Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąGerbiamieji, gal teko girdeti ka nors apie autobusu stabdziu kaladeliu "svylima". Ne syki teko vaziuoti autobusu, kurio salonas pilnas svylanciu stabdziu dumu. wtf?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBūna, būna... Kai tik pakeičia stabdžių kaladėles jos dar ir cypia. Kai pastoviai reikia lėkti, o po to staigiai stabdyti, tai ir svyla ir perkaista. Žiemą dar blogiau - be svylančių stabdžių smarvės, į saloną dar veržiasi šildymo katilo dūmai (kai katilo bakas beveik tuščias, tai dūmai labai tiršti ir žiauriai dvokia).
Kaladeles cypia tik del vienos priezasties -jos ne visu plotu lieciasi su stabdziu bugnu. O taip atsitinka tik del to ,kad taupoma ir atliekamas nepilnas remontas. Pakeiciamos kaladeles naujomis,bet paliekami seni isdile stabdziu bugnai. Aisku,kai jos lieciasi ne visu pavirsiumi ,o tik ta dalimi ,kuri yra prie pasukamu stabdziu kulokeliu-tuomet jos stabdant ir perkaista.
Sildymo katilo dumai smarkiai dvokia ne todel ,kad katilas pilnas ar pustustis ,o todel ,kad vilniaus autobusu parkas tuos katilus uzpildo ne dizeliniu kuru kaip priklauso,o taupydamas naudoja krosniu kura. Net ant koloneliu parko teritorijoje uzrasyta: dizelinis kuras ir krosniu kuras. Taip,kad pirma geriau issiaiskink ,o paskui bandyk visiems perteikti zinias.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalbūt aš jau kada nors ir rašiau kurioje nors temoje. Buvo toks atvejis Alytuje. Kai dar mieste autobusai važinėjo, prieš gerus 15 metų. Važiavau 9 ar 11 maršruto Ikarus 280. Žmonių buvo nedaug. Sėdėjau pačiame gale. Priekabos viduryje miegojo girtas pilietis, užsikniaubęs ant priekyje esančios sėdynęs. Staiga pajutau šlykštų kvapą. Kaip tik reikėjo išlipti. Atsistojau ir eidamas prie trečiųjų durų pamačiau, kaip tam miegančiam neblaiviam piliečiui iš burnos liejasi vėmalai. O jų tiek daug, kad "upelis" tekėjo grindimis ir net garmėjo žemyn, ten, kur autobuso ir priekabos sujungimas... Autobusas leidosi žemyn Santaikos gatve...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBūna, būna... Kai tik pakeičia stabdžių kaladėles jos dar ir cypia. Kai pastoviai reikia lėkti, o po to staigiai stabdyti, tai ir svyla ir perkaista. Žiemą dar blogiau - be svylančių stabdžių smarvės, į saloną dar veržiasi šildymo katilo dūmai (kai katilo bakas beveik tuščias, tai dūmai labai tiršti ir žiauriai dvokia).
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna pavyzdziui "susisiekimo paslaugos" kontroliuoja autobusu ir troleibusu keleiviu kontrole,eismo tvarkarascius,vairuotoju darba,diegia naujoves ir gerina susisiekima-viska daro del troleibusu ir autobusuAr tai reiskia jog ir su privaciais vezejais dabar taip bus (tarkim tikrins keleivius,vairuotojai ar laikosi grafiko ir pan. )?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimągal kas turi informacijos anksciau kokiom masinom vazinejo miesto keleiviu kontroles ekipazas? ar is vis toks mobilus buvo? kas buvo anksciau vietoj "susisiekimo paslaugu" (vilnius)? kas tikrino keleivius? aciu
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVažinėjo raudonais autobusiukais, tik jei neklystu pradžioje mažesniais Ford Transit (irgi buvo raudoni). Tačiau tokie ekipažai atsirado ne taip seniai. Dar anksčiau tai važinėjo tuo pačiu visuomeniniu transportu, ką ir dabar sėkmingai daro. Kol nebuvo Susisiekimo paslaugų, jei nesuklysiu, parkai turėjo savo kontrolierius. Gerai pamenu, kai kaikuriuose autobusų maršrutuose nuolat važinėdavo po vieną kontrolierę.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGerai pamenu, kai kaikuriuose autobusų maršrutuose nuolat važinėdavo po vieną kontrolierę.
Parašė Nikas Rodyti pranešimąIdomu tai, kad butent kai pasvilo, vairuotojas pora kartu staigiai isibegejo ir stabde. Beje, cia buvo nerealu, kai normaliai paspaude - prisiminiau Praha. kad visada taip vaziuotu
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimątai vat ir idomu kai nebuvo "susisiekimo paslaugu" kas kontroliavo autobusu ir troleibusu darba,ar atskiri buvo kontrolieriai autobusams/troleibusams ar bendri?
Kol nebuvo Susisiekimo paslaugų, jei nesuklysiu, parkai turėjo savo kontrolierius.
Comment
-
05 maršruto grafikas darbo dienomis dirba 9 autobusai, šeštadienį - 4.
062 maršruto grafikas darbo dienomis dirba 8 autobusai, poilsio - 5.
Įdomiausia yra tai, kad šeštadienį 05-o važiavimui iš Santariškių į stotį skiriamos 31 min., o neužsukančiam į Baltupius 26-am - 37 . Darbo dienomis (ir pas 062) laiko duodama taip pat mažiau nei 26/53. Taip pat 05 šeštadieniais dirba trumpiau, nei maniau.
Comment
-
įdomus klausimas, ar privačius autobusus į greičiausio maršruto paiešką įtrauks... prie nustatymų juk tereikėtų pridėti skyrelį "privatūs autobusai", ir viskas.
beje kažkaip visada jaučiau, kad su tokiu dažnumu tie privatūs kaip reikiant nusiurbia nuo miesto autobusų keleivių; tai va ir tramvajui dar kiek keleivių prisidėtų kalvarijų g.
ir jei integruotųsi į bendrą mėnesinio bilieto sistemą kokiu nors būdu, tai su malonumu ir jais pasinaudočiau
beje ir žiūriu į grafikus, pvz konkuruojantys 34 ir 05 nuo žaliųjų ežerų st. iki šatrijos:
05 07:04-07:22 ir 12:34-12:47
34 07:04-07:26 ir 12:34-12:54
tad skirtumas 4 ir 7 minPaskutinis taisė Rijikas; 2010.04.10, 13:36.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPaskutiniai koduktoriai (kontrolierius - įlipa, patikrina, išlipa, o konduktorius jau yra lygiavertė autobuso ekipažo dalis kaip ir vairuotojas - parduoda talonus ir juos tikrina) išnyko 2004-2005, jei neklystu, ir jie dirbo 29 maršrute.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąįdomus klausimas, ar privačius autobusus į greičiausio maršruto paiešką įtrauks... prie nustatymų juk tereikėtų pridėti skyrelį "privatūs autobusai", ir viskas.
beje kažkaip visada jaučiau, kad su tokiu dažnumu tie privatūs kaip reikiant nusiurbia nuo miesto autobusų keleivių; tai va ir tramvajui dar kiek keleivių prisidėtų kalvarijų g.
ir jei integruotųsi į bendrą mėnesinio bilieto sistemą kokiu nors būdu, tai su malonumu ir jais pasinaudočiau
beje ir žiūriu į grafikus, pvz konkuruojantys 34 ir 05 nuo žaliųjų ežerų st. iki šatrijos:
05 07:04-07:22 ir 12:34-12:47
34 07:04-07:26 ir 12:34-12:54
tad skirtumas 4 ir 7 min
Comment
-
[QUOTE=Mettal;425083]Paskutiniai koduktoriai (kontrolierius - įlipa, patikrina, išlipa, o konduktorius jau yra lygiavertė autobuso ekipažo dalis kaip ir vairuotojas - parduoda talonus ir juos tikrina) išnyko 2004-2005, jei neklystu, ir jie dirbo 29 maršrute.
Ne tik 29 marršrute dirbo, bet dirbo ir 45 maršrute.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąNe tik 29 marršrute dirbo, bet dirbo ir 45 maršrute.
Greičiausio maršruto paieškoje privatūs autobusai nerodomi ir neišmetami, tačiau yra tokia labai įdomi detalė maršrutai.info puslapyje - nustatymuose yra naktiniai autobusai. Marsrutai.lt irgi yra vienas trūkumas - 05 ir 062 yra rodomi tik sąraše "Visi" ir neturi savo atskiro "tab'o".
Comment
-
tai taip ir lieka nei lupta nei skusta itraukt privacius autobusus itrauke i "susisiekimo paslaugu" tinklapi,taciau i bendra bilieto sistemakaip ir neketina itraukti. Kaip pavyzdziui su tais tvarkarasciais stoteliu cilindruose,idomu prirasys privatininkus ar ne?? Ar kontroliuos taip pat ju darba "susisiekimo paslaugos",pvz.tvarkarascio laikymasi.ar keleiviu kontrole??
Comment
Comment