Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vokietijos pavyzdys priminkė kai ką. Dviaukščiai troleibusai Portsmute, Anglija (Portsmouth, UK):

    Comment


      Dėkoju kolegai Tigras už už archyvinius kadrus iš Solingeno!
      Panašu, kad toje Solingeno linijoje prailgintai transporto priemonei apsisukti - jokių šansų Beje, tokiu pačiu principu (kiek skaičiau kitoje mūsų forumo temoje) būdavo apsukamas vienas "siauruko" garvežys Lietuvoje.

      Kiek naujesnis įrašas (nors vėlgi nenaujas beje, youtube yra įdėta tikrai nemažai įvairios trukmės video su troleibusais iš šio miesto) iš to paties Solingeno (Vokietija).



      Bent jau įraše matome, kad miesto autobusai daugiausia trumpi, o troleibusai - dvigubi. Dvigubuose troleibusuose matome, kad įlipti skirtos tik priekinės durys.



      Dėkoju ir kolegai LAZAS_ už neįtikėtiną video iš Portsmuto! Palyginimui - kiek senesnis video - troleibusai Ciūriche (Zürich), Šveicarija, 1939 m. Vaizdai iš miesto ir iš depo.




      Na ir kiek naujesnis video - troleibusai Ciūriche (Zürich), Šveicarija, 2010 m.



      Troleibusai - dvigubi ar net trigubi. Įdomu tai, kad yra susikertančių troleibusų linijų net su traukiniais (~3:30), ir abi sistemos veikia viena kitai netrukdydamos. Kitas dalykas - nors troleibusai gali važiuoti iš akumuliatoriaus ir jau įrengtos "gaudyklės", kažkodėl vairuotojas "ūsus" pakelia pats - klausimas, ar troleibusas dar nebuvo pilnai automatizuotas, ar vairuotojas tiesiog nemokėjo ta įranga naudotis. Linksmas momentas ~16:20, kai siauras tramvajukas nedrąsiai sulėtina ir laukia, kol šalia lekiantis troleibusas pravažiuos, ir tik tuomet padidina greitį


      Pora video iš Italijos.

      Troleibusai Bolonijos (Bologna) mieste (Italija).



      Įrašas nenaujas, ir panašu kad pas juos yra visas "zooparkas" skirtingų gamintojų modelių, tačiau mane sudomino:
      keistas troleibusas - su neįtikėtinai plačiomis durimis (~2:10, vėliau ~2:45). Bent jau vaizdo įraše yra tik "trumpi" troleibusai.

      Parma (Italija) troleibusai



      Įdomu tai, kad 3 durų troleibusuose įlipimui skirtos priekinės ir galinės durys, išlipimui skirtos vidurinės. Vaizdo įraše matomos tik "neprailgintos" VT priemonės.
      Už Vilnių be tramvajų!

      Comment


        Dokumentinis-istorinis filmas apie elektrini viesaji transporta Solingeno mieste.

        1 dalis


        2 dalis


        3 dalis


        4 dalis

        Comment


          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
          Troleibusai Bolonijos (Bologna) mieste (Italija).

          Įrašas nenaujas, ir panašu kad pas juos yra visas "zooparkas" skirtingų gamintojų modelių, tačiau mane sudomino:
          keistas troleibusas - su neįtikėtinai plačiomis durimis (~2:10, vėliau ~2:45).
          "zooparkas" -
          1989 m. Breda-Menarini 220 LF ir Bredabus 4001.12
          1997-2000 m. MAN/Autodromo BusOtto 18
          2010 m. Solaris Trollino 18 AC

          keistas - Breda-Menarini 220 LF

          Comment


            Dėkoju Tigrui už O-bus (arba T-bus, arba trolley, arba dar kaip tik jų nevadina...) istoriją ir Zorro - už informaciją!


            Šį kartą norėjau pamėgint pakalbėti apie troleibusus Sietle (Seattle), JAV.

            (foto paimta iš http://metro.kingcounty.gov/up/proje...valuation.html)

            Čia 159 naudojamus troleibusus eksploatuoja įmonė King County Metro Transit, 14 jų trasų driekiasi virš 100 km.
            Naudojami troleibusai jau seni:





            Atsižvelgiant į jų amžių, prieš kelis metus buvo pradėta galvoti apie sistemos atnaujinimą - t.y., ar pirkti naujus troleibusus, ar juos keisti kitomis transporto priemonėmis. Buvo atlikta išsami galimybių studija, kurią galite atsisiųsti iš čia:
            http://metro.kingcounty.gov/up/proje...nal_LowRes.pdf
            Studijos metu buvo lyginamos dyzelinių hibridinių autobusų bei troleibusų sistemos. Kitos sistemos - tradicinių dyzelinių autobusų, "elektrobusų", suspaustų dujų, vandenilio - buvo atmestos kaip netinkamos jau pradiniame etape (paaiškinant konkrečias priežastis, kodėl).
            Taigi, dyzelinių hibridų ir troleibusų galimybės buvo lyginamos: poveikio gamtai ir aplinkai, ilgaamžiškumo, vertės pokyčių, eksploatavimo išlaidų, valstybinio finansavimo, net visuomenės nuomonės aspektais. Detalūs aprašymai aukščiau minėtame dokumente.

            Man gan įdomiai pasirodęs dalykas - tai, kad tyrimo metu net buvo pasiskolintas (taip, pasiskolintas) modernesnis troleibusas iš Vankuverio (kažin, mūsų didmiesčiai, vienas kitam savo transporto priemones skolintų?):



            Kas susidomės, galės pasiskaityti studiją, trumpai tepasakysiu tai, kad buvo nuspręsta pirkti naujus troleibusus. Taigi, turimi 159 troleibusai bus pakeisti naujais:
            2014 m. rugsėjo mėn. - 50 vnt (12 m)
            2015 m. rugsėjo mėn. - 50 vnt (12 m) ir 59 vnt (18 m.)

            Jei kam pavyktų rasti įdomesnių video siužetų su dabar egzistuojančia Sietlo troleibusų sistema, būčiau dėkingas.
            Paskutinis taisė Marius_vln; 2013.02.21, 19:22.
            Už Vilnių be tramvajų!

            Comment


              Seattle Metro MAN articulated bus #4020 at IRM

              Comment


                Zorro, įdomus apsisukimas nors, tiesą sakant, man net nedideliame Anglijos miestelyje, kur erdvės padaryti "normalų" apsisukimą reiso pabaigoje, teko matyti kažką panašaus (tik ten atgaline eiga važiuoja ir pypsi autobusai).

                Viena nuotraukėlė iš Rygos. Įdomūs "apsauginiai rėmeliai" ant durų - kokiais sumetimais ten padarytas vos ne grotos? Negi duris su tokiais turėklais kaip pas mus taip dažnai išmala, kad reikia jas saugoti būtent taip?

                Už Vilnių be tramvajų!

                Comment


                  Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                  Įdomūs "apsauginiai rėmeliai" ant durų
                  Čia gi patys paprasčiausi turėklai. Kaip jie gali apsaugoti stiklą nuo išdūžimo?
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Jie apsaugo stiklą nuo atsirėmimo į jį kai būna spūstys.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Čia gi patys paprasčiausi turėklai. Kaip jie gali apsaugoti stiklą nuo išdūžimo?
                      Turiu omeny, kad pas mus Solaris troleibusuose turėklai juk kitokie nei pas latvius. Pamaniau, juk ne šiaip sau kitokių paprašė? Smulkmena gal, bet juk iš smulkmenų bendras paveikslėlis susidėlioja Al1 atsakymas patvirtino mano spėjimą, kad tai papildoma stiklo apsauga.

                      „Bogdan“ laimėjo konkursą pateikti troleibusus Lenkijai

                      Iš viso bus pagaminti 38 nauji žemagrindžiai troleibusai. Juos gamins dvi kompanijos – „Automobilių surinkimo gamykla Nr. 1“ AB „AK „Bogdan Motors“ ir URSUS S.A.
                      Troleibusai bus 12 metrų ilgio, žemagrindžiai, be laidų jie galės nuvažiuoti penkis kilometrus. Salone bus klimato kontrolės sistema, taip pat GPS sistema ir kitos naujovės.
                      Įdomi naujiena. Dažniausiai Ukrainoje parkai nusiperka Ukrainoje gamintus troleibusus, o Lenkijoje perkamas Solaris ir t.t. Nors šie troleibusai, anot straipsnio, bus surinkti Lenkijoje, visgi jų kilmė ukrainietiška.
                      Už Vilnių be tramvajų!

                      Comment


                        O pas mus meluojama, kad ES nefinansuoja troleibusų... Troleibusų, autobusų, miesto transporto sistemos atnaujinimas (įskaitant ir gatvių platinimą, sankryžų rekonstrukcijas ir kt.) finansuojamas ir panaudojant ES lėšas. Bus nupirkta 100 autobusų, 70 troleibusų, nutiesta apie 25 kilometrus naujų troleibusų linijų, pastatytas naujas troleibusų parkas, įdiegta moderni VT valdymo sistema. Viskas kainuos apie 520 milijonų zlotų, iš jų 320 milijonų iš valstybinės programos lėšų.
                        Pernai jau užsakyta 20 Solaris troleibusų.

                        Liublinui šie nauji troleibusai kainuos 64,9 mln zlotų, litais apie 1,41 mln./vnt. Beje, jie vadinsis Ursus T-701.16, nes galutinį surinkimą atliks firma Ursus, gaminanti traktorius ir kitokią techniką.

                        http://epolitic.salon24.pl/488611,tr...ia-na-ekologie

                        O dabar paskaičiuokime, kiek troleibusų ir autobusų bei KT, taip pat kai kurių sankryžų, A juostų būtų galima nupirkti ir įrengti Vilniuje už pirmosios tramvajaus linijos kainą
                        Paskutinis taisė Al1; 2013.03.18, 20:30.

                        Comment


                          Pirmosios linijos kaina kažkur 0,8 mlr. litų, bet pridėjus riedmienis išeis visas miliardas. Vieno zloto kaina apie 0,90 LT. 520 mln. zlotų * 0,90 lygu 468 mln. litų. Iš 100 000 000 litų atimame 468 000 00, lieka 532 000 00, t.y. lieka netgi dar šiek tiek pinigų, kurie galėtų būti išleisti VT viadukamas, juostoms. Gal ir net kitam. Pvz. KT renovacijai, greitujų troleibusų įdiegimui, sustojimo pagal pareikalavimą tvarkai.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Pirmosios linijos kaina kažkur 0,8 mlr. litų, bet pridėjus riedmienis išeis visas miliardas. Vieno zloto kaina apie 0,90 LT. 520 mln. zlotų * 0,90 lygu 468 mln. litų. Iš 100 000 000 litų atimame 468 000 00, lieka 532 000 00, t.y. lieka netgi dar šiek tiek pinigų, kurie galėtų būti išleisti VT viadukamas, juostoms. Gal ir net kitam. Pvz. KT renovacijai, greitujų troleibusų įdiegimui, sustojimo pagal pareikalavimą tvarkai.
                            Sustojimų pagal pareikalavimą ir dabar galime laisvai įdiegti, nekainuotų nieko, tiesa, reiktų perauklėti pusę tautos paaiškinus, kad "Stop" mygtukas nėra skirtas erzinti vairuotojui.

                            P.S. Prisiminiau pavyzdį: pernai rugsėjį išbandžiau "Phileas" Eindhovene, o kadangi ji veikia būtent sustojimas stotelėje pagal pareikalavimą (kiek teko važinėti VT Olandijoje, ten visur sustojama tik pareikalavus), tai nuo oro uosto tautiečiai kelias stoteles "smaginosi" erzindami vairuotoją. Tiesiog buvo gėda už tokį tėvynainių elgesį.
                            Paskutinis taisė Kosovo; 2013.03.18, 22:44.
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Stop mygtukai kainuotų, nes kai kur nėra plafonų, jie nepajungti ir t.t., taigi, šiek tiek kainuos. Erzina? Jeigu spaudžia, bet niekas neišlipa, jei dar kelis kartus, tai autobusas papraščiausiai sustoja ir rėkia, kas juos smaigo. Gal ir blogotas būdas, bet kitaip negalima.

                              Dėl tų 468 mln. litų. Tai čia 25 km KT, 75 troleibusai, 100 autobusų. Vilniuje nereikia naujų autobusų, nes AP ir taip atsinaujinęs (MAN, Solariai, ispanai). Verčiau 45 trigubus troleibusus už tuos 100 autikų.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Dėl tų 468 mln. litų. Tai čia 25 km KT, 75 troleibusai, 100 autobusų. Vilniuje nereikia naujų autobusų, nes AP ir taip atsinaujinęs (MAN, Solariai, ispanai). Verčiau 45 trigubus troleibusus už tuos 100 autikų.
                                Na...i tie trigubi troleibusai Vilniuje? Ir kur tiek KT Vilniuje paklosi? Į NV? Nebent jis būtų reikalingas į Fabijoniškes per Šeškinę ir Ozo gatvėje nuo "Siemens" arenos iki Akropolio bei dar į Santariškes per Kalvarijų gatvę. Ir išvis, tame VVT tokia betvarkė, kad laikas jį visą atiduoti valdyti kad ir "Veolia", "Conexxion" ir pan. Ir kuo greičiau, tuo geriau...
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                  Ir išvis, tame VVT tokia betvarkė, kad laikas jį visą atiduoti valdyti kad ir "Veolia", "Conexxion" ir pan. Ir kuo greičiau, tuo geriau...
                                  Šiaip VMS tai matyt ir planuoja, iš pradžių nustekendama VVT, vėliau padarydama jį absoliučiai nepatogų keleiviams, na o vėliau jau paskelbdama - "tik privatus verslas mus išgelbės!".
                                  Gali sutvarkyti VVT ir normalūs neprivatininkai. Tik kad daugelį iš dabar ten esančių "gen, vyr" ir panašių derėtų mesti, nes tai, kas ten dabar vyksta, pradedant TP priežiūra, otkatais už maršrutų davimą, baigiant beprotiškomis fiks idėjomis, nepanašu į normalią vadybą ir stengimąsi įmonę kelti (kiek tai įmanoma su esamu finansavimu).

                                  O atidavimas privatininkams... Jūs pasiruošę mokėti 10 (ar kad ir 5 Lt, pradžiai) Lt už vienkartinį bilietą? Aš ne.
                                  Už Vilnių be tramvajų!

                                  Comment


                                    Nereikia čia tų laisvos rinkos instituto pasakų.
                                    Jokie privatininkai kaip kad Veolia ar pan. į Lietuvą neis. Nes jei savivaldybė neturi lėšų ir noro mokėti savo vežėjams dotacijų, tai privatininkams jų irgi nesuras. Normaliam VT palaikyti reikėtų beveik tiek pat dotacijų kiek dabar surenkama už keleivių pervežimą, įskaitant ir lengvatininkų vežimo kompensacijas. O privatininkai neateitų labdaros daryti.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2013.03.20, 09:08.

                                    Comment


                                      Šiame forume esu surades straipsnį apie troleibusų plėtrą 2007. Už 60 mln. litų planuota nutiesti Ateities g. ir Kalvarijų gatvėmis KT iki Santrariškių bei t13 pratesti iki Vilkpedės žiedo. Planuota isigyti 25 ilgus troleibusus už 32 mln. litų.
                                      Paskaičiuokime : 60 000 00 + 32 000 00 + 35 000 00 (KT atnaujinti) = 127 000 00 litų vos. Na, galime dar priskaičiuoti apšvietimo stulpų pakeitimą ir troleibusus, pakeisiančius Škodas. A, dar KT plėtra Šeškinėje, Lazdynuose, Pilaitėje, Lyglaukiose, Tuskulėnuose, Santraiškėse (iki galo), Fabijoniškėse ir t.t.
                                      Iš viso (be stulpų) būtų apie puse miliardo. Dar galima būtų pastatyti kelias Park&Ride aikšteles ir daug Bike&Ride, prie GS pastatyti Park&Rail.

                                      Comment


                                        Užtikau gan neseną (sausio mėn.) įrašą iš TV laidos apie naujos kartos troleibusą, paleidžiamą Bratsko mieste (Irkutskas).



                                        Bent jau iš video rodomos schemos atrodo, kad sava eiga jis važiuos labai didelį atstumą, nors gal aš klystu?

                                        Mūsiškių konstrukcija (bent jau man atrodo) kiek kitokia - gal kas gali apie tai daugiau pasakyti?
                                        Už Vilnių be tramvajų!

                                        Comment


                                          Nieko ypatingo. Diržai skirti su virve pritrauktos štangos laikymui ranka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X