Na aš esu kitą versiją girdėjęs. Dėžės ne tik ventiliuojamos, bet ir šildomos pagal poreikį. Bet šildymas pajungtas nuo troleibusų kontaktinio tinklo, kuris naktį atjungiamas. Todėl per šalčius vienas po kito ir nusprogo telikai...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąNa aš esu kitą versiją girdėjęs. Dėžės ne tik ventiliuojamos, bet ir šildomos pagal poreikį. Bet šildymas pajungtas nuo troleibusų kontaktinio tinklo, kuris naktį atjungiamas. Todėl per šalčius vienas po kito ir nusprogo telikai...
Nelabai cia supratau. Ar taip gali buti? Na as galiu savo telika isnesti i balkona ir jis ten puikiausiai rodys,jei tik ant jo nelis lietus ir neuztrumpins ten ko nors. Gal tikroji priezastis vis tik kazkur kitur...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPamiršai pridurti, kad čia kalba eina apie 36 maršrutą .
Vilnietizz, 63 tokiu laiku tikrai nevažiuos darbo dienomis, o ilgi autobusai juo leidžiami pagal keleivių srautą.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąGal kas žinote, ar seniai naujuose troleibusuose atsirado reklaminiai televizoriai? Tik vakar pastebėjau.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJie yra jau gana seniai ir ne tik naujuose, bet ir senuose. Yra ir autobusuose, bet daugumoje (ar visuose) jie neveikia.
Comment
-
Kad Kaune jau seniai atsiradę tokie monitoriai per kuriuos rodė reklamą, troleibuso viduje.
Kas čia Vilniuje per išradimas, kabinti LCD televizorius, dėžėse. Pataupė Vilnius per dauk, dėl to ir nusproginėja tos švieslentės. Butų nupirkę LED švieslentes ir dar iš mažų lempučių, tai galėtų ir reklamas rodyti. Žinoma kaina jų didesnė.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąKad Kaune jau seniai atsiradę tokie monitoriai per kuriuos rodė reklamą, troleibuso viduje.
Kas čia Vilniuje per išradimas, kabinti LCD televizorius, dėžėse. Pataupė Vilnius per dauk, dėl to ir nusproginėja tos švieslentės. Butų nupirkę LED švieslentes ir dar iš mažų lempučių, tai galėtų ir reklamas rodyti. Žinoma kaina jų didesnė.Paskutinis taisė OneMillion; 2010.03.25, 09:24.
Comment
-
/\
Iš elektroninio bilieto tinklapio (http://www.vilniusticket.lt/lt/Naujienos/id:13):
Pirmųjų elektroninių bilieto kortelių, išleistų 2007 m. pabaigoje, numatytasis galiojimo laikas yra iki 2010 metų gegužės 1 dienos (galiojimo terminas nurodytas kitoje kortelės pusėje, apačioje). Tačiau jų turėtojams neverta jaudintis dėl kortelių pakeitimo - šių kortelių galiojimo laikas yra pratęsiamas dar vieneriems metams - iki 2011 metų gegužės 1 dienos.
Toks sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į tai, kad kortelės dar yra tikrai geros būklės ir gali tarnauti dar vienerius metus. Tokiu būdu, kiekvienas keleivis sutaupys 8 Lt - kortelės keitimo mokesčio - sumą. Iš viso kortelių tokiu galiojimu išplatinta 100 tūkst. vienetų.
Elektroninis mėnesinis bilietas Vilniaus mieste buvo įvestas 2007 metų gruodžio 1 dieną. Nuo to laiko elektroninio bilieto kortelėmis kiekvieną mėnesį sėkmingai naudojasi apie 120 tūkst. Vilniaus viešojo transporto keleivių. Ateityje tą pačią kortelę bus galima naudoti tiek vienkartiniams, tiek mėnesiniams viešojo transporto bilietams įsigyti.
Comment
-
Atrodo niekas neminejo, kad vakar 18-u maršrutu važinėjo Volvo 7700 dvigubas/sudvejintas autobusas. Net nustebau pamatęs, nes jau ilgai tokio autobuso nėra paleidę šiuo maršrutu. Bet ir keista leisti tokį ilgą autobusą tokiu nelabai apkrautu maršrutu (kuriame pilnai užtenka ir trumpų mašnų)...Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Pastaruoju metu ir man nėra suprantamas toks VA elgesys - visur kur tik įmanoma sukišo trumpus autobusus, iš 2 nuėmė nepertraukiamu grafiku dirbančius ilgus ir vietoje jų įstatė trumpus, o tuo tarpu ilgi autobusai turi vežioti orą 53A arba važinėti ten, kur apkrovos jiems nepakanka (33 (iš dalies), minėtasis 18, 48), o trumpi važinėti ten, kur dažnai net ir Van Hool A508 yra per daug (A. ir Ž. Paneriai savaitgaliais, išskyrus 20).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPastaruoju metu ir man nėra suprantamas toks VA elgesys - visur kur tik įmanoma sukišo trumpus autobusus, iš 2 nuėmė nepertraukiamu grafiku dirbančius ilgus ir vietoje jų įstatė trumpus, o tuo tarpu ilgi autobusai turi vežioti orą 53A arba važinėti ten, kur apkrovos jiems nepakanka (33 (iš dalies), minėtasis 18, 48), o trumpi važinėti ten, kur dažnai net ir Van Hool A508 yra per daug (A. ir Ž. Paneriai savaitgaliais, išskyrus 20).---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Meras Navickas apie viešąjį transportą: kiek reikės pinigų, tiek ir rasime
http://www.alfa.lt/straipsnis/103356...10-03-26_13-41
Comment
-
Geros naujienos, jau turbūt nusprendė kurį iš 4 variantų vystys toliau.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Vilniaus VT "prikolai" DD
Viena iš krypčių, kuriai įveikti reikia mažiausiai 3 persdimų
Bireliai -> Trakų Vokė
http://marsrutai.lt/vilnius/#Search/...,;-1;3;500;3,1,
Comment
-
Keistas klausimas,bet gal kas zino kaip "vilniaus troleibusu" transporto registracijos dokumentuose yra rasoma? nes "vilniaus autobusuose" technines pagalbos masinos numeruojamos bendra numeracija su sutobusais,o troleibusuose technines pagalbos ir kontaktinio tinklo avarine tarnybos transportas numeruojas vienazenkle-dvizenkle numeracija( pv.5,13,25) tad gal kas zino dokumentuose figuruoja atskira siu techniniu masinu numeracija ar ta pati su troleibusais (po ju prasitesia troleibusu numeracioja)?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKeistas klausimas,bet gal kas zino kaip "vilniaus troleibusu" transporto registracijos dokumentuose yra rasoma? nes "vilniaus autobusuose" technines pagalbos masinos numeruojamos bendra numeracija su sutobusais,o troleibusuose technines pagalbos ir kontaktinio tinklo avarine tarnybos transportas numeruojas vienazenkle-dvizenkle numeracija( pv.5,13,25) tad gal kas zino dokumentuose figuruoja atskira siu techniniu masinu numeracija ar ta pati su troleibusais (po ju prasitesia troleibusu numeracioja)?
Dėl tech.pagalbos nežinau.
Visi Vlniaus troleibusai Regitroje numeruojami "BNA XXX" pavidalu (tai yra BNA- toks užrašas vienodas ant visų mašinų, o XXX- 3 skaičiai, skirtingi kiekviename troleibuse)
Comment
Comment