Man kilo toks nelabai į troleibusų temą klausimas. Ar kuris nors Rusijos miestas turi tam tikrą VT dažymo schemą?Nes kiek teko matyt foto iš Rusijos, nepanašu, kad kur nors būtų tokia...
Man kilo toks nelabai į troleibusų temą klausimas. Ar kuris nors Rusijos miestas turi tam tikrą VT dažymo schemą?Nes kiek teko matyt foto iš Rusijos, nepanašu, kad kur nors būtų tokia...
Užuomazgų yra. Pavyzdžiui, Maskva, Mosgortranso autobusai žaliai balti, troleibusai mėlynai balti. Bet kaip ir pas mus, pilnai visi miestai vienodai visų TP nedažo. Tiesa, pas mus išimtis - Druskininkai.
Užuomazgų yra. Pavyzdžiui, Maskva, Mosgortranso autobusai žaliai balti, troleibusai mėlynai balti. Bet kaip ir pas mus, pilnai visi miestai vienodai visų TP nedažo. Tiesa, pas mus išimtis - Druskininkai.
Ten tame Mosgortranse irgi neblogas dažymas. Vieni baltai žali kiti, mėlinos spalvos skirtingų atspalvių.
Galvojau į kokią temą patalpinti. Nusprendžiau į šią, nors tema apie Lenkijos VT yra.
Liublinas.
Per keturis metus (2011-2014 m.) Liublino troleibusų parkas atsinaujino beveik 100 procentų. 2005-2009 m. pagamintų troleibusų tėra tik 8 vnt. Iš viso parke apie 85 naudojami troleibusai.
Neliko senų troleibusų. Pernai mieste pradėjo važinėto nauji troleibusai Solaris ir Ursus, pakeitę visus senuosius ir kiek naujesnius Jelcz. Taigi, parko pagrindą sudaro Solaris ir Ursus troleibusai. Pastarieji yra ukrainietiški Bogdanai su Medecom elektronika ir galutiniu surinkimu Lenkijoje. Tiek dalis naujausių Solaris, tiek ir Ursusai turi galimybę važiuoti autonomiškai. Kuo mieste naudojamasi. Tą dieną, kai buvau, kaip tik pataikiau pamatyti tai savo akimis. Dėl gatvės rekonstrukcijos darbų buvo ribojamas eismas ir netgi troleibusai nukreipti apvažiuojamuoju maršrutu. Troleibusai naudojo autonominę trauką.
Nuo šių stotelių troleibusai keitė traukos tipą. Naujamiesčio link (į kalną) važiavę troleibusai nuleisdavo automatiškai štangas ir važiavo be KT. Žemyn nusileidę, stotelėj kairėje vėl prisijungdavo prie KT. Viskas vyko automatiškai.
Solaris kelia štangas.
Ursus T70116 leidžiasi žemyn be KT (bet ne dėl gravitacijos).
Ursus stotelėje jau prisijungė prie KT. Staiga į kadrą įlindo diedukas...
Liubline atsirado ir Solaris Trollino 18M. Anksčiau mieste dvigubų troleibusų nebuvo.
Dar vienas Ursus troleibusas.
Beje, 158 troleibusų maršruto trasa, kai parke atsirado troleibusų su autonomine trauka, buvo pratęsta nenaudojant KT. Taigi, autonominė trauka yra kasdienis dalykas Liubline.
O pas mus troleibusus ruošiamasi laidoti...
Beje, pirmoje nuotraukoje atkreipkite dėmesį į šviesoforus. Yra specialus šviesoforas, kuris leidžia iš stotelės dešinėje troleibusui išvažiuoti, t.y. sustabdo tos pačios krypties kaip ir važiuoja troleibusas, eismą.
Nepaminėjau, kad naujausi Solaris turi dyzelinius generatorius, o Ursusai - akumuliatorius autonominei eigai. Senus Jelcz troleibusus pardavė Ukrainai - Luckui (ironija, bet Bogdanai gaminami Lucke, o paties Lucko troleibusai apgailėtini; reportažas bus) ir Rovnui.
Comment