Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Al1, tai čia turbūt kaip papildoma štangą laikančio žmogaus apsauga?

    Trolleybus UK atnaujino informaciją apie įvairių pasaulio miestų papildymą naujais troleibusais (pagaliau atsirado ir mūsiškiai "Amberiai") - čia pateikiu tik paskutiniųjų sąrašiuką - o taip, Zuokai ir Burinskiene, troleibusai tai sovietinis muziejinis reliktas!:

    Už Vilnių be tramvajų!

    Comment


      http://www.youtube.com/watch?v=nt1sY...endscreen&NR=1

      Troleibusai Nancyje. Puikus pavyzdis Zuokulos tramvajui.

      Comment


        Oficialiai tai čia tramvajus. Kiek kitoks, su kitokiu bėgiu, pantografu ir dyzeliniu generatoriumi veikia Klermone Ferane.

        Comment


          Dvigubi troleibusai Ciūriche, Šveicarijoje:



          Kiek paprastesni negu anksčiau pateiktame pavyzdyje.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            http://www.youtube.com/watch?v=nt1sY...endscreen&NR=1

            Troleibusai Nancyje. Puikus pavyzdis Zuokulos tramvajui.
            Jums gal neteko tokiu vazineti, kad giriate....
            Kadangi yra vienas begis, kuris valdo visas sito "tramvajaus" asis, o tas valdantysis ratukas yra nedidelis, vaziuojant visas sitas agregatas visa laika purtosi i sonus, o marsruto dalyje, kur jis be begiu vaziuoja - vaziuoja normaliai. Be to, kadangi vedami begio jo ratai vaziuoja absoliuciai ta pacia trajektorija visa laika, tiems "tramvajams" padarytos specialos juostos is betono, nes joks asfaltas to neatlaikytu - kaina irengimo tampa labai panasi i normalaus tramvajaus. Dar vienas faktas tokios sistemos nenaudai - sios imones "tramvajai" yra tik dviejuose miestuose, ji pati rodos, ar ne bankrutavo. Po kokiu 20 metu, pasibaigus siu TP naudojimo laikui, (kadangi vedanciojo begio sistemos skirtingos ir neastandartizuotos) reikes arba to atsisakyti, arba kazka vel visiskai is naujo daryti, kai tramvajus bent vakaru europoje seniai yra standartiniai 1435mm. O man paciam asmeniskai aplankius netoliese esanti Strasbura dar vienas "estetinis" trukumas pasirode - ten tarp begiu zolyte auga, o nancy visas miestas betoninis atrodo...

            Comment


              Aš siūlau būtent bebėgį, virtualujį tramvajų, nors ištikro tai būtų troleibusas.

              Comment


                Estetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Estetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.
                  Grožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Grožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.
                    Visi matė, kad nauji izoliatoriai balti, nors laidai - juodi. Jeigu viskas būtų juoda, laidų beveik nesimatytų.

                    Comment


                      2013 m. liepos 25 d. Rīgas Satiksme pasirašė sutartį su Škoda, pagal kurią per 5 metus bus pristatyti 125 vnt. Škoda 27Tr troleibusų už 131,8 mln. eurų su galimybe padidinti užsakymą dar 38 vnt. troleibusų (taigi, iki 163 vnt.). Ar troleibusai įsigyjami naudojantis ES fondų parama, nepavyko rasti informacijos.

                      Plzeno Škoda gamykla Škoda27Tr troleibusus gamina nuo 2009 metų. 18m ilgio, 4 durų, pilnai žemagrindžiai troleibusai palengvina padidėjusių keleivių srautų pervežimą piko metu. Škoda Electric tiekia visą elektros įrangą, kuri įmontuojama konteineryje ant stogo. Asinchroninis traukos variklis ir mikroprocesoriaus valdomas įtampos keitiklis su rekuperacinėmis galimybėmis žymiai sumažina energijos suvartojimą.

                      Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):

                      Už Vilnių be tramvajų!

                      Comment


                        Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                        Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):
                        Kuo ji skiriasi nuo Solario?

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Kuo ji skiriasi nuo Solario?
                          Logiškas klausimas. O atsakymas toks - Solario yra tik "dėžutė", o elektros įranga - Škoda. Kaip kad ir Solaris troleibusai būna, pvz., su Ganz įranga, tačiau ten jie vadinasi ne Ganz, o Solaris Ganz (atvaizdas buvo kažkada rastas internete):

                          Už Vilnių be tramvajų!

                          Comment


                            Škoda 27Tr Solaris

                            Comment


                              O Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...
                                Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                                  ir vėl tas pats... tarnavimo laikas, pigesnis žymiai pigesnis kuras kilometrui, pranašumai kuro (šiuo atveju el. energijos) suvartojimui spūstyse, nulinė tarša miesto lygmenyje etc. - kontaktinis tinklas - pagal Jus, jį reikia kas mėnesį atnaujinti? ...o gal dar pasakysite, kad tramvajus pigiau ir geriau?

                                  ...grįžtant prie temos - prieš nepilnus 3 mėnesius skelbto sąrašiuko:

                                  papildymas:
                                  San Paulas (Brazilija), 20 vnt, 2014 m., modelis - CAIO/Mercedes Benz artic
                                  Zalcburgas (Austrija), 26 vnt, 2017 m., modelis - Solaris Trollino 18 Metrostyle
                                  Už Vilnių be tramvajų!

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                                    Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...
                                      Netik, kad pusė. Vilniuje kiek nereikalingų iešmų ar kryžmių, per kuriuos kasdien nereikalingai važinėja šimtai troleibusų. Kiek kilometrų Vilniuje nereikalingo KT?

                                      Facebooke buvo tokia diskusija - nereikia naikinti troleibusų. Pasisuko tema apie KT.
                                      Panaikinti nereikalingus iešmus Sodų g., Kudirkos g., L. Asanavičiūtės g., Žemaitės g. (mįslė, kodėl kaskart troleibusai turi pristabdyt ties jau 20 metų nenaudojamais iešmais?), išsišakojančius iešmus, kur jie nereikalingi, keisti kryžminiais (Stoties žiedas, žiedai abipus Žirmūnų tilto), pačius iešmus (iš pradžių - naudojamus dažniausiai) keisti naujais, moderniais, ties kuriais nereiktų pristabdyti (turint omeny leidžiamą greitį). Žiedinėse ir paprastose sankryžose didinti laidus laikančių konstrukcijų kiekį, taip labiau laidus išlenkiant ir panaikinant kampus, kiek tai įmanoma. Įrengti papildomas A juostas ten, kur piko metu būtų galima aplenkti spūstis (Narbuto g. link sankryžos su Sėlių g. ir per ją, Žirmūnų g. link sankryžos su Minties g., aišku, su eismo kontrole). Vien šie pakeitimai leistų ženkliai padidinti vidutinį greitį. Deja, jie turi didelį trūkumą - yra sąlyginai pigūs.
                                      (©Jonas Skarulskis)

                                      Išmontavus ir pardavius į metalo laužą šias palikuonis, bei gavius atitinkamą sumą, galima būtų pakeisti kelis iešmus į automatinius.

                                      Comment


                                        http://www.rigassatiksme.lv/en/news/...-power-supply/

                                        LT: Troleibusai su dyzeliniais generatoriais sumažino nepatogumus keleiviams dėl elektros energijos dingimo



                                        O kur pažadai, kad Amberiai su akumoliatoriumi apvažinės kliūtys?

                                        Comment


                                          Ukraina, Zaporožė. Netoli geležinkelio stoties Zaporožė-1.

                                          ЗиУ-682Г.



                                          ЗиУ-682В-013.



                                          ЗиУ-682Г.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X