O štai Vilniui visiškai naujos tramvajaus sistemos įrengimas pasirodė pigesnis nei troleibusų KT rekonstrukcija...
Tiesiog Vilnius (t.y. Zuokas) remiasi filosofija, kad geriausi miestai privalo turėti visas viešojo transporto rūšys. Iš dalies, sutinku. Tačiau atsižvelgęs į vis didėjančią ši*ną finansuose, šitų planų reikėtų atsisakyti [atidėti].
Visas rūšys? Troleibusus užsimota sunaikinti, traukinius į Vilniečio kortelę taip ir nepajungė, monobėgio/metro juk nebus.
Manau (bet tik manau), kad gyventojai net nesinaudojantis VT ypač sukils prieš statymą. Galų gale, miestečiai patys turėti rinktis - Vilnius.lt tinklalapyje turėtų būti apklausa, ko reikia/nereikia.
Sunaikinti, sunaikinti, tačiau tai neįmanoma, reikia žinoti. Traukinių integravimas išvis ne į temą, nes Lietuvos geležinkeliai priklauso ne Vilniui, o Lietuvai. Derėtis reikia valstybės mastu, o ne miesto. Na o jau monorail, metro išvis iš fantastikos srities - nei reikia, nei įmanoma. Kalbu apie tobuliausią VT sistemą - autobusai + greitieji autobusai + troleibusai + tramvajus.
Taip pat įdomus variantas - skelbti apklausą vilnius.lt ir pagal jos rezultatus pertvarkyti sistemą? Rimtai? Čia nebent referendumo reikia. Juk balsuos visokio plauko veikėjai, kurie net nenutuokia apie realias galimybes ir reikalingumą. Tokie ir metro, ir gondolas užsimanys. Va, Zuoko Facebooke jau siūlo Tel Avivo modelį pasiimt, kuris nei reikalingas, nei patikrintas. Tikrai manai, kad žmonės tokie išsilavinę, kad galėtų teisingai pasirinkti? Pažiūrėk į Seime esančius politikus ir suprasi, kad tikrai negalima klausti piliečių.
Troleibusai čia - apgailėtini. Vieną naujesnį lygtai mačiau, o gal ir ne. Troleibusuose tarp antrų ir trečių durų, palei langą yra įrentos pakylos konduktoriams, kurie ja vaikčioja rinkdami pinigus arba stebi įlipančiuosius...
Man toks klausimas iškilo - kaip su priekinių durų atidarymu, jeigu priekinis ratas yra pasuktas?
Iš lauko pusės žiūrint dešinė varčia remiasi į ratą. Standartinio ilgio (o gal ir trumpesnis) buvo bandytas Vilniuje - tai pasukus ratą į kairę pusę, durys remdavosi į ratą..
Arba tiesiog paprasta logika nesivadovavo... Šiaip tai, nežinau kada paskutinį kartą mačiau, kad priekinės durys būdų už priekinio rato, o ne prieš jį, taip pat niekas netrukdė priekinių durų padaryti taip, jog jos atsidarytų į vidų. Net kai kurie seni autobusai turi kelis durų atsidarymo būdus (priekyje varčios veriasi į vidų, kitur į išorę...)
Comment