Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Belieka tikėtis kad nesudegs dėl nusilanksčiusių laidų sujungime, kaip kad mėgsta 15Tr.

    Comment


      Belgradas, Serbija.
      Troleibusų linijų vos keletas, bet visose troleibusų dažnumas didelis. Ar pakanka turimų troleibusų aptarnauti liniją, tai geras klausimas, nes neretai mačiau linijose ir dyzelinius autobusus. Važinėja tik MAZ troleibusai, bet jau kėbulo kokybė tai jėzau jėzau... ne kartą mačiau detales prisuktas su medsraigčiais - taip numanau praėjo VVT meistrelių mokyklą. Parko teritorijoje užmačiau ir pailgintų troleibusų, bet atrodo, kad jau patvoryje laikomi, nes maršrutuose nė karto nemačiau
      Click image for larger version

Name:	20220914_133915.jpg
Views:	1886
Size:	1,07 MB
ID:	1991995
      Click image for larger version

Name:	20220914_135035.jpg
Views:	1876
Size:	1,20 MB
ID:	1991996Click image for larger version

Name:	20220914_163605.jpg
Views:	1857
Size:	352,0 kB
ID:	1991997
      Click image for larger version

Name:	20220914_120256.jpg
Views:	1876
Size:	970,8 kB
ID:	1991998
      Dėl paties tinklo, tai vietomis mažiau sutvarkytas, o vietomis (pvz. link troleibusų depo) kapitališkai sutvarkytas kad net pavydu žiūrėti. Atkreipsiu dėmesį, kad kažkodėl kontaktinio tinklo atramų nenaudoja apšvietimui, taigi vizualinė tarša dažniausiai susijusi arba su supuvusiais apšvietimo stulpais, arba apšvietimui / elektros tinklui reikalingais laidais.
      Click image for larger version

Name:	20220914_114546.jpg
Views:	1860
Size:	831,7 kB
ID:	1991999
      Click image for larger version

Name:	20220914_115847.jpg
Views:	1884
Size:	1,36 MB
ID:	1992000
      Ir taip pat nori būti žmonės pažangūs, taigi turi kokių tais elektrobusų su pakrovimu. Kaip ir pas mus logika turbūt buvo išmesti von troleibusus, ir keisti elektrobusais, kas kad yra daugybė dyzelinių autobusų, kurie prašytųsi pakeitimo
      Click image for larger version

Name:	20220914_133931.jpg
Views:	1863
Size:	911,8 kB
ID:	1992001Click image for larger version

Name:	20220914_121952.jpg
Views:	1859
Size:	730,0 kB
ID:	1992002Click image for larger version

Name:	20220914_122051.jpg
Views:	1876
Size:	860,9 kB
ID:	1992003

      Comment




        Tai ne MAZ, o BKM troleibusai. Kėbulo kokybė bent jau Minske ir Gardine normali. Nebent tikrai remontuoja pagal VVT tradicijas.
        Paskutinis taisė deep'as; 2022.09.16, 21:22. Priežastis: Citavimas

        Comment


          Kol Vilnius jau metus žada nusipirkti 159 naujus troleibusus, Kišiniovas (viena biedniausių Europos sostinių) už labai nebrangiai perkasi naudotus troleibusus iš ES. Prieš porą dienų atvyko 3 naudoti (bet prižiūrėti) dvigubi Vanhool troleibusai iš Zalcburgo, pagaminti 2002.



          Skelbiama, kad kitąmet bus nupirkta dar 10 tokių troleibusų, taip pat 10 dvigubų Soliarių iš Vintertūro (Šveicarija!) ir neskelbiamas kiekis dvigubų Soliarių iš Rygos.

          Verta pastebėti, kad Kišiniove jau važinėja:
          5 dvigubi Soliariai iš Rygos (pagaminti 2005);
          20 viengubų Škodų 24Tr iš Rygos (pagamintos 2007);
          2 dvigubi VDL, pagaminti kaip prototipai.

          Ok, Vanhoolų niekas neverčia pirkti - bet kodėl Vilniuje net nesvarstoma gesinti gaisrų ir nusipirkti nemažą kiekį dvigubų Soliarių, su kuriais jau yra patirtis, už labai prieinamą kainą?

          Comment


            Gal dėl to, kad Vilnius ne Kišiniovas?
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Gal dėl to, kad Vilnius ne Kišiniovas?
              Ta prasme per pastaruosius 8 metus taip suzlugdytas VT, kad net su Kisiniovu nebegalime lygtins, nes is naujo atradome dvirati VT?

              Comment


                Galima tik įsivaizduoti kas dėtųsi "Baltijos valstybių sostinių palyginimas" temoje jei Vilnius iš Rygos pirktų padevėtus troleibusus.

                Comment


                  Anksčiau pirkdavo iš Talino Šiaip su tokia priežiûra ir kvalifikuotų darbuotojų trūkumu, tie Vanhool ar Solaris atsidurtų greit patvory ar bent puse ištiktų LTG traukinio apkalbamo kitoje temoje likimas.

                  Comment


                    Šveicarija , Bylis troleibusai 2022 metais

                    Comment


                      Šveicarija , Nešatelis troleibusai 2022 metais

                      Comment


                        Šveicarija , Ložana troleibusai 2022 metais

                        Comment


                          Šveicarija , Vevė - Montrė troleibusai 2022 metais

                          Comment


                            Šveicarija , Friburgas troleibusai 2022

                            Comment


                              Lenkija , Gdynė troleibusai 2023 metais

                              Comment


                                Čekija , Pardubicė troleibusai 2023 metais

                                Comment


                                  Italija , Modena troleibusai 2023 metais

                                  Comment


                                    Italija , Parmos troleibusai 2023 metais

                                    Comment


                                      Italija , Bolonija troleibusai 2023 metais

                                      Comment


                                        Italija , Milanas troleibusai 2023 metais

                                        Comment


                                          Pilzene prasidėjo pirmojo trigubo Solaris Trollino (oficialiai Škoda Solaris 24m) troleibuso, skirto Bratislavai, bandymai. Tokių užsakyta 16; tai yra pirmieji trigubi troleibusai visame buv. socialistiniame bloke, neskaitant nepavykusio vienetinio prototipo 90-aisiais Bukarešte. Kadangi šis modelis dar nėra sertifikuotas, turės būti įvykdyti 2500 km bandymai; jeigu jie pasiseks, Bratislavoje šie troleibusai į gatves išvažiuos jau rudenį. Visi turės 20 km autonominę eigą nuo akumuliatorių.
                                          Click image for larger version  Name:	368018990_785530066913877_7595706496214474689_n.jpg Views:	0 Size:	676,8 kB ID:	2068785
                                          Click image for larger version  Name:	367736109_785542090246008_8332491582707250417_n.jpg Views:	0 Size:	562,8 kB ID:	2068784 Labai liūdna, kad Vilniuje nesvarstomas ne tik tramvajaus įrengimas (ką būtų galima paaiškinti dideliomis pradinėmis investicijomis ir politine maniera darau tik šiai kadencijai), bet ir bent tokių troleibusų nupirkimas labiausiai apkrautiems maršrutams.

                                          Oficialus Bratislavos VVT pranešimas FB (iš slovakų kalbos irgi vertė fb):
                                          MEGA trolleybuses FOR BRATISLAVA .️ . Double-arted trolleybusses have been a matter of course in many cities for years - for example in Switzerland. Soon the streets of our capital will also gravel. Some bodies are already finished and they are currently installing electrical equipment in the manufacturing plant. By the end of this summer, the first of them should arrive at slovakia . It will be necessary to perform tests in Bratislava and then we will put this huge trolleybus into traffic for you, dear passengers. 24-meter trolleybuses are part of the informed expansion of trolleybus transport. In addition to them, we expect 18-meter and 12-meter hybrid trolleybuses, so that we can transform some bus lines into trolleybus ones

                                          https://www.facebook.com/DPBratislav...8XDnP43VucT6Ql
                                          Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.08.16, 01:34.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X