Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Černovcuose, kaip ir daugelyje kitų Ukrainos miestų perkami naudoti troleibusai Škoda iš Čekijos ir Slovakijos. Nupirka keletas 14TrM ir 15Tr. Gatvėje mačiau tik Škoda 14TrM. Prie geležinkelio stoties.



    Buvo šeštadienis, tai Škodos 15Tr stovėjo parke (gatvėse nemačiau). Vaizdas pro parko vartus.


    Den Oudsten B88/Volvo B10M-58E Ruska gatvėje. Ši kartą būnant Černovcuose pagaliau teko galimybė pavažiuoti šiais troleibusais. Važiavimas gan komfortiškas eigos požiūriu. Tačiau dviejų durų troleibuse (durys priekyje ir gale), esant dideliam keleivių srautui, koks yra maršrute Nr. 2, labai nepatogu judėti salono viduje. Gerai, jei atsisėdi. Nors iš išorės neatrodo, bet viduje troleibuso salonas iš tiesų ilgas. Net dviejų durų Škodose 9Tr keleiviams patogiau, durų pasiekiamumas greitesnis.



    Beveik ten pat ir LAZ 52522.

    LAZ E183D1. Soborna a.

    Sena Škoda 14Tr. Nezaležnosti pr.

    Techninė pagalba Škoda 9Tr, Komarovo g. netoli Centrinės AS.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.29, 10:46.

    Comment


      Zaporožė. Miestas yra srities centras, daug stambios pramonės. Gyvena apie 760 tūkstančių gyventojų, miesto plotas mažesnis už Vilniaus, o gyventojų tankis didelis 1,5 karto. Tankus užstatymas ir pramonės rajonai nuo vieno miesto krašto iki kito ŠP ar RV kryptimis tęsiasi apie 20 km. Tačiau dėl Dniepro, kurio abiejose pusėse įsikūręs miestas, dviejų vagų ir tiltų per upę trūkumo, susisiekimas sudėtingas, su apvažiavimais ir privažiavimais iki esamų tiltų gali tekti važiuoti ir po 20-25 km nebūtinai nuo miesto krašto iki kito krašto. Deja, ženklią dalį keleivių, perveža maršrutiniai taksi, praktiškai mikroautobusai, nes netgi įprastų kituose Ukrainos miestuose midibusų yra nedaug. Tramvajai, troleibusai perveža tikriausiai mažiau nei pusę keleivių, nes tinklas gal apleistas, ypač tramvajų, kurių greitis yra mažas, nors kursavimo intervalai ir labai geri. Su troleibusais situacija prastesnė, nors piko metu gan padoriai dirba, ne piko metu net dieną kursuoja retai. Autobusų yra tik keli maršrutai. Dar tam tikrą dalį keleivių mieste perveža priemiestiniai traukiniai. Jie specialiai miestui nepritaikyti, tačiau mieste pagrindinės linijos eina urbanizuotom ir pramoninėmis teritorijomis, miesto ribose daug stotelių ir stočių.

      Troleibusų tinklas yra abiejose Dniepro krantų pusėse. Iš vieno į kitą Dniepro krantų pusę troleibusų linija eina per Dniepro HE užtvankos tiltą.
      Yra 7 maršrutai, nors sistemos piko metu mieste buvo virš 20 maršrutų, o miesto gatvėmis važinėjo apie 200 troleibusų darbo dienomis. Beje, troleibusų sistemos pikas, kad ir kaip būtų keista, buvo pasiektas ne tarybiniais metais, bet po 1991 m., tačiau amžiaus pabaigoje jau prasidėjo nuosmukis. Dabar darbo dieną dirba tik 40 troleibusų. Kontaktinio tinklo išardyta palyginti nedaug, visas kitas naudojamas, išskyrus nedidelį atšaką iki geležinkelio stoties Zaporožė-2, kuri veikianti, tačiau anksčiau važiavęs maršrutas ten nebevažiuoja, atšaka naudojama troleibusų atstovai dieną ne piko metu.

      Kelionės kaina - 2 grivnos. Bilietus parduoda konduktoriai (-ės). 2 iš 7 maršrutų kursavimo intervalas didelis, kitų gan mažas, tačiau, kaip minėjau, ne piko metu retas net pagrindinėje troleibusų arterijoje (ir ne tik, viso VT) - Sobornyj pr. Deja, pernai miesto valdžia nupirko naujus autobusus MAZ ir paleido juos dubliuojančiu maršrutu - 3 maršruto troleibusą dubliuoja 18 maršruto autobusas. Autobusai priklauso troleibusų parkui. Nors kelionės kaina ir 3 grivnos, bet galioja lengvatos ir autobusai kursuoja dažniau nei troleibusas...

      Troleibusų parką sudaro ZiU-682 troleibusai, 1988-94 metų laidos. Jų yra gan daug, bet dalis nenaudojama, nes reikia remonto. Tai pat yra keletas JuMZ T2 1994, 1996 ir 2004 m. laidų. Keletas LAZ E183D1, 6 vnt. naujų troleibusų Dnipro T103 (MAZ T103, tik kad surinkti Ukrainoje). Ir pernai buvo nupirkta keletas įvairaus amžiaus panaudotų Škodų 14TrM.

      ZiU-682 prie geležinkelio stoties.






      Sobornyj pr. netoli Laisvės a. (Voli). LAZ E183D1.



      Dnipro T103. 3 maršrutas yra vienas iš pagrindinių. Tik jame kursuoja šie nauji troleibusai.

      Prie gelež. stoties

      Vinterio g.

      Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 16:30.

      Comment


        Plotinna g. - kiek dešiniau prasideda Dniepro HE užtvanka. Stotelė prieš ją dešiniajame krante.




        Beveik ten pat, tik paėjus kokius 20 metrų nuo stotelės.

        Ties stotele prieš užtvanką.

        Sobornyj pr. ties Laisvės a. JuMZ T2.


        Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 16:30.

        Comment


          Prie geležinkelio stoties.


          Prie geležinkelio stoties. Tolumoje esanti teritorija - legendinis ZAZ (gamykla).

          Prie autobusų stoties.





          Visi nauji troleibusai Dnipro ir Škodos bei jauni MAZ autobusai su tokia vyšyvanka. T.y. tokia dažymo schema.



          Škoda 14TrM.



          KTG-1.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 16:31.

          Comment


            Sobornyj pr. arčiau centro.




            Ten pat, tik į kitą pusę.

            Sobornyj pr. ties Metalurgų pr. sankryža.

            Metalurgų pr.

            Sobornyj pr. netoli sankryžos su Metalurgų pr.

            Sobornyj pr. netoli sankryžis su Lermontovo g.

            Tramvajaus keliai - Lermontovo g. Troleibusas Sobornyj pr.

            Sobornyj pr. netoli sankryžos su Metalurgų pr.





            Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 16:34.

            Comment


              Ir vėl Rovnas, Ukraina.
              Nuo paskutinio apsilankymo mieste įvyko teigiami pokyčiai troleibusų susisiekime. Įsigyta apie 10 naudotų Škoda 14Tr ir nedaug naudotas (S. Peterburge ir Maskvoje) BKM 43303А Vitovt Max Duo su dyzelgeneratoriumi. Jam atidarytas specialus maršrutas Nr. 11 su trasos dalimis abiejuose marštuto galuose be kontaktinio tinklo: Energetikų/Jaunimo kapinės (taip, taip, toks "kreatyvus" kapinių pavadinimas) - Prekybos centrai. Šį maršrutą aptarnauja tik Vitovtas. Todėl kursavimo intervalas apie 1,5 val., dienos metu pertrauka. Neaišku, kaip maršrutas aptarnaujamas kai Vitovtas sugenda. Šiaip tai yra maršrutiniai taksi, kurie atskiras šio maršruto dalis pilnai dubliuoja dažnu kursavimu.
              Seni troleibusai nebuvo nurašyti, todėl atidaryti dar du troleibusų maršrutai esamame tinke.

              BKM 43303А Vitovt Max Duo, Dubenska g.


              Kelios sekundės prieš tai, įsuka iš Soborna g. į Dubenska g.

              Mototrekas. Autnominė eiga iš Energetikų g.

              D. Galickio g.
              Teko pavažiuoti troleibusu du kartus, specialiai ir ten, kur nėra KT. Gan neblogai. Aišku, dizainas diskutuotinas. Priekyje ta pati neišspręsta problema dėl atidaromų durų ir rato, kai jis išsuktas. Problemą išspręstų į vidų atidaromos durys, bet jos yra visos tokios, kaip matosi nuotraukoje.

              Soborna g. Troleibas Nr. 172 iš pernykštės naudotų Škodų partijos.

              Jelcz/KPNA PR110E, Soborna g.

              Škoda 9Tr Soborna g.

              Mototrekas.

              Kijevska g. prie pagrindinės AS.


              Įsuka į Soborna g.

              Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 21:38.

              Comment


                Įvairios Soborna g. vietos, jei nenurodyta kita vieta.












                Dar vena Škoda 14 TrM iš paskutinės partijos.

                "Liaudies troleibusas" .

                Dubenska g.



                Dubenska g.

                Kijevska g. prie AS.
                Paskutinis taisė Al1; 2017.07.12, 22:29.

                Comment


                  Šią vasarą vėl teko trumpam apsilankyti Čerkasuose, Ukrainoje. Kokie pokyčiai? Troleibusų kursavimo dažnis iš esmės nepasikeitė. Gan prastas. Tačiau atsirado naujų troleibusų - BKM 321 (15 vnt.) ir Bogdan Т70117 (8 vnt.).

                  BKM 321 prie geležinkelio stoties.



                  T. Ševčenkos bulvare.



                  Vienas, pirmasis, kitoks. Jis gautas anksčiau, bet praeitą kartą, kai buvau Čerkasuose, jis nevažinėjo. Taigi, mieste iš viso 16 vnt. BKM'ų.



                  Bogdan Т70117 Ševčenkos bulvare.



                  M. Hruševskio g.



                  Vėl T. Ševčenkos bulvare.



                  Niekur nedingo ir ZiU-682.





                  Mokomasis, bet važinėja miesto maršrute.



                  Taip pat ir ZiU-683.



                  Prie Upių uosto galinės stotelės.

                  Paskutinis taisė Al1; 2017.09.06, 16:29.

                  Comment


                    Vaizdai kaip is dokumentiniu filmu apie Siaures Koreja.

                    Comment


                      Lietuva toliau pasistūmėjo? Labai toli nuėjo? Šiaurės Korėjoje niekas nebuvo ir "tampo" tik tą melą, kurį apie šalį skleidžia Vakarų propaganda.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Lietuva toliau pasistūmėjo? Labai toli nuėjo? Šiaurės Korėjoje niekas nebuvo ir "tampo" tik tą melą, kurį apie šalį skleidžia Vakarų propaganda.
                        O kokia yra tikroji tiesa?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Lietuva toliau pasistūmėjo? Labai toli nuėjo? Šiaurės Korėjoje niekas nebuvo ir "tampo" tik tą melą, kurį apie šalį skleidžia Vakarų propaganda.
                          Atsakant - toliau pasistumejo ir labai toli nuejo.
                          O del Siaures Korejos, tai cia ir buvo mintis, kad pamatyti Lietuvos progreso toli vaziuot nereikia - Ukraina uz kampo.

                          Comment


                            Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
                            Vaizdai kaip is dokumentiniu filmu apie Siaures Koreja.
                            Prašom pažiūrėt ponuli, ir tada palyginti kiek pasistūmėjo Lietuvos VT ir kiek pasistūmėjo Šiaurės Korėjoje.

                            PYONGYANG TRAM & TROLLEYBUS (2017)
                            https://www.youtube.com/watch?v=IEeWEWkNsCU&t=1s
                            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                            Comment


                              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

                              Prašom pažiūrėt ponuli, ir tada palyginti kiek pasistūmėjo Lietuvos VT ir kiek pasistūmėjo Šiaurės Korėjoje.

                              PYONGYANG TRAM & TROLLEYBUS (2017)
                              https://www.youtube.com/watch?v=IEeWEWkNsCU&t=1s
                              Būtų gerai, kad nejuokintumėte su Šiaurės Korėja Ten net yra metro linija, kurioje užsieniečiams leidžiama važiuoti pora stotelių, ir kur akylesni užsieniečiai pastebi, kad keleiviai visada tie patys (aktoriai)

                              Comment


                                Metro ten gal jau metus ar porą galima važiuoti visą, oficialiai dvi linijos.

                                Comment


                                  Tęsiant apie Ukrainos troleibusus. Lvove pradėjo gilią Škodų modernizaciją. Taip jau yra modernizuotos kelios Škodos 14 Tr. Atnaujina kėbulą, vietoj su gumomis montuojamų stiklų visi stiklai klijuoti. Viduje ypač keistai atrodo langų angos. Jos niekuo neuždengtos, matosi metalinis karkasas, suvirinimo siūlės ir glaisto sluoksniai. Jei iš išorės atrodo visai neblogai, tai viduje panaudota pigi apdaila ir matosi surinkimo kokybės trūkumas. Bet kokiu atveju tai nauja gyvybė supūdytoms Škodoms, kurios nuo pagaminimo nebuvo normaliai remontuotos.

                                  Centras, Šeptickių g., šalia S. Banderos paminklo.



                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.09.07, 20:35.

                                  Comment


                                    O iš Krymo ir Donbaso reportažo nebus? Gal ir Luhanske kokių naujienų yra?

                                    Comment


                                      Ten jau ne Ukraina. Nuvažiuok ir pafotografuok.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.09.07, 17:03.

                                      Comment


                                        Gardino trolejbusai.












                                        Comment


                                          Luckas, Ukraina.
                                          Po 3 metų pokyčių troleibusų sistemoje nedaug. Pakoreguotos kai kurios linijos, kai kuriais maršrutais šiek tiek geriau kursuoja troleibusai. Po to, kai buvau Lucke prieš 3 metus, buvo nupirkti dar 10 vnt. naudotų Jelcz'ai iš Liublino ir Gdynės, o taip pat iš autobuso į troleibusą perdarytas MB O405NE iš Gdynės. Bet iš esmės liko tas pats. Troleibusai gan neblogai kursuoja piko metu, o ne piko metu net ir dieną kursavimas skystas, išskyrus 15 ir 15A žiedinius maršrutus. Kelionės kaina - 2 grivnos.

                                          Bogdan E231, triašiai troleibusai, pagaminti Lucke (LuAZ gamykloje). Lucke jų yra 5 vnt. dar 3 buvo Kijeve, bet jau nurašyti. Troleibusai pusiau žemagrindžiai. Pirmosios durys tik vairuotojui. Tarp antrų ir trečių durų galo link prasideda nuožulnus grindų kilimas. Gale yra 3 laipteliai, trečios durys turi vieną laiptelį, bet jo aukštis nedidelis. Palei kairę sienelę po langu eina kabelių kanalas (keista, kodėl nepatalpono po lubomis), dėl kurio sėdynės yra atitrauktos nuo sienelės. Šiaip gan manevringi, nepaisant dydžio.
                                          Kovelskaja g.



                                          Bogdan Т50110 vidutinės talpos troleibusas. Priekinės durys irgi tik vairuotojui. Tarp ašių yra žemagdinė sekcija, o galas aukštagrindis ir netgi daugiau, nei standartiškai. T.y. laiptelių aukštis gan didelis. Troleibusas gan mažas ir iš viso neaišku, kam toks reikalingas. Nors tuomet, kai jis buvo konstruojamas, .t.y. po pirmojo maidano ar gal net anksčiau, VT krizė Ukrainoje buvo pilname pajėgume ir matyt buvo idėja merdėjantiems (už kokius pinigus jie būtų pirkę) troleibusų parkams mažai apkrautiems maršutams pasiūlyti naujus mažus troleibusus. Troleibusas-maršrutkė... Vėliau šalyje situacija kiek pagerėjo, dauguma troleibusų parkų atsilaikė, o tie maršrutai, kurie nudvėsė, tai nudvėse, o likusiems tokių mažų troleibusų nereikia. Taigi, neaišku, kiek vienetų buvo pagaminta iš viso, bet Lucke važinėja du tokie troleibusai maršrutu 4 ar 4A, kurio vienas galas yra prie geležinkelio stoties. Jaltai buvo sukurti nauji mažesni troleibusai, kurie yra pilnai žemagrindžiai ir šiek tiek ilgesni už šiuos pirmos kartos troleibusus.
                                          Prie geležinkelio stoties.





                                          Koks keleivių kontingentas. Nuotraukoje nelabai matosi, bet buvo grupelė visiškų alkoholikų, vienas iš jų buvo jau be kojos vežimėlyje... Kai sulipo, prieš uždarant duris, butelį nuo alaus nafig į gatvę išmetė...

                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 19:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X