Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pchenjanas




    Rustavis, Gruzija.




    Maskva




    Budapeštas




    Krovininis troleibusas.


    Comment


      Keistokai atrodo "ūsai" užlenkti viršun arba visiškai tiesūs - ne su tokiu išlinkiu, kokius pas mus įprasta matyti...

      Comment


        Norėjau paklaust geriau žinančių, kaip ten yra su tais Solaris troleibusais, jie turi baterijas ar kokį vidaus degimo varikliuką? Nes sykį mačiau laidabraukį esant nuleistą, nors pati transporto priemonė važiavo.
        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

        Comment


          Skoda 28Tr
          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            <...>
            Krovininis troleibusas.

            Atvaizdas

            Analogiškas krovininis troleibusas (parko nr.130) buvo Kauno troleibusų parke. Kiek atsimenu, buvo naudojamas techninei pagalbai.
            Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

            Comment


              Parašė praetor Rodyti pranešimą
              Norėjau paklaust geriau žinančių, kaip ten yra su tais Solaris troleibusais, jie turi baterijas ar kokį vidaus degimo varikliuką? Nes sykį mačiau laidabraukį esant nuleistą, nors pati transporto priemonė važiavo.


              kiek zinau senesniu laidu troleibusai turedavo akumuliatorius ar kazkokius kaupiklius kaip kondensatoriai,kurie suteikdavo energijos pavaziuoti troleibusui koki 100 metru ,jei reiktu kazka apvaziuoti sakykim avarijos atveju ,kai usai jau nebesiekia laidu. Kazkas panasaus bus ir soliariuose,jokio ten atskiro varikliuko jie tikrai neturi.

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Skoda 28Tr
                Atvaizdas
                KĄĄ? Atrodo kaip Solaris. Kodėl?

                Comment


                  Keista net matyti Kabule tokį civilizacijos atributą. Įdomu kokie elektros šaltiniai tada buvo, ir kokie dabar liko.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Keista net matyti Kabule tokį civilizacijos atributą. Įdomu kokie elektros šaltiniai tada buvo, ir kokie dabar liko.
                    Jep, kaip su kupranugariais varžosi škodos nors man dar keisčiau matyti, jog bombėjuje škodos durys atsidaro į kitą pusę juk kairės pusės eismas ten, tiesa?

                    Comment


                      Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
                      Analogiškas krovininis troleibusas (parko nr.130) buvo Kauno troleibusų parke. Kiek atsimenu, buvo naudojamas techninei pagalbai.
                      Kiek pamenu, Kaune dar ir vienas 9TR buvo paverstas į krovininį.
                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                      Comment


                        Buvo ir taip vadinamas "trolibaras" Škoda 9Tr, gal kas fotografijų turi.

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Skoda 28Tr
                          Atvaizdas
                          Dar viena Solario kopija Man taip pat į Solarius panašus CNG autobusas (nepamenu markės). Žodžiu, visiem turbūt patiko dizainas, kuris, beje, išties puikus
                          دائما الليتوانيه

                          Comment


                            Tiesiog taip tikriausiai stengiasi piginti gamybą, ne kurdami savo platformą, o naudodami jau kažkieno gaminamą. Juolab jei ji geros konstrukcijos ir gražiai atrodo. Lengvųjų automobilių pramonėje jau senokai keletas skirtingų gamintoju automobilius surinkinėja naudodami tą pačia bendrai kurtą platformą ir dažnai pakeisdami tik ženkliuką bei žibintų, grotelių išvaizdą.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Tiesiog taip tikriausiai stengiasi piginti gamybą, ne kurdami savo platformą, o naudodami jau kažkieno gaminamą. Juolab jei ji geros konstrukcijos ir gražiai atrodo. Lengvųjų automobilių pramonėje jau senokai keletas skirtingų gamintoju automobilius surinkinėja naudodami tą pačia bendrai kurtą platformą ir dažnai pakeisdami tik ženkliuką bei žibintų, grotelių išvaizdą.
                              Taip pat yra daroma su autobusais iš Švedijos. Turbūt nė patys švedai negali nustatyti visų Scania/Volvo/Saffle modifikacijų, o kur dar Repstad, VBK, DAB, Wiima, Alpus, Kutter ir kt. Puikus tokios makalynės pavyzdys - Voronežas
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Noriu pasakyti, kad iš pradžių Škoda 15Tr turėjo atvykti į Vilnių, tačiau taip nenutiko ir jie liko Simferopolyje, kur gavo numerius 4000-4005; tik nerandu 4003 ir 4004. Niekas nežino, kas jiems nutiko - vieni kalba, kad juos nurašė, kiti sako kad sulūžo...







                                Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2008.12.05, 19:47.
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                  Dar viena Solario kopija Man taip pat į Solarius panašus CNG autobusas (nepamenu markės). Žodžiu, visiem turbūt patiko dizainas, kuris, beje, išties puikus
                                  Kaip zinau dabar Skoda-Electric gamina tik elektronika trulikams
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                    Kaip zinau dabar Skoda-Electric gamina tik elektronika trulikams
                                    Solaris naudojo Škoda arba Ganz elektroniką. Įdomu kaip skiriasi jų eksploatacinės savybės.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      kiek zinau senesniu laidu troleibusai turedavo akumuliatorius ar kazkokius kaupiklius kaip kondensatoriai,kurie suteikdavo energijos pavaziuoti troleibusui koki 100 metru ,jei reiktu kazka apvaziuoti sakykim avarijos atveju ,kai usai jau nebesiekia laidu. Kazkas panasaus bus ir soliariuose,jokio ten atskiro varikliuko jie tikrai neturi.
                                      Skodos tikrai neturi. Ir kliuties apvaziuot inegali, jei nesiekia tinklo.


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Keista net matyti Kabule tokį civilizacijos atributą. Įdomu kokie elektros šaltiniai tada buvo, ir kokie dabar liko.
                                      Socializma kure su tuomet dar "musu" tevynes pagalba. Dabar tai turbut nieko neliko. Tiesa, maciau kazkada internete nuotrauka su tuo, kas liko is troleibusu. Gal kokiu 198x?..


                                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                      Jep, kaip su kupranugariais varžosi škodos nors man dar keisčiau matyti, jog bombėjuje škodos durys atsidaro į kitą pusę juk kairės pusės eismas ten, tiesa?
                                      Kas cia keisto? Ikarusai irgi buvo gaminami eismui kairiaja kelio puse. Ikarus 261 ir 281. Afrikos salims.

                                      Comment


                                        Kabulo Škoda 9Tr neorginalūs galiniai langai, nes šiame modelyje priekiniai ir galiniai stiklai yra vienodi. Pas mus daugiau įprasta matyti užvirintus galinius šoninius langelius.
                                        Dabar taip pat Kauno "Autrolyje" naudojama panaši praktika su Škoda 14Tr, keletas troleibusų turi neorginalius vairuotojo kabinos šoninius langus, išpjaunama kampuota anga ir įstatomas Jelcz kabinos langas.

                                        Comment


                                          Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                          Kabulo Škoda 9Tr neorginalūs galiniai langai, nes šiame modelyje priekiniai ir galiniai stiklai yra vienodi. Pas mus daugiau įprasta matyti užvirintus galinius šoninius langelius.
                                          Dabar taip pat Kauno "Autrolyje" naudojama panaši praktika su Škoda 14Tr, keletas troleibusų turi neorginalius vairuotojo kabinos šoninius langus, išpjaunama kampuota anga ir įstatomas Jelcz kabinos langas.
                                          Man asmeniskai tie savivaliavimai isdarko troleibuso vaizda ir lieka paprasciausia deze ant ratu. O kam nuo galo tas sluotas nukabineja? Maciau anasyk, lipant i trulika viena zmogeli pakrate, tai nekaip nuteike..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X