškių nereikia - užtektų pravažiuoti Kalvarijų g. iki Žaliojo tilto, o tada jau tiesiu keliu per Žygimantų g. į Antakalnį.
Jei jau prakalbome apie jungtis, tai tokią gal ir galima būtų įgrūsti posūkiui iš Antakalnio žiedo/Saulėtekio į 1-ąjį parką. Dabar gi troleibusai taip sakant vežioja orą darydami ratą nuo Klinikų iki Klinikų per Petro ir Povilo žiedą.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKiek žmonių važiuoja iš Jeruzalės į Karoliniškės, o kiek - į centrą ir stotį? Į centrą ir stotį gerokai daugiau. Ten pirmiausia ir reikia troleibusų linijos.
Ir džiugu, kad naują liniją pirmiausiai planuojama tiesti ten, kur reikia, o ne ten, kur paprasčiausia.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKą manote apie tokį maršrutą.
Atvaizdas
Maršruto trasa: L.Asanavičiūtės g. - Laisvės pr. - Kaimelio g. - Ateities g. - Jeruzalės g.
Nesusidaro pernelyg ilgas maršrutas - 10,6 km
Aptarnautų antrasis troleibusų parkas
Išnaudojamos esamos ir perspektyvinės kontaktinio tinklo linijos
Comment
-
Parašė trolyno Rodyti pranešimąpries tai, kad paleist toki marsruta, reikia idyt nauju transporto priemoniu.Nes is esamu transporto priemoniu- negalimas atvejis kurt toki marsruta
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠitas klausimas jau buvo nagrinėtas kiek anksčiau. 21-asis maršrutas ir buvo numatytas kaip "Karoliniškės - Santariškės" būtent šia trąsa, tik jo žiedas būtų dabartinis 26-o autobuso žiedas (prie J.Franko namų kvartalo), o ne žiedinė sankryža.
Comment
Comment