Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    New Flyer Industries E60LFR
    https://cptdb.ca/wiki/index.php/New_...ustries_E60LFR

    Comment


      Bolonija. Nuotraukos darytos 2019 vasarį.

      Bolonijos troleibusų sistemą išgyvenusi keletą naikinimo - atkūrimo ciklų, šiuo metu vėl yra atkuriama ir plečiama. Šiuo metu mieste yra 4 troleibusų maršrutai, 13, 14 einantys per patį senamiestį, ir 29, 30, žiediniai, važiuojantys vienas priešais kitą senamiesčio perimetru palei miesto sieną. Troleibusus, deja, pavyko pagauti tik darbo dieną, kada jau turėjau skubėti į lėktuvą. Savaitgaliais 13-14 maršrutuose troleibusus keičia midibusai, 29,30 troleibusų kursavimo intervalai savaitgalį - apie pusvalandį.

      Siauromis senamiesčio gatvelėmis eina KT.

      Click image for larger version  Name:	DSC_1504.JPG Views:	1 Size:	571,6 kB ID:	1740395

      Stotelė prie centrinės aikštės
      ​​
      Click image for larger version

Name:	DSC_1505.JPG
Views:	381
Size:	458,2 kB
ID:	1740396Click image for larger version

Name:	DSC_1508.JPG
Views:	407
Size:	457,8 kB
ID:	1740397
      ​​
      Naujesnis modelis

      Click image for larger version

Name:	DSC_1511.JPG
Views:	416
Size:	530,8 kB
ID:	1740398
      ​​
      Troleibusas, KT ir žymusis Bolonijos bokštas

      Click image for larger version

Name:	DSC_1514.JPG
Views:	379
Size:	628,5 kB
ID:	1740399
      ​​
      KT apeina Bolonijos bokštą. Click image for larger version

Name:	DSC_1516.JPG
Views:	360
Size:	468,2 kB
ID:	1740400


      ​​
      Paskutinis taisė disident; 2019.08.05, 14:58. Priežastis: Nuotraukų adresai

      Comment


        Kijevas, Ukrainos sostinė
        Foto 2019.07








        Comment


          Troleibusai Szegede, Vengrija.
          Mano užfiksuoti momentai , Turbūt greičiausiai važiuojantys troleibusai per spec dalis, pagal tai kiek teko matyti
          Paskutinis taisė Etransport; 2019.09.22, 22:54.

          Comment


            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
            Puikus reportažas ir labai geras atsakymas rėksniams, kad "troleibusai blogi, niekur daugiau pasaulyje jų nėra, reikia juos naikinti", na ir aišku prie to - "grąžinkite mykriūkus".
            O kas dėl dizaino, tai visai normalus dizainas, kažkiek primena Solaris troleibusus (ypatingai iš priekio). Ar nebus tai Solaris modifikacija Amerikos rinkai?
            Temoje "Vilniaus viešasis transportas" naudojamas argumentas, kad "XXI amžiuje jau 20 Europos miestų atsisakė troleibusų".

            Pasidarė įdomu, ar tai tiesa, ir kas tie miestai, kodėl jie atsisakė troleibusų, ir kodėl:

            Vakarų Europa:
            - Austrija: 2002 metais uždaryta sistema kažkokiame Kapfenberge (miestukas su 20 tūkst gyventojų, panašiai kaip Plungė). Vikipedijoj straipsnis tik vokiečių kalba (https://de.wikipedia.org/wiki/Oberle...bus_Kapfenberg ). Jau nuo 1990 metų troleibusai nevažinėdavo šeštadienį po 15 val ir sekmadienį (vietoj to važinėjo dyzeliniai autobusai). Sistema uždaryta dėl autostrados tiesimo, ir paskui nebeatkurta. Turėjo 4 troleibusus ir 2 mišrius,
            - Belgija: 2009 metais uždaryta linija Gente. Bet Gente tebuvo tik 1 troleibusų linija, ir yra veikiantis ir plečiamas tramvajus. Troleibusų linija realiai egzistavo dėl Van Hool gamyklos, kuri gamino troleibusus. Troleibusus pakeitė tramvajai.
            - Šveicarija: Lugano sistema uždaryta 2001 metais. Priežastis - dėl naudojamos nestandartinės įtampos neturėjo kur nusipirkti naujų troleibusų (o seni buvo susidėvėję)
            - Italija: Cremona (uždaryta 2002? buvo 2 linijos ir 10 troleibusų - neradau info, kodėl buvo uždaryta)

            Rytų Europa:
            - Bulgarija: uždarytos sistemos Gabrovo, Pernik, Plovdiv (buvo didelė sistema, 2012 metais buvo likęs tik 1 maršrutas, uždaryta dėl savivaldybės konflikto su operatoriumi), Veliko Tarnovo (buvo 2 linijos su 15 troleibusų, nutraukta dėl kelio statybos ir nebeatnaujinta)
            - Rumunija: Konstanca, Jaši, Satu Mare, Sibiu (2009 uždarė ne tik troleibusus, bet ir tramvajus), Slatina, Sučeava, Targovište
            - Slovakija: Košice (uždaryta dėl kelio remonto)
            - Armėnija: Giumri
            - Azerbaidžanas: uždarė visas 5 sistemas 2004 -2006 metais
            - Gruzija: uždarė visas 10 sistemų 2004-2010 metais
            - Ukraina: uždarytos sistemos visos yra Donbaso regione: Dobropilia, Toreckas, Uglegorskas (uždaryta 2014 metais dėl karo veiksmų), Stachanovas.
            - Rusija: uždarytos sistemos Lipecke, Blagoveščenske, Archangelske, Vladikaukaze, Šachtose, Kurgane, Kamensk-Uralskij, Tiumenėj, Permėje, Syzranėj. Daugelis kitų sistemų yra stekenamos, tad tikėtina irgi gali būti uždarytos (jas keičia mikrūškės ir platesni keliai). Analogiška situacija su tramvajų linijomis. Maskvoje buvo bandymas troleibusus keisti į elektrobusus, rezultatą aprašė Varlamovas.

            Taigi išvada: Vakarų Europa nuo 2000 metų uždarė 4 troleibusų sistemas, dėl aiškių priežasčių. Masiškai naikina sistemas Rusija, Bulgarija, Rumunija (Azerbaidžanas jau viską uždarė. Paradoksaslu, bet Gruzijoje vieninteliai lyg ir veikiantys troleibusai - Suchumyje).

            Comment


              Budapešto troleibusai , šiuo metu tebevažiuoja Ikarus 280.94 modelio troleibusai , kurių dienos metu galima sutikti apie 30 skirtingų šio modelio troleibusų. Didžioji troleibusų dalis važiuoja centre, senamiestyje, keletas maršrutų yra privežami iki didesnių transporto mazgų , metro , tramvajų. (trasa gan trumpa į viena pusę apie 10-15min, dažno intervalo) Troleibusai važiuoja nuo 4:30 - 5 valandos ryto ir dauguma maršrutų iki vidurnakčio

              Paskutinis taisė Etransport; 2019.09.23, 19:37.

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                Temoje "Vilniaus viešasis transportas" naudojamas argumentas, kad "XXI amžiuje jau 20 Europos miestų atsisakė troleibusų".

                Pasidarė įdomu, ar tai tiesa, ir kas tie miestai, kodėl jie atsisakė troleibusų, ir kodėl:

                Vakarų Europa:
                - Austrija: 2002 metais uždaryta sistema kažkokiame Kapfenberge (miestukas su 20 tūkst gyventojų, panašiai kaip Plungė). Vikipedijoj straipsnis tik vokiečių kalba (https://de.wikipedia.org/wiki/Oberle...bus_Kapfenberg ). Jau nuo 1990 metų troleibusai nevažinėdavo šeštadienį po 15 val ir sekmadienį (vietoj to važinėjo dyzeliniai autobusai). Sistema uždaryta dėl autostrados tiesimo, ir paskui nebeatkurta. Turėjo 4 troleibusus ir 2 mišrius,
                - Belgija: 2009 metais uždaryta linija Gente. Bet Gente tebuvo tik 1 troleibusų linija, ir yra veikiantis ir plečiamas tramvajus. Troleibusų linija realiai egzistavo dėl Van Hool gamyklos, kuri gamino troleibusus. Troleibusus pakeitė tramvajai.
                - Šveicarija: Lugano sistema uždaryta 2001 metais. Priežastis - dėl naudojamos nestandartinės įtampos neturėjo kur nusipirkti naujų troleibusų (o seni buvo susidėvėję)
                - Italija: Cremona (uždaryta 2002? buvo 2 linijos ir 10 troleibusų - neradau info, kodėl buvo uždaryta)

                Rytų Europa:
                - Bulgarija: uždarytos sistemos Gabrovo, Pernik, Plovdiv (buvo didelė sistema, 2012 metais buvo likęs tik 1 maršrutas, uždaryta dėl savivaldybės konflikto su operatoriumi), Veliko Tarnovo (buvo 2 linijos su 15 troleibusų, nutraukta dėl kelio statybos ir nebeatnaujinta)
                - Rumunija: Konstanca, Jaši, Satu Mare, Sibiu (2009 uždarė ne tik troleibusus, bet ir tramvajus), Slatina, Sučeava, Targovište
                - Slovakija: Košice (uždaryta dėl kelio remonto)
                - Armėnija: Giumri
                - Azerbaidžanas: uždarė visas 5 sistemas 2004 -2006 metais
                - Gruzija: uždarė visas 10 sistemų 2004-2010 metais
                - Ukraina: uždarytos sistemos visos yra Donbaso regione: Dobropilia, Toreckas, Uglegorskas (uždaryta 2014 metais dėl karo veiksmų), Stachanovas.
                - Rusija: uždarytos sistemos Lipecke, Blagoveščenske, Archangelske, Vladikaukaze, Šachtose, Kurgane, Kamensk-Uralskij, Tiumenėj, Permėje, Syzranėj. Daugelis kitų sistemų yra stekenamos, tad tikėtina irgi gali būti uždarytos (jas keičia mikrūškės ir platesni keliai). Analogiška situacija su tramvajų linijomis. Maskvoje buvo bandymas troleibusus keisti į elektrobusus, rezultatą aprašė Varlamovas.

                Taigi išvada: Vakarų Europa nuo 2000 metų uždarė 4 troleibusų sistemas, dėl aiškių priežasčių. Masiškai naikina sistemas Rusija, Bulgarija, Rumunija (Azerbaidžanas jau viską uždarė. Paradoksaslu, bet Gruzijoje vieninteliai lyg ir veikiantys troleibusai - Suchumyje).
                Būtent. O dar mano paskaičiavimu iš viso Europoje, t.y. ES (įskaitant ir Lietuvą), Šveicarija, Norvegija ir buv. Jugoslavijoje veikia net 90 troleibusų sistemų. Aišku, didelė jų dalis vos 1-3 linijos, dėl kelių yra abejonių, ar iš viso veikia, bet skaitosi veikiančiomis (tikriausiai suspenduotos). Vilniaus ir Kauno sistemos yra viena iš dešimtuke esančių didžiausių troleibusų sistemų. Didžiausia yra Atėnuose.
                Paskutinis taisė Al1; 2019.09.23, 21:21.

                Comment


                  Chebra, pribrendau sukurti svieciamaji video apie tai kodel Vilniuje turetu likti troleibusai, nes 90% zmoniu tiesiog absoliuciai nieko neraukia apie juos.

                  Reikalinga pagalba renkant siuos faktus:
                  1) Kuriuose EU ir pasaulio miestuose troleibusu sistemos modernizuojamos i a-lia elektrobusus su dinaminiu pakrovimu? Imam ta pati laikotarpi, pvz paskutinius 20 metu.
                  2) Prie to paties, kazkur buvo lentele kas perka su dinaminiu pakrovimu = autonomine eiga, kas be. Maciau kad "be" pirko tik du miestai europoje - Vln ir dar kazkas.
                  3) galbut yra miestu, kurie kaip tik ivede ar atkure sistemas is naujo per paskutinius 20 metu?
                  4) akumuliatoriu tipai / ju gyvavimo laikas ir pan tech. smulkmenos. Kaip suprantu yra du tipai - superkondensatoriai ir iprasti li-ion kaip elektromobiliuose. Superkondensatoriai greitai pasikrauna, trumpai laiko (per kiek? kada mirsta?), iprasti akumuliatoriai ilgai kraunasi (irgi neaisku kiek metu laiko?) Zodziu cia irgi daug sub-klausimu.

                  Parasysiu teksta ir noreciau duoti ji perziureti keliems nusimanantiems zmonems, kurie parasytu pastabu ir papildymu.

                  Esme kazkaip vaizdziai parodyt faktais, kad EU neatsisako troleibusu, arba bent jau pakeicia juos tramvajais. O uzdaro rytu blokas del degradacijos ir skurdo. Na ir dar Maskva, kuri zaislams pinigu neskaiciuoja, kaip Kinija.
                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.09.23, 23:07.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Būtent. O dar mano paskaičiavimu iš viso Europoje, t.y. ES (įskaitant ir Lietuvą), Šveicarija, Norvegija ir buv. Jugoslavijoje veikia net 90 troleibusų sistemų. Aišku, didelė jų dalis vos 1-3 linijos, dėl kelių yra abejonių, ar iš viso veikia, bet skaitosi veikiančiomis (tikriausiai suspenduotos). Vilniaus ir Kauno sistemos yra viena iš dešimtuke esančių didžiausių troleibusų sistemų. Didžiausia yra Atėnuose.
                    Didžiausia, jei imti visą Europą, ko gero, yra St.Peterburgo.

                    Comment


                      Kažkiek gali padėti transphoto.ru ir fotobus.msk.ru - ten ganėtinai aktualūs transporto priemonių sąrašai yra arba yra galimybė išsirinkti kur kiek kokio modelio TP yra. Be to, vertėtų dar paminėti tai, kad EU elektrobusais visų pirma keičia autobusus, o ne kitas transporto rūšis.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Jau buvo nuoroda apie troleibusus kažkuriame kaime, bet ten berods buvo Ukrainoje. Dabar apie troleibusą Moldovos kaime 1992-1994 metais - https://zen.yandex.ru/media/v_mire_s...fdc000ada33298

                        Comment


                          Debrecenas , Vengrija.
                          Mieste yra 5 troleibusų maršrutai , 3A ir 5A yra 3 ir 5 maršrutų trasos pratesimai keliomis stotelėmis. 3A maršrute troleibusai pora sustojimų važiuoja naudojant dyzelinį variklį. Troleibusai pirmieji pradeda darba jau nuo 4 valandos ryto ir važiuoja iki 22-23 valandos. Piko metu intervalai apie 8-12min , dienos metu važiuoja kas 12 minučių. Mieste dirba 3vnt
                          Ikarus 280.T9.90 troleibusai kurie važiuoja piko metu. Bilietai 1 važiavimui kainuoja apie 1.05Eu , 1 dienos bilietas apie 3.85Eu

                          Paskutinis taisė Etransport; 2019.09.29, 12:45.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Kažkiek gali padėti transphoto.ru ir fotobus.msk.ru - ten ganėtinai aktualūs transporto priemonių sąrašai yra arba yra galimybė išsirinkti kur kiek kokio modelio TP yra. Be to, vertėtų dar paminėti tai, kad EU elektrobusais visų pirma keičia autobusus, o ne kitas transporto rūšis.
                            aciu, tikrai kazkaip gali padeti. Problema tik perziureti visus europos miestus ir tp pasikeitima juose... zmogui tai tiesiog neimanoma.

                            Comment


                              Įmanoma. Reikia tik laiko nepagailėti. Pasidaryti lentelė: šalis, miestas, gyventojų skaičius, atidarymo metai, uždarymo metai, maršrutų skaičius, troleibusų markės, kiekis, amžius, keleivių skaičius per metus, planai pakeisti autobusais ir pan., kitos pastabos. Viskas yra internete, galima susisteminti.

                              Comment


                                Čekija, Usti nad Labem
                                Mieste gyvena apie 92tukst. gyventojų mieste yra 11 troleibusų maršrutų, dauguma troleibusų darbą pradeda jau po 4 valandos ryto ir dirba iki maždaug 23 valandos, piko metu važiuoja kas 15min, dienos ir vakaro laiku kas 20min. Nuo 20 valandos įlipimas per priekines duris. Bilietai : 45min bilietas 18Kč (0.70Eu) , 60min bilietas 21Kč(0.81Eu) , 1 dienos bilietas 80Kč(3.08Eu)
                                https://www.youtube.com/watch?v=pKCRKggw4&t=1285s
                                Paskutinis taisė Etransport; 2019.09.28, 12:55.

                                Comment


                                  Plzenas, Čekija
                                  Mieste gyventa 169 tūkst. gyventojų, važiuoja 8 troleibusų maršrutai (10-18) , visi jie pravažiuoja centrine miesto dalį . Bilietų automatų nemačiau tad teko pirkt talonėlius iš nedidelių parduotuvių , kaip spaudos kiosko pavidalu, juose nepardavinėja dieninių bilietų

                                  Comment


                                    Slovakija , Banska Bystrica

                                    Comment


                                      Austrija, Linzas

                                      Comment


                                        Slovakija , Žilina
                                        Paskutinis taisė Etransport; 2019.12.03, 15:46.

                                        Comment


                                          Ką reiškia geras KT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X