Trečiojo etapo metu troleibusų linija atsirastų Naugarduko gatvėje.
Kad jau dabar sia gatve vaziuoja 13 troleibusas...
Ar jie tiesiog ruosiasi perkelti laidus i kita atkarpa (link senamiescio)?
Nes pagal bendraji plana tai jie ruosesi demontuoti 13 tr. zieda ir atkarpa nuo Svitrigailos g.
Kad jau dabar sia gatve vaziuoja 13 troleibusas...
Ar jie tiesiog ruosiasi perkelti laidus i kita atkarpa (link senamiescio)?
Nes pagal bendraji plana tai jie ruosesi demontuoti 13 tr. zieda ir atkarpa nuo Svitrigailos g.
O gal ir dar pratęsti iki Vilkpėdės g.? 13-ojo žiedą reiktų naikinti rekonstruojant sankryžą.
Pirmajame šio projekto etape numatoma pratęsti troleibusų, važiuojančių Kalvarijų gatve, maršrutą iki Santariškių.
o kokios naujienos! deja jos byloja kitą dalyką - tramvajus ar kita "greitoji" priemonė per artimiausius 50 metų nepriartės prie santariškių
ok ok, tarkim sutinku, bet tada noriu ir sąlygas kelti atitinkamas: suteikite visoje kalvarijų gatvėje juostą viešajam transportui, ir GRIEŽTAI!
Jau nekalbu apie klaidą, kokią padarė platindami kalvarijų gatvę prie siemens - apšvietimo stulpai, deja deja, nepritaikyti troleibusams. tad gal kaip tik bus proga dar kartą išrausti ir išplatinti gatvę normaliai, kad autobusai/ troleibusai nestovėtų kamštyje.
Beje kai ir ateities g. rekonstravo, jei būtų turėję tai, kas vadinama proto akimis, tai būtų matę poreikį iškart daryti juostą visuomeniniam transportui. Žodžiu... reik eit savivaldybėn, ir geriausia kaip biurokratui
Kaip pavadinsi. Tai galima vadinti ir sunkiuoju tramvajumi. Taciau elektromotrisiu nera 1520 mm vezei. Nei TSRS nei dabar Rusijoje ar Ukrainoje negamino niekada. Anei importavo is soc. saliu. Tik perdarytos is el. traukiniu gelezinkelio virsininkams vezti i inspekcijas.
Dabar aplink senamiesti yra pakankamai daug stoteliu: Atvaizdas
Neisivaizduoju koki dar galetu marsuta sugalvoti pro senamiesti, kuris butu naudingai. Manau dabar ir 11 uztenka. Pradziai reiketu apriboti automobiliu eisma senamiesty.
Butent aplink Senamiesti.
Istoriskai ziurint, visuomeninis transportas is Senamiescio buvo tik stumiamas lauk - troleibusai is Gedimino prospekto - dviem etapais - 1988 (ar 1987) ir 2001 m. Pirmasis etapas suprantamas - Zveryno tiltas jau nebegalejo atlaikyti tokiu apkrovu. Taciau tai, kad po rekonstrukcijos 2001-2003 m. is prospekto buvo isguiti troleibusai yra kvailyste.
Uzupio toleibusu linija, berods 1998 m. Kazkada (196x) ir Tilto gatve vaziavo troleibusai - veliau linija perkelta palei Neri - i Zygimantu g.
196x-197x per Senamiesti ejo bent keli intensyvus autobusu marsrutai. Ne palaikiai, kai autobusas vaziuoja 1-2 k per valanda. Apie astuntojo desimtmecio viduri pertvarkius visa eisma Senamiesciu, daug kuriose gatvese ivedus vienkrypti esima, buvo isguiti ir autobusai is Senamiescio. Na, bet tada kur zmogus dingsi? Automobilis buvo prabanga, todel visi vaiksciojo.
Senamiesti juosianti visuomeninio transporto magistraline Pylimo gatve yra perkrauta. Taip, ja susisiekimas yra geras. Taciau tai tik viena Senamiescio puse. O pabandyk nueiti per visa Senamiest i kita jo puse - tai apie 2 km. eiti reikia 10-15 min. Nes kitu Senamiescio pakrasciu keliu marsrutu autobusai kursuoja daug daug reciau nei ivairiu marsrutu visuomeninis transportas Pylimo gatve.
Kaip pavadinsi. Tai galima vadinti ir sunkiuoju tramvajumi. Taciau elektromotrisiu nera 1520 mm vezei. Nei TSRS nei dabar Rusijoje ar Ukrainoje negamino niekada. Anei importavo is soc. saliu. Tik perdarytos is el. traukiniu gelezinkelio virsininkams vezti i inspekcijas.
Na o pvz is tos pacios PESA pagal uzsakyma juk galima pagaminti ir musu vezei.
Na o pvz is tos pacios PESA pagal uzsakyma juk galima pagaminti ir musu vezei.
Nera taip paprasta. Standartai yra. Jei daryti pagal galiojancius gelezinkelio standartus ir norams, tai iseis traukinys. Jei gaminti kazka lengvesnio, mazesniu gabaritu, tai problemos su peronais. Ir standartus kurti vis tiek reikes atskirus, sertifikuoti, nes kitaip nebus galima eksploatuoti. Taciau reikia kazka daryti, nes gelezinkelyje i Trakus potencialas yra, bet jis neisnaudojamas.
Beje kai ir ateities g. rekonstravo, jei būtų turėję tai, kas vadinama proto akimis, tai būtų matę poreikį iškart daryti juostą visuomeniniam transportui. Žodžiu... reik eit savivaldybėn, ir geriausia kaip biurokratui
Kad daryt atskirą juostą viešąjam transportui reikia turėt bent tris juostas viena kryptimi, o tas kainuoja.
Na jei 10-15 min. ėjimo yra daug, tai tada suprantu, kad reikalingas viešasis transportas senamiestyje. Man atrodo, kad tiek eiti nėra daug.
Visiskai su tavim sutinku. Man pvz. 10-15 min. visai nedaug. O jeigu reikia i kita senamiescio puse tai tada ir vaziuok su 10, 33, 11 autobusais.
Ir idomu is kur tiek daug automobiliu senamiesty? Jau nekarta esu mates kamscius senamiestyje. Reiketu eisma ten apribot. Ir tik tada galima sneket apie autobusu eisma pro senamiesti.
Artėjant lapkričio 1 – ajai, nuo spalio 18 d. pradedamas didinti autobusų skaičius maršrutuose link Rokantiškių, Karveliškių bei Kairėnų kapinių. Lapkričio 1-ąją link kapinių važiuos maksimalus autobusų kiekis.
Į Rokantiškių kapines keleivius veš 37 maršruto „Kalvarijų g. – Olandų g. – Rokantiškės“ autobusai. Lapkričio 1-ąją intervalas tarp autobusų – 3-5 minutės.
Lapkričio 1 dieną į Kairėnų kapines veš 38A maršruto „Antakalnis – Nemenčinės pl. – Kairėnų g. – Plytinės g.“ autobusai.
Lapkričio 1 – 3 dienomis 38 maršruto „Antakalnis – Šilėnai“ autobusai važiuos poilsio dienų trasa. Autobusai užvažiuos ir į Dvarčionis.
Lapkričio 1 d., 7 maršruto „Lazdynai – Viršuliškės – Šiaurės miestelis“ autobusai nuo Viršuliškių stotelės važiuos Laisvės prospektu, Buivydiškių, Ozo gatvėmis.
Nuo spalio 18 iki lapkričio 4, visomis dienomis į Karveliškių kapines važiuos 63 maršruto „Žvėrynas – Pilaitės pr. – Karveliškės“ autobusai . Lapkričio 1-ąją šio maršruto autobusai važiuos 4-5 minučių intervalu.
Lapkričio 1 dieną didinamas 7, 16 ir 19 maršrutų troleibusų skaičius.
Visų kitų maršrutų autobusai ir troleibusai lapkričio 1 – 3 dienomis dirbs pagal sekmadienio eismo grafikus.
Naktimis nuo spalio 31 iki lapkričio 3-osios, keleivius įprastu grafiku veš naktinių maršrutų autobusai.
Informacija apie viešojo transporto darbą per šventes pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis, nuo 7.00 iki 15.45 val. teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nebent tai, kad kone kasmet vis mažėja autobusų į Karveliškes. Apie 2002m. jų buvo net 26, 2006m. - 16, 2007 - 11 ilgų ir 1 trumpas (pasityčiojimas), 2008- 12 (tikiuosi ilgų). Toks jausmas buvo, kad iš kapinių važiavo daugiau žmonių nei į jas, nes atvažiavę pilni autobusai tuoj pat sausakimšai prisikimšdavo ir net privačių autobusų konduktorės spėdavo surinkti pinigus tik pravažiavus Pilaitę. Šiemet dar vienas praradimas - nėra prailgintų "Leilando" autobusų Man sg240h ir sg242h.
Sostinėje atsiras nauji troleibusų maršrutai
Vilniaus miesto ūkio departamento pasitarime pristatytas vienas iš galimų viešojo transporto plėtros alternatyvų – troleibusų tinklo vystymo projektas, numatantis naujų linijų atsiradimą.
Įgyvendinus projektą Vilniuje padaugės troleibusų maršrutų.
ATN archyvo nuotr.
„Pirmajame šio projekto etape numatoma pratęsti troleibusų, važiuojančių Kalvarijų gatve, maršrutą iki Santariškių", - teigia projektą pristatęs savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.
Vėliau, antruoju etapu, iš autobusų ir geležinkelio stočių į Lazdynus važiuojančių troleibusų maršrutas būtų koreguojamas – pratęsiamas iki Santariškių. Taip pat atsirastų naujas maršrutas „Santariškės –Laisvės pr. – Karoliniškės“, šio maršruto troleibusai važiuotų Santariškių, Jeruzalės, Ateities, Laisvės pr., L. Asanavičiūtės gatvėmis.
Trečiuoju etapu troleibusų linija nusidreiktų Naugarduko gatve. Įgyvendinus projektą, būtų panaikintas 26 autobusų maršrutas, o 33 – sutrumpintas.
Viso projekto vertė – apie 60 mln. litų, didžiąją lėšų dalį tikimąsi sulaukti iš ES struktūrinių fondų.
Kažkur jau 2 kartus tai girdėjau Visgi įdomu, kaip jie ruošiasi "pratęsti" 5 maršruto troleibusą iki Santariškių. Žmonės, kuriems jis yra vienintelis transportas iš Žirmūnų žiedo-Verkių g.- Kareivių g. nebus patenkinti tokiu pratęsimu. 20 maršrutas nėra tai, ko reikia žmonėms - jis važiuoja ilgiau nei 5-as. Čia jau greičiau nukreipimas į Marsą, nepaliekant Kareivių g. tiesioginio susisiekimo su stotimi. Jau geriau 5-o reisus praretinti ir 26 maršruto autobusus pakeisti troleibusais (26 numeris lieka). Taip būtų mažiau painiavos.
Dar nepaminėjo 55 maršruto autobuso reisų retinimo - jis bus dubliuojamas didesniojoje trasos atkarpoje maršrutu "Santariškės - Karoliniškės".
Straipsnis senas, bet komentaru yra daug ir įdomių su variantais ka daryti kad visuomeninis transportas butu pelningas ir t.t.
" „Susisiekimo paslaugos“ skursta. Padėkime idėjomis! " http://eziukasvilniuje.blogas.lt/337...-idejomis.html
Trečiuoju etapu troleibusų linija nusidreiktų Naugarduko gatve.
Tai reiskia kad troleibusai vaziuos nuo Pylimo galtves iki Vilkpedes?
Ar nuo Svitrigailos iki Vilkpedes, o gal nuo Pylimo iki Naugarduko ziedo? Juk cia yra lb daug variantu...
„Pirmajame šio projekto etape numatoma pratęsti troleibusų, važiuojančių Kalvarijų gatve, maršrutą iki Santariškių", - teigia projektą pristatęs savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.
Nepapraščiau būtų pradėti nuo Ateities g. ten tik laidus nutiesti reikia, stulpai jau stovi...
Comment