Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Parašė dts Rodyti pranešimą
cia buvo tokiu ikarus? ar cia kokia "samadielka"www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąLai diskusijos prasideda!~
Vakaruose siuo metu tai nera paplitusi viesojo transporto priemone. Pagal paplitima ja lenkia net metro ir tramvajai.
Labiausiai troleibusai paplito TSRS po Antrojo pasaulinio karo. Buvusiose TSRS salyse jie ir dabar uzima tvirta pozicija.
Didziausi troleibusu ukiai pasaulyje yra Sankt Peterburge ir Maskvoje.
Ilga laika didziausias pasaulyje ir vienintelis troleibusu gamintojas TSRS buvo Urickio troleibusu gamykla Engelse. Gamino ZiU troleibusus. Dabar tai kompanija "Trolza".
Antras pagal dydi troleibusu gamintojas pasaulyje savo laiku buvo "Skoda".
Taip pat torleibusus gamino ir "Ikarus", savo laiku didziausias pasaulyje autobusu gamintojas.
Taip pat troleibusai placiai paplite buvo tuometineje Cekoslovakijoje. Taciau ne Prahoje. Mazuose miestuose (po keliasdesimt tukst. gyventoju) buvo po kelias troleibusu linijas.
Labai informatyvus straipnis wikipedijoje
http://en.wikipedia.org/wiki/Trolleybus
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąSveicarijoje jie gana paplite. Zurich'e, Genevoje, ir kituose miestuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTegul prasideda.
Taip pat torleibusus gamino ir "Ikarus", savo laiku didziausias pasaulyje autobusu gamintojas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Trolleybus
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąIkarus troleibusai vizualiai atrodo taip pat kaip Ikarus autikai. Budapešte net nustebau pamatęs iki skausmo žinomą autobusą su "ūsais"
Comment
-
Yra jų tiek Australijoj, Tiek JAV, Kanadoj keliuose miestuose. Nemažai jų Azijoje. Vakarų Europoje jų yra Prancūzijoj, Šveicarijoj, Italijoj ir kai kur kitur. O šiaip daugiausia postkomunistinėse šalyse.
Įdomiausia, ką kol kas radau troleibusiško- tai troleibusas-metro
http://citytransport.info/PhotoCD/2111_41a.jpg
http://citytransport.info/PhotoCD/0376_23a.jpg
http://citytransport.info/PhotoCD/0376_34a.jpg
Tokių yra Bostone, Sietle ir kai kur kitur.
Dar įdomus sprendimas, kurio taikymą teko stebėti Ženevoje ir Pilzene- hibridinis troleibusas, kuris kur nėra linijos nuleidžia ūsus ir toliau važiuoja kaip autobusas.
Šiaurės Amerikos troleibusų sistemos ir jų gamintojai: http://home.cc.umanitoba.ca/~wyatt/etb-systems.html
http://citytransport.info/OBahn.htm o čia ne tik apie troleibusus. Keisčiausios transporto sistemos, pavadinčiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaskvoje ju buvo nupirkta baigiantis TSRS erai. Taip pat du Ikarus 280T buvo Taline. Nupirkti panaudoti is buv. Rytu Vokietijos apie 1995 m. Nezinau, ar jie dar tebeksploatuojami. Taline yra ir naujesnio modelio keli Ikarus troleibusai.
Comment
-
Šiuo metu daugelyje Rusijos miestų vyksta akyvus ekologiško viešojo transporto naikinimas. Naikina tiek troleibusų, tiek tramvajų maršrutus. Pavyzdys - Rostovas. Ten kone pusę troleibusų tinklo išnaikino, prisidengdami tuo, kad lėti ir dideli troleibusai trukdo eismui ir juos gali pakeisti maži ir manevringi (net gi per daug manevringi) mikroautobusai. O taip sparčiai kylant degalų kainoms, autobusus ne visada paleidžia vietoje panaikintų troleibusų. Kitas liūdnas pavyzdys - miestas su įdomiu pavadinimu - Šachtos. Čia buvo labai gerai išvystytas tramvajų ir troleibusų tinklas. Šiandien, kai šachtos jau nebedirba, visiškai išnyko ir keleivių srautas, ir elektrinis transportas. Liko tik mikroautobusai ir PAZikai.
Užtat yra toks Rusijos miestelis - Kovrovas. Jame miesto autobusai merdėja, o troleibusai, kurių yra 6 marršrutai - klesti. Tiesa kai kurių troleibusų būklė , kaip ir daugumos miesto kelių būklė tikrai prasta. Informacija apie Kovrovo transportą (rusų kalba) , troleibusų fotogalerija, maršrutų schemos.Paskutinis taisė Mettal; 2008.09.14, 11:32.
Comment
-
Dar vienas pavyzdys - Tbilisis, kuriame mazdaug tuo metu kai prezidentu isrinko Saakasvili (pirmoji kadencija), miesto valdzia isnaikino tramvajus ir troleibusai. Mieste liko metro ir autobusai. Aisku ir mikroautobusai, kuriems labiausiai i nauda isejo dvieju miesto viesojo transporto rusiu eliminavimas.
Aisku, tiek tramvajaus, tiek troleibusu bukle Tbilisyje buvo tragiska. Taciau nemanau, kad valdzia padare teisinga zingsni naikindama iskart dvi transporto rusis. Bent viena galejo palikti ir sutvarkyti. Butent troleibusus. Tai butu kainave pigiau nei tramvajaus rekonstrukcija. Be to mieste yra metro.
Comment
Comment