/\ Nejaugi bilietas Rovne kainuoja 5 euro centus?Skamba kažkaip neįtikėtinai, nors matant, kokia VT būklė,tai...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Na tikriausiai jau pabrango. Pvz., Kijeve nuo vasario mėnesio pigiausi transporto bilietai nuo 12 iki 16 euriocentų.
autobusai, troleibusai, tramvajai- 3 hr.
metro - 3,5 hr.
miesto elektrinis traukinys - 4 hr.
http://zn.ua/UKRAINE/v-kieve-s-7-fev...e-166184_.html
Nuo 2013 gruodžio minimali alga Ukrainoje 1218,00 hr, šiai dienai tai apie 48 eurai.Paskutinis taisė Zorro; 2015.04.04, 13:17.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPoroj troleibusų (vienam Škoda 9tr ir Škoda 14tr) durys be stiklo. Ar tos durys realiai atidaromos, jei vietoj stiklo uždėta vientisa skarda?
Comment
-
Luckas - Volynės srities centras. Kiek mažesnis už Rovną pagal gyventojų skaičių ir plotą, tačiau gyventojų tankis didesnis. Miesto VT - troleibusai, autobusai ir maršrutiniai taksi. Deja, jei Rovne susisiekimas troleibusais gan neblogas, tai Lucke tik patenkinamas. Intervalai reti, du trys kartai per valandą. Troleibusai pradeda darbą panašiai kaip ir Rovne, apie 6-6.30, bet baigia gerokai anksčiau, išskyrus kelis reisus kai kuriais maršrutais. Dar viena problema Lucke - keli iš dalies priemiestiniai ir pramoninių rajonų maršrutai. Gan ilgos linijos į užmiestį ar pramoninės linijos, kuriomis troleibusai važiuoja kartą per valandą piko metu ir kartą kas kelias valandas kitu metu, yra visiškai nepateisinamos dabar, kai visus maršrutus dubliuoja maršrutiniai taksi, o miesto pagrindinėje dalyje troleibusai dirba vos tik patenkinamai. Tuo labiau, kad pramonines zonas ar priemiestį laisvai galėtų aptarnauti autobusai, kurie Lucke yra. Aišku, troleibusais važiuoti kaunuoja pigiau nei autobusais (juose, priešingai nei maršrutiniuose taksi, galioja lengvatos), bet svarbiau turėtų būti daugumos miestiečių interesas.
Troleibusų parke yra apie 65 troleibusus, iš jų maršrutus aptarnauja tik apie 40. Parko pagrindą sudaro ZiU 682 troleibusai (tarybinių laikų, išskyrus du). Pernai iš Liublino buvo nupirkta 19 naudotų troleibusų Jelcz, kelių modifikacijų. Jei Rovne nenurašė nei vieno seno troleibuso, tai Lucke po Jelczų įsigijimo, buvo nurašyta keletas labiausiai sutręšusių troleibusų. Taip pat mieste važinėja 7 Bogdanai, kurie yra gaminami Lucke. Situacija absurdiška ir apgailėtina. Mieste esanti troleibusų gamykla parduoda troleibusus į užsienį, o savo miestui valdžia tesugeba nupirkti metalo laužą iš užsienio... Dar yra keli JuMZ T2 troleibusai ir nenaudojami JuMZ T1. Anksčiau mieste dirbo nemažos partijos Kijev-6 ir Škoda 9Tr. Viena iš Škodų dabar tarnauja kaip techninė pagalba.
Mieste yra 14 maršrutų. Kaip minėjau, kai kuriais iš jų troleibusai važiuoja ypač retai. Po to, kai buvo nupirkti Jelcz'ai, mieste paleisti du nauji maršrutai 15 ir 15A, abu žiediniai, vienas kitam priešingų krypčių. Anksčiau šiuos maršrutus aptarnavo autobusai, priklausantys troleibusų parkui. Taip pat troleibusų parkas aptarnavo ir dar keletą kitų miesto autobusų maršrutų. Tačiau dabar, t.y. jau ir pernai, troleibusų parkas autobusų maršrutų jau nebeaptarnauja.
Pats naujausias iš ZiU. Prie geležinkelio stoties.
Ten pat.
Žemiau visos nuotraukos iš V. Viničenko g. prie to paties pavadinimo stotelės.
Jelcz/KPNA PR110E iš Liublino.
MPK/Jelcz 120MT.
Comment
-
Nuotraukos iš tos pačios sankryžos.
Bogdanai. Triašiai Bogdanai yra su 4 durimis - E231 modelis. Čia vienas iš pirmųjų, dar su Isuzu logotipu.
Jau be Isuzu logotipo.
Jei kas nematėte, tai žiūrėkite į midileibusus. Bogdan Т50110. Tokių Lucke 2 vnt.
Baigiau ten, kur ir pradėjau - prie geležinkelio stoties.
Bendrai paėmus, vaizdas, lyginant su Rovnu, prastas. Keleivių troleibusuose tikrai netrūksta, bet kursavimo intervalai apgailėtini... Netgi prie minėtos sankryžos, kurioje kertasi daugumos troleibusų maršrutai, kartais būdavo 5-8 minučių pauzės, kai nevažiavo joks troleibusas jokia kryptimi... Ir tai rytinio piko metu. Tuo tarpu maršrutiniai taksi ritosi vienas per kitą... Beveik visi seni ZiU troleibusai visiški laužai. Kiek teko keliais jų važiuoti, kėbulai supuvę, prarūdiję kiaurai, šviečiasi, siūbuoja, grindys linguoja. O keleivių važiuoja daug...Paskutinis taisė Al1; 2015.04.07, 11:23.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas priklauso nuo miesto valdžios. Vieni Ukrainos miestai sugebėjo kažkiek atnaujinti savo VT, o kiti ne. Lygtai Lietuvoje kitaip... Pas mus dar blogiau su VT. Jis iš viso sužlugdytas daugumoje miestų, ko pasekoje - masinė automobilizacija.
Comment
-
O priemiestinis nesužlugdytas? Iš esmės sužlugdytas, skirtas tik moksleivių pavežimui. Miestų VT iki 1990 m. buvo absoliučiai visuose rajonų centruose. Dabar jo nebėra absoliučioje daugumoje rajonų centrų... Maršrutinių taksi integravimas yra nesąmonė. Tai nesugebėjimas organizuoti normalaus VT.
Lyginti nėra ką. Viešuoju transportu Lietuvoje pervežama labai mažai keleivių netgi ES mastu Lietuvoje pervežama mažiausiai keleivių iš visos ES. Ukrainoje kiek kita situacija - dėl žmonių skurdumo VT yra paklausus, tačiau valstybė ir ten jo deramai nevysto. Tik dėl žmonių negalėjimo įsigyti nuosavo automobilio, Ukrainoje klesti privatininkai su vidutinės ir mažos talpos autobusais.
Dar nepaminėjau, kad Lucke, vieninteliame iš Ukrainos miestų, visuose miesto VT transporto priemonėse (taip pat ir maršrutiniuose taksi, nes jie VT pagrindas) įdiegta elektroninė transporto priemonės padėties nustatymo sistema. Realiu laiku internete galima pasižiūrėti, kur šiuo metu yra transporto priemonės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO priemiestinis nesužlugdytas? Iš esmės sužlugdytas, skirtas tik moksleivių pavežimui. Miestų VT iki 1990 m. buvo absoliučiai visuose rajonų centruose. Dabar jo nebėra absoliučioje daugumoje rajonų centrų... Maršrutinių taksi integravimas yra nesąmonė. Tai nesugebėjimas organizuoti normalaus VT.
Lyginti nėra ką. Viešuoju transportu Lietuvoje pervežama labai mažai keleivių netgi ES mastu Lietuvoje pervežama mažiausiai keleivių iš visos ES. Ukrainoje kiek kita situacija - dėl žmonių skurdumo VT yra paklausus, tačiau valstybė ir ten jo deramai nevysto. Tik dėl žmonių negalėjimo įsigyti nuosavo automobilio, Ukrainoje klesti privatininkai su vidutinės ir mažos talpos autobusais.
Dar nepaminėjau, kad Lucke, vieninteliame iš Ukrainos miestų, visuose miesto VT transporto priemonėse (taip pat ir maršrutiniuose taksi, nes jie VT pagrindas) įdiegta elektroninė transporto priemonės padėties nustatymo sistema. Realiu laiku internete galima pasižiūrėti, kur šiuo metu yra transporto priemonės.
P.S. jei tai offtopic, tegul moderatoriai perkelia šiuos pranešimus į kitą temą.
Comment
-
Lietuva ES jau tuoj bus 11 metų, bliauna apie Europą, o tegul parodo nors vieną sritį, kurioje prie tos mistinės Europos priartėjo iš gerosios pusės, o ne perimdama tai, kas blogiausia...
Lietuvoje nėra ką integruoti į bendrą sistemą miestuose. Mikrobai kaip tokie iš viso neturėtų egzistuoti tokiuose dideliuose miestuose kaip Vilnius, Kaunas ar Klaipėda. Reiškiasi, nemoka suorganizuoti VT taip, kad būtų generuojami keleivių srautai. Tenkinamasi esamais ir nieko nedaroma, kad jų daugėtų iš esmės. Esamas daugėjimas tik fliuktuojacijų lygyje. Bet iš tiesų jau per daug nukrypome nuo temos.
Už dienos kitos bus fotoreportažas iš Krymo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUž dienos kitos bus fotoreportažas iš Krymo.
Comment
-
Tai bus 2013 m. reportažas. Susisiekimas troleibusais lyg ir nepablogėjo. Naujų troleibusų irgi nėra, išskyrus kelis. Kryme yra kur kas svarbesnių problemų nei troleibusai.
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąĮsivaizduoju koks jausmas važiuojant 9Tr. O kam pas kaikuriuos troleibusus štangos taip sulankstytos ir kodėl prie angliukų toks "žiedas" didelis? Pas musiškius tik vos, vos kabelio yra,o čia riestainiai...Paskutinis taisė Al1; 2015.04.07, 21:50.
Comment
Comment