Po tokių foto kuo toliau, tuo labiau gerbiu lietuvišką VT, kuris, lyginant su Ukrainos, yra aukštesnio lygio
P.S. nesuprantu, kam tokius arkliškus garažo numerius dažyt. Net užgožia maršruto numerį, krenta į akis, nors šie skaičiai paprastam VT naudotojui visiškai neaktualūs.
O kas čia keisto? Lietuvoje troleibusai iki 2006 m. važinėjo be numerių. Vilniuje pirmieji Solariai taip pat numerių neturėjo. Parkus privertė išmesti dešimtis tūkstančių dėl neva tai ES reikalavimų. Tuo tarpu nei Rygoje, nei Taline troleibusai neturi valstybinių numerių.
P.S. nesuprantu, kam tokius arkliškus garažo numerius dažyt. Net užgožia maršruto numerį, krenta į akis, nors šie skaičiai paprastam VT naudotojui visiškai neaktualūs.
Mane labiau nustebino šis klausimas, nei ukrainiečiai būtų nustebę išgirdę tai. Labai nedaug valstybių, kuriose yra troleibusų sistemos, reikalauja ant jų dėti valstybinius numerius. Be Lietuvos troleibusai su numeriais yra Italijoje ir dar kažkur Vakarų Europoje, nepamenu kur.
Mane labiau nustebino šis klausimas, nei ukrainiečiai būtų nustebę išgirdę tai. Labai nedaug valstybių, kuriose yra troleibusų sistemos, reikalauja ant jų dėti valstybinius numerius. Be Lietuvos troleibusai su numeriais yra Italijoje ir dar kažkur Vakarų Europoje, nepamenu kur.
Numerių nebuvo visoje TSRS. O kam troleibusui numeriai? Kodėl tramvajui jų nereikia? Juk vis tiek niekur nenuvažiuos be kontaktinio tinklo. Beje, Rygoje net ir Škodos su dyzeliniais generatoriais neturi numerių.
P.S. nesuprantu, kam tokius arkliškus garažo numerius dažyt. Net užgožia maršruto numerį, krenta į akis, nors šie skaičiai paprastam VT naudotojui visiškai neaktualūs.
Tai jau tikrai Čia gi sovietmečiu kvepia - ne logika čia svarbiausia. Gal dažų garažo numeriui neturi kur dėti, o ar troleibuso maršruto numerį įžiūrės - čia jau keleivio problema
Comment