Odessoje labai idomus tramvajus.Kai ten nupirko naujus K1 tramvajus ten buvo automatinis stoteliu pranesimas Idomu tai kad ten pranesa ukrainiskai ,o odessoje kalba rusiskai,ukrainiskai ten niekas nemegsta kalbeti.Tai kai vaziavome su situ tramvaju tai visi juokesi nuo to kad ukrainiskai sako
Jeigu odesiečiams juokinga jų pačių šalies valstybinė kalba - tuo blogiau patiems odesiečiams ir jų šaliai.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
/\ NA jo. Balta spalva išblaškė dėmesį. Bet vis tiek čia naujesnis turbūt modelis, nei Kaune/Vilniuje važinėjančių (labiau modeliuose susigaudantys gali plačiau pasakyti), bet brolis sakė, jog važinėja lygiai tokie patys egzemplioriai.
Plius kalnuotiems ar ypač nelygaus reljefo miestams, troleibusas yra gera transporto priemonė (kiek žinau viena greičiausių transporto priemonių, įgaunanti didelį pageritį). O kaip žinia San Francisko nuolydžiai ir landšaftas įspūdingi.
Skodos, skirtos JAV skiriasi nuo mums iprastu. Elektros iranga kita, paziurekite, langai kitokio tipo, visi zibintai pagal JAV standartus autobusams. O standartai ten siek tiek juokingi, nes, pavyzdziui, galiniai zibintai tik apvalus turi buti....
Ir dvejos durys. Antrosios durys yra paslinktos per viena lango sekcija galo link. Salonas taip pat kitoks.
/\ NA jo. Balta spalva išblaškė dėmesį. Bet vis tiek čia naujesnis turbūt modelis, nei Kaune/Vilniuje važinėjančių (labiau modeliuose susigaudantys gali plačiau pasakyti), bet brolis sakė, jog važinėja lygiai tokie patys egzemplioriai.
Plius kalnuotiems ar ypač nelygaus reljefo miestams, troleibusas yra gera transporto priemonė (kiek žinau viena greičiausių transporto priemonių, įgaunanti didelį pageritį). O kaip žinia San Francisko nuolydžiai ir landšaftas įspūdingi.
Ryga
Rygoje šiuo metu yra 20 maršrutų, juos aptarnauja apie 320 troleibusų, daugiausiai čekiškos Škodos.
Susisiekimas pradėtas 1947 metais.
1 Valmieras iela - Pētersalas iela
3 Centrāltirgus - Sarkandaugava
4 Centrāltirgus - Šmerlis
5 "Daugavas" stadions - Klīniskā slimnīca
7 Āgenskalna priedes - Ķeguma iela
8 Rātslaukums - Ābolu iela
9 Rātslaukums - Iļģuciems
11 Centrālā stacija - Ieriķu iela
13 Centrāltirgus - Ieriķu iela
14 Esplanāde - Mežciems
15 Latvijas Universitāte - Višķu iela
16 Pļavnieki - Šmerlis
17 Centrālā stacija - Purvciems
18 Centrālā stacija - Mežciems
19 Pētersalas iela - Ziepniekkalns
20 Latvijas Universitāte - Televīzijas centrs
22 E.Birznieka-Upīša iela - Pļavnieki
23 Centrālā stacija - Purvciems
24 A/s "Dzintars" - Pētersalas iela
25 Brīvības iela - Iļģuciems
Gan įdomus maršrutas buvo Nr.2... izoliuotas nuo bendro kontaktinio tinklo... to maršruto troleibusai be vilkiku pagalbos negalėjo grįžti i savo depą...
Mačiau mačiau tokių pilna. Amerikietiški autobusai ir troleibusai labai panašūs visi vieni į kitus, tad sunku atskirt markes. Galvojau, kad čia koks nors GM (ar GE?).
Mačiau mačiau tokių pilna. Amerikietiški autobusai ir troleibusai labai panašūs visi vieni į kitus, tad sunku atskirt markes. Galvojau, kad čia koks nors GM (ar GE?).
/\ 100% pritariu. Man patinka jų paprastas ir nesudėtingas dizainas - toks, kad lengva autobusą pačiam nupiešti. Vienas iš Vilniuje važinėjančių (480) turi pakeistas sėdynes - nuo senojo MB O305 (g?), taigi yra dar patogesnis . Denis_Simonov, jei neklystu, turi kažkur jo salono nuotrauką. Atrodo išties įdomiai.
Comment