Čia ne troleibusai, bet jau hibridiniai troleibusai su dyzelio (dažniausiai) varikliu. Kur nėra laidų arba kur laikinai keičiama maršruto trasa - naudojamas ne elektrinis variklis, o grįžus į elektrifikuotą trasą - kontaktai vėl pakeliami, tai vyksta automatiniu būdu, vairuotojams net nereikia išeiti iš kabinos. Tai ne šįmet atsiradęs stebuklas bet tik pastaruoju metu pradėjęs smarkiai populiarėti, nes išsprendžia troleibusų nemanevringumo problemą.
Pagal gamintoją, kažkiek gali nuvažiuoti ir varomas akumuliatorių
Klipe pasakoma.
Dar dėl tos vidurinės ašies: rimtai, sukasi atgal Truputi stogą nurauna matant
Jei 36-as buvo ilgas, tai ten buvo rezervas. Šiuo metu tiesiog TRAGIŠKAI trūksta autobusų ir į maršrutus važiuoja viskas, kas tik užsiveda ir gali pajudėti iš vietos. Todėl ir gavosi, kad šiandien dirbo autobusas nr. 889 10-u maršrutu net neperdažytas. Tai buvo mėlynos spalvos Saffle 2000/Volvo B10BLE-60 CNG, visai kaip šitas: http://www.fotobus.msk.ru/photo/205714/
Centras85, 36-ame nieko labai ypatingo nėra ir grafikas iš esmės yra pilnai perkurtas. 76-ame sekmadienį bus daugiau galimybių (bet vis tiek per mažai) palaukus 1-10 min. persėsti į 55-ą Lazdynų kryptimi.
Man mėlynos spalvos autobusas atrodo gražiau, bet ir nudažyti gražiau atrodo. Bet esu pastebėjęs labai įdomių laikų, kai 76 ir 36 iš St. Naujaneriai išvyksta tuo pačiu laiku ypač sekmadieniais pagal naują tvarkaraštį. Mettal kaip sekasi rinkti mikroautobusų tvarkaraščius?
Teko šią savaitę važiuoti 15 mikroautobusu, tai Olego su sūnumis (poto Ollex) nei kvapo nebelikę. Važinėja vien Fordukai, kai kurie iš jų gerikai seni (berods Paulavicienes IĮ)....
Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!
Teko šią savaitę važiuoti 15 mikroautobusu, tai Olego su sūnumis (poto Ollex) nei kvapo nebelikę. Važinėja vien Fordukai, kai kurie iš jų gerikai seni (berods Paulavicienes IĮ)....
Keleivių sumažėję ne tik autobusuose ir troleibusuose, bet ir maršrutiniuose taksi. Praėjo tie laikai, kai maršrutiniuose taksi reikėjo stovint važiuoti arba akimis nulydėti 2 ar 3 "mikriukus", kurie nesustojo, nes pravažiavo perpildyti. Dauguma žmonių įsigijo automobilius, o kita dalis grįžo į autobusus ir troleibusus, kiti gi - neturi darbo, todėl maršrutiniais taksi, kurie yra brangesni, naudotis vengia. Taigi natūralu, kad sumažėjus keleivių srautams, kai kurios įmonės atsisakė aptarnauti maršrutus, kurie tokio didelio pelno neuždirba, taip pat suprantama, kodėl nesistengiama sutvarkyti transporto priemones - tiesiog taupomas kiekvienas uždirbtas litas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Manau viskas logiškai paaiškinama: Vilniuje Karosų būtent daugiausia, todėl tikimybė patekti į avariją būtent Karosai - išauga. Taip pat vairuotojai naujas mašinas vairuoja atsargiau, bijodami sulaukti didesnės sąskaitos už remontą.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kadangi pas mus techninė priežiūra matomai žemo lygio ir nelabai ten rūpinamasi geru autobusų, bei jų būklės išlaikymu. Todėl nenuostabu, kad taip atsitinka.
Šiandien 7:53 val., ties Balsiais mačiau Karosa 263 36 maršruto reisu iki Pagubės. Beje šiandien 36 maršruto autobusai iš Pagubės, Naujanerių iki Žalgirio važiavo apie 1 valandą. Aš išvažiavau 7:31 val., ir į Žalgirio St. atvykau tik 8:41 val.
Kadangi pas mus techninė priežiūra matomai žemo lygio ir nelabai ten rūpinamasi geru autobusų, bei jų būklės išlaikymu. Todėl nenuostabu, kad taip atsitinka.
Prasta autobusų priežiūra neatsako į klausimą kodėl Karosos patenka daugiausia į avarijas. Tavo teiginys klaidingas arba netikslus
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Prasta autobusų priežiūra neatsako į klausimą kodėl Karosos patenka daugiausia į avarijas. Tavo teiginys klaidingas arba netikslus
Aš apie gaisrų atvejus šnekėjau. Manau lengva suprasti, kad su avarijom tech. priežiūra nelabai susijusi. Kas norėjo, tas suprato, o norint prikibti, visada pavyks rast prie ko
Aš apie gaisrų atvejus šnekėjau. Manau lengva suprasti, kad su avarijom tech. priežiūra nelabai susijusi. Kas norėjo, tas suprato, o norint prikibti, visada pavyks rast prie ko
Taaaaip... O aš kalbėjau apie avarijas
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Šiandien 36 maršruto autobusai iš Pagubės, Naujanerių iki Žalgirio važiavo apie 1 valandą. Aš išvažiavau 7:31 val., ir į Žalgirio St. atvykau tik 8:41 val.
Šiandien tikriausiai vėlavo absoliučiai visas transportas. Baltupiuose prieš pat 8h ryto laukiau 20min. autobuso. Kol galiausiai sulaukiau, pamačiau kaip "greitai" jis važiuoja, todėl už kelių stotelių pavyko peršokti į 5 maršruto mikroautobusą. Vis tiek kelionė iki stoties užtruko 33min., kai paprastai mikroautobusu nuvažiuoju maksimum per 20min. (piko metu, ne piko metu per 14-15min.). Žodžiu, žiauriai pavėlavau į darbą
Beje, net grįždamas atgal ~16h vis nemačiau jokios kelių valymo technikos
Mačiau šiandien juokingai atrodančią mažą Grindos mašinytę, valiusią Senamiestį. Tiek ir tebuvo tų valytuvų. Šiaip dabar labai daug kur susidarė spūstys, 11-o maršruto autobusas vėlavo 33 min. ir beveik visą šitą laiką prastovėjo Žvėryne. Karosos yra jau pasenusios, bet praktiškai visos normaliai dirba per didžiausius šalčius. Jų technine būklę labai sunku sekti, nes mechanikai ir taip užversti darbu (o gal ir toliau tinginiauja, man, kaip apie viską girdinčiam iš 2-ų lūpų, sunku spręsti teisingai) su dujinukais.
Comment