Parašė Arelis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Dizainas paprastam keleiviui mažai rūpi. VT fanams rūpi. Savo funkciją kaip VT troleibusais, nepriklausomai nuo dizaino, atlieka. O VT keleivių mažėja dėl prastos VT politikos. Rusijoje vietinės valdžios valdžiažmogių požiūris į VT barbariškas, mūsuose, nors valdžiažmogia šaukia apie Vakarus ir Europą, lygiavimąsi į juos, deja, VT srityje lygiuojasi į NVS... Gal tik Baltarusijoje geresnė situacija.
Comment
-
Geras vaizdelis Kasteljone (Castellón de la Plana, Ispanija):
http://transphoto.ru/photo/421161/
P.S. Jeigu nesupratote, pasižiūrėkite į ženklą, o vėliau į transporto priemonę.Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.01.17, 21:39.
Comment
-
Rašau čia, nes KVT temoje nuėjome į lankas.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą(...)Tarp kitko, tai nei Lenkijos sostinėje Varšuvoje, nei Čekijos sostinėje Prahoje troleibusai jau seeeniai seeeniai nebevažinėja. (...)
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad nevažinėja kitur, nereiškia, kad negali važinėti pas mus. Ir Vilnių, Kauną reikėtų lyginti su artimesniais ir panašesniais miestais dydžiu, ekonomika ir kitais aspektais: Ryga, Talinas, kiti Lenkijos miestai, panašesni didžiu.
Parašė 10.000P.S. O dėl troleibusų - ten jie buvo įvesti tik dėl labai didelio kalnuotumo, kurio mes Lietuvoje neturime.
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąSiaip kad pajaust savo kailiu moderniu troleibusu privaluma kad ir pries dyzelinius autobusus, nereikia nei Rusiju, nei Braziliju. Pakanka Berline pavazinet marsrutais su M arba X raide, kur vairuotojai neturi daug laiko, ir paklausyt kaip staugia variklis. Ir abstrakciai pamastyt, kiek gi visokio brudo lekia i gatves. O paskui nuvaziuot i Eberswalde, miesteli visai salia sostines, ir pasivazinet su troleibusu. Pagreitejimas - fantastiskas, tyla. Aisku jokiu suodziu ar azoto oksidu.
Comment
-
Aš dabar žiūriu ne iš entuziasto pusės, nes šiaip didelis troleibusų šalininkas nesu. Tai pirma. Antra, visa troleibusų sistema buvo naikinama palaipsniui. Tai reiškia, kad buvo ilga laiką neinvestuojama į troleibusus, jų remontą ir t.t., kas privedė, kad dabar tame pačiame Kaune yra prikeliami troleibusai, kurie n metų buvo rezerviniais. Nežinau kaip Kaune, tačiau Vilniuje pirmiau žiūrima į autobusų remontą, tik tada eina troleibusų remontas. Kai ilgą laiką nieko neinvestuojama, normaliai nesirūpinama, tai viskas tai priveda prie labai baisios būklės, kas vėliau suteikia valdininkams sakyti: ''O, žiūrėkit, tie troleibusai tokie seni ir atgyvenę, panaikinsim''.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAha... Bet žiūrėk, kažkodėl autobusų naikinti niekas nesiruošia...
Comment
-
O kodėl gi nesurasi? Iš man žinomų - De Lijn (Gentas), Veolia(Kažkuris miestas Čekijoje, nepamenu). Papildau: dar Skanentrafik (Landskrona, Švedija), Conexxion (Arnhem), Stagecoach New Zealand (Velingtonas), ATAC (Roma, sakėt ten troleibusų nėra? Yra ))) )
Beje, troleibusų eksploatacija ilgalaikiui yra pigesnė nei autobusų. Taip, pradinės investicijos didelės (naujos linijos, naujos TP), tačiau aptarnauti pačius troleibusus yra pigiau nei autobusus, netgi įskaičiavus KT priežiūros išlaidas. Jeigu ~1,30 Lt kainuoja autobuso KM, ir 0,87 LT troleibuso KM (KT priežiūros išlaidos iskaičiuotos; jeigu norite, vėliau galiu įkelti šaltinį), tai ir paskaičiuokite išlaidas 300 KM (vidutinė rida per dieną).
Taip pat, Venezueloje, Meridoje, 2007 atidarytas troleibusų tinklas (10,5 km, planuoja dar praplėsti).Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.02.21, 19:41.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNes autobusų eksplotacija pigiau kainuos. Nereikėtų tiesti laidus į naujus rajonus, pvz.: Santariškes
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLaidai į Santariškes taip pat būtų laidais į Baltupius ir Jeruzalę.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kodėl gi nesurasi? Iš man žinomų - De Lijn (Gentas), Veolia(Kažkuris miestas Čekijoje, nepamenu). Papildau: dar Skanentrafik (Landskrona, Švedija), Conexxion (Arnhem), Stagecoach New Zealand (Velingtonas), ATAC (Roma, sakėt ten troleibusų nėra? Yra ))) )
Beje, troleibusų eksploatacija ilgalaikiui yra pigesnė nei autobusų. Taip, pradinės investicijos didelės (naujos linijos, naujos TP), tačiau aptarnauti pačius troleibusus yra pigiau nei autobusus, netgi įskaičiavus KT priežiūros išlaidas. Jeigu ~1,30 Lt kainuoja autobuso KM, ir 0,87 LT troleibuso KM (KT priežiūros išlaidos iskaičiuotos; jeigu norite, vėliau galiu įkelti šaltinį), tai ir paskaičiuokite išlaidas 300 KM (vidutinė rida per dieną).
Taip pat, Venezueloje, Meridoje, 2007 atidarytas troleibusų tinklas (10,5 km, planuoja dar praplėsti).
Comment
-
Romoje troleibusai užvažiuoja ir į ''miesto širdį'', tačiau jie toje ''miesto širdyje'' naudoja NiMH akumuliatorius. Tačiau apie ''ūsų demontavimą'' ir naudojimo tik akumuliatorius ten niekas nekalba.
Ką gi man ginčytis, kai įrodinėji, kad ''troleibusų privatininkų yra mažiau nei autobusų'', nors autobusų maršrutų net nesuskaičiuosi, o troleibusų - iki 200 sistemų (309 visame pasaulyje).
Aš irgi galiu manyti, kad rytoj sugriūs Liūbarto tiltas, bet viskas tai yra tesiog prasimanymai.
Comment
Comment