/\ Suremontavo jau Ukrainoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Remontas buvo minimalus - perdažė, sumontavo elektronines švieslentes. Ir, neaišku kodėl, pakeitė sėdynes prastesnėmis (nes greitai lūžta), kokios montuojamos pigiausiuose Bogdanuose (autobusuose, ne troleibusuose). Aišku, jei reikėjo važiuoklės ir kt. remonto, tikriausiai atliko ir jį. Apie tai sunku spręsti, rašau tik tai, ką mato keleivio akys. Visgi, lyginant su tais laužais, kokie važinėja, šitie troleibusai yra geri. Žitomire yra nupirktų ir naudotų Škodų iš Čekijos. Reportažas bus.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.29, 21:55.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTroleibusai Donecko srities kaimuose - http://griphon-275.livejournal.com/306087.html
Maždaug įsivaizduojant kaip kokiose Žemųjų Šančių mažose vidinėse gatvelėse prie lūšnelių važinėtų troleibusai
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia realios trasos? Egzotiškai atrodo troleibusas neasfaltuotame keliuke, arba vienpusėje vienos juostos gatvelėje
Maždaug įsivaizduojant kaip kokiose Žemųjų Šančių mažose vidinėse gatvelėse prie lūšnelių važinėtų troleibusai
Viki.
Comment
-
San Francisco, CA šiemet planuoja pertvarkyti vieną pagrindinių centro gatvių - Van Ness Avenue esamas troleibusų linijas perdarant į BRT stiliaus sistemą. Troleibusų linijos bus perkeliamos į prospekto vidurį ir turės savo dedikuotas juostas ir įlipimo platformas (kaip tvamvajus).
Filmukas:
https://www.youtube.com/watch?v=6egedfYopII
Info:
https://www.sfmta.com/projects-plann...roject#detailsPaskutinis taisė felar; 2016.03.22, 23:48.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąSan Francisco, CA šiemet planuoja pertvarkyti vieną pagrindinių centro gatvių - Van Ness Avenue esamas troleibusų linijas perdarant į BRT stiliaus sistemą. Troleibusų linijos bus perkeliamos į prospekto vidurį ir turės savo dedikuotas juostas ir įlipimo platformas (kaip tvamvajus).
Filmukas:
https://www.youtube.com/watch?v=6egedfYopII
Info:
https://www.sfmta.com/projects-plann...roject#details
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKoks privalumas turėti tas dvi juostas gatvės viduryje? Nes trūkumas milžiniškas - keleiviai turės visi kirsti gatvę kiekvieną kart įlipdami ir išlipdami. Jokių keleivinių viadukų nepastebėjau.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKoks privalumas turėti tas dvi juostas gatvės viduryje? Nes trūkumas milžiniškas - keleiviai turės visi kirsti gatvę kiekvieną kart įlipdami ir išlipdami. Jokių keleivinių viadukų nepastebėjau.
Pėstiesiems kaip tik geriau nuo to. Pagerės viešojo transporto eismas ir pagaliau atsiras normalios stotelės. San Franciske daugumoj vietų net nėra nei įvažos nei pavėsinės, o tik lentelė stovi ant gatvės kampo. Bet pagrindinis dalykas manau tai automobilių eismo sumažinimas. Pėsčiųjų eismas link vidurio, dviejų juostų atėmimas, kairių posūkių nebuvimas, etc. turėtų gerokai sumažinti/sulėtinti automobilių eismą ir padaryti šitą gatvę gerokai jaukesne žmonėms, kad nebaisu būtų ir pereit ją.
Dabar Van Ness Ave atrodo daugmaž kaip Savanorių pr. Didžiulis eismas ir triukšmas. Beveik nėra autobusų juostų, jie stovi kamsčiuose kartu su automobiliais.
Comment
-
Černovcai (UA) taps nemokamų troleibusų miestu.
http://nashkiev.ua/zhurnal/novosti/c...lleybusov.html
Comment
-
Jei jau užsiminta apie Černovcus, tai fotoreportažas iš ten. Pernai vasara.
Černovcai - Bukovinos regiono centras, srities centras. Mieste apie 235 tūkst. gyventojų. Miesto VT - troleibusai ir autobusai. Maršrutinių taksi nėra. Tačiau dalis autobusų - maži autobusai (ne mikrobai).
Yra 8 troleibusų maršrutai. Tačiau du iš jų pagalbiniai. Važiavimo kaina tik 1,5 grivnos ir nepadidėjo, nepaisant 3 kartus smukusio grivnos kurso. Apmokėjimas konduktorei.
Troleibusai - Škoda 14Tr, keli Škoda 9 Tr, LAZ 52522 (seni), LAZ E183D1 (nauji) ir keli Den Oudsten B88/Volvo B10M-58E.
Deja, nauji LAZ'ai, nors ir mačiau, į objektyvą nepapuolė.
Dauguma nuotraukų darytos Hlavna gatvėje. Tai pagrindinė (ir pagal pavadinimą ) miesto gatvė. Ji grįsta akmenimis, grindinio būklė jau nelaba kokia, bet gatve vyksta intensyvus miesto eismas. Troleibusams tai viena iš pagrindinių gatvių, kuria driekiasi didžioji dalis maršrutų.
Todėl fotografavimo vieta, jei nenurodyta kur, - vienoje ar kitoje pagrindinės gatvės vietoje.
Den Oudsten B88/Volvo B10M-58E kerta Hlavna gatvę iš Universiteto g. važiuoja į Ruska g.
LAZ-52522 iš Ruska g. ruošiasi kirsti Hlavna g. Ruska g. labai siaura, bet eismas joje dvipusis, net ir troleibusų.
Modernizuota Škoda 9 Tr. Klijuoti langai ir kt. Pornografija.
Paskutinis taisė Al1; 2016.04.10, 20:57.
Comment
-
Eismas neintensyvus (tiek troleibusų, tiek kito transporto). Siaura dalis gal tik 100-200 m ir tiesėje. Iš Universiteto g. kertantys Hlavna g. turi galimybę sustoti ir palaukti prieš įvažiuodami į siaurą gatvės dalį - ten aikštelė su parkingu, niekaip neatskirta nuo gatvės, todėl yra vietos. Analogiškai, ir į priešingą pusę važiuojantys palaukia, kol siaura dalis atsilaisvins.
Comment
-
Budapešte važinėjantys troleibusai, važinėja tokios škodos, solario kėbulais.
taip pat naujesni ikarus troleibusai, nepavyko nufotografuoti.
iš šie
juosa tikriausiai škoda variklis ir visa elektronika? jais važiuojat skleidžiami garsai tokie pat kokius tenka išgirsti važiuojant škoda 14 troleibusu.
Kontaktinis tinklas, važiuojant nei truputį nesiūbuoja kaip pas mus, kampai labai lengvai įveikiami. Nustebino kaip greitai gali važiuoti posukiuose troleibusas.
Comment
Comment