20-as prigrūstas būna dėl to, kad jo grafikas toks išretintas. Šiaip kol kas be 19 nematau maršruto, kuris nesusitvarkytų su keleivių srautu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąMinske modernūs trūlai važinėja >>> http://en.wikipedia.org/wiki/File:AK...Minsk_-_04.jpg
Dizainas baisus,tinka tik maziems vaikams gasdinti. Be to kaip jie jau ten gali buti modernus,jei vilniuje bande baltarusu gamybos 'pacius moderniausius ' naujus autobusus ir jie nepasiteisino??
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąDizainas baisus,tinka tik maziems vaikams gasdinti. Be to kaip jie jau ten gali buti modernus,jei vilniuje bande baltarusu gamybos 'pacius moderniausius ' naujus autobusus ir jie nepasiteisino??
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąParašė BizZ'as Rodyti pranešimąKaune taipogi pora kartu mates TR15 vaziuojanti be usu ir da atbuliniuwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIš jų šiaip daugiau juokiamasi, nei jų baidomasi. Nepavydėtina buvo vairuotojų situacija, kai pirmuosiuose bandymuose visi iš jų juokėsi. Šio modelio troleibuso nuotrauka, kaip ir informacija apie Minsko VT jau yra temoje [BY] Minsko viešasis transportas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Čia Romos troleibusų charakteristikos.
http://www.skoda.cz/en/skoda-holding...--aid1657.html
Juose yra traukos akumuliatoriai.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąRoma - ispradziu pamacius vaziuojanti troleibusa be usu galvojau pasivaideno taciau antra kart klysti negalejau. Soliaris
Ekonomiški troleibusai
Atlikę bandymus Varšuvos elektrotechnikos instituto specialistai išskiria šiuos kondensatorinių energijos kaupiklių privalumus:
* apie 30 - 40 proc. sumažina elektros energijos sunaudojimą (bandomųjų važiavimų Kaune metu buvo pasiektas 28 proc. elektros energijos taupymo efektas);
* žymiai sutrumpina pikinės galios paėmimo laiką, t.y. - mažėja brangiausios elektros energijos vartojimas (pikinių galios šuolių sumažinimas);
* įprastomis važiavimo sąlygomis troleibusą stabdant super-kondensatoriuose galima sukaupti iki 0,1-0,3 kwh rekuperacinės energijos;
* leidžia nuvažiuoti nuo 200 m iki 400 m ilgio kelio atkarpas be nuolatinės srovės maitinimo iš kontaktinio tinklo, o tai kas leidžia aplenkti nutrūkusio tinklo atkarpas ar apvažiuoti kitas kliūtis kelyje (pvz. eismo įvykių vietas gatvėse) nestabdant eismo mieste.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAutobusai kaip autobusai. O vairuotojai šaipėsi ir juokėsi iš kolegų, nes retas tokiame sluoksnyje dirbantis žmogus yra kultūringas ir protingas. Dauguma taip ir likę mokyklinukų amžiuje, kai nepraleidžia progos pasijuokti iš ko nors
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAutobusai kaip autobusai. O vairuotojai šaipėsi ir juokėsi iš kolegų, nes retas tokiame sluoksnyje dirbantis žmogus yra kultūringas ir protingas. Dauguma taip ir likę mokyklinukų amžiuje, kai nepraleidžia progos pasijuokti iš ko nors
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąMan juokingai atrodytu toks "modernaus dizaino" trulas viduri griuvanciu Minsko miegamuju rajonu
Comment
Comment