Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gerai, pripažinkim, kad turi laikytis grafiko - tai gal tada tegul grafikus protingiau sudaro, kad visą laiką vėluotų?
Kita tema: žiūrėkit kokios naujienos...
Kaip ir kiekvienais metais, prasidėjus atostogų metui, nuo. birželio 1 d. viešasis transportas pradėjo važinėti pagal vasaros laiko tvarkaraščius, keitėsi troleibusų ir daugumos autobusų maršrutų eismo grafikai.
Nuo rugsėjo 1 dienos viešasis transportas pradės dirbti pagal žiemos sezono eismo tvarkaraščius. Bus atnaujintos vasaros sezonui sutrumpintos maršrutų trasos. Nuo rugsėjo mėnesio į Vilniaus miesto gatves išvažiuos 307 autobusai (2006 m. – 295 autobusai) ir 259 troleibusai Siekiant pagerinti Fabijoniškių mikrorajono susisiekimą viešuoju transportu, nuo rugpjūčio 30 d. 40 autobusų maršrutas „Fabijoniškės–S.Stanevičiaus g.–Centras” nuo L.Zamenhofo žiedo pratęsiamas iki Mykolo Lietuvio gatvės.
Taip pat, nuo rugsėjo 1-osios, Fabijoniškėse įvedami 2 nauji maršrutai, kuriais keleiviai galės greičiau pasiekti miesto centrą:
80 autobusų maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras“
81 autobusų maršrutas „Fabijoniškės – Ukmergės g. – Centras“
Atsižvelgiant į gyventojų prašymus, Pilaitės mikrorajono viešojo transporto tinklas papildomas dar vienu maršrutu Nr. 82 „Pilaitė – Spaudos rūmai – Pilaitės pr. – Pilaitė“.
Nuo rugsėjo visų maršrutų autobusai, važiuojantys link Antakalnio, sustos stotelėje „Nemenčinės“. Iki šiol autobusų maršrutai Nr. 15, 17, 18, 38, 39 nestodavo.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąKažką praleidau. Kada Vilniuje spėjo 20 troleibusų maršrutas atsirast?
Comment
-
[www.vilniustransport.lt
Siekiant pagerinti Fabijoniškių mikrorajono susisiekimą viešuoju transportu, nuo rugpjūčio 30 d. 40 autobusų maršrutas „Fabijoniškės–S.Stanevičiaus g.–Centras” nuo L.Zamenhofo žiedo pratęsiamas iki Mykolo Lietuvio gatvės.
Taip pat, nuo rugsėjo 1-osios, Fabijoniškėse įvedami 2 nauji maršrutai, kuriais keleiviai galės greičiau pasiekti miesto centrą:
80 autobusų maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras“
81 autobusų maršrutas „Fabijoniškės – Ukmergės g. – Centras“
Atsižvelgiant į gyventojų prašymus, Pilaitės mikrorajono viešojo transporto tinklas papildomas dar vienu maršrutu Nr. 82 „Pilaitė – Spaudos rūmai – Pilaitės pr. – Pilaitė“.
81 sutrumpino iš 6, kad nereikėtų Kudirkos kamščiais kapstytis
O šiaip schema darosi panaši į miestus kur yra metro - po rajona ratu važinėja busikas, nuvežantis žmones prie stotelės - čia ratas kiek didesnis ir veža prie didesnio transporto mažgo...Paskutinis taisė Qbazzz; 2008.08.29, 12:30.
Comment
-
Ką tik buvo nutrūkę troleibusų linijos laidai ties Giraitės (Savanorių) žiedine sankryža. Susidariusią troleibusų eilę galima pamatyti adresu http://212.122.76.171:82/kamera/Default.aspx
Laikas nuo 16 val. 40 min., vietovė - Geroji viltis. spausti enter (arba vieną iš mygtukų tinklapyje)
Comment
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
pauliaK:SudegesViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Cia as nezinau,atrodo patsViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Turbūt kažkuri variklio dalis sustreikavo... Vis gi sena mašina - 1985 metų gamybos ir be jokių kapitalinių remontų. Savaime aišku, kad nurašys, bet anksčiau laiko. Karosa B741 nr.137 ,kuri dege liepos pradzioje irgi nurasyta ,nes Regitra net neranda tokio įrašo
http://image065.mylivepage.com/chunk...P1000083_1.jpgPaskutinis taisė Mettal; 2008.09.01, 18:45.
Comment
-
mandan:Mercedesai O305G Jau atrodo visi nurasyti,vienas dar stovi parke,bet ikarusai dar vazineja,maciau siandien Ikarusa 280 ant 45 marsrutoViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąGal yra tikslūs skaičiai "Kauno autobusų" Ikarus'ų, idomu būtų sužinoti, apytiksliai galima pažiūrėti per Regitros duomenų bazę, pagal valstybinius numerius. Dauguma KA Ikarus'ų turi ZKV raidžių seriją, pradeant ZKV 896 baigiant ZKV 999, tame intervale aišku yra ir keletas įterptų kitų mašinų. Tokiu būdu galima paskaičiuot vis dar registruotus autobusus, tik jų deja jau mažai Dar yra ir ZKZ serija turinčių, o neseniai mačiau 280-tą, važiuojantį 36 maršrute su naujo tipo europinės simbolikos v.n. serija DZA, taip išeina, kad registruotas iš naujo
https://212.59.5.68/tp_paiesk/Index.php
O dėl Karosos B741 nr.206, tai galimas variantas, kad ji taip buvo nudažyta kaip eksperimentas. Juk juoda-geltona-mėlyna išvis ne VA stilius. Man šis autobusas atrodo gana gražiai.
Comment
-
Šveicarai siūlosi sutvarkyti viešąjį Vilniaus transportą
Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
2008 rugsėjo mėn. 17 d. 13:38
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18567985
Comment
-
Vilniuje atidaryta suslėgtų gamtinių dujų degalinė
Suslėgtų gamtinių dujų CNG (Compressed Natural Gas) degalinių tinklo plėtotoja Lietuvoje UAB „Autoidėja“ Vilniuje pabaigė statyti pirmąją po Nepriklausomybės atkūrimo CNG degalinę, kuri leis aptarnauti ekologiškus miesto autobusus bei privačių vartotojų automobilius.
Tiekti degalus miesto autobusams pirmoji CNG degalinė Lietuvoje pradės spalio mėnesį, kai bus baigti CNG degalinės bei CNG varomų autobusų bandymai.
„Tikimės, jog pirmoji degalinė prisidės ne tik prie oro taršos mažinimo sostinėje ir leis pakeisti švaresniais daugumą miesto autobusų, tačiau ir išjudins privačių vairuotojų susidomėjimą šiais ekologiškais ir pigiais degalais“, - sako UAB „Autoidėja“ vadovas Laimonas Dapšys.
Anot jo, naujoji degalinė bus tik pirmas žingsnis, kuriant gamtinių dujų degalinių tinklą Lietuvoje - iki šiol vairuotojai negalėjo naudotis CNG varomais automobiliais, nes nebuvo degalinių, o statyti tokių degalinių, kol nėra paklausos, niekas nesiryžo. „Tačiau šių degalų ekologiškumas bei pigumas leidžia tikėtis, jog tokia situacija greitai keisis“ – teigia L.Dapšys.
„Autoidėja“ pagal „Vilniaus autobusų“ konkurso sąlygas atnaujina trečdalį sostinės autobusų - jau yra atgabenta 30 CNG varomų autobusų iš Švedijos bei Vokietijos, metų gale jų padaugės iki 70, o kitų metų viduryje autobusų skaičius sudarys 100.
Nauja CNG degalinė, esanti autobusų parko teritorijoje Verkių gatvėje, per 4 val. galės užpildyti net 100 autobusų degalų bakus – 50 lėto pildymo būdu, 50 greitojo. Lėtasis degalų užpildymas, priklausomai nuo autobusų skaičiaus, trunka iki 4 valandų, o greitasis - iki 10-15 min.
CNG degalai bus parduodami ir kitiems vartotojams „BP“ degalinėje, esančioje Verkių g. 52. Lengvųjų automobilių degalų bakų užpildymas užtruks vos 3-5 min.
CNG degalinėje sumontuota itališka, 70 metų gamybos patirtį turinčios įmonės „Dresser Wayne Pignone“ įranga.
Matavimai bei kitų Europos šalių patirtis rodo, jog CNG yra švaresni ir mažiau aplinkai kenkiantys, taip pat ir pigesni alternatyvūs degalai. Transporto priemonės, varomos šiais detaliais, neišmeta kietųjų dalelių, o bendras išmetamų teršalų kiekis sumažėja apie 80 proc. Siekiama, kad Lietuvoje, kaip ir daugumoje Europos šalių, CNG naudojamam mieto transporte, nebūtų taikomas akcizo mokestis. Tokiu būdu vežėjai būtų skatinami rinktis ekologiškas transporto priemones nedidindami savo kaštų.
Pagal Europos Sąjungos normatyvus, iki 2020 m. kiekvienoje ES narėje suslėgtos CNG privalo sudaryti 10 proc. šalyje naudojamo transporto degalų (dar 5 ir 4 proc. - atitinkamai vandenilis ir biodegalai). Lietuva buvo viena iš paskutinių Europos valstybių, neturinčių CNG degalinių.
CNG degalinių tinklo plėtotoja Lietuvoje UAB „Autoidėja“ priklauso įmonių grupei „Modus grupė“, vienijančiai 13 automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamo turto vystymo bei gamybos srityje veikiančių įmonių.
lrytas.ltgera gyventi gerai
Comment
-
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Nusprendžiau sukuri šią temą, nes temos apie viešąjį transportą Vilniuje kaip ir nebuvo. Ši tema nebus vien apie autobusus ar troleibusus. Šios temos tikslas - sužinoti ką mano forumičiai apie visuomeninio transporto plėtrą, geležinkelių integravimą į visuomeninį transportą, naujus maršrutus, metrotramvaju ir kitas alternatyvas bei naujoves.
Štai kokia plėtra numatyta Vilniaus bendrajame plane:
O štai kaip pagal mane turėtų atrodyti Vilniaus greitojo transporto sistema:
Vilnius neapsieis vien tikruoju metro. Vilniui reikalinga stipri visuomeninio transporto tinklo plėtra, kur būtu mišrosios tramvajų-metro linijos, tramvajus, geležinkelis ir ekspresiniai autobusai.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
Comment