Yra Krasnodaras Kubanėje, pietų Rusijoje, o Krasnojarskas Sibire (painioji su juo).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Čia senas video su dvigubais tramvajais ir troleibusais Rygoje:
© citytransportinfoEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąTiesa, Krasnodaras - Krasnodarsko apskrities sostinė.
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąNepamenu kur, bet kažkuriame buv. SSRS mieste važinėjo troleibusai Škoda TR9 sujungti po du, tiksliau - vienas troleibusas tempė kitą kaip priekabą...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Kijevas 1978
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Paskutinis taisė railman; 2011.12.23, 16:37.
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąKai pirmą kartą išgirdau apie dvigubus Kijevo troleibusus, beveik nepatikėjau. Kai pamačiau nuotraukas, labai keistai pasirodė, kad "ūsai" naudojami tempiamojo troleibuso... Jei gerai suprantu, tai taip padaryta dėl mažesnio (nei pirmojo) posūkio spindulio...
14.11.1986 perduotas Kievui.Atskirai jie negalėjo dirbti.
Dar Kieve buvo eksperimentas,iš 3 9Tr,sujungti 9tr+9tr+9tr ,kaip proektinis darbas.Ilgai nevažinėjo.
Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.12.23, 19:03.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Nors "kai kur" kalbama apie troleibusus kaip apie atgyveną, kitur į juos žvelgiama su perspektyva. Šiuo atveju ne kiek troleibusus, o labiau troleisunkvežimius... Laikas ir sustabarėjusiai vietiniai liaudžiai lavinti aptingusias galveles ir ieškoti įnovativių idėjų/sprendimų o ne vaikyti "hype"...
Šaltinis: http://www.wired.com/autopia/2012/05...ing-on-a-wire/Paskutinis taisė LAZAS_; 2012.05.20, 17:21.
Comment
-
Na pažiūrėkim, kaip atrodo troleibusų kontaktinis tinklas Ženevoje... Beveik kaip Vilniuje, ane? Kaip manot, kiek rekonstrukcija Vilniuje kainuotų?
Dar iš Ženevos. Atsiprašau už išsikišusią galvą, nors ji ne mano...
Liucerna. Jau buvo iš jos foto, na bet dar nepakenks. Beje ten buvo susidaręs ilgas troleibusų kamštis arčiau geležinkelio stoties...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje nebūtina viso KT keisti. Dalis KT gatvėse etapais atnaujinamas. Pradžiai reikėtų sutvarkyti tik sankryžas, iešmus ir susikirtimus, kreives posūkiuose ir žieduose, ties stotelėmis. Taip pat atnaujinti transformatorines.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje nebūtina viso KT keisti. Dalis KT gatvėse etapais atnaujinamas. Pradžiai reikėtų sutvarkyti tik sankryžas, iešmus ir susikirtimus, kreives posūkiuose ir žieduose, ties stotelėmis. Taip pat atnaujinti transformatorines.
Va kar ir paskutinė mano nuotrauka iš liucernos: rodos nedidelis posūkis (kaip kad prie simono konarskio stotelės), o dėl jo dar ir nesimato kiek stulpų prismaigstyta ir kiek visokių tvirtinančių konstrukcijų pridaryta. O kur rimtesni susikirtimai tai troleibusai čiuožia kaip per sviestą, nepaisant to, kad laidai kartais ir gana greit užsisuka, tačiau su geru įtvirtinimu
O kaip atrodytų kontaktinis tinklas ties operos žiedu pagal šveicariškus standartus, tai... Tik nesakyk "uoj gi mums per brangu, užteks snargliais palipdyti ir problema prapuls." Nors vieną kartą kas nors šioje valstybėje gali būti daroma nuosekliai? Ištisas linijas rekonstruoti reikia.
Comment
-
Nereikia ištisų linijų rekonstruoti, nes KT kai kuriose gatvėse palyginti naujas ir tinkamas greitam eismui. Tai, kad troleibusai velkasi tose gatvėse kaltas ne KT, o debiliškai sudarinėjami grafikai, duobėtos gatvės (kurios kliūtis ir autobusams, jei troleibusai būtų naikinami), A juostų nebuvimas. Tam, kad įrengti sklandų posūkį, nereikia daugybės stulpų. Galima tvirtinti ant trosų tarp gretimų stulpų.
Ir vis tiek netgi ištisų linijų rekonstrukcija kainuotų nedaug, lyginant su tuo, kiek reikėtų pinigų tramvajui ir kurio viena ar dvi linijos neatstotų viso troleibusų tinklo, kiek reikėtų pinigų autobusams, pakeičiantiems troleibusus. Jau nekalbant apie tai, kas autobusai ekologija nekvepia, jų eksploatacija brangesnė.Paskutinis taisė Al1; 2012.09.05, 22:28.
Comment
-
Ukrainoje vėl pasirodė panaudoti Škoda 15Tr troleibusai, gana neįprastai, matyti juos Ternopolyje
Nuotraukos iš http://elektrotrans.te.ua/ puslapioViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
Comment