Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    juosa tikriausiai škoda variklis ir visa elektronika? jais važiuojat skleidžiami garsai tokie pat kokius tenka išgirsti važiuojant škoda 14 troleibusu.
    Galinis tiltas toks pats, koks ir Škodose - RABA. Jis tą garsą ir sukelia. http://forum.tr.ru/read.php?3,874729,page=all
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Kontaktinis tinklas, važiuojant nei truputį nesiūbuoja kaip pas mus, kampai labai lengvai įveikiami. Nustebino kaip greitai gali važiuoti posukiuose troleibusas.
    Atvaizdas
    Kas dar kartą įrodo, kad ir troleibusai galėtų važinėti greitai.

    Comment


      Būtent, troleibusai gali važinėti greitai įskaitant ir posūkius. Tuose Ikarusuose tikriausiai vengriška Ganz elektros įranga. O elektronikos ten dar mažai. Juk visa tai ~1980-1990 m.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Jei jau užsiminta apie Černovcus, tai fotoreportažas iš ten.
        Nežinau kodėl, bet troleibusas kirto gatvę Holovną su nuleistais "ūsais", matyt tam buvo reikalas...
        https://www.youtube.com/watch?v=eLJzoEgbmgo

        Comment


          Benderai, Padniestės Moldavijos Respublika. Antras pagal dydį respublikos miestas, 91 tūkst. gyventojų, kartu su sostine Tiraspoliu sudaro aglomeraciją. Tarp miestų važinėja tarpmiestiniai troleibusai.
          Mieste yra 5 miesto maršrutai ir du tarpmiestiniai (pernai buvo vienas; įvairiais laikotarpiais antrasis maršrutas atsirasdavo ar išnykdavo). Troleibusai mieste atsirado 1993 m., pirmoji linija buvo ne miesto, o tarpmiestinė. Miesto maršrutai numeruojami 1-5, o tarpmiestiniai 19 ir 19A. Tarpmiestinius aptarnauja tiek Benderų, tiek Tiraspolio parkai.
          Be troleibusų mieste dar yra du ar trys autobusų maršrutai, iš kurių realiai miesto tik vienas, o kiti važiuoja į artimą priemiestį kelis kartus per dieną ir aptarnaujami mikrobais, nors skaitosi autobusų. Vienintelė tikrą autobusų maršrutą aptarnauja MAZ midibusais, kurie, kai tik buvo nupirkti, buvo paleisti kai kuriais reisais 19 troleibuso maršrutu, bet nepasiteisino, nes per maži.
          Kelionės kaina mieste 2 rubliai (Padniestrės), o tarpmiestyje - 3 rubliai naujais troleibusais ir 2,5 rub. senais. Bilietus parduoda konduktoriai.
          Benderų troleibusų maršrutai organizuoti taip: visi prasideda vienoje stotelėje centre, ten ir tarpmiestinio maršruto galinis (pradinis) punktas. 4 ir 5 maršrutai yra žiediniai priešingomis kryptimis, todėl jų galinis ir pradinis punktas yra vienas toje stotelėje centre.
          Troleibusų parką sudaro apie 35 troleibusai. Modeliai - ZiU-682 serijos, įskaitant ir kelis modernizuotus/padovanotus Baltarusijos. Vienas MTrZ-6223 ir du VMZ-5298.01 "Avangard".

          Ziu-682.






          Tarpmiestinis.



          MTrZ-6223.





          Paskutinis taisė Al1; 2016.06.05, 20:22.

          Comment


            VMZ-5298.01 "Avangard". Abu Avangardai dirba tarpmiestiniame maršrute, nes tik tuos du naujus troleibusus turi Benderai. Daugiau naujų į šį maršrutą išleidžia Tiraspolis.













            Iš Benderų tiek.
            Paskutinis taisė Al1; 2016.06.02, 20:22.

            Comment


              Tiraspolis, Padniestrės Moldavijos Respublikos sostinė. Apie 160 tūkst. gyventojų.
              Miesto VT - troleibusai ir maršrutiniai taksi. Autobusų nėra. Troleibusai atsirado 1967 m., jų parke yra apie 35 važiuojančius troleibusus, o tai maždaug tiek pat kiek ir Benderuose. Todėl, nepaisant to, kad Tiraspolis yra sostinė, susisiekimas troleibusais yra prastesnis. Tiesa, reikia paminėti, kad nemažą dalį keleivių ir mieste perveža tarpmiestiniai maršrutai, einantys rytų-vakarų kryptimi. Benderuose tarpmiestinis maršrutas turi tik dvi stoteles, todėl važiavimui mieste mažai naudojamas.
              Iš viso Tiraspolyje yra 7 miesto ir 2 tarpmiestiniai maršrutai. Bet tie 7 miesto yra labai "skysti". Nors iš tiesų tai dauguma jų trasų eina tomis pat gatvėmis kaip ir tarpmiestinių maršrutų troleibusų, o į vakarinę miesto dalį driekiasi 5 iš 7 maršrutų, taigi, jei grafikas gerai suderintas tarpusavyje, intervalas turėtų būti normalus. Kiek blogiau su likusiais dviem maršrutais, kurių vienas eina į Tiraspolio geležinkelio stotį ir autobusų stotį šalia jos. Kursavimo dažnis retas (kartą per valandą ar rečiau), taigi, autobusų stotį, o autobusai yra pagrindinė VT rūšis užmiesčio susisiekimui (geležinkelis tik su Moldova ar Ukraina, Rusija), tenka važiuoti maršrutiniu taksi. Ir šiaurinis rajonas, nors važiuoja trijų maršrutų troleibusai, aptarnaujamas jais yra prastai.
              Parke yra ZiU-682 serijos troleibusai, taip pat 10 vnt. BKM-321, 2 vnt. BKM 420030 "Vytovt", 2 vnt. VMZ-5298.01 "Avangard" ir 5 vnt. užkonservuotų MAZ-103T. Taip pat daug užkonservuotų ZiU. Jei pastarieji seni, tai su MAZ'ais visiškai neaišku, kodėl jie marinuojami... Tuo labiau, kad poreikis geresniam susisiekimui yra.

              Tą dieną, kai buvau, VMZ-5298.01 "Avangard" Tiraspolyje nemačiau, bet visų kitų modelių troleibusai kursavo.
              Beje, dalis ZiU, taip pat MAZ troleibusai yra padovanoti Baltarusijos (nenauji).

              ZiU-682.



              "Vytautas" su Rusija.





              BKM-321. Dauguma jų naudojami tarpmiestiniame maršrute, bet keli dirba ir mieste.







              Paskutinis taisė Al1; 2016.06.05, 20:26.

              Comment












                Benderų troleibusų parko tarpmiestinis troleibusas Tiraspolyje.







                Iš Tiraspolio tiek.
                Paskutinis taisė Al1; 2016.06.05, 20:26.

                Comment


                  Tam troleibuse yra Wi-Fi?

                  Comment


                    Gal ir yra. O kas čia keisto? Ukrainoje, Vinicoje visi tramvajai ir nauji troleibusai Bogdan su Wi-Fi. Beje, bus fotoreportažai apie visas tris VT rūšis ir iš Vinicos.

                    Comment


                      Parašė Elis Rodyti pranešimą
                      Tam troleibuse yra Wi-Fi?
                      Turėtų būti.
                      http://novostipmr.com/ru/news/13-11-...sistemoy-wi-fi

                      Comment


                        Ivano Frankovskas, srities centras. 210 tūkst. gyventojų. Miesto VT - troleibusai, autobusai ir maršrutiniai taksi. Pastarųjų daugiau nei autobusų, bet kai kurie maršrutinių taksi maršrutai aptarnaujami normaliais autobusais. Nuo šių metų sausio 1 d. buvo padaryta transporto reforma - panaikinta daug dubliuojančių maršrutinių taksi maršrutų, taip pat ir du troleibusų maršrutai, tačiau troleibusų likusiuose maršrutuose padaugėjo keliais vienetais (bendrai).
                        Yra 8 troleibusų maršrutai, vienas iš jų yra į pramoninį rajoną šiauriau miesto. Kursavimo dažnis nuo 4-20 min., priklausomai nuo maršruto ir paros meto. Į minėtą pramoninį rajoną troleibusai kursuoja du kartus per valandą.
                        Parką yra apie 45 troleibusus. Škoda 14Tr - daugiau kaip pusė visų troleibusų, didžioji dalis dar tarybinių laikų, keli naudoti iš Čekijos ir Rytų Vokietijos. Škoda 15Tr iš Čekijos - 2 vnt. LAZ E183D1 - 5 vnt. JuMZ T2 - 5 vnt. ir JuMZ T1 (dvigubi; keistai, kad T2 yra paprasti ) - 2 vnt. Dvigubų troleibusų nemačiau. Krovininis troleibusas KTG-1, 1 vnt. Dirba kaip techninė pagalba.

                        Kelionės kaina 2 grivnos. Bilietai pas konduktorę ar vairuotoją. Bet dar reikia žymėti ir komposteriu, t.y. jie ne ruloniniai, o normalūs, geros poligrafinės kokybės.

                        Škoda 14Tr.



                        KTG-1.







                        Ties stotimi (geležinkelio ir autobusų, kurios dešinėje); troleibusų eismas vienakryptis. Kitas VT ir transportas važiuoja abiem kryptimis.





                        LAZ E183D1.



                        Paskutinis taisė Al1; 2016.06.09, 20:00.

                        Comment


                          JuMZ T2.



















                          Troleibusų parkas aptarnauja ir vieną autobusų maršrutą. Pernai tai buvo autobusas Nr. 13, po reformos tai maršrutinis taksi Nr. 26. Nors dauguma maršrutinių taksi aptanaujami autobusais, skirtumas nuo autobusų tame, kad maršrutiniuose taksi negalioja lengvatos, o autobusuose jos galioja. Bet kokiu atveju važiavimas miesto autobusais Ukrainoje kainuoja brangiau nei troleibusais. Kiek brangiau, priklauso nuo miesto, kaina didesnė nuo 0,5 iki 2 grivnos. Gal kai kur ir dar daugiau.
                          Troleibusų parkas tą maršrutą aptarnauja Karosomis ir dar gal kokiais kitais autobusais. Mačiau tik dvi Karosas, kurių vieną pavyko nufotogratuoti. Nuotrauka temoje apie autobusus.
                          http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=579
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.06.09, 20:09.

                          Comment


                            Kiek iš viso yra išlike maždaug dar tų Jelcz 120MT troleibusų? Jelcz troleibusą pamatyt nuotraukose iš kokio nors miesto, tai retas atvejis.

                            Comment


                              Lenkijoje Liubline ir Gdynėje kaip muziejiniai yra. O Liublino Jelcz'us supirko Luckas ir Rovnas Ukrainoje. Ten jie dabar. Nuotraukų iš Rovno dar bus, o iš Lucko jau buvo 2014 m.

                              Comment


                                Žitomiras, Ukraina. Mieste apie 280 tūkst. gyventojų, tai srities centras. Viešasis transportas - troleibusai, tramvajus ir maršrutiniai taksi. Apie kiekvieną iš jų bus atskiras fotoreportažas, šiame - apie troleibusus. Yra 12 troleibusų maršrutų, vienas iš jų kursuoja tik rytinio piko metu. Kiti - visą dieną. Dalis iš jų baigia darbą apie 19.30, kiti kursuoja iki vakaro. Tai pagal tvarkaraštį. Realiai gi po 20-20.30 val. troleibusai yra reti svečiai gatvėje. Parke yra apie 155 troleibusus, tačiau nemaža dalis yra užkonservuoti. Parką sudaro įvairių modivikacijų ir amžiaus ZiU-682 (jų dauguma). Škoda 14Tr įvairių modifikacijų, visi pirkti naudoti, tame tarpe ir iš Vilniaus. Škoda 15Tr - naudoti iš Čekijos. Keli JuMZ T2 ir T1, keli LAZ E183D1.
                                Bilietus parduoda konduktorės, kaina 2 grivnos.

                                Vakare, atvykus autobusu į Žitomirą, prie autobusų stoties. ZiU-682.



                                Pirma sutikta Škoda 14Tr iš Vilniaus, buv. 2498.





                                Škoda 14Tr iš Čekijos.



                                Kita diena. Kijevo, Nebesnos Sotnios ir B. Teno gatvių sankryža.



                                Kijevo, Stalingrado Herojų ir Teatralna gatvių sankryža.



                                Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:28.

                                Comment


                                  Buvęs Vilniaus 1511.



                                  Toliau prie autobusų stoties. JuMZ T1.



                                  Buvęs Vilniaus 2501.







                                  Volgą vėliau, dienos metu nutempė.



                                  Buvęs Vilniaus 1480.





                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:51.

                                  Comment


                                    Vienintelis matytas LAZ E183D1, nors jų yra keli.



                                    ZiU 682 su naujovišku priekiu. Troleibusas iš 2006-2007 m. partijos. Tačiau kiti troleibusai kažkodėl su senoviškais priekiais.





                                    JuMZ T2.





                                    Buvęs Vilniaus 1505.



                                    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:51.

                                    Comment


                                      Vėl Kita diena. Kijevo, Nebesnos Sotnios ir B. Teno gatvių sankryža.





                                      Atreipkite dėmesį į galinės ašies stebules. Jos panašios kaip Škodų 9Tr.





                                      Kijevo ir Schidna g. sankryža.





                                      Kiek paėjus nuo Kijevo ir Schidna g. sankryžos.



                                      Prie geležinkelio stoties.



                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:42.

                                      Comment




                                        Vėl prie autobusų stoties.





                                        Buvęs Vilniaus 1446.



                                        Buvęs Vilniaus 1505.





                                        Kijevo g. kiek paėjus nuo autobusų st.





                                        Vėl geležinkelio stotis.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:45.

                                        Comment


                                          Buvęs Vilniaus 1446.



                                          Buvęs Vilniaus 1480.













                                          ZiU 682 originalus interjeras. Kai kuriuose troleibusuose sėdynės būna dviem eilėmis iš abiejų pusių.



                                          Kai kuriuose gale būna pažeminta aikštelė. Šiame nepažeminta.



                                          Sėdyne šonu - konduktorės.



                                          Vėl prie autobusų stoties. Mokomasis, bet dirba maršrute.



                                          Pabaiga.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:50.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X