Taigi, tiek iš Belcų. Bendras vaizdas buvo labai teigiamas, nes tai, ką pamačiau, nesitikėjau. Apie Kišiniovą internete daugiau yra, o apie Belcus ne tiek ir daug. Nuotraukų netrūksta, bet vien tik iš jų apie VT spręsti negalima.
Nesuprantu vieno. Pas kaikuriuos reportaže matytų troleibūsų , gale yra tos ritės virvėms ūsams laikyti , bet kažkodėl tos virvės eina per šoną , stiklus...
Nesuprantu vieno. Pas kaikuriuos reportaže matytų troleibūsų , gale yra tos ritės virvėms ūsams laikyti , bet kažkodėl tos virvės eina per šoną , stiklus...
Kišiniovas, Moldovos sostinė.
Miestas didesnis už Vilnių, t.y. ~730 tūkst., o plotas daugiau nei trigubai maženis - 120 kv. km. Troleibusai yra pagrindinė VT rūšis, po to pagal pervežamų keleivių skaičių tikrai eina maršrutiniai taksi, kurie yra visi mikrobai, išskyrus vieną maršrutą, aptarnaujamą kinietiškais midibusais. Ir paskutiniai pagal svarbą yra miesto autobusai, kurių didžioji dalis maršrutų yra artimojo priemiesčio su retu grafiku ir dviguba tarifų sistema (mieste viena kaina, už miesto - kita). Trečdalį parko sudaro Ikarusai, fotoreportažas bus atitinkamoje temoje.
Troleibusų ūkis didesnis nei Vilniuje - trys parkai, iš viso apie 360 troleibusų, kurių didesnė pusė pagaminti po 2000, iš jų apie trečdalį - paskutinio penkmečio. Seniausi yra 1985 m. kai kurie ZiU, kiti naujesni.
Taigi, parką sudaro ZiU-682 modelio kelių modifikacijų troleibusai, jų mieste yra apie ketvirtadalį, visi praėję kapitalinį remontą, bet jau senokai. Taip pat yra dvigubi ZiU-683, bet tik 3 vnt. JuMZ T1 (dvigubi) ir T2 (paprasti), dvigubų tik keli, paprastų ~20 vnt. Apie 40 vnt. Škoda 14Tr, pirktų naujų (1996-2004). Nuo 2011 perkami baltarusiški BKM 321, iš kurių pora paskutinių metų galutinai surenkami Kišiniove, todėl vadinasi BKM 32100М. Dar yra po pora Vitovt'ų ir VMZ-5298 (tokių pačių, kokie Belcuose) bei pora seno modelio baltarusiškų BKM 213 (dvigubi). Turi parkas ir krovininių troleibusų bei muziejinių važiuojančių ZiU-5D, MTB-82D.
Maršrutų taip pat daugiau nei Vilniuje - 24, darbo dienomis į gatves išvažiuoja apie 300 troleibusų.
Kelionės kaina - 2 lėjos (apie 10 eurocentų; autobusai ir mikrobai veža už 3 lėjas), bilietus parduoda konduktoriai (tiek vyrai, tiek moterys). Yra lengvatos ir mėnesiniai bilietai. Vienkartiniai bilietai - ruloniniai, kaip ir Belcuose. Bilietus išduoda sąžiningai. Teko daug važinėti, nepasitaikė situacijos, kad keleiviai atsisakytų mokėti ir siųstų konduktorius kuo toliau... Troleibusai važinėja greitai, nors ne visos gatvės geros kokybės (šiaip neblogos, Kaune blogesnė danga), KT taip pat ne geresnis nei Vilniuje, gatvėse irgi pasitaiko kamščių.
Fotografuota įvairiose Kišiniovo vietose. Izmailo g., BKM 321.
Ties viešbučiu "Cosmos", Constantin Negruzzi aikštė. Škoda 14Tr.
Centras, netoli Štefano Didžiojo ir Šventojo paminklo.
Ten pat, tik į priešingą pusę.
Vitovtas. Štefano Didžiojo ir Šventojo pr.
Ir jis nuvažiuojantis prospektu link Triumfo arkos.
ZiU-682 paskutinės modernizacijos su pakeistomis durimis. Ties Izmailo g. ir Štefano Didžiojo ir Šventojo pr. sankryža. Atkreipkite dėmesį į invalidą, kuris renka išmaldą važinėdamas viduriu gatvės.
Troleibusų tinklas apima didžiąją miesto dalį su miegamaisiais rajonais taip pat, priešingai nei Vilniuje, kur kai kurie miegamieji neturi troleibusų linijų. Turint omenyje autobusų tinklo silpnumą, troleibusai yra miesto VT šerdis, be kurios mieste būtų transporto kolapsas, nes mikrobai ir taip važinėja perpildyti. Beje, šeštadienį troelibusai kursuoja taip pat dažnai kaip ir darbo dieną. Bent jau iki pietų. Ir keleivių daug kaip darbo dieną. Net nesijaučia, kad išeiginė.
Pabaiga.
Penkių metų bėgyje Škoda Electric pagamino Bulgarijai 180 troleibusų. Iš kurių 80 atiteko Sofijai, kiti 100 - Varnai, Plevenui, Burgasui ir Stara Zagorai.
Taip pat Konsorciumas Škoda Electric ir Solaris pateikė 36 troleibusus Budapeštui, dar tikimasi 72 troleibusų užsakymo.
Škoda Electric pradėjo gaminti antrą 25 troleibusų partiją Rygai. Pirmieji 25 Škoda 27Tr buvo pateikti praeitais metais. Viso sutartis 2013 metais pasirašyta 125 troleibusams.
Penkių metų bėgyje Škoda Electric pagamino Bulgarijai 180 troleibusų. Iš kurių 80 atiteko Sofijai, kiti 100 - Varnai, Plevenui, Burgasui ir Stara Zagorai.
Taip pat Konsorciumas Škoda Electric ir Solaris pateikė 36 troleibusus Budapeštui, dar tikimasi 72 troleibusų užsakymo.
Škoda Electric pradėjo gaminti antrą 25 troleibusų partiją Rygai. Pirmieji 25 Škoda 27Tr buvo pateikti praeitais metais. Viso sutartis 2013 metais pasirašyta 125 troleibusams.
Comment