Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Oficialiai tai čia tramvajus. Kiek kitoks, su kitokiu bėgiu, pantografu ir dyzeliniu generatoriumi veikia Klermone Ferane.

    Comment


      Dvigubi troleibusai Ciūriche, Šveicarijoje:



      Kiek paprastesni negu anksčiau pateiktame pavyzdyje.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        http://www.youtube.com/watch?v=nt1sY...endscreen&NR=1

        Troleibusai Nancyje. Puikus pavyzdis Zuokulos tramvajui.
        Jums gal neteko tokiu vazineti, kad giriate....
        Kadangi yra vienas begis, kuris valdo visas sito "tramvajaus" asis, o tas valdantysis ratukas yra nedidelis, vaziuojant visas sitas agregatas visa laika purtosi i sonus, o marsruto dalyje, kur jis be begiu vaziuoja - vaziuoja normaliai. Be to, kadangi vedami begio jo ratai vaziuoja absoliuciai ta pacia trajektorija visa laika, tiems "tramvajams" padarytos specialos juostos is betono, nes joks asfaltas to neatlaikytu - kaina irengimo tampa labai panasi i normalaus tramvajaus. Dar vienas faktas tokios sistemos nenaudai - sios imones "tramvajai" yra tik dviejuose miestuose, ji pati rodos, ar ne bankrutavo. Po kokiu 20 metu, pasibaigus siu TP naudojimo laikui, (kadangi vedanciojo begio sistemos skirtingos ir neastandartizuotos) reikes arba to atsisakyti, arba kazka vel visiskai is naujo daryti, kai tramvajus bent vakaru europoje seniai yra standartiniai 1435mm. O man paciam asmeniskai aplankius netoliese esanti Strasbura dar vienas "estetinis" trukumas pasirode - ten tarp begiu zolyte auga, o nancy visas miestas betoninis atrodo...

        Comment


          Aš siūlau būtent bebėgį, virtualujį tramvajų, nors ištikro tai būtų troleibusas.

          Comment


            Estetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
              Estetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.
              Grožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.

              Comment


                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                Grožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.
                Visi matė, kad nauji izoliatoriai balti, nors laidai - juodi. Jeigu viskas būtų juoda, laidų beveik nesimatytų.

                Comment


                  2013 m. liepos 25 d. Rīgas Satiksme pasirašė sutartį su Škoda, pagal kurią per 5 metus bus pristatyti 125 vnt. Škoda 27Tr troleibusų už 131,8 mln. eurų su galimybe padidinti užsakymą dar 38 vnt. troleibusų (taigi, iki 163 vnt.). Ar troleibusai įsigyjami naudojantis ES fondų parama, nepavyko rasti informacijos.

                  Plzeno Škoda gamykla Škoda27Tr troleibusus gamina nuo 2009 metų. 18m ilgio, 4 durų, pilnai žemagrindžiai troleibusai palengvina padidėjusių keleivių srautų pervežimą piko metu. Škoda Electric tiekia visą elektros įrangą, kuri įmontuojama konteineryje ant stogo. Asinchroninis traukos variklis ir mikroprocesoriaus valdomas įtampos keitiklis su rekuperacinėmis galimybėmis žymiai sumažina energijos suvartojimą.

                  Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):

                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                    Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):
                    Kuo ji skiriasi nuo Solario?

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Kuo ji skiriasi nuo Solario?
                      Logiškas klausimas. O atsakymas toks - Solario yra tik "dėžutė", o elektros įranga - Škoda. Kaip kad ir Solaris troleibusai būna, pvz., su Ganz įranga, tačiau ten jie vadinasi ne Ganz, o Solaris Ganz (atvaizdas buvo kažkada rastas internete):

                      Už Vilnių be tramvajų!

                      Comment


                        Škoda 27Tr Solaris

                        Comment


                          O Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...
                            Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                              ir vėl tas pats... tarnavimo laikas, pigesnis žymiai pigesnis kuras kilometrui, pranašumai kuro (šiuo atveju el. energijos) suvartojimui spūstyse, nulinė tarša miesto lygmenyje etc. - kontaktinis tinklas - pagal Jus, jį reikia kas mėnesį atnaujinti? ...o gal dar pasakysite, kad tramvajus pigiau ir geriau?

                              ...grįžtant prie temos - prieš nepilnus 3 mėnesius skelbto sąrašiuko:

                              papildymas:
                              San Paulas (Brazilija), 20 vnt, 2014 m., modelis - CAIO/Mercedes Benz artic
                              Zalcburgas (Austrija), 26 vnt, 2017 m., modelis - Solaris Trollino 18 Metrostyle
                              Už Vilnių be tramvajų!

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                                Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...

                                Comment


                                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                  Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...
                                  Netik, kad pusė. Vilniuje kiek nereikalingų iešmų ar kryžmių, per kuriuos kasdien nereikalingai važinėja šimtai troleibusų. Kiek kilometrų Vilniuje nereikalingo KT?

                                  Facebooke buvo tokia diskusija - nereikia naikinti troleibusų. Pasisuko tema apie KT.
                                  Panaikinti nereikalingus iešmus Sodų g., Kudirkos g., L. Asanavičiūtės g., Žemaitės g. (mįslė, kodėl kaskart troleibusai turi pristabdyt ties jau 20 metų nenaudojamais iešmais?), išsišakojančius iešmus, kur jie nereikalingi, keisti kryžminiais (Stoties žiedas, žiedai abipus Žirmūnų tilto), pačius iešmus (iš pradžių - naudojamus dažniausiai) keisti naujais, moderniais, ties kuriais nereiktų pristabdyti (turint omeny leidžiamą greitį). Žiedinėse ir paprastose sankryžose didinti laidus laikančių konstrukcijų kiekį, taip labiau laidus išlenkiant ir panaikinant kampus, kiek tai įmanoma. Įrengti papildomas A juostas ten, kur piko metu būtų galima aplenkti spūstis (Narbuto g. link sankryžos su Sėlių g. ir per ją, Žirmūnų g. link sankryžos su Minties g., aišku, su eismo kontrole). Vien šie pakeitimai leistų ženkliai padidinti vidutinį greitį. Deja, jie turi didelį trūkumą - yra sąlyginai pigūs.
                                  (©Jonas Skarulskis)

                                  Išmontavus ir pardavius į metalo laužą šias palikuonis, bei gavius atitinkamą sumą, galima būtų pakeisti kelis iešmus į automatinius.

                                  Comment


                                    http://www.rigassatiksme.lv/en/news/...-power-supply/

                                    LT: Troleibusai su dyzeliniais generatoriais sumažino nepatogumus keleiviams dėl elektros energijos dingimo



                                    O kur pažadai, kad Amberiai su akumoliatoriumi apvažinės kliūtys?

                                    Comment


                                      Ukraina, Zaporožė. Netoli geležinkelio stoties Zaporožė-1.

                                      ЗиУ-682Г.



                                      ЗиУ-682В-013.



                                      ЗиУ-682Г.

                                      Comment


                                        Černovicai, Ukraina:





                                        2013

                                        Comment


                                          Ukrainoje yra specialus troleibusų stotelės ženklas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X