Tu klisti, buvo tiktai vienas bandomasis veliiau buvo pardoutas i artimus rytus, o kodel ne pastate ant konvejerio nes su trecia asim buvo neisprendziamu problemu
Ir tu nori pasakyti, kad jis buvo perdažytas mažiausiai 3 kartus skirtingom spalvų schemom? Ir perstatinėjo 2-as duris per langą į priekį?
Pasirodo rimtai tas pats autobusas, mane suklaidino tos 2-os perstatytos durys, jos buvo perstatytos 1992 m., nors pats autobusas pagamintas 1988 m., durys perstatytos per sekciją gamykloje, pakeista ašis ir įdėtas MAN variklis, bet kad vienetinis modelis, neradau niekur, radau kad buvo jų keletas...
Bet juk ten nurodyta atvirkščiai - kad kai kurie troleibusai iš Atėnų pateko į Gorį, o vienas iš jų (Zorro nuorodoje) dar kurį laiką važinėjo ir Tbilisyje.
Be jų, Atėnų troleibusų sąraše yra ir daugiau ЗиУ-682В, perduotų į Belgradą, Tbilisį, Kutaisį ir Potį, o vienas - net į muziejų Anglijoje
Nejaugi taip sunku patikėti, kad kažkada Graikijoje ir net Argentinoje (transphoto.ru radau tik Kordobos ir Mendozos sąrašuose) važinėjo tarybiniai "stebuklai"?
Paskutinis taisė aRa; 2010.06.02, 10:51.
Priežastis: geografija :)
situs buvau seniai mates gerai aparatai adrodo,galvojau kad nlb grazu kopinti is kito saito ir sudeti grynai viska, butu ydomu dabar pamatyti toki gatveja
Tai čia jerunda- paprastas elektrovežis. O ar žinojote, kad Maskvoje troleibusų kontaktinis tinklas nutiestas dar prieš Antrąjį Pasaulinį, o vieni pirmųjų troleibusų buvo dviaukščiai?
Jei sudomino- tiesiog įveskite į google (reklama) paieškos langą "ЯТБ-3"
Važiuojantis dviaukštis Maskvoje nufilmuotas 1939 m. filme "Pamestinukė". Šis filmas šiemet buvo restauruotas ir nuspalvintas. Tai vaizdelis ten labai gražus...
Filme atrodo geriau nei šiame spalvotame kadre.
Beje, ten tas pirmasis sunkvežis buvo perdarytas karo metais iš troleibuso JaTB-2. O po karo jam vėl buvo sumontuotas troleibuso kėbulas.
Tai čia jerunda- paprastas elektrovežis. O ar žinojote, kad Maskvoje troleibusų kontaktinis tinklas nutiestas dar prieš Antrąjį Pasaulinį, o vieni pirmųjų troleibusų buvo dviaukščiai?
Pasakei nesamone! Pirmasis troleibusas buvo paleistas 1933 metu Lapkriio 15 diena ir pirmas troleibusas buvo ЛК-1 (Pavadintas Lazario Kaganoviciaus vardu)
О ЯТБ-3 vazinedavo nuo 1938 iki 1949 metu (pasak Wikipedia). Buvo pastatyti 10 egzemploriu.
Tai čia jerunda- paprastas elektrovežis. O ar žinojote, kad Maskvoje troleibusų kontaktinis tinklas nutiestas dar prieš Antrąjį Pasaulinį, o vieni pirmųjų troleibusų buvo dviaukščiai?
Jei sudomino- tiesiog įveskite į google (reklama) paieškos langą "ЯТБ-3"
Ne vien Maskva turėjo troleibusų tinklą dar prieš II-ą pasaulinį karą, palyginus SSRS įsidiegė troleibusus vėlai, aplink jau beveik visa europa juos turėjo (Iš Baltijos valstybių demonstracinė linija buvo tik Estijoje), o jeigu skaičiuoti visus buvusius troleibusų tinklus, tai yra ir 1904 m. pradėjusių eksplotuot troleibusus, šiuo metu seniausiai pastatytas troleibusų tinklas yra.... Lozanoje, Maskva - tik 2-oje vietoje
Ne vien Maskva turėjo troleibusų tinklą dar prieš II-ą pasaulinį karą, palyginus SSRS įsidiegė troleibusus vėlai, aplink jau beveik visa europa juos turėjo (Iš Baltijos valstybių demonstracinė linija buvo tik Estijoje), o jeigu skaičiuoti visus buvusius troleibusų tinklus, tai yra ir 1904 m. pradėjusių eksplotuot troleibusus, šiuo metu seniausiai pastatytas troleibusų tinklas yra.... Lozanoje, Maskva - tik 2-oje vietoje
O ar aš rašiau, kad VIEN Maskva?
Vienas perskaito, kad patys pirmieji troleibusai buvo dviaukščiai, kitas- kad Maskva pirmoji pasaulyje turėjo troleibusus
Belgrade troleibusai. Kas čia per gamintojas? Nematyti tokie; nors kai nesu VT maniakas ir nežinau kitų troleibusų be Škodos ar Solaris - tai natūralu.
Comment