Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    MB Citaro yra taisomi, tačiau kol ateina eilė pirkti jiems dalis, jų jau susidaro nemaža eilė, o ir taisomi, kaip jau yra minėta, tik didesni gedimai. Tarkim dėl tokių "smulkmenų" kaip neužsidaranti panelė autobuso priekyje ar šone niekas sau galvos nekvaršina. Jei neklystu, praeitą savaitę atėjo detalių siunta Volvo autobusams, bet matomai jų užteko ne visiems. Šiaip visi autobusai yra šildomi, bet daugumoje tas šildymas veikia atskirai nuo vairuotojo ir keleivių norų. Autobusas gyvena savo gyvenimą, šildymo sistema - savo. Esminis trūkumas - netinkamas šilumos paskirstymas. Kažkodėl dažnas vairuotojas važinėja su praviru langu, nes jam tos šilumos jau per daug, tuo tarpu keleiviai skundžiasi, kad yra šalta. Net ir prie pačių geriausių norų, vairuotojas negali nukreipti šilumos pertekliaus kabinoje į salono šildytuvus. Čia jau galėtų tai paaiškinti tik susiję su mašinų remontu ar rimtai tuo besidomintys. Aš šioje srityje galiu tik interpretuoti ką matau ir jaučiu.
    Jei pakalbom apie Volvo CNG, tai vairuotojo ir salono šildymo sistemos yra atskiros, t.y. prie vairuotojo kojų iš variklio skyriaus yra atvesti papildomi vamzdžiai, kurie skirti tik vairuotojo radiatoriui bei šildytuvui. Kiti vamzdžiai skirti tik salono apšildymui. Reikia nepamiršti, kad norint vairuotojui sedėti šilčiau, jis gali užsukti salono šildymui skirtų vamzdžių sklendę taip padidindamas darbo vietos šildytuvų efektyvumą.
    www.autobusas.4l.lt +
    www.facebook.com/Autobusas4l

    Comment


      Šiuo atveju kalbėjau apie Mercedes-Benz O405N2. Kol kas dujiniuose nebuvau susidūręs su tokiais atvejais, tačiau netrukau įsitikinti, kad ne visi pirkti dujiniai yra tokios tragiškos būklės, bet jų yra mažuma.
      Marius555, visai neseniai fotogalerijoje buvau įdėjęs trumpą 19-o maršruto autobusą. Vakar, pavyzdžiui, jame dirbo visiškai netinkamas tokiam maršrutui MB O405, todėl visąlaik važinėjo prigrūstas. 42-u taip pat važinėja trumpi autobusai (ko gero 42 maršrutas "sutrumpintas" poilsio dienomis nuo kovo 11-osios).
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Ai, visai pamiršau. Išsiaiškinau, kodėl per ilgąjį savaitgalį neveikė e-bilieto kompiuteriai. Įvedus maršruto komandą, ekrane pasirodydavo pranešimas, kad tokios komandos nėra. Pasirodo, sistema nepripažįsta valstybinių švenčių ir darbo dienomis (1-5) leidžia vesti tik darbo dienų komandas, o šeštadienį ir sekmadienį tik atitinkamas. (Darbo dienos grafiko komanda baigiasi skaičiumi 1, šeštadienio - 2, sekmadienio - 3.)
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Pirmadienį vakare Vilniaus gatvėse tvyrojo chaosas.
          http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=30034191

          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...s-bmw-59-88703
          Paskutinis taisė OneMillion; 2010.03.15, 22:39.

          Comment


            Ziauru, kas pavasari dedas. Rimta avarija, kaip ten su tais laidais? Ar pataise, ar gales rytoj troleibusai vaziuot?

            Comment


              Jo, šiandien kažkas baisaus dedasi Vilniuje...

              Šiandien apie 18 val. dėl avarijos (tikriausiai dėl avarijos, tikrai nežinau) Švitrigailos g. buvo blokuotas eismas į Naujininkų ir Oro uosto pusę . Nuo 19 h. iki 19.30 "Spartos" stotelėje nemačiau nei vieno troleibuso ar autobuso, važiuojančio iš Naujininkų pusės Ot šokas žmonėms

              PS: Šiandien dirbo trumpi autobusai.... 2 maršrutu (bent 3 tikrai mačiau) !!!
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                PS: Šiandien dirbo trumpi autobusai.... 2 maršrutu (bent 3 tikrai mačiau) !!!
                Tai ko gero dėl mažo keleivių skaičiaus.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Kodėl dauguma dujinių trumpų švediškų autobusų važiuoja persikreipę arba viena jų pusė būna žemai nusileidus važiuoklės?

                  Comment


                    Parašė dyttrich Rodyti pranešimą
                    Kodėl dauguma dujinių trumpų švediškų autobusų važiuoja persikreipę arba viena jų pusė būna žemai nusileidus važiuoklės?
                    O jie ne žemagrindžiai? Jei taip - tada taip turi būti, kad lengviau būtų įlipti keleiviams. Nors dabar jau ir ne žemagrindžiai turi tokią funkciją pakrypti į šoną. Nors paprastai pakrypsta tik atidarius duris, o ne nuolat važiuojant.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      O jie ne žemagrindžiai? Jei taip - tada taip turi būti, kad lengviau būtų įlipti keleiviams. Nors dabar jau ir ne žemagrindžiai turi tokią funkciją pakrypti į šoną. Nors paprastai pakrypsta tik atidarius duris, o ne nuolat važiuojant.
                      Nepakrypsta jie atidarius duris. Tam,kad pakryptu vairuotojas turi specialiai jungiklio pagalba isleisti ora is vienos puses pagalviu. Automatiskai niekas ten nesidaro.

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Nepakrypsta jie atidarius duris. Tam,kad pakryptu vairuotojas turi specialiai jungiklio pagalba isleisti ora is vienos puses pagalviu. Automatiskai niekas ten nesidaro.
                        Žemagrindžiuose Solaris autobusuose tai veikia automatiškai, kai yra įjungta tam tikra funkcija. Tada atvėrus duris, autobusas pakrypsta į šoną iš dalies. O esant reikalui (jei yra neįgalusis keleivis su vežimėliu), vairuotojas paspaudžia kitą mygtuką ir tada autobusas į šoną pakrypsta visiškai. Kaip kitų markių autobusuose nežinau.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Zodziu manau tuos dujinukus jau kamuoja rimtos problemos su vaziuokle... Nes arg normalu jei vaziuoja gatvemis persikreipe autobusai.

                          Comment


                            Tu nematei, kaip persikreipe seniau vazinedasvo Ikarusai. Teko matyti netgi skersuojanciu.

                            Comment


                              Parašė dyttrich Rodyti pranešimą
                              Zodziu manau tuos dujinukus jau kamuoja rimtos problemos su vaziuokle... Nes arg normalu jei vaziuoja gatvemis persikreipe autobusai.
                              Kol kas iš tavo pasakojimų negalime pasakyti ar dėl to verta jaudintis... O tavo žodžiai - subjektyvi informacija. Tą patį pakreipimą vienas gali pavadinti "persikreipęs" (suprask - nudėvėtas tiek, kad jau lūžta), o kitas - "specialiai palinkęs, kad keleiviams būtų lengviau įlipti"...
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tu nematei, kaip persikreipe seniau vazinedasvo Ikarusai. Teko matyti netgi skersuojanciu.
                              Būtent, jei jau vakarietiškas ar iš skandinavų atsivežtas autobusas - tai nereiškia, kad neges, bus idealiai prižiūrimas ir t.t.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Na, kad pasitaiko persikreipusių, tai faktas. Vieną pakrypusį į šoną mačiau važiuojantį į parką, dar kitas visada būna per žemai gale ir per aukštai pakilęs priekyje. Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui:
                                811-as 2009-03-11


                                ir jau 2010-02-15 (pietauja, todėl oras "išėjęs" iš oro pagalvių)

                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Na, kad pasitaiko persikreipusių, tai faktas. Vieną pakrypusį į šoną mačiau važiuojantį į parką, dar kitas visada būna per žemai gale ir per aukštai pakilęs priekyje. Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui:
                                  811-as 2009-03-11
                                  Atvaizdas


                                  ir jau 2010-02-15 (pietauja, todėl oras "išėjęs" iš oro pagalvių)

                                  Atvaizdas
                                  Traukimas niekuo nesusijęs su pakrypimu. Tiesiog atsitiktinumas, kad tas pats autobusas turi ir daugiau ligų. Nenusisekęs autobusas... O pietaujant, normaliai, oro pagalvės turi likti toje pačioje padėtyje... Reziumė: "Vilniaus autobusai" netinkamai rūpinasi savo transporto technine priežiūra.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    . Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui:
                                    811-as 2009-03-11
                                    Atvaizdas

                                    811 sioje nuotraukoje stovi normaliai. Nesuprantu kur tu cia iziuri kazkoki persikreipima???

                                    Comment


                                      Na, nesutiksiu, kad jos turi likti savo vietoje. Autobusui stovint ilgą laiką, oras iš jų išeina, o žiemą turi būti privalomai išleidžiamas. Nes sekant tokią logiką, tai ir Kauno ir kitų miestų net patys naujausi autobusai yra techniškai netvarkingi .
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        811 sioje nuotraukoje stovi normaliai. Nesuprantu kur tu cia iziuri kazkoki persikreipima???
                                        Ne normaliai. Pakrypimas yra.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Na, nesutiksiu, kad jos turi likti savo vietoje. Autobusui stovint ilgą laiką, oras iš jų išeina, o žiemą turi būti privalomai išleidžiamas. Nes sekant tokią logiką, tai ir Kauno ir kitų miestų net patys naujausi autobusai yra techniškai netvarkingi .
                                          Pagal visus tech. reikalavimus, tai jei neklystu, oro slėgis sistemoje gali sumažėti tik 0,25 bar. O tu dabar man pasakyk, kodėl žiemos metu oras iš oro sistemos turi būti išleidžiamas? Su šituo teiginiu visiškai nesutinku.
                                          www.autobusas.4l.lt +
                                          www.facebook.com/Autobusas4l

                                          Comment

                                          Working...
                                          X