Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Čia jau gražus troleibusas. Spėju tai firmos ,,Trolza" gaminys?
    Pilnas šio troleibuso modelis yra ВМЗ-5298.01 "Авангард"
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Lenino prospekte Kaliningrade.

      Comment


        Dizainas paprastam keleiviui mažai rūpi. VT fanams rūpi. Savo funkciją kaip VT troleibusais, nepriklausomai nuo dizaino, atlieka. O VT keleivių mažėja dėl prastos VT politikos. Rusijoje vietinės valdžios valdžiažmogių požiūris į VT barbariškas, mūsuose, nors valdžiažmogia šaukia apie Vakarus ir Europą, lygiavimąsi į juos, deja, VT srityje lygiuojasi į NVS... Gal tik Baltarusijoje geresnė situacija.

        Comment


          Geras vaizdelis Kasteljone (Castellón de la Plana, Ispanija):

          http://transphoto.ru/photo/421161/
          P.S. Jeigu nesupratote, pasižiūrėkite į ženklą, o vėliau į transporto priemonę.
          Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.01.17, 21:39.

          Comment


            Pilnau užtektų tokių naudotų Kaunui : http://autoline.info/sf/bus-trolleyb...927885900.html

            Comment


              Kaunui pilnai uztektu ir Skodu Trm.

              Comment


                Rašau čia, nes KVT temoje nuėjome į lankas.
                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                (...)Tarp kitko, tai nei Lenkijos sostinėje Varšuvoje, nei Čekijos sostinėje Prahoje troleibusai jau seeeniai seeeniai nebevažinėja. (...)
                Tai įdomiai tu lygini - kur miestas su 1,5+ mln. gyventojų skaičiumi, kur miestas su 550 tūkst. gyventojų skaičiumi. Dėl P. Amerikos - papildomai norėjau paminėti ir Kitą (Ekvadoro sostinė). Ten dar 1995 atidaryta BRT troleibusų sitema, neseniai paskelbta apie TP parko atnaujinimą bei, tiesą, nedideli, bet sistemos praplėtimą.
                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Kad nevažinėja kitur, nereiškia, kad negali važinėti pas mus. Ir Vilnių, Kauną reikėtų lyginti su artimesniais ir panašesniais miestais dydžiu, ekonomika ir kitais aspektais: Ryga, Talinas, kiti Lenkijos miestai, panašesni didžiu.
                Būtent, t.y. su panašiu gyventojų skaičiumi.

                Parašė 10.000
                P.S. O dėl troleibusų - ten jie buvo įvesti tik dėl labai didelio kalnuotumo, kurio mes Lietuvoje neturime.
                Tai nėra labai svarbu. Kas be ko, bet Vilniuje irgi yra kalnuotumas (T. Narbuto, Laisvės pr., Ukmergės, Basanavičiaus, V. Kudirkos ir t.t.).
                Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                Siaip kad pajaust savo kailiu moderniu troleibusu privaluma kad ir pries dyzelinius autobusus, nereikia nei Rusiju, nei Braziliju. Pakanka Berline pavazinet marsrutais su M arba X raide, kur vairuotojai neturi daug laiko, ir paklausyt kaip staugia variklis. Ir abstrakciai pamastyt, kiek gi visokio brudo lekia i gatves. O paskui nuvaziuot i Eberswalde, miesteli visai salia sostines, ir pasivazinet su troleibusu. Pagreitejimas - fantastiskas, tyla. Aisku jokiu suodziu ar azoto oksidu.
                Va, labai geras pavyzdys. Šiaip siūlau dar pamastyti: nemažai dabar sako argumentą prieš troleibusus, kad atseit jų laidai gadina vaizdą. O dabar prašau prisiminti, kad nemažai autobusų paleidžia kvepaliukus - juodus suodžių ir CO2 dūmūs (o kodėl gi tai negali būti palaikyta kaip vizualinė tarša?), bet nuo tų dūmų papildomai yra kenkiama aplinkai. Ar nuo troleibusų laidų yra kenkimas aplinkai? Nebent tai, kad laidai kartas kalami į namų sienas, tačiau nereikia pamiršti, kad yra ir specialūs vibracijos slopintuvai.

                Comment


                  Jus ziurit is entuziastu puses, o valdininkai is ekonomines, todel ir galvojama apie ju atsisakyma. Lietuvoj visa troleibusu sistema nugyventa, ja atkelt kainuoja baisius pinigus. Kad darko miesta, cia nelabai kas ir akcentuoja.

                  Comment


                    Aš dabar žiūriu ne iš entuziasto pusės, nes šiaip didelis troleibusų šalininkas nesu. Tai pirma. Antra, visa troleibusų sistema buvo naikinama palaipsniui. Tai reiškia, kad buvo ilga laiką neinvestuojama į troleibusus, jų remontą ir t.t., kas privedė, kad dabar tame pačiame Kaune yra prikeliami troleibusai, kurie n metų buvo rezerviniais. Nežinau kaip Kaune, tačiau Vilniuje pirmiau žiūrima į autobusų remontą, tik tada eina troleibusų remontas. Kai ilgą laiką nieko neinvestuojama, normaliai nesirūpinama, tai viskas tai priveda prie labai baisios būklės, kas vėliau suteikia valdininkams sakyti: ''O, žiūrėkit, tie troleibusai tokie seni ir atgyvenę, panaikinsim''.

                    Comment


                      Tai, kad ir autobusai pas mus nepriziureti.

                      Comment


                        Aha... Bet žiūrėk, kažkodėl autobusų naikinti niekas nesiruošia...

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Aha... Bet žiūrėk, kažkodėl autobusų naikinti niekas nesiruošia...
                          Nes autobusų eksplotacija pigiau kainuos. Nereikėtų tiesti laidus į naujus rajonus, pvz.: Santariškes ar Pilaitę, taip pat, galima dalį autobusų maršrutų atiduoti privatininkams - taip būtų atnaujinamas Vilniaus autobusų parkas už privataus investuotojo lėšas. O kur tu surasi privatininką, norintį troleibusų maršrutų ?

                          Comment


                            O kodėl gi nesurasi? Iš man žinomų - De Lijn (Gentas), Veolia(Kažkuris miestas Čekijoje, nepamenu). Papildau: dar Skanentrafik (Landskrona, Švedija), Conexxion (Arnhem), Stagecoach New Zealand (Velingtonas), ATAC (Roma, sakėt ten troleibusų nėra? Yra ))) )
                            Beje, troleibusų eksploatacija ilgalaikiui yra pigesnė nei autobusų. Taip, pradinės investicijos didelės (naujos linijos, naujos TP), tačiau aptarnauti pačius troleibusus yra pigiau nei autobusus, netgi įskaičiavus KT priežiūros išlaidas. Jeigu ~1,30 Lt kainuoja autobuso KM, ir 0,87 LT troleibuso KM (KT priežiūros išlaidos iskaičiuotos; jeigu norite, vėliau galiu įkelti šaltinį), tai ir paskaičiuokite išlaidas 300 KM (vidutinė rida per dieną).
                            Taip pat, Venezueloje, Meridoje, 2007 atidarytas troleibusų tinklas (10,5 km, planuoja dar praplėsti).
                            Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.02.21, 19:41.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Nes autobusų eksplotacija pigiau kainuos. Nereikėtų tiesti laidus į naujus rajonus, pvz.: Santariškes
                              Laidai į Santariškes taip pat būtų laidais į Baltupius ir Jeruzalę.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Laidai į Santariškes taip pat būtų laidais į Baltupius ir Jeruzalę.
                                Ir gal net į Visorius
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  O kodėl gi nesurasi? Iš man žinomų - De Lijn (Gentas), Veolia(Kažkuris miestas Čekijoje, nepamenu). Papildau: dar Skanentrafik (Landskrona, Švedija), Conexxion (Arnhem), Stagecoach New Zealand (Velingtonas), ATAC (Roma, sakėt ten troleibusų nėra? Yra ))) )
                                  Beje, troleibusų eksploatacija ilgalaikiui yra pigesnė nei autobusų. Taip, pradinės investicijos didelės (naujos linijos, naujos TP), tačiau aptarnauti pačius troleibusus yra pigiau nei autobusus, netgi įskaičiavus KT priežiūros išlaidas. Jeigu ~1,30 Lt kainuoja autobuso KM, ir 0,87 LT troleibuso KM (KT priežiūros išlaidos iskaičiuotos; jeigu norite, vėliau galiu įkelti šaltinį), tai ir paskaičiuokite išlaidas 300 KM (vidutinė rida per dieną).
                                  Taip pat, Venezueloje, Meridoje, 2007 atidarytas troleibusų tinklas (10,5 km, planuoja dar praplėsti).
                                  Romoje yra priemiesčiuose/ toliau nuo centro nutolusiuose kvartaluose, bet ne pačioj "miesto širdyje" na, autobusų privatininkų, visgi, yra daugiau nei troleibusų, o ir šiaip - Vilniuje, nemanau, kad kas norėtų investuoti

                                  Comment


                                    Romoje troleibusai užvažiuoja ir į ''miesto širdį'', tačiau jie toje ''miesto širdyje'' naudoja NiMH akumuliatorius. Tačiau apie ''ūsų demontavimą'' ir naudojimo tik akumuliatorius ten niekas nekalba.
                                    Ką gi man ginčytis, kai įrodinėji, kad ''troleibusų privatininkų yra mažiau nei autobusų'', nors autobusų maršrutų net nesuskaičiuosi, o troleibusų - iki 200 sistemų (309 visame pasaulyje).
                                    Aš irgi galiu manyti, kad rytoj sugriūs Liūbarto tiltas, bet viskas tai yra tesiog prasimanymai.

                                    Comment


                                      Kitaip nepavadinsi - ŠAUNUOLIAI!

                                      http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...s-itomire.html
                                      My Flickr
                                      My Trainpix

                                      Comment


                                        Net akimirkai susimėčiau, pagalvojau prie ko čia Kauno troleibusą įdėjo į paveikslėlį, ir tik tada pamačiau, kad yra maršruto trafarerei vieta palikta prie stogo ir nėra garažinių numerių...

                                        Comment


                                          Kas per???
                                          Den Oudsten B96T???
                                          http://transphoto.ru/photo/508551/
                                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X