Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu mokėtum mokyklinę fiziką, tai man nebandytum nevykusiai prieštarauti. Todėl aš teisus. Ir tam nereikia jokių absoliutinių skaičių ar naujausių mokslo pasiekimų žinojimo. Yra fundamentiniai fizikos dėsniai, kurių neapeisi. Elektros perdavimas laidais yra ekonomiškesnis nei akumuliatorių naudojimas ir jokių stebuklų čia nėra.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.29, 21:19.

    Comment


      Lvovo troleibusai.
      Troleibusų ir tramvajų parkas yra viena įmonė. Bilietai parduodami kioskuose ir juos parduoda vairuotojai. Tie patys bilietai galioja tiek troleibuse, tiek tramvajuje. Konduktorių nėra. Bilietus reikia komposteruoti mechaniniu komposteriu. Kaina - 2 gr. Šiuo metu yra 9 troleibusų maršrutai. Dėl gatvių remonto darbų senamiestyje tiek troleibusų, tiek tramvajų maršrutai paskutinius kelis metus yra uždaromi, atidaromi nauji, keičiamos trasos.

      Netoli geležinkelio stoties, Korotka, Černivicka, Horodocka gatvių sankryža (žiedas).



      Stryjska g.



      Šotos Rustavelio g. šalia Stryjaus turgaus. Vienas iš dviejų Bogdan Т60111 (10,6 m ilgio)



      LAZ-52522 Stryjska g., dešinėje už troleibuso Stryjaus turgus.



      Šotos Rustavelio g. šalia Stryjaus turgaus.



      S. Banderos gatvę kertanti Škoda 14Tr.



      S. Banderos gatvę kertanti Škoda 15Tr.



      Vėl netoli geležinkelio stoties, Korotka, Černivicka, Horodocka gatvių sankryža (žiedas).


      Paskutinis taisė Al1; 2016.11.14, 20:22.

      Comment


        Stryjskos (Centrinės) AS galinėje stotelėje.



        Stryjskos (Centrinės) AS galinėje stotelėje.



        Ten pat.



        Ten pat.



        Ten pat.



        UPA herojų g.



        UPA herojų g.



        UPA herojų g. Слава Бандері

        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.14, 20:27.

        Comment


          Šalia operos teatro (pastatas už troleibuso).



          Dar pora nuotraukų iš Stryjskos AS galinio žiedo.





          Sičiovych strilciv gatvė.



          Universiteto g.



          Electron T19101. Teko važiuoti. Iš išorės atrodo neblogai. Salono dizainas kažkoks nevykęs. Troleibusai nauji, o salonas dėl savo spalvų gamos ir medžiagų atrodo kaip kelių metų senumo... Bet nebarška dar.









          Ir paskutinis mados klyksmas - Electron E19101 elektrobusas, važiuojantis troleibuso maršrutu. Universiteto g.



          Liubinska g.

          Paskutinis taisė Al1; 2016.11.14, 20:48.

          Comment


            Al1, o cia tu pats vazineji visur?

            Comment


              Svetimų nuotraukų nededu.

              Comment


                Troleibusai troleibusais, bet ant kiek 'nuvarytas' miestas. Matos, jog sutvarkius butu kitas vaizdas.

                + idomu, jog turi panasia dviraciu nuomos sistema kaip Vilniuje ir kituose europos miestuose.

                Comment


                  Turistų Lvove daug. Pagal žmonių kiekį gatvėse vasarą, tai Vilnius yra miręs miestas, nepaisant visų turistų. Lvovas ir taip gerai tvarkosi, lyginant su kitais miestais. Vinica taip pat.

                  Comment


                    Rovnas, troleibusai.
                    Per paskutinius porą metų Rovne troleibusai atsigauna, perkami padėvėti (taip pat pat šiomis dienomis nupirktas naujas dvigubas Vitovtas), bet seni, net ir Škoda 9Tr, nenurašomi. Didinamas maršrutų skaičius (esamame KT). Yra naktinis troleibusų maršrutas.
                    2014 pabaigoje buvo nupirkti naudoti Jelczai iš Liublino ir 2015 m. pora Škodų 14 Tr iš Brno. Šiemet nupirktos dar kelios Škodos 14Tr iš Teplicės ir Prešovo.

                    Pradėsiu Škodomis 9Tr. Rovne vieninteliame iš Ukrainos miestų liko tiek daug Škodų 9Tr. Ternopolyje, Černovcuose jų tik vos 1-2 maršrutuose...









                    Jelcz KPNA PR110T.



                    Jelcz/KPNA PR110E.

                    Paskutinis taisė Al1; 2016.12.07, 19:37.

                    Comment


                      Pati pirma Rovno Škoda. Dviejų durų 9Tr22. Dar dirba.





                      Ir galiniai žibintai originalūs, kitose Škodose jie neoriginalūs.



                      Gaila, kad durys neoriginalios. Bet originalių yra kituose troleibusuose, esant noro, galima sukeisti.

                      Paskutinis taisė Al1; 2016.12.07, 19:38.

                      Comment










                        Comment












                          Comment












                            Comment












                              Comment


                                Vienintelis MPK/Jelcz 120MT ir naujausias iš Jelczų.











                                Comment


                                  Transportas neviešasis, bet tai troleibuso ir vilkiko hibridas:

                                  http://www.delfi.lt/video/mokslas-ir....d?id=74345134

                                  Comment


                                    Timišoara, Rumunija. Miestas yra Timišo regiono centras, virš 310 tūkst. gyventojų. VT pagrindas - tramvajai, troleibusai ir autobusai. Elektrinio transporto tinklas gerai išvystytas centrinėje miesto dalyje ir į periferiją. Visgi autobusai nėra tik privežamieji. Visas VT skirstomas į miesto, metropolinį ir greitąjį (ekspresai). Metropoliniais yra keli autobusų ir du troleibusų maršrutai, tai reiškia, kad jie išvažiuoja už miesto ribos. Ekspresais yra tik keli autobusų maršrutai. Visas kitas VT yra miesto kategorijos.
                                    Vežėjas vienas visomis VT rūšimis - municipalinė įmonė.
                                    Kelionės kaina (vienkartinis bilietas) - 2 lėjos, t.y. apie 0,45 eurocentai, ekspresai (autobusai) kainuoja brangiau - 2,5 lėjos. Bilietai elektroniniai.
                                    Troleibusai Timišoaroje - už ES lėšas pirkti 50 vnt. Škoda 24Tr su dyzeliniais generatoriais. Seni troleibusai nenaudojami.
                                    Yra 9 troleibusų maršrutai, įskaitant metropolinius. Tie metropoliniai maršrutai yra kaip atskiras miesto tipo maršrutų variantas, tik kad maršrutas išeina iš miesto ribos. Visa kita trasų dalis mieste sutampa.
                                    Troleibusai kursuoja nuo maždaug nuo 5 iki 24 val. Intervalai 8-16 min. (vidutiniai) daliai maršrutų, kitai daliai - apie 14-22 min., vakarais iki 20-25 min.

                                    Visos nuotraukos darytos netoli geležinkelio stoties.
                                    Valstybinių numerių troleibusai neturi. Tai, kas yra numerių vietoje - metalinės lentelės su garažiniu ar inventoriniu numeriu. Analogiškas, tik kitokios formos turi ir tramvajai. Lentelių dydis ir numeracijos tipas priklauso nuo miesto.



                                    Metropolinis maršrutas M14.







                                    Beje, pro pagrindinę geležinkelio stotį pravažiuoja tik vieno maršruto autobusas (ekspresas). Visas kitas VT - tramvajai ir troleibusai.



                                    Tramvajai bus temoje apie tramvajus. Pora autobusų nuotraukų irgi bus atitinkamoje temoje kiek vėliau.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2017.05.08, 20:18.

                                    Comment


                                      Ir vėl Ukraina. Šį kartą Nikolajevas. Miestas yra srities centras, uostas, stambus pramonės centras. Mieste gyvena apie pusę milijono gyventojų. Miesto viešasis transportas - troleibusai, tramvajai, maršrutiniai taksi ir autobusai. Pastarųjų yra tik 3 maršrutai. Sunku pasakyti kiek iš tikrųjų, bet ženklia dalį keleivių veža maršrutiniai taksi, kurių dauguma - mikroautobusai. Tačiau elektrotransportas veža gan nemažai žmonių. Troleibusai konkuruoja su maršrutiniais taksi, tramvajus gan menkai konkuruoja, kas sudaro jam privalumą.
                                      Mieste yra 6 maršrutai, iš jų tik trys turi padorų intervalą, vienas pakenčiamą, o likę du kursuoja kas valandą ar daugiau. Troleibusų parko pagrindą sudaro naudotos Škodos 14Tr iš Čekijos, supirktos 2015 m. ZiU-682 troleibusų jau visai nedaug, kaip ir LAZ 52522, Iš naujesnių yra keletas JuMZ T2, iš dar naujesnių keletas MAZ Eton T103 ir LAZ E183D1.
                                      Kelionė kaina - 2 grivnos, bilietai parduodami kioskuose (specialiuose, kurie yra kai kuriuose stotelėse), taip pat bilietus parduoda vairuotojai. Bilietus reikia komposteruoti.

                                      2-asis maršrutas yra pagrindinis troleibusų maršrutas ir bendrai viso miesto VT maršrutas, nes eina pagrindinėmis miesto transporto arterijomis, įskaitanti ir Lenino pr. Šį maršrutą pilnai dubliuoja 8 maršrutinis taksi... Tiesa, jis viena stotele ilgesnis Namyvo rajone, bet ten jau ir keleivių mažai...
                                      Škoda 14 TrM Taikos pr. (pr. Miru), kairėje, šalia žiedo yra centrinė autobusų stotis.



                                      Irgi Taikos pr., tik kitoje jo vietoje.



                                      MAZ Eton T103, Lenino pr. (dar nedekomunizuotas).


                                      Vienas iš dviejų ar trijų matytų ZiU-682, Taikos pr.


                                      Bogojavlenskij pr.

                                      Taikos pr.

                                      JuMZ T2 prie pagrindinės geležinkelio stoties.

                                      Ten pat, LAZ E183D1.

                                      Lenino pr.

                                      Ten pat.

                                      Lenino pr.





                                      Sadova g.

                                      Irgi Sadova g.





                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.06.21, 21:05.

                                      Comment


                                        Gražios, prižiūrėtos Škodos. Maz'ai irgi neprastai atrodo.

                                        Comment


                                          MAZ;ai nauji, 2013 m. Škodos irgi dar nespėjo nusidėvėti, o Čekijoje jos buvo gerai prižiūrimos. Šiaip keleivių troleibusuose daug. Vilniuje jau seniai teko taip prigrūstuose važinėti. Ir visą dieną, ne tik piko metu.

                                          Sadova g.


                                          Prie geležinkelio stoties. LAZ-52522. Vienas iš dviejų matytų.




                                          Škodos 14Tr interjeras.




                                          Velika Morska g.

                                          Krovininis troleibusas KTG-2. Suka į Sadova g.

                                          Ir iš galo.

                                          Kiek vėliau, Lenino pr.

                                          Lenino pr.

                                          Lenino pr.

                                          Sugedęs ZiU-682 Lenino pr.


                                          Prie geležinkelio stoties.



                                          Lenino pr.



                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.06.21, 21:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X