Išties tai skamba daug realiau, nei rentinio idėjos. Ir visuomenei tai turtų būti priimtiniau. Manau, kad tai susilauks mažiau skeptikų ir bus greitai pradėta vystyti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimą
ir visgi daugiausiai klausimų matyt kyla iš šitos schemos...
Tarp kitko, man žymiai labiau patinka nei rentinio, ypač antakalnio pusėje metro-tramvajus.
BET santariškės ir visa į šiaurę vis tiek neegzistuoja [balsiai, kryžiokai ir visa ta pusė, riešė, visoriai, santariškės, iš principo ir jeruzalė, baltupiai irgi gauna minimumą naudos] sprendimas: ekspresiniai autobusai iki centro? ką gi - atiduokit VISOJE kalvarijų gatvėje 2 juostas viešajam transportui niekas to niekada nesiryš įgyvendinti... tai ką darom?
Comment
-
Iseitis ir butu ekspresiniai autobusai iki centro, ar dar geriau - iki artimiausiu metro stociu.
Juk pastacius 3 linijas miestas bus atlaisvintas nuo kamsciu todel ir galima bus padaryti daugiau A juostu.
O linija Santariskes - Centras - Vingis butu perspektyvine. As jau apie tai galvojau.
3 linija butu arba i Santariskes arba mano nupaisyta pusiau ziedine Sauletekis - Stotis.
Nes pastacius 1 ar 2 linija poreikiai tikrai gali pasikeist.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąIseitis ir butu ekspresiniai autobusai iki centro, ar dar geriau - iki artimiausiu metro stociu.
Juk pastacius 3 linijas miestas bus atlaisvintas nuo kamsciu todel ir galima bus padaryti daugiau A juostu.
O linija Santariskes - Centras - Vingis butu perspektyvine. As jau apie tai galvojau.
3 linija butu arba i Santariskes arba mano nupaisyta pusiau ziedine Sauletekis - Stotis.
Nes pastacius 1 ar 2 linija poreikiai tikrai gali pasikeist.
Ir žinoma kaip padorus jeruzalės gyventojas, negaliu sutikti, kad mums būtų suteiktas paskutinysis prioritetas čia galėčiau pasakoti, kaip atrodo rytinis pikas centro pusėn ir pan pasakas.
Jau seniau čia girdėtas neblogas argumentas pagal racionalųjį pasirinkimą, kodėl spūstys nesumažės: "jei matau, kad gatvės gana laisvos, kam smirdėti su kitais keleiviais - sėsiu į nuosavą patogų automobilį", taip pat pamąsto dar 1000 žmonių ir rytinis pikas vėl tampa galvos skausmu, ir toks lošimas vyksta kasdien. A juostas visgi teks skaudančia širdimi piešti... bet ir juostų nupaišymas negarantuos didžiausio laimėjimo naudojantis viešuoju transportu... tad kiek man dar laukti pagal šį planą greitos kelionės iki centro?
Comment
-
Ne A juostų paišymas išspręs transporto problemas. Kaip rodo ne vienas atvejis, jog kaikur papaišius tas juostas kamštis tik dar labiau padidėjo. O jų neišbaigtumas (kai juosta eina, pasibaigia, už 30-50m vėl prasideda ir t.t) realaus teisingo prioriteto visuomeniniam transportui nesuteikia. Yra ir iš pažiūros normaliai nupieštų juostų, bet užtenka ryte pažiūrėt į Ukmergės g., ir tuomet pasidaro aišku, kad toje juostoje kamštis lėčiau juda nei kitose dviejose.
Comment
-
Pries kelis menesius pripaise A juostu Zygimantu g., Sauletekio al. Ir ka??? Zygimanntu gatveje ant saligatvio leidziama stovet, nors krastine juosta yra A. Tai kam is viso tokia juosta cia buvo reikalinga? Esme tame, kad ten, kur yra A juosta, turetu buti draudziama stoveti ant saligatvio. Kitaip jokio efekto, nes daznai tik automobilio priekis ar galas stovi ant saligatvio, o likusi puse uzima puse A juostos. Sauletekio al. saligatvio prie pat vaziuojamosios dalies nera. Bet sestadieniais, kai susirenka neakivaizdininkai isigudrinama statyti automobili A juostoje dviem ratais uzvaziavus ant bortelio... Kai nebuvo A juotos visi state neuzvaziuodami ant bortelio...
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąIseitis ir butu ekspresiniai autobusai iki centro, ar dar geriau - iki artimiausiu metro stociu.
Juk pastacius 3 linijas miestas bus atlaisvintas nuo kamsciu todel ir galima bus padaryti daugiau A juostu.
O linija Santariskes - Centras - Vingis butu perspektyvine. As jau apie tai galvojau.
3 linija butu arba i Santariskes arba mano nupaisyta pusiau ziedine Sauletekis - Stotis.
Nes pastacius 1 ar 2 linija poreikiai tikrai gali pasikeist.
Kitas dalykas - artimasis priemiestis. Cia jau tikrai turetu veikti privezimo autobusais iki miesto transporto mazgo sistema. Is dalies tai jau seniai veikia, pvz., Antakalnyje... Taciau reikia tobulinti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilnius per mazas miestas, kad taip butu galima spresti problemas. Mieste visuomeninis transportas turi vezti nuo ... iki. Be jokiu privezamuju marsrutu.
Kitas dalykas - artimasis priemiestis. Cia jau tikrai turetu veikti privezimo autobusais iki miesto transporto mazgo sistema. Is dalies tai jau seniai veikia, pvz., Antakalnyje... Taciau reikia tobulinti.
Visumeninis transportas turetu vezti ne nuo iki, o greitai ir maksimum su 1 persedimu. Juk pastacius metrotramvaju ar kitokia alternatyvia greitojo transporto rusi, butu pertvarkytas visuomeninio transporto srautas. Atsirastu greitieji privezamieji autobusu marsrutai. Juk neimanoma visur nutiesti tarkim metrotramvaju? Nutiesus ji svarbiausiuose transporto arterijose tikrai sumazetu kamsciai ir A juostos tikrai pradetu veikt. Dabar A juostos tai tikras chaosas... Kisa ten, kur nereikia.
O del artimojo priemescio su tavim sutinku. Ir jau dabar reikia tai tobulinti. Turetu atsirasti greitieji ekspresai, kurie nestotu kiekvienoje stoteleje miske ar tarkim laukuose.
Siuo metu rodos sveicarai atlieka Vilniaus visuomeninio transporto efektyvumo tyrimus. Ziuresim ka jie mums patars.
Aisku kad Rentinys pats sau priestarauja - stai ju paveikslelis kaip dabar pasiskirto transporto srautas ir ju metro liniju siulimai. Kazkaip jokios logikos ju mastyme as neiziuriu. Kaikurie transporto srautai isvis ignoruojami.
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąPirmiausia kodel Vilnius yra per mazas? Plotu ar gyventoju skaiciumi? Kaip pats isivaizduoji visuomeninio transporto problemos sprendima?
Visumeninis transportas turetu vezti ne nuo iki, o greitai ir maksimum su 1 persedimu. Juk pastacius metrotramvaju ar kitokia alternatyvia greitojo transporto rusi, butu pertvarkytas visuomeninio transporto srautas. Atsirastu greitieji privezamieji autobusu marsrutai. Juk neimanoma visur nutiesti tarkim metrotramvaju? Nutiesus ji svarbiausiuose transporto arterijose tikrai sumazetu kamsciai ir A juostos tikrai pradetu veikt. Dabar A juostos tai tikras chaosas... Kisa ten, kur nereikia.
[/URL]
Gelezinkeli reikia integruoti i vieninga bilietu sistema. Irengti daugiau stoteliu Vilniaus miesto ir artimo priemiescio ribose.
Nupirkus kelis sunkiuosius tramvajus paleisti juos gelezinkelio begiais nuo N. Vilnios iki Traku apie 20 min intervalu. Trakuose gelezinkelio stoti reikia perkelti prie autobusu stoties ar net nutiesti begius giliau i miesta palei Galves ezera. ER9M elektriniu traukiniu siam marsrutui tikrai nereiketu. Juos reiketu naudoti priemiestiniam susisiekimui su Kaunu. Dyzelines automotrises (is viso apie 10 vnt.) paleisti iki Juodsiliu ar net Jasiunu, taip pat iki Bezdoniu, Kenos taip sutankinant eisma irgi iki kokiu 20-30 min. Tankiai kursuojant automotrisems, 3 vagonu dyz. traukiniai nebent tik piko metu butu reikalingi.
Mikroautobusu is esmes riketu atsisakyti, nebent kai kuriuose marsrutuose i priemiesti ar miesto pakrascius palikti. Bet irgi integruojant i vieninga sistema.
Visus priemiescio autobusus, kurie tik atvyksta i Vilniu is aplinkiniu rajonu - Traku, Salcininku, Elektrenu, Sirvintu ir kai kuriuos is Svencioniu, Varenos bei Moletu turetu koordinuoti ir Vilniaus miesto transporto vadyba ar kaip ja ten pavadintume.Paskutinis taisė Al1; 2008.10.12, 19:32.
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąpamiklosauga pačiam galva nuraus už geležinkelį palei Galvės ežerą.
Visgi as manau, kad automobiliai pridaro daugiau zalos, nei padarytu elektrifikuotas gelezinkelis, kurio vazinetu ne sunkus elektriniai traukiniai, o tarpiniai riedmenys tarp tramvajaus ir traukinio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, ten sudetinga, nes istorinis nacionalinis parkas. Pakartu iki autobusu stoties nutiesti Vilniaus mazaja gatve begius.
Visgi as manau, kad automobiliai pridaro daugiau zalos, nei padarytu elektrifikuotas gelezinkelis, kurio vazinetu ne sunkus elektriniai traukiniai, o tarpiniai riedmenys tarp tramvajaus ir traukinio.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąCia tu sneki apie automotrises? Kaip pvz i oro uosta vazineja?
As sneku apie riedmenis, kurie butu tramvajaus ir el. traukinio hibridas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąI Trakus gelezinkelis elektrifikuotas.
As sneku apie riedmenis, kurie butu tramvajaus ir el. traukinio hibridas.
Comment
-
man rodos tai vadinama elektromotrise
pvz ta pati PESA EN81:
Paskutinis taisė Maxas; 2008.10.14, 16:56.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilnius per mazas ir plotu ir gyventoju skaiciumi, kad keleiviai turetu persedineti 2-3 kartus. O tai neisvengiama, kai idiegamas tramvajus ar metro. Taip, as sutinku, kad persedimas turetu buti vienas.
Taip pat keliu autobusu marsrutu reikia Senamiesciui. Jis ne toks jau ir mazas. Atvaziavus tramvajumi (ar metro) dar eiti nuo stoties (kuriu Senamiestyje tikrai bus ne daugiau 4) iki poros kilometru yra per daug toli.
Gelezinkeli reikia integruoti i vieninga bilietu sistema. Irengti daugiau stoteliu Vilniaus miesto ir artimo priemiescio ribose.
Comment
-
Stai radau toki Vilniaus savivaldybes zemelapi, kuriame pazymeta troleibusu liniju pletra.
Tik nezinau kelintu metu yra sis zemelapis...
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąDabar Senamiestis - tikra skylė viešojo transporto žemėlapyje. Vienintelis 11 autobusas kerta jį. Keleiviai, vykstantys į Senamiestį, dabar turi išlipti prie Žaliojo tilto, Mindaugo tilto arba Pylimo gatvėje.
Neisivaizduoju koki dar galetu marsuta sugalvoti pro senamiesti, kuris butu naudingai. Manau dabar ir 11 uztenka. Pradziai reiketu apriboti automobiliu eisma senamiesty.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
2008-10-15
Vilniaus miesto ūkio departamento pasitarime SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius pristatė vieną iš galimų viešojo transporto plėtros alternatyvų – troleibusų tinklo vystymo projektą.
Pirmajame šio projekto etape numatoma pratęsti troleibusų, važiuojančių Kalvarijų gatve, maršrutą iki Santariškių.
Vėliau, antrojo etapo metu, iš autobusų ir geležinkelio stočių į Lazdynus važiuojančių troleibusų maršrutas būtų koreguojamas – pratęsiamas iki Santariškių. Taip pat atsirastų naujas maršrutas „Santariškės –Laisvės pr. – Karoliniškės“, šio maršruto troleibusai važiuotų Santariškių, Jeruzalės, Ateities, Laisvės pr., L. Asanavičiūtės gatvėmis.
Trečiojo etapo metu troleibusų linija atsirastų Naugarduko gatvėje.
Įgyvendinus projektą, būtų panaikintas 26 autobusų maršrutas, o 33 – sutrumpintas.
Viso projekto vertė – apie 60 mln. litų, didžiąją lėšų dalį būtų mėginama gauti iš ES struktūrinių fondų.
Comment
Comment