Yra Vilniuje, buvo Kaune, bet perdare i viengubus. Nepaplito, nes jie atsirado jau zlungant socializmui. Gal Kijevan tuo metu daugiau pateko, o pas mus nebesuspejo... Veliau pinigu nebebuvo pirkimams.
Vilniuje galėjo būti ne 5, o daugiau Škoda 15Tr, bet žlugus SSRS, tie 15Tr nukeliavo į Simferopolį ir ten "sėkmingai" stovi aplūžę ir seniai nebevažiuojantys. Kijeve 15Tr irgi labai sparčiai nyksta (14Tr irgi).
Turbūt, kad ne... Jeigu jau keletą metų perka tik trumpas mašinas. Šiaip, krizės laikotarpiu ilgi labai praverstų - nuimi 2 Škoda 14Tr, vietoje jų statai 1 15Tr. Efektyvus būdas taupyti, bet ne populiarinti VT (didės intervalai).
Tai kad reikalingi didesni troleibusai ne tam, akd retinti intervalus, o tam, kad esami jau pakankamai tankus, bet keleiviu yra daug. Pavyzdziui, 19 troleibuso marsrutas. Dar didesnis sutankinimas vis tiek neisspres problemos ir bus neefektyvus.
Tiesa, kad 14Tr yra 80 vietų, o 15Tr - 145, tai vietoj dvieju 14 iskeist i viena 15 sumazetu vietos troleibusuose, o Solaryje - 160.
Triašis tikrai negali būti talpesnis už sudvejintą, net jeigu parašyta taip. Daugumoje troleibusų maršrutų nėra tiek keleivių, kad jie važiuotų prigrūsti. Taip pat, 16-ame maršrute 15Tr panaudojami neracionaliai, nes visos 4 mašinos pravažiuoja praktiškai vienu metu (viena po kitos arba įsiterpia tarp kitų ~30 min. eigoje).
Comment