Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikėtų dar pridėti video su Vilnium ir nusiųsti Susisiekimo paslaugoms ir savivaldybei.

    Comment


      Gaila kiek buvęs Vilniuje , nieko nesu nufilmavęs , kad nors kiek greičiau važiuotu , bet iš Kauno yra nemažai šiame video

      Comment


        Tai būtent reikia siųsti lėtai važiuojančius.

        Comment


          Tęsiu fotoreportažą iš Lozanos.

          Pradžia čia
          https://www.miestai.net/forumas/foru...54#post1811402 ir sekančiuose keliuose pranešimuose.

          Taigi, be NAW/Lauber 91T su priekaba, Lozanoje važinėja dvigubi troleibusai yra Hess BGT-N2C (Swisstrolley 3) ir Hess BGT-N2D (Swisstrolley 4) modelių; iš išorės skirtumai nedideli. Pirmieji senesni, antrieji naujesni.
          Visi troleibusai turi dyzelinius generatorius.

          Hess BGT-N2C (Swisstrolley 3) nuotraukos.

          Alloys-Fauquet kelias.



          Georgette pr.



          Šodrono tilto prieigos.



          Ant Didžiojo tilto.



          Saint-François aikštė.



          Prie geležinkelio stoties.



          Ant Didžiojo tilto.

          Paskutinis taisė Al1; 2021.04.20, 18:11.

          Comment


            Kai kas sako, kad troleibusai nejudrūs, jiems reikia didelio posūkio spindulio ir pan. Nieko panašaus. Šiame rytiniame mini žiede prie geležinkelio stoties laisvai apsisuka 360 laipsnių dvigubi troleibusai. Ir tai jie daro kelis kartus greičiau, nei Vilniuje ar Kaune troleibusai pasuka 90 laipsnių kampu eilinėje sankryžoje...






            Kartais žieduose apsisuka ir su autonomine eiga. Ne dėl to, kad papračiau, o dėl pakeistos maršruto trasos.
            Vakartinis minižiedas prie geležinkelio stoties.



            Ten pat.



            Bellevaux galinis žiedas.



            Interjeras.





            Ant Šodrono tilto.



            Ant Šodrono tilto, į priešingą pusę.



            Paskutinis taisė Al1; 2021.04.20, 18:19.

            Comment


              Hess BGT-N2D (Swisstrolley 4) nuotraukos. Suraskite skirtumus lyginant su Hess BGT-N2C (Swisstrolley 3).
              Ant Šodrono tilto.



              Saint-François aikštė.



              Posūkis iš Georgette į de la Gare prospektą.



              Ant Didžiojo tilto.



              Ant Didžiojo tilto, tik kitoje vietoje.



              Terreaux g.



              Grand-Pont g.



              Ant Šodrono tilto.

              Paskutinis taisė Al1; 2021.04.20, 18:32.

              Comment


                Interjeras.



                Prie geležinkelio stoties.



                Ten pat, tik kiek iš kitos vietos. Autonominė eiga.



                Saint-Amédée g.




                Bellevaux galinis žiedas.



                Béthusy pr.



                Terreaux g.



                Comment


                  Kontaktinio tinklo Lozanoje nuotraukos.





                  Lozanos AS buvusiame 1-ojo maršruto troleibusų žiede. KT neišardytas.





                  Susikirtimas su LEB geležinkelio KT.




                  Iš arčiau.



                  Prie geležinkelio stoties.



                  Vaizdas Šodrono tilto link.



                  Dviejų linijų sėjimas į vieną ir persikirtimas. O gal visų trijų suėjimas ir išsišakojimas į dvi?





                  Siauroje gatvėje atramos tik vienoje pusėje, o KT aviem judėjimo kryptimis ant to paties kronšteino.



                  Tunelis (dešinėje). Nenaudojamas buvęs VT mazgas. KT neišardytas. Troleibusų eismas vyksta tik viena kryptimi, iš kairės į dešinę (per tunelį).


                  Comment


                    Ant Šodrono tilto.



                    Echallens pr.
                    NAW/Lauber 91T su Hess APM priekaba. Jie skaičiuoja jau paskutines dienas. Perkama nauja partija troleibusų, kurie pakeis šiuos veteranus. Perkami dvigubi ir trigubi nauji troleibusai Hess. Trigubi vėliau bus panaudoti planuojamam BRT su troleibusais. Kol kas jie važinėja įprastais maršrutais.



                    Pabaiga.

                    Comment


                      Ex Europos troleibusai Ukrainoje

                      Comment


                        Troleibusai Milane.
                        Milanas – antras pagal dydį Italijos miestas. 1,39 mln. gyventojų, o plotas tik 181 kv. km., beveik 2,5 mažesnis nei Vilniaus. Aglomeracijoje gyvena 4,3 milijono.
                        Municipalinė viešojo transporto kompanija ATM įkurta 1931 m. ir apima visas VT rūšis mieste, įskaitant metro.
                        Troleibusas itališkai – filobus.

                        Troleibusas Bredabus 4001.18. Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb. Čia trijų troleibusų maršrutų galinė stotelė.



                        Pirmoji troleibusų linija Milane buvo nutiesta 1906 m. tarptautinėje parodoje Expo 1906. Parodos pagrindinė tema buvo transportas. Linija veikė kaip eksponatas, ir, parodą uždarius, ji buvo išardyta. Kaip viešojo transporto priemonė troleibusas Milane atsirado 1933 m. Iki Antrojo pasaulinio karo buvo nutiestas kelios linijos. Karo metu jos ne visada veikė, nukentėjo ir pokaryje troleibusų eismas buvo atkuriamas gan lėtai. Bet plėtra vyko. Maksimalaus tinklo ir maršrutų išsiplėtimo metu maršrutų buvo 12. Iš jų buvo 4 žiediniai, aptarnavę du fizines žiedinės linijas priešingomis kryptimis. Buvo planų didesnįjį žiedą paversti tramvajaus linija, bet jie liko neįgyvendinti. 1976-1984 m. buvo uždaromos troleibusų linijos, o po 1984 m. jokių uždarymų ar esminių troleibusų tinklo pokyčių nėra.
                        Troleibusai visą laiką buvo Italijos gamintojų, ir tik XXI a. atsirado „užsieniečiai“...

                        Irisbus Cristalis ETB 18. Ten pat.



                        Van Hool AG 300T, ant Milicijos tilto.



                        Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 19:51.

                        Comment


                          Maršrutų numeracija iš karto prasidėjo 81 maršrutu ir maksimalus numeris siekė 97 (ne visi numeriai tame intervale buvo nors kartą panaudoti). Taip pat buvo keli raidiniai maršrutai.
                          Šiuo metu veikia 4 maršrutai, iš jų du žiediniai, vieno iš tų išlikusių žiedų (didžiojo). Dabar veikiančių maršrutų numeriai 90-93, iš jų du pirmieji yra žiediniai.
                          Troleibusų žiedinė trasa, kuria kursuoja du maršrutai, iš dalies yra troleibusinis BRT, nors ir ne visose trasos dalyse eismas yra pilnai atskirtas nuo automobilių. Tiksliau didesnėje dalyje eismas yra bendrame sraute ar tik pažymėtomis A juostomis, o ne fiziškai atskirtoje gatvės dalyje. Yra nedidelė atkarpa, tiesiog keli šimtai metrų, kur išskirtine juosta abiem kryptimis naudojasi troleibusai, autobusai ir tramvajai. Autobusai išskirtine trasos dalimi naudojasi ir kitose žiedinės troleibusų linijos vietose. Troleibusų žiedas juosia centrinę miesto dalį ir naujamiestį, susiformavusius XX a. pirmojoje pusėje. Taip pat jis praeina pro centrinę geležinkelio stotį.
                          Žiediniais maršrutais tiek pagal laikrodžio rodyklę, tiek prieš laikrodžio rodyklę, troleibusai nevažiuoja pilnu žiedu. Tiksliau eismas yra organizuotas dviem puslankiais. Puslankio galinėje stotelėje reikia persėsti į kitą to paties maršruto troleibusą, kuris važiuoja likusiu puslankiu. Kartais troleibusas tiesiog atsistovi toje stotelėje iki sekančio troleibuso atvykimo ir keleivių persėdimo, o kartais vyksta į ilgesnę atstovą čia pat, kiek toliau nuo stotelės ar apsisuka (yra galimybė) ir toliau važiuoja priešinga kryptimi. Tai susiję tiek su nevienodais keleivių srautais žiedinio maršruto dalyse, tiek ir su darbo ir poilsio režimo reglamentavimu.
                          Kiti du maršrutai yra gerokai trumpesni, prisišlieja dalimi trasos prie žiedo ir eina į miegamuosius rajonus.

                          Troleibusų tinklo plėtra nėra numatyta. Pagrindinė troleibusų gerinimo kryptis - trumpinti kelionės laiką žiedu, įrengiant daugiau išskirtinių juostų ir kitaip pertvarkant infrastruktūrą, kad būtų sutrumpintas kelionės laikas.

                          Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb. Atstova.



                          Prie Milicijos tilto.



                          Ten pat.



                          Maršrutų aptarnavimui naudojama virš 100 troleibusų. Pagrinde naudojami troleibusai yra dvigubi. Tačiau viename iš nežiedinių maršrutų naudojami ir paprasti (ne dvigubi) troleibusai. Šiuo metu naudojami 7 modelių troleibusai, bet užpirkus ir paleidus visus naujus Solaris, modelių įvairovė sumažės. Vanhool troleibusai turi autonominę eigą nuo dyzelgeneratoriaus. Kiti seni troleibusai jos neturi.
                          Deja, bent jau tikriausiai kol nebus gauti visi nauji Solaris troleibusai, vienu iš nežiedinių maršrutų kai kuriais reisais važiuoja autobusai.

                          Prie Milicijos tilto. Kaip matyti, išskirtine juosta, fiziškai atskirta nuo likusio eismo piko metu dažnai naudojasi lengvieji automobiliai ir motociklai bei mopedai.



                          Ten pat. Į kitą pusę.





                          Ant Milicijos tilto. Bredabus 4001.18.




                          Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 20:00.

                          Comment


                            KT būklė normali, troleibusai greitai įveikia iešmus, greitai pravažiuoja žiedines sankryžas ir kerta tramvajaus bėgius.
                            Įlipimas į VT per visas duris. Formaliai veikia „stop“ mygtukas, bet realiai esant daug keleivių, stojama visose stotelėse ir atidaromos visos durys. Gal tik anksti ryte ar vėlai vakare būtina spausti „stop“ mygtuką. Bilietai parduodami automatuose.
                            Žiediniai maršrutai dirba ištisą parą. Dieniniai kursuoja maždaug nuo 4 ryto iki 1 nakties. Naktiniai maždaug nuo 1 iki 3.30 val. Ar naktį važiuoja troleibusai, ar vietoj jų leidžiami autobusai – klausimas.

                            Kursavimo dažnis. Piko metu žiedinių maršrutų kursavimo dažnis 2-6 min. Kitu metu 5-10 min. Anksti ryte ir vėlai vakare 15-30 min. Poilsio dienomis kiek rečiau. Žiediniame maršrute būna spūstys, kartais piko metu sunku įsibrauti į troleibusą.
                            Kiti du maršrutai kursuoja tik dieną, maždaug nuo 6.30 iki 2 val. nakties, bet irgi piko metus dažnis siekia 4 min., dienos metu 8 min. Anksti ryte, vėlai vakare 10-20 min. Poilsio dienomis kiek didesni intervalai, maždaug dvigubai. Anksti ryte ir vėlai vakare tokie patys.

                            Socimi 8843. Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb.



                            Ten pat, tik kitos krypties žiedinio maršruto stotelėje. Socimi 8843.



                            "Retas paukštis" Autodromo BusOtto 18 UL/MAN/ADTranz. Jų buvo nedaug. Teko pamatyti tik tą vienintelį kartą, važiuojantį po piko atgal į parką. Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb.



                            Ten pat, iš galo.



                            Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb. Socimi 8843. Pirma partija. Rask skirtumą, tsakant.

                            Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 20:09.

                            Comment


                              Socimi 8820, jie aptarnauja tik 93 maršrutą. Bologna aikštė.



                              Netoli nuo žiedo, Puglie g. geležinkelio viadukas.



                              Beveik ten pat. Leidžiasi nuo viaduko.



                              Bologna aikštė.



                              Puglie g. leidžiasi nuo geležinkelio viaduko.



                              Ant viaduko.

                              Comment


                                Taigi, šiuo metu yra tokių modelių troleibusai (dvigubi):

                                Bredabus 4001.18, Socimi 8843, Autodromo BusOtto 18 UL/MAN/ADTranz, Irisbus Cristalis ETB 18, Van Hool AG 300T. Paskutiniai trys yra žemagrindžiai.

                                Paprasti (nedvigubi) - Socimi 8820.

                                Perkamas didelis kiekis Solaris Trollino IV 18 Kiepe. Mano vizito metu pirma jų partija jau buvo gauta, bet į gatves jie išriedėjo tik pernai pasibaigus karantinui vasarą.

                                Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb.



                                Išskirtinė fiziškai izpliuota juosta Tibaldi gatvės viduryje, klevų pavėsyje...



                                Atstova galinėježiedinių maršrutų stotelėje Lotto (Lorenzo Lotto aikštė).



                                Ten pat. Kai kurie Socimi 8843 yra su kondicionieriumi vairuotojui. O gal ten kokia elektros įranga?



                                Ant Milicijos tilto.



                                Socimi 8843 interjeras. Pakankamai geria prižiūrėti. Sėdynės plastikinės, bet Milane daugumoje VT tokios.

                                Paskutinis taisė Al1; 2021.06.03, 07:42.

                                Comment


                                  Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb.



                                  Ten pat. Tiek Vanhool'ų, tiek ir Irisbusų antros ir trečios ašių ratai viengubi, paplatinti. Ar Irisbusai turi autonominę eigą, neaišku.



                                  Lotto galinėje stotelėje.



                                  Ten pat.



                                  Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb.



                                  Ten pat.





                                  Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 20:34.

                                  Comment


                                    Isonzo g. išskirtinė juosta.



                                    Ant Puglie g. viaduko.



                                    Molise g.



                                    Isonzo g. Metro stotis Lodi Tibb.



                                    Ten pat.



                                    Ten pat.



                                    Comment


                                      Kas sako, kad troleibusai nemanevringi, lėti ir t.t. Tiems į snukį tokiu video iš Ciuricho. Trigubas troleibusas apsisuka tiesiog gatvėje įrengtame apsisukime. Kerta tramvajaus bėgius ir KT. Visa tai užima maks. 15 sekundžių. Kiek užtrunka Vilniuje ar Kaune troleibusams įveikti vidutinį žiedą be tokių staigių posūkių 360 kampu?


                                      Comment


                                        Taip pat daugiau iš Ciuricho , mano video

                                        Comment


                                          Čekija , Hradec Karlovė troleibusai 2021


                                          Comment

                                          Working...
                                          X