Jei mano rusų kalbos žinios teisingai išvertė, ant stotelės ženklo parašyta "Mažos klasės(maršrutiniai taksi?)ir regioniniai autobusai". Tai ką tokioj stotelėj veikia troleibusas?
Jei mano rusų kalbos žinios teisingai išvertė, ant stotelės ženklo parašyta "Mažos klasės(maršrutiniai taksi?)ir regioniniai autobusai". Tai ką tokioj stotelėj veikia troleibusas?
Toliau matomas ir miesto viešojo transporto stotelės ženklas su maršrutų numeriais, matomai dėl transporto priemonių susikaupimo troleibusas sustojo stotelės įvažos priekyje, kad tilptų ir kiti autobusai, esantys už jo. Tokia pati situacija yra Kaune prie Kauno pilies žiedo abejomis kryptimis yra tarpmiestinių ir priemiestinių autobusų stotelės kartu su vietinio transporto stotelėmis be aiškios ribos tarp jų, nors ne miesto autobusų stotelių ženklai stovi įvažų priekyje, bet ten sustoja ir vietiniai miesto autobusai ir troleibusai.
Toliau matomas ir miesto viešojo transporto stotelės ženklas su maršrutų numeriais, matomai dėl transporto priemonių susikaupimo troleibusas sustojo stotelės įvažos priekyje, kad tilptų ir kiti autobusai, esantys už jo.
Būtent tas troleibusas, kuris pavaizduotas nuotraukoje yra 2009 metų. Tačiau 682-o modelio ZIU buvo gaminami jau nuo 1972 metų, taigi stebina Rusijos gamintojų archajiškumas. Nors pastaruoju metu jei neklystu Rusijos troleibusų gamintojai nebegamina nežemagrindžių troleibusų(gal daugiau žinantys pataisys mane). Bet kokiu atveju Trolza šioje vietoje lyginant, pavyzdžiui, su Škoda pavėlavo 8 metus...
Kaip negavo? Gavo.
Sevastopolis gavo 10 2009/10 metų ТролЗа «Мегаполис» iš Maskvos, vieną 2012 metų iš Engelso ir du naujus 2014 metų.
Krymo troleibusas praeitas metais vieną 2014 metų ТролЗа «Мегаполис» iš Engelso, šiemet trys naujus ВМЗ «Авангард».
Tai čia simbolinė dovana, kaip ir Krymo geležinkeliai gavo kelis lokomotyvus ir elektrinius traukinius. Būtent gavo, o ne pirko, nors Krymo geležinkeliai neįeina į RŽD sudėtį.
Jeigu dar tiksliau, tai taip vadinama tarpmiestinė linija Kryme, kuri nepriklauso kažkuriam konkrečiam miestui. Daugiau info galima rasti Transphoto.ru
Ukraina. Rovnas - Rovno srities centras. Mieste gyvena apie 255 tūkst. gyventojų, miestas kompaktiškas - tik 58 kv. km. Gyventojų tankis 4380 žm/kv.km. Palyginimui, Vilnius - 1300 žm./kv.km.
Viešasis transportas - troleibusai ir maršrutiniai taksi. Autobusų, kaip ir daugelyje Ukrainos miestų, nėra. Dabar mieste yra 8 troleibusų maršrutai, kai pernai vasarą buvau, buvo 7. Žiemą buvo atidarytas naujas maršrutas. Parko pagrindą sudaro Škoda troleibusai - 14Tr ir 9Tr. Keli JuMZ ir vienas LAZ troleibusas. Pernai iš Liublino buvo nupirka 10 Jelcz troleibusų. Nepaisant to, senos Škodos 9Tr nenurašomos. Poreikis VT yra, troleibusai keleivių trūkumu nesiskundžia. Pernai kelionė troleibusu kainavo 1,25 grivnos, maršrutiniu taksi - 2,5 grivnos. Bilietus parduoda konduktorius-kontrolierius. Troleibusai kursuoja gan dažnai. Tačiau darbą baigia irgi anksti - po 21 val.
Pagrindinė miesto transporto arterija yra Soborna gatvė. Ji rytų pusėje pereina į Kijevo plenta, o šiaurės vakaruose į Lucko plentą. VT stuburas irgi ši gatvė. Ja eina daugumos troleibusų maršrutų trasos ir taip pat maršrutinių taksi.
Prie geležinkelio stoties.
Galinė stotelė "Bojarka" (žiedas).
Galinė stotelė (žiedas) "Mototrekas".
Neseniai iš Čekijos nupirktas. "Mototrekas", bet stotelėje, ne žiede.
Stotelės ženklas su intervalais. Yra nurodytas autobuso Nr.1 maršrutas. Jis buvo paleistas berods 2013 m., didesne trasos dalimi dubliavo 1 troleibuso maršrutą, tačiau ilgai nepratempė...
Tiltas per Ustią ir kartu viadukas per geležinkelį.
Na tikriausiai jau pabrango. Pvz., Kijeve nuo vasario mėnesio pigiausi transporto bilietai nuo 12 iki 16 euriocentų.
autobusai, troleibusai, tramvajai- 3 hr.
metro - 3,5 hr.
miesto elektrinis traukinys - 4 hr. http://zn.ua/UKRAINE/v-kieve-s-7-fev...e-166184_.html
Nuo 2013 gruodžio minimali alga Ukrainoje 1218,00 hr, šiai dienai tai apie 48 eurai.
Comment