Oficialiai tai čia tramvajus. Kiek kitoks, su kitokiu bėgiu, pantografu ir dyzeliniu generatoriumi veikia Klermone Ferane.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąhttp://www.youtube.com/watch?v=nt1sY...endscreen&NR=1
Troleibusai Nancyje. Puikus pavyzdis Zuokulos tramvajui.
Kadangi yra vienas begis, kuris valdo visas sito "tramvajaus" asis, o tas valdantysis ratukas yra nedidelis, vaziuojant visas sitas agregatas visa laika purtosi i sonus, o marsruto dalyje, kur jis be begiu vaziuoja - vaziuoja normaliai. Be to, kadangi vedami begio jo ratai vaziuoja absoliuciai ta pacia trajektorija visa laika, tiems "tramvajams" padarytos specialos juostos is betono, nes joks asfaltas to neatlaikytu - kaina irengimo tampa labai panasi i normalaus tramvajaus. Dar vienas faktas tokios sistemos nenaudai - sios imones "tramvajai" yra tik dviejuose miestuose, ji pati rodos, ar ne bankrutavo. Po kokiu 20 metu, pasibaigus siu TP naudojimo laikui, (kadangi vedanciojo begio sistemos skirtingos ir neastandartizuotos) reikes arba to atsisakyti, arba kazka vel visiskai is naujo daryti, kai tramvajus bent vakaru europoje seniai yra standartiniai 1435mm. O man paciam asmeniskai aplankius netoliese esanti Strasbura dar vienas "estetinis" trukumas pasirode - ten tarp begiu zolyte auga, o nancy visas miestas betoninis atrodo...
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąEstetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąGrožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.
Comment
-
2013 m. liepos 25 d. Rīgas Satiksme pasirašė sutartį su Škoda, pagal kurią per 5 metus bus pristatyti 125 vnt. Škoda 27Tr troleibusų už 131,8 mln. eurų su galimybe padidinti užsakymą dar 38 vnt. troleibusų (taigi, iki 163 vnt.). Ar troleibusai įsigyjami naudojantis ES fondų parama, nepavyko rasti informacijos.
Plzeno Škoda gamykla Škoda27Tr troleibusus gamina nuo 2009 metų. 18m ilgio, 4 durų, pilnai žemagrindžiai troleibusai palengvina padidėjusių keleivių srautų pervežimą piko metu. Škoda Electric tiekia visą elektros įrangą, kuri įmontuojama konteineryje ant stogo. Asinchroninis traukos variklis ir mikroprocesoriaus valdomas įtampos keitiklis su rekuperacinėmis galimybėmis žymiai sumažina energijos suvartojimą.
Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):
Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąŠkoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKuo ji skiriasi nuo Solario?
Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTroleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?ir vėl tas pats... tarnavimo laikas, pigesnis žymiai pigesnis kuras kilometrui, pranašumai kuro (šiuo atveju el. energijos) suvartojimui spūstyse, nulinė tarša miesto lygmenyje etc. - kontaktinis tinklas - pagal Jus, jį reikia kas mėnesį atnaujinti?
...o gal dar pasakysite, kad tramvajus pigiau ir geriau?
...grįžtant prie temos - prieš nepilnus 3 mėnesius skelbto sąrašiuko:
papildymas:
San Paulas (Brazilija), 20 vnt, 2014 m., modelis - CAIO/Mercedes Benz artic
Zalcburgas (Austrija), 26 vnt, 2017 m., modelis - Solaris Trollino 18 MetrostyleUž Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTroleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąManau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...
Facebooke buvo tokia diskusija - nereikia naikinti troleibusų. Pasisuko tema apie KT.
Panaikinti nereikalingus iešmus Sodų g., Kudirkos g., L. Asanavičiūtės g., Žemaitės g. (mįslė, kodėl kaskart troleibusai turi pristabdyt ties jau 20 metų nenaudojamais iešmais?), išsišakojančius iešmus, kur jie nereikalingi, keisti kryžminiais (Stoties žiedas, žiedai abipus Žirmūnų tilto), pačius iešmus (iš pradžių - naudojamus dažniausiai) keisti naujais, moderniais, ties kuriais nereiktų pristabdyti (turint omeny leidžiamą greitį). Žiedinėse ir paprastose sankryžose didinti laidus laikančių konstrukcijų kiekį, taip labiau laidus išlenkiant ir panaikinant kampus, kiek tai įmanoma. Įrengti papildomas A juostas ten, kur piko metu būtų galima aplenkti spūstis (Narbuto g. link sankryžos su Sėlių g. ir per ją, Žirmūnų g. link sankryžos su Minties g., aišku, su eismo kontrole). Vien šie pakeitimai leistų ženkliai padidinti vidutinį greitį. Deja, jie turi didelį trūkumą - yra sąlyginai pigūs.
Išmontavus ir pardavius į metalo laužą šias palikuonis, bei gavius atitinkamą sumą, galima būtų pakeisti kelis iešmus į automatinius.
Comment
-
http://www.rigassatiksme.lv/en/news/...-power-supply/
LT: Troleibusai su dyzeliniais generatoriais sumažino nepatogumus keleiviams dėl elektros energijos dingimo
O kur pažadai, kad Amberiai su akumoliatoriumi apvažinės kliūtys?
Comment
Comment