Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pikti liežuviai plaka, kad Tallinno VT ruošiamas prichvatizacijai. Tai tam tikros viešųjų pinigų investicijos tikėtinos.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Vengrija , Budapeštas troleibusai 2024 metais

      Comment


        Parašė Etransport Rodyti pranešimą
        Vengrija , Budapeštas troleibusai 2024 metais
        Offtopic, bet raudoni Solaris trūlai daug gražiau atrodo už mūsų smėliavus. Užtektų tik galų gale susitvarkyti numeraciją ir būtų galima viską dažyti raudonai..

        Comment


          Vengrija , Segedas troleibusai 2024 metais

          Comment


            Čekija, Marianske Lazne
            Attached Files

            Comment


              Puikus troleibusų plėtros pavyzdys - Praha nutiesė ir šį pavasarį atidarė naują liniją į oro uostą, kuri pakeitė iki šiol kursavusį autobusą. Linija kursuoja 25 m. troleibusai, kaip teigiama, pritaikyti vežti bagažą. Nutiesta 11 km laidų, paskutinę maršruto dalį troleibusai įveikia be ūsų. Troleibusų įsigijimą finansavo Europos Sąjunga.

              Head to the Airport by the Longest Trolleybus in the Czech Republic

              On the Wednesday afternoon of March 6, 2024, a new trolleybus route number 59 was launched, replacing bus route number 119. The Prague Public Transit Company (DPP) thus became the first operator of a high-capacity trolleybus in the Czech Republic.

              A total of twenty high-capacity three-section battery trolleybuses Škoda-Solaris 24m were supplied to DPP by a consortium of companies Škoda Electric, Solaris Bus & Coach, and Solaris Czech. The trolleybuses, measuring 24.7 meters in length, offer passengers five doors for boarding as well as alighting and have a capacity of 180 places (54 seats). The vehicle is air-conditioned, possesses four LED information panels and a special modification for luggage transport.

              https://www.dpp.cz/en/company/news/d...czech-republic
              Click image for larger version  Name:	Aktualita_24m_1.jpg Views:	0 Size:	190,7 kB ID:	2133088
              Click image for larger version  Name:	Aktualita_24m_2.jpg Views:	0 Size:	158,9 kB ID:	2133089

              Comment


                Čekija , Praha troleibusai 2024 metais

                Comment


                  Čekija, Ūstis prie Labės troleibusai 2024 metais

                  Comment


                    Slovakija, Bratislava troleibusai 2024 metais

                    Comment


                      Rumunija , Baja Marė troleibusai 2024 metais

                      Comment


                        Moldova, Kišiniovas troleibusai 2024 metais

                        Comment


                          Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                          Moldova, Kišiniovas troleibusai 2024 metais
                          Idomu matyti kaip poorest salis visoje Europoje turi panasu VT parka kaip Vilnius.

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                            Idomu matyti kaip poorest salis visoje Europoje turi panasu VT parka kaip Vilnius.
                            Kad atrodo daug daugiau naujų TP, ir šiaip gan judriai juda.

                            Comment


                              Kaip kur, kur gatvės duobėtos, tai ten velkasi.

                              Comment


                                Kišiniove nemažai pagrindinių troleibusų maršrutu važiuoja kas 3-10 min kurių yra nemažai, nepagrindiniai važiuoja maždaug kas 15-25min, bet pagrindinėse gatvėse realiai troleibusai važiuoja beveik vienas paskui kitą piko metu kolonimis po kelis , bet vistiek troleibusai važinėja perpildyti todėl butent perka 18 metrų troleibusus . Bet didžąja troleibusų parko dalį sudaro 2011-2021 metų 12 metrų BKM (RTEC) . Bilieto kaina 6 lėj (0,30€)
                                Paskutinis taisė Etransport; 2024.07.17, 19:00.

                                Comment


                                  Negaliu nepakomentuoti - Kišiniovas yra tikrų tikriausia Eksfaldo Benkunsko svajonė:
                                  1) šešių eismo juostų gatvės
                                  2) nesibaigiantis lengvųjų automobilių srautas ir triukšmas
                                  3) parkofkės tiesiai į magistralines gatves
                                  4) šaligatviai, kuriais pėstieji nenori vaikščioti, nes netyčia gali aptaškyti; borteliai kaip papuola; ir kam remontuoti, nes nieks nevaikšto
                                  5) pėsčiųjų perėjos per 4 eismo juostas be šviesoforo ir salelių, bet užtat koks ryškus pėsčiųjų perėjos ženklo rėmelis
                                  6) VT stotelių įvažos random ilgio ir pločio
                                  7) troleibusų zoologijos sodas
                                  8) troleibusų kryžmės ir iešmai - tokie kaip visai neseniai buvo visi iki vieno Vilniuje, geometrija čekiškos neprimena, apie šveicarišką net nekalbu
                                  O žinot kas nepatiktų Kišiniove Eksfaldui?
                                  1) per greitai važiuoja, per daug A juostų - gi negražu kai aplenkia kamštyje stovinčius automobilius
                                  2) per dažnai važiuoja, per daug kažką dėl talpos nori daryti (Vilniuje gi pailginti troleibusai kurį laiką ne prioritetas)
                                  3) OBVIOUS laidai gadina puikios architektūros miesto estetinį vaizdą. Miestas būtų daug gražesnis be laidų, nes būtent laidai ir ūsai sugadina viską.

                                  Ačiū, žiauriai įdomus video, daug kas atitinka Vilniaus dvasią. Jaučiu atitinkami asmenys reguliariai važiuoja į Kišiniovą "pasisemti patirties" miesto ir viešojo transporto planavimo srityje, ir kultūrinių mainų programa siekia ir viršija visus programos stebėsenos rodiklius.

                                  Comment


                                    Moldova , Belcio troleibusai 2024 metais

                                    Comment


                                      Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                      Kišiniove nemažai pagrindinių troleibusų maršrutu važiuoja kas 3-10 min kurių yra nemažai, nepagrindiniai važiuoja maždaug kas 15-25min, bet pagrindinėse gatvėse realiai troleibusai važiuoja beveik vienas paskui kitą piko metu kolonimis po kelis , bet vistiek troleibusai važinėja perpildyti todėl butent perka 18 metrų troleibusus . Bet didžąja troleibusų parko dalį sudaro 2011-2021 metų 12 metrų BKM (RTEC) . Bilieto kaina 6 lėj (0,30€)
                                      Nes autobusų maršrutų beveik nėra. Tie, kurie yra, iš esmės yra miesto-priemiesčio, važiuojantys į miesto pakraščius. Autobusų vaidmenį atlieka mikrobai, kurie perpildyti. Kišiniovas didesnis už Vilnių, bet žmonės biedni, todėl VT ten dar daug kas naudojasi. Gerai, kad valdžia plečia troleibusų tinklą. Paskutiniu metu, per paskutinius 5 metus yra įsigyta ir troleibusų su autonomine eiga ir paleisti nauji maršrutai su autonomine eiga vietoj kai kurių autobusų į miesto pakraščius. Niekas KT nenuiminėja. Vilnius, kažkada buvęs vienas iš miestų pasaulyje su didžiausiu troleibusų tinklu, deja, nusirito... Bet ir visas VT degradavo...

                                      Comment

                                      Working...
                                      X