Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Tiesa, Krasnodaras - Krasnodarsko apskrities sostinė.
    Ginčytinas teiginys. Manau teisingiau būtų sakyti Krasnodaro apskritis. Čia tik rusai sako Краснодарский край.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Manau teisingiau būtų sakyti Krasnodaro apskritis.
      Sakykim.

      Comment


        Istorija tapusiems Tbilisio troleibusamas atminti

        Comment


          Parašė HSV Rodyti pranešimą
          Nepamenu kur, bet kažkuriame buv. SSRS mieste važinėjo troleibusai Škoda TR9 sujungti po du, tiksliau - vienas troleibusas tempė kitą kaip priekabą...
          Kijeve taip buvo.

          Comment


            Parašė oranger Rodyti pranešimą
            Kijeve taip buvo.

            Atvaizdas
            Kai pirmą kartą išgirdau apie dvigubus Kijevo troleibusus, beveik nepatikėjau. Kai pamačiau nuotraukas, labai keistai pasirodė, kad "ūsai" naudojami tempiamojo troleibuso... Jei gerai suprantu, tai taip padaryta dėl mažesnio (nei pirmojo) posūkio spindulio...

            Kijevas 1978





            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Čia senas video su dvigubais tramvajais ir troleibusais Rygoje:
            Youtube video

            © citytransportinfo
            Patiko
            Paskutinis taisė railman; 2011.12.23, 16:37.

            Comment


              Tokie "traukinukai" buvo naudojami tik plačiuose prospektuose ir bulvaruose. Tavo pateiktose nuotraukose yra Kreščiatikas ir Pergalės prospektas

              Comment


                O tai kaip fiksuojami tempiamo troleibuso vairuojantys ratai?

                Comment


                  Parašė railman Rodyti pranešimą
                  Kai pirmą kartą išgirdau apie dvigubus Kijevo troleibusus, beveik nepatikėjau. Kai pamačiau nuotraukas, labai keistai pasirodė, kad "ūsai" naudojami tempiamojo troleibuso... Jei gerai suprantu, tai taip padaryta dėl mažesnio (nei pirmojo) posūkio spindulio...
                  Taip dar buvo Kieve bandomas va toks aparatas,vadinamas TV-14Tr (TROLEJBUSOVÝ VLAK)
                  14.11.1986 perduotas Kievui.Atskirai jie negalėjo dirbti.

                  Dar Kieve buvo eksperimentas,iš 3 9Tr,sujungti 9tr+9tr+9tr ,kaip proektinis darbas.Ilgai nevažinėjo.
                  Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.12.23, 19:03.
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    http://transphoto.ru/photo/472338/

                    naujasis Solaris

                    Comment


                      Jau su priekiu tai persistengė: būtų tiesi priekinio stiklo linija, neturėčiau priekaištų dėl naujo modernaus dizaino. Toks jausmas, kad jiems tokia svarbi firminė priekinio stiklo linija, kad vis kita nesvarbu. Nebent gal dabar madinga asimetrija
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Nors "kai kur" kalbama apie troleibusus kaip apie atgyveną, kitur į juos žvelgiama su perspektyva. Šiuo atveju ne kiek troleibusus, o labiau troleisunkvežimius... Laikas ir sustabarėjusiai vietiniai liaudžiai lavinti aptingusias galveles ir ieškoti įnovativių idėjų/sprendimų o ne vaikyti "hype"...


                        Šaltinis: http://www.wired.com/autopia/2012/05...ing-on-a-wire/
                        Paskutinis taisė LAZAS_; 2012.05.20, 17:21.

                        Comment


                          Na pažiūrėkim, kaip atrodo troleibusų kontaktinis tinklas Ženevoje... Beveik kaip Vilniuje, ane? Kaip manot, kiek rekonstrukcija Vilniuje kainuotų?


                          Dar iš Ženevos. Atsiprašau už išsikišusią galvą, nors ji ne mano...


                          Liucerna. Jau buvo iš jos foto, na bet dar nepakenks. Beje ten buvo susidaręs ilgas troleibusų kamštis arčiau geležinkelio stoties...

                          Comment


                            Vilniuje nebūtina viso KT keisti. Dalis KT gatvėse etapais atnaujinamas. Pradžiai reikėtų sutvarkyti tik sankryžas, iešmus ir susikirtimus, kreives posūkiuose ir žieduose, ties stotelėmis. Taip pat atnaujinti transformatorines.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Vilniuje nebūtina viso KT keisti. Dalis KT gatvėse etapais atnaujinamas. Pradžiai reikėtų sutvarkyti tik sankryžas, iešmus ir susikirtimus, kreives posūkiuose ir žieduose, ties stotelėmis. Taip pat atnaujinti transformatorines.
                              Reikia tik sutvarkyti iešmus ir kryžmės ankštose gatvėse. Ir jeigu reikia - elektros pastotės. Tik man atrodo jas turi remontuoti Lesto.

                              Comment


                                Transformatorinės priklauso troleibusų parkui.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Vilniuje nebūtina viso KT keisti. Dalis KT gatvėse etapais atnaujinamas. Pradžiai reikėtų sutvarkyti tik sankryžas, iešmus ir susikirtimus, kreives posūkiuose ir žieduose, ties stotelėmis. Taip pat atnaujinti transformatorines.
                                  ką reiškia "tik"? Faktiškai viską reikia keisti, nes kai po šveicarijos pasižiūri, kaip atrodo mūsų tinklas ir kokiu greičiu dėl to važiuoja troleibusai, tai........
                                  Va kar ir paskutinė mano nuotrauka iš liucernos: rodos nedidelis posūkis (kaip kad prie simono konarskio stotelės), o dėl jo dar ir nesimato kiek stulpų prismaigstyta ir kiek visokių tvirtinančių konstrukcijų pridaryta. O kur rimtesni susikirtimai tai troleibusai čiuožia kaip per sviestą, nepaisant to, kad laidai kartais ir gana greit užsisuka, tačiau su geru įtvirtinimu
                                  O kaip atrodytų kontaktinis tinklas ties operos žiedu pagal šveicariškus standartus, tai... Tik nesakyk "uoj gi mums per brangu, užteks snargliais palipdyti ir problema prapuls." Nors vieną kartą kas nors šioje valstybėje gali būti daroma nuosekliai? Ištisas linijas rekonstruoti reikia.

                                  Comment


                                    Nereikia ištisų linijų rekonstruoti, nes KT kai kuriose gatvėse palyginti naujas ir tinkamas greitam eismui. Tai, kad troleibusai velkasi tose gatvėse kaltas ne KT, o debiliškai sudarinėjami grafikai, duobėtos gatvės (kurios kliūtis ir autobusams, jei troleibusai būtų naikinami), A juostų nebuvimas. Tam, kad įrengti sklandų posūkį, nereikia daugybės stulpų. Galima tvirtinti ant trosų tarp gretimų stulpų.
                                    Ir vis tiek netgi ištisų linijų rekonstrukcija kainuotų nedaug, lyginant su tuo, kiek reikėtų pinigų tramvajui ir kurio viena ar dvi linijos neatstotų viso troleibusų tinklo, kiek reikėtų pinigų autobusams, pakeičiantiems troleibusus. Jau nekalbant apie tai, kas autobusai ekologija nekvepia, jų eksploatacija brangesnė.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.05, 22:28.

                                    Comment


                                      Ukrainoje vėl pasirodė panaudoti Škoda 15Tr troleibusai, gana neįprastai, matyti juos Ternopolyje



                                      Nuotraukos iš http://elektrotrans.te.ua/ puslapio
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        Iš Čekijos ar Slovakijos?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Taip, šitie iš Čekijos. O tiksliai České Budějovice.
                                          Kiti du iš Plzeň miesto.



                                          Čia pirmieji dvigubi naudoti Škoda 15Tr troleibusai Ukrainoje, iki šiol buvo tik tie troleibusai, kurias gavo sovietmečiais Kijevas ir tie kurie nedavažiavo iki Vilniaus 1991 metais, buvo perduoti į Simferopolį.
                                          Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.12.08, 23:21.
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X