Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gaila aišku, bet bent jau vyraujantys dvigubi troleibusai būtų labai gerai, būsimi 68vnt- tikrai per mažai.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Gaila aišku, bet bent jau vyraujantys dvigubi troleibusai būtų labai gerai, būsimi 68vnt- tikrai per mažai.
      Tai dar neaišku, ar tie 68 bus, kiek pamenu, sutarta tik dėl trumpų įsigijimo.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        <..> Labai liūdna, kad Vilniuje nesvarstomas ne tik tramvajaus įrengimas (ką būtų galima paaiškinti dideliomis pradinėmis investicijomis ir politine maniera darau tik šiai kadencijai), bet ir bent tokių troleibusų nupirkimas labiausiai apkrautiems maršrutams.
        Buvo bandomas ilgas troleibusas. JUDU pranešimas. O čia rašo: "Po bandymų paaiškėjo, kad šiuo metu esančios stotelių įvažos tokiems troleibusams yra per trumpos. Ateityje neplanuojama tokių įsigyti"

        Comment


          Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

          Buvo bandomas ilgas troleibusas. JUDU pranešimas. O čia rašo: "Po bandymų paaiškėjo, kad šiuo metu esančios stotelių įvažos tokiems troleibusams yra per trumpos. Ateityje neplanuojama tokių įsigyti"
          Tai ir sakau, tokių įsigyti kažkodėl neplanuojama, nors poreikis yra.

          Dėl įvažų ilgio problemų bandytame T19 maršrute kilo tik Tverečiaus ir Tuskulėnų rimties parko stotelėse. Manau, pailginti (arba panaikinti išvis) įvažas didžiulių problemų nebūtų.

          Comment


            Minėtas troleibusas vakar oficialiai pristatytas Bratislavoje (imhd.sk nuotrauka):




            Labai daug nuotraukų čia: https://imhd.sk/ba/doc/sk/22776/Prv%...slave#gi303071

            Comment


              Troleibusai nėra lėti ! 2 dalis

              Comment


                Prancuzija , Lionas troleibusai 2023 metais

                Comment


                  Šveicarija , Ženeva troleibusai 2023 metais

                  Comment


                    Šiandien buvo paskutinė diena, kai Bratislalvoje važinėjo Škoda 15Tr troleibusai

                    Click image for larger version

Name:	399314192_726533572844984_4252075912194729404_n.jpg
Views:	1119
Size:	883,6 kB
ID:	2087573

                    https://www.facebook.com/events/6621...tab=discussion

                    https://www.facebook.com/DPBratislav...26532836178391

                    Comment


                      Ar troleibusus pakeis tramvajai?

                      Comment


                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                        Ar troleibusus pakeis tramvajai?
                        Ne. Parką atnaujina SOR 12, 18 ir 24 m hibridiniais troleibusais, kurie gali nuvažiuoti iki 75 km su baterija.

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Ne. Parką atnaujina SOR 12, 18 ir 24 m hibridiniais troleibusais, kurie gali nuvažiuoti iki 75 km su baterija.
                          Ačiū. Supratau, kad pakeistas modelis, o ne atsisakyta troleibusų. Per greitai perskaičiau pranešimą.

                          Comment


                            Vokietija , Eslingenas troleibusai 2023 metais

                            Comment


                              Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                              Vokietija , Eslingenas troleibusai 2023 metais
                              Kokie dinamiški, judrūs. Po VVT, atrodo, kad video pagreitintas

                              Comment


                                Čekija , Česke Budejovice troleibusai 2023 metais

                                Comment


                                  Lenkija , Liublino troleibusai 2023 metais

                                  Comment


                                    Kadangi neseniai slampinėjau Šanchajuje, tai biškį apie troleibusus ten. Tuo pačiu ir pasivažinėjau biškiuką.

                                    Šanchajus turi seniausią veikiančią troleibusų sistemą, kas matyt buvo pagrindinė priežastis, kodėl ji nebuvo galutinai sunaikinta, nes šiaip Sh turi puikų VT su milžinišku metro tinklu ir autobusų tinklu. Iki ~2012 atrodė, kad trūlų išnaikinimas beveik neišvengiamas, bet po to, suėjus 100 metų nuo sistemos įdiegimo, prasidėjo kažkoks gaivinimas ir sistemos pristatymas kaip paveldo. Paveldo statusas matyt yra vienintelė priežastis, kodėl troleibusai Šanchajuje išliks. Naujų troleibusų dizainas šiek tiek retro, kas pabrėžia paveldo faktorių. Wikipedijoj yra straipsnis: Trolleybuses in Shanghai - Wikipedia

                                    Šiaip, iš vienos pusės, biškį liūdna, kad iš buvusios didelės sistemos liko tik fragmentai, bet iš kitos pusės, tai, kas liko, panašu, bus išsaugota. Tik tiek, kad tie troleibusai dažniausiai vežioja orą.


                                    Nauji Sunwin 2022/23 gamybos troleibusai su biškiuką retro dizaino elementų. Pagrindinis retro akcentas - lempa per vidurį


                                    Vidus


                                    Troleibusų laidai tarp medžių




                                    Daug kur važiuoja su nuleistomis štangomis, ant batareikų




                                    Video



                                    Bilietą naudojau per AliPay appsą t.y. tiesiog nuskanavau QR kodą iš appso su troleibuso QR skaneriu, kuris yra prie vairuotojo. Nieko aiškintis dėl bilietų nereikėjo, pakako AliPay appse pasirinkti "Transport" ir "Bus", ir ekrane atsiranda QR kodas, kurį reikia nuskanuoti. Taip pat veikia su metro ir bet kokia kita VT rūšimi. Realiai turbūt paprasčiau susigaudyti, kaip naudotis VT nuvažiavus iš Vilniaus į Šanchajų, negu iš Vilniaus nuvažiavus į Kauną

                                    Dar galima naudoti kažkokį elektroninį bilietą fizinės kortelės pavidalu ir, skaičiau, kad galima sumokėti 2 RMB grynais, nors nemačiau, kad kas nors taip darytų ir šiaip grynųjų naudojimas Kinijoje šiais laikais yra didelė egzotika.
                                    Paskutinis taisė John; 2023.12.08, 00:39.

                                    Comment


                                      Vokietija , Zolingens troleibusai 2023 metais

                                      Comment


                                        Taline ketinimai su troleibusais tokie patys, kaip Vilniuje. Galvojo naikinti sistemą, atliko analizę, kuri parodė, kad troleibusai efektyvūs, rezervuoja galimybes ateity daryti tramvajų, atnaujins parką, atnaujins tinklą, naikins tinklą senamiestyje, troleibusus autonomine eiga paleis už kontaktinio tinklo ribų.

                                        Skirtumai: mėginant tą trigubą troleibusą Vilniuje jis nepasiteisino, Taline pasiteisino, nors įvažos irgi trumpos, bet jie nuolat tobulina VT, visgi pirks tik trumpesnius 18 m. (dvigubus) ir 12 m. (viengubus), taip pat pratęs kontaktinį tinklą, ko Vilnius nenumato.

                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Taline

                                          taip pat pratęs kontaktinį tinklą, ko Vilnius nenumato.

                                          Taline panaikino apie 60% kontaktinio tinklo, iš 9 maršrutų belio 3. Tai pratęs ar atstatinės dalį panaikinto?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X