Vilniuje irgi toks 1 yra. Anksčiau kasdien dirbdavo 2 pamainas 4-ame maršrute, dabar - tik piko metu 15. Tiesa, praeitą savaitę jo nesimatė. Denis_Simonov turi gerų jo nuotraukų. Palauksim kol idės
Tasai Eseno troleibusas iš tikrųjų yra autobusas-troleibusas-tramvajus viename. O dar tiksliau - duobusai. Vokiečiai turėjo tokį eksperimentą, kai šitie važinėjo net požeminiais tuneliais ir specialiomis tramvajų linijomis. Šalia tramvajaus, buvo įrengtas troleibusų tipo kontaktinis tinklas. Be to, tokios mašinos turėjo po 1 duris kairiąjame šone. Jos buvo šiek tiek aukščiau, nei esančios dešinėje, nes buvo skirtos įlipantiems iš "metro" platformos. Maskvoje yra nupirkti panaudoti tokie autobusai Mercedes Benz O405GTD iš Eseno:
Aha jo, o kaip jis išsisuks kokioj Jogailos g.?
Ir kas iš jo? Tik talpa. Nei greičio didesnio, o stovės tame pačiame bendrame kamštyje. Šveicarijoj šie troleibusai važinėja kas 2-3min, ten ir transporto apribojimai miestuose, dviračiais kas antras važiuoja. Pačiam teko patirti. Toli mums dar iki to. Vieno ar dviejų tokių neužtektų, o ir parką reikėtų padidinti turbūt trigubai, kad kursuotų VT šveicarišku dažnumu.
Be to, ten be tokių trolikų yra dar modernusis tramvajus. pvz. Ženevoje ar metro Lozanoje taigi čia ne metro šalininkams reikia atsikvošėti, o kledarooptimistams ir VTskeptikams.
Šveicarijoj šie troleibusai važinėja kas 2-3min, ten ir transporto apribojimai miestuose, dviračiais kas antras važiuoja. Pačiam teko patirti. Toli mums dar iki to.
Čia ir yra esmė. VIsiškai teisingai - toli mums dar iki to.
Beje tik Šveicarijoj teko patirti visuomeninio transporto "kamštį" kai stotelės kišenėje stovi trys trigubi troleibusai, o dar septyni laukia savo eilės į ją įvažiuoti. To mums ir linkiu
ten ir transporto apribojimai miestuose, dviračiais kas antras važiuoja.
Vat butent. Dasug problemu Vilniuje isisprestu be jokiu utopiniu metro apribojus eisma centre. Ir pakaktu esamos VT sistemos. Transporto priemoniu atnaujinimas ir didesnis ju kiekis mazesniems intervalams uztikrinti bei marsrutu skaiciui padidinti kainuotu eilemis maziau nei metro.
Vat butent. Dasug problemu Vilniuje isisprestu be jokiu utopiniu metro apribojus eisma centre. Ir pakaktu esamos VT sistemos. Transporto priemoniu atnaujinimas ir didesnis ju kiekis mazesniems intervalams uztikrinti bei marsrutu skaiciui padidinti kainuotu eilemis maziau nei metro.
Nemanau. Nebent atnaujinti visą parką, įvesti dvigubai tiek maršrutų, sumažinti intervalą. O tam jau reikėtų ir parką padidinti..
Aišku ir gatves plėsti, įvesti A juostas visuose maršrutuose.. Didelės investicijos.. ir jokios viešojo transporto hierarchijos..
Miesto centre apribojus nieko irgi nebūtų. Dabar kamščiai net Justiniškėse. Pvz. Laisvės- Buivydiškių sankryžoje.. Nebent labai dideliame plote apribojus eismą, ne tik Senamiestyje...
Kas nebūtų nuspręsta daryti ir kaip plėtoti VT, nemažų investicijų prireiks..
Comment