Na, trūlikų naujų tikrai reikėtų... Škodos savo atgyveno
Plečiant troleibusų tinklą teks papildyti ir troleibusų parką. Kad vilniečiai galėtų važinėti iki Santariškių, papildomai bendrovė „Vilniaus troleibusai“ turės įsigyti dar apie 25 troleibusus. Tam reikėtų apie 32 mln. litų.
bet tie 25 pasiskirstys per visus miesto maršrutus, taigi visi tie nauji trulikai nepaklius į naująsias linijas, teks kopti į škodas, o gaila
beje susimąsčiau, kaip troleibusai ruošiasi pasiekti iš galinių maršruto stotelių pasiekti parkus ir atvirkščiai? juk kaip ir kontaktinis tinklas nepritaikytas posūkiui iš kalvarijų g į antakalnio pusę... antakalnio parkas -> stotis -> santariškės? tai negi kasdien pradės važinėti kokią 3 ryto, kad pirmasis reisas iš santariškių pajudėtų kokią 4?
bet tie 25 pasiskirstys per visus miesto maršrutus, taigi visi tie nauji trulikai nepaklius į naująsias linijas, teks kopti į škodas, o gaila
beje susimąsčiau, kaip troleibusai ruošiasi pasiekti iš galinių maršruto stotelių pasiekti parkus ir atvirkščiai? juk kaip ir kontaktinis tinklas nepritaikytas posūkiui iš kalvarijų g į antakalnio pusę... antakalnio parkas -> stotis -> santariškės? tai negi kasdien pradės važinėti kokią 3 ryto, kad pirmasis reisas iš santariškių pajudėtų kokią 4?
Galima padaryti ir kažką panašaus: Antakalnis ->Valakampių tiltas-> Žirmūnų g-> Žvalgų g. -> Kalvarijų g -> Santariškės
Kontaktinio nėra tik atkarpoje Žvalgų g., kuri būtų reikalinga tik atvažiuojant troleibusams iš parko ir galbūt grįžtant.
Kalvarijų gatvėje ties Žvalgų g kontaktinio tinklo dabar nėra, bet kadangi jis ateityje numatomas per visą Kalvarijų gatvę, tuo remdamasis manau, kad ši maža atkarpa leis sutrumpinti atstumą ir važiavimo laiką tarp 1-ojo parko ir Santariškių.
bet tie 25 pasiskirstys per visus miesto maršrutus, taigi visi tie nauji trulikai nepaklius į naująsias linijas, teks kopti į škodas, o gaila
beje susimąsčiau, kaip troleibusai ruošiasi pasiekti iš galinių maršruto stotelių pasiekti parkus ir atvirkščiai? juk kaip ir kontaktinis tinklas nepritaikytas posūkiui iš kalvarijų g į antakalnio pusę... antakalnio parkas -> stotis -> santariškės? tai negi kasdien pradės važinėti kokią 3 ryto, kad pirmasis reisas iš santariškių pajudėtų kokią 4?
Tai vaziuos is antrojo troleibusu parko, nuo ten manau santariskes pasiektu per koki 20min. tikrai nereiketu isvaziuoti 3 h.
Galima padaryti ir kažką panašaus: Antakalnis ->Valakampių tiltas-> Žirmūnų g-> Žvalgų g. -> Kalvarijų g -> Santariškės
Kontaktinio nėra tik atkarpoje Žvalgų g., kuri būtų reikalinga tik atvažiuojant troleibusams iš parko ir galbūt grįžtant.
Kalvarijų gatvėje ties Žvalgų g kontaktinio tinklo dabar nėra, bet kadangi jis ateityje numatomas per visą Kalvarijų gatvę, tuo remdamasis manau, kad ši maža atkarpa leis sutrumpinti atstumą ir važiavimo laiką tarp 1-ojo parko ir Santariškių.
Čia kol kas visai neekonomiškas variantas, ypač Žvalgų g. Todėl, kad pastaroji gatvė, tikiuosi po kokių 5 metų bus pradėta kaip Šiaurinės g. dalis. O Pati Šiaurinė g. projektuojama troleibusam, metro tik nenusisekusios sapalionės
Tai vaziuos is antrojo troleibusu parko, nuo ten manau santariskes pasiektu per koki 20min. tikrai nereiketu isvaziuoti 3 h.
2 parkas, čia tas, kur viršuliškėse? bet kaip reikės elgtis tol, kol nebus ateities g. linijos? Juk taip pirmasis etapas pasirinktas visai kitas. Ir beje, ar parkuose yra pakankamai vietos 25 troleibusams (juo labiau jų aptarnavimui)? nesu kompetentingas, bet visgi...
tad ką vėl važiuos narbuto -> žvėrynas -> pamėnkalnio -> jogailos -> kalvarijų g.? konstitucijos prospekte atšakos į kalvarijų g. tikrai nedarys... kaip kad nedarys atšakos iš kareivių g į kalvarijų, o žvalgų g ir apskritai šiaurinė vis dar kybo ore.
Beje kalbant apie šią gatvę, ypač jei gyventojai priešinasi, kodėl nepadaroma ten gatvė tik viešajam transportui? vietoj 4 juostų, turėtų 2, bet skirtas tik visuom transp, taksi, spec tarnyboms ir VIP
Kažkur jau 2 kartus tai girdėjau Visgi įdomu, kaip jie ruošiasi "pratęsti" 5 maršruto troleibusą iki Santariškių. Žmonės, kuriems jis yra vienintelis transportas iš Žirmūnų žiedo-Verkių g.- Kareivių g. nebus patenkinti tokiu pratęsimu. 20 maršrutas nėra tai, ko reikia žmonėms - jis važiuoja ilgiau nei 5-as. Čia jau greičiau nukreipimas į Marsą, nepaliekant Kareivių g. tiesioginio susisiekimo su stotimi. Jau geriau 5-o reisus praretinti ir 26 maršruto autobusus pakeisti troleibusais (26 numeris lieka). Taip būtų mažiau painiavos.
Kaip vienintelis, nevienintelis, važiuoja gi 6 troleibusas iš Žirmūnų per Kalvarijų g..
Kalvarijų gatvėje yra ir liks maršrutai į stotį, Žirmūnų gatvėje taip pat yra ir liks. Lieka 1 stotelė Kareivių g., kuri "neteks" tiesioginio maršruto į stotį - ar dėl jos verta aukoti 3 mikrorajonų susisiekimo pagerinimą?
Nepapraščiau būtų pradėti nuo Ateities g. ten tik laidus nutiesti reikia, stulpai jau stovi...
O tu važiuotum iš Santariškių į Stotį per Pašilaičius, Karoliniškės, Savanorių pr.? Juk čia važiavimas ratu aplink pusę miesto, kelionė truks >1 val. (neskaitant kamščių). Kalvarijų ir Pylimo gatvėm gerokai tiesiau.
O tu važiuotum iš Santariškių į Stotį per Pašilaičius, Karoliniškės, Savanorių pr.? Juk čia važiavimas ratu aplink pusę miesto, kelionė truks >1 val. (neskaitant kamščių). Kalvarijų ir Pylimo gatvėm gerokai tiesiau.
O tu pagalvojai, kad čia labai svarbi tranzitinė arterija miegamųjų rajonų gyventojam? Kitas dalykas, jei atsisakytų autobusų, sumažėtų ir tarša tose zonose. Dabar zuja 55 autobusas vos 2-3 į valandą, žiauru. Ir nukak, jei gudrus į tas Karoliniškes, trakim iš Jaruzalės tiesiai ir dažnai. Tuo tarpu net rečiausi trulikai, pvz kaip 11, važiuoja žymiai dažniau. Ir aplamai, ta linija dar 1987m. planuota, kaip prie buvusios "Ventos" pradėjo statyti Geležinio Vilko g. viadukus. Troleibusam pritaikyti apšvietimo stulpai dar nuo 1989m. stovi (tik dabar jau gerokai aprudiję). O 2004m. rekostruojant Ateities g. tam reikalui visa gatvė pritaikyta iki sankryžos su Klavarijų g.
O tu pagalvojai, kad čia labai svarbi tranzitinė arterija miegamųjų rajonų gyventojam? Kitas dalykas, jei atsisakytų autobusų, sumažėtų ir tarša tose zonose. Dabar zuja 55 autobusas vos 2-3 į valandą, žiauru. Ir nukak, jei gudrus į tas Karoliniškes, trakim iš Jaruzalės tiesiai ir dažnai.
Kiek žmonių važiuoja iš Jeruzalės į Karoliniškės, o kiek - į centrą ir stotį? Į centrą ir stotį gerokai daugiau. Ten pirmiausia ir reikia troleibusų linijos.
Ir džiugu, kad naują liniją pirmiausiai planuojama tiesti ten, kur reikia, o ne ten, kur paprasčiausia.
Man atrodo, kad jokių jungiamųjų linijų troleibusams, grįžtantiems į parką iš Santariškių nereikia - užtektų pravažiuoti Kalvarijų g. iki Žaliojo tilto, o tada jau tiesiu keliu per Žygimantų g. į Antakalnį.
Jei jau prakalbome apie jungtis, tai tokią gal ir galima būtų įgrūsti posūkiui iš Antakalnio žiedo/Saulėtekio į 1-ąjį parką. Dabar gi troleibusai taip sakant vežioja orą darydami ratą nuo Klinikų iki Klinikų per Petro ir Povilo žiedą.
Kiek žmonių važiuoja iš Jeruzalės į Karoliniškės, o kiek - į centrą ir stotį? Į centrą ir stotį gerokai daugiau. Ten pirmiausia ir reikia troleibusų linijos.
Ir džiugu, kad naują liniją pirmiausiai planuojama tiesti ten, kur reikia, o ne ten, kur paprasčiausia.
Nu, matyt tu nevažinėji 55 ar 75 autobusais ir nežinai kokie jie užkišti būna. Ir išvis aš esu už visas pasiūlytas linijas...
pries tai, kad paleist toki marsruta, reikia idyt nauju transporto priemoniu.Nes is esamu transporto priemoniu- negalimas atvejis kurt toki marsruta
Šitas klausimas jau buvo nagrinėtas kiek anksčiau. 21-asis maršrutas ir buvo numatytas kaip "Karoliniškės - Santariškės" būtent šia trąsa, tik jo žiedas būtų dabartinis 26-o autobuso žiedas (prie J.Franko namų kvartalo), o ne žiedinė sankryža.
Šitas klausimas jau buvo nagrinėtas kiek anksčiau. 21-asis maršrutas ir buvo numatytas kaip "Karoliniškės - Santariškės" būtent šia trąsa, tik jo žiedas būtų dabartinis 26-o autobuso žiedas (prie J.Franko namų kvartalo), o ne žiedinė sankryža.
O, net nežinodamas apie svarstytą, nubrėžiau beveik tokį patį.
Comment