Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Dar 1 priežastis (tikriausiai, labai svarbi) - pigi elektra.
    Tai kad elektra kainavo 4 kap/kWh paprastiems buitiniams vartotojams. O imones pirko dar pigiau. Gal po 3-3,5 kap/kWh.

    Benzinas ir dyzelis kainavo irgi 4 kap. uz litra iki astuntojo desimtmecio pradzios pasaulines energetines krizes. Tada ir TSRS pakilo benzino ir dyzelio kainos beveik 10 kartu - iki mazdaug 40 kap/l.
    O troleibusai butent sestame-septintame desimtmetyje ir paplito. Veliau ju tinkla plete daugiausiai tik miestuose, kuriuose jau veike sis transportas. Nauju miestu "troleibusavimas" astuntajame desimtmetyje buvo nedidelis, o paskutini TSRS gyvavimo desimtemti dar mazesnis.

    Comment


      #42
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai kad elektra kainavo 4 kap/kWh paprastiems buitiniams vartotojams. O imones pirko dar pigiau. Gal po 3-3,5 kap/kWh.

      Benzinas ir dyzelis kainavo irgi 4 kap. uz litra iki astuntojo desimtmecio pradzios pasaulines energetines krizes. Tada ir TSRS pakilo benzino ir dyzelio kainos beveik 10 kartu - iki mazdaug 40 kap/l.
      O troleibusai butent sestame-septintame desimtmetyje ir paplito. Veliau ju tinkla plete daugiausiai tik miestuose, kuriuose jau veike sis transportas. Nauju miestu "troleibusavimas" astuntajame desimtmetyje buvo nedidelis, o paskutini TSRS gyvavimo desimtemti dar mazesnis.
      Ar niekada nebuvo kalbų ar net projekto "troleibusuoti" Klaipėdą?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        #43
        /\ Klaipėda pateko į 3 kategorijos sovietinį miestų sąrašą (pasak Chnat ir French tipologizacija). Kaunas taip pat turėjo patekti į 3 kategoriją, bet "troleibusavo" ir keistai pateko į 2 kategorijos sovietinio tipo miestą kartu su Vilniumi. Turbūt vienintelė priežastis, kodėl Kaunas "troleibusuotas" buvo - spėju, kad Kaunas buvo tankus miestas (sovietiniais standartais) ir pramonės koncentracija buvo didelė.
        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
        Dordrechtas/Haarlemas
        Nesebaras/Plovdivas
        Kiolnas

        Comment


          #44
          Skaičiau vieną knygą kažkada. Neatsimenu kas per knyga, gal "Lietuvos urbanistika"?.. Ten rašė, jog Klaipėdą norėjo "troleibusuoti". Skaičiau šitai ir keliuose straipsniuose. Žlugus TSRS, planų atsisakyta. Tokio paties dydžio Babruiskas Baltarusijoj (220 000 gyv.) turi kelis troleibusų maršrutus. O buvusioj TSRS tikrai nemažai mažesnių miestų būta su troleibusų sistemomis.
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            #45
            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Ar niekada nebuvo kalbų ar net projekto "troleibusuoti" Klaipėdą?
            Is tiesu, idomu. Gal astunta desimtmeti, devintojo pradzioje toks klausomas turejo iskilti. Nes Klaipedoje po karo net ir miesto autobusai labai velai is naujo "atsirado" - net 1955 m., lyginant su kitais dideliais miestais. Taigi, reliai, troleibusu poreikis galejo atsirasti tik po 1970 metu.

            Cia apie Klaipedos autobusu transporta geras puslapis.
            LT ir RU kalbomis.

            http://autobusai.narod.ru/
            Paskutinis taisė Al1; 2008.09.17, 22:35.

            Comment


              #46
              Kercio troleibusai

              Kercio troleibusai-pacia jauniausia troleibusu sistema Ukrainoje.Linijos atidarymas ivyko 2004-10-14.Kercio mieste ira tik viena linija- 27 km.Miestas turi tik 14 troleibusu.
              001,002,003,004,005,006,007,008,009,010,011,012,01 4,015
              Troleibusu marke:Jumz
              Modifikatija:T2.09 ir T2
              Cia mano fotografijos




















              Vieno bileto kaina 75 kopeiku tai bus 40 centu
              Nuolatiniu nera
              Autobusu sistemos visiskai nera,kaip ir visuose Ukrainos miestose
              Liko tik keli Ikarusu,PAZ ir Laz autobusu.









              Gaugiausiai mieste yra GAZ microautobusai

              Marsrutu mazdaug 60,bileto kaina 2 Grivno tai 1 Litas
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                #47
                Odessos troleibusas

                Linijos atidarymas ivyko 1945.Odesoje yra 12 marsrutu.Odesoje yra 1 depo.
                Troleibusu markes: ZIU ,JUMZ
                Modeliai:682,T1,T2
                Cia mano fotografijos





























                Kaina 50 kopeiku tau 25 Centai
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  #48
                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                  Kercio troleibusai-pacia jauniausia troleibusu sistema Ukrainoje.Linijos atidarymas ivyko 2004-10-14.Kercio mieste ira tik viena linija- 27 km.Miestas turi tik 14 troleibusu.
                  001,002,003,004,005,006,007,008,009,010,011,012,01 4,015
                  Troleibusu marke:Jumz
                  Modifikatija:T2.09 ir T2
                  Autobusu sistemos visiskai nera,kaip ir visuose Ukrainos miestose
                  Liko tik keli Ikarusu,PAZ ir Laz autobusu.
                  Marsrutu mazdaug 60,bileto kaina 2 Grivno tai 1 Litas
                  Pala pala, paaiškink plačiau. Ukrainos miestuose nėra miesto autobusų, net Kijeve ir Lvove? Nejau visiškai pakanka tramvajų ir troleibusų?
                  P.S.: Kurioj Ukrainos vietoj tas Kercio miestas?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #49
                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    ...Kurioj Ukrainos vietoj tas Kercio miestas?
                    http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...8,2.460938&z=9

                    Comment


                      #50
                      Wycka:Yra, bet daugiau yra visokio Mini autobusu pvz: Bogdan,Etalon,BAZ
                      Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2008.09.20, 18:26.
                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                      Comment


                        #51
                        Odesoje yra idomus troleibusas su idomia istorija
                        Sita istorija apie troleibusa Jumz T1 2017
                        Is pradziu Jumzas buvo sudvejintas,poto sutrumpintas kaip Ikarusas 280,poto nurasytas.
                        Poto vel sita Jumza surimontav,ten buvo vel naja elektronika,ir dar norejo padariti is jo zemadrindi troleibusa,bet nepavyko...

                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          #52
                          Troleibusai Jumz gaminami Ukrainoje?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #53
                            Wycka:Taip
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              #54
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Pala pala, paaiškink plačiau. Ukrainos miestuose nėra miesto autobusų, net Kijeve ir Lvove? Nejau visiškai pakanka tramvajų ir troleibusų?
                              P.S.: Kurioj Ukrainos vietoj tas Kercio miestas?
                              Ukrainoje miesto autobusai yra. Bet nebeliko vieningu miestu autobusu sistemu ir savivaldybiu autobusu parkai uzima labai nedidele rinkos dali. Visa kita -marsuriniai taksi. Tik kad marsrutiniai taksi ne tik mikraoutobusai, bet ir autobusai. Visokiausi, nuo miesto tipo iki tarpmiestiniu minkstuju. Nuo visokiu senu Ikarus, LAZ, PAZ, importiniu, kolukiniu Černigov, KAVZ ir pan. iki visai nauju tiek vietines gamybos, tiek importiniu.
                              Taip yra visuose miestuose, mazuose ir dideliuose, net ir Kijeve ar kituose milijoniniuose Ukrainos miestuose.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                P.S.: Kurioj Ukrainos vietoj tas Kercio miestas?
                                Turbūt Kerčė lietuviškai.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #56
                                  Eimantas:Gal ir taip,sunku pasakyti
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Turbūt Kerčė lietuviškai.
                                    Taip lietuviskai reikia sakyti Kerčė, patikekit as jau pasimokiau

                                    Comment


                                      #58
                                      Odessoje labai idomus tramvajus.Kai ten nupirko naujus K1 tramvajus ten buvo automatinis stoteliu pranesimas Idomu tai kad ten pranesa ukrainiskai ,o odessoje kalba rusiskai,ukrainiskai ten niekas nemegsta kalbeti.Tai kai vaziavome su situ tramvaju tai visi juokesi nuo to kad ukrainiskai sako


                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        #59
                                        Valstybinė kalba yra valstybinė. Vilniuje taip pat nemažai gyventojų kalba ne lietuviškai, bet praneša tik lietuviškai. Visagine lietuvių mažuma, bet viešieji užrašai tik lietuviški. Tas pats ir Daugpilyje, kur gatvėje latviškai neperdažniausiai išgirsi, o užrašai tik latviški. Nesvarbu kokios tautos bebūtų žmogus, jei jis gyvena vienoje ar kitoje šalyje, privalo mokėti jos valstybinę kalba bent tokiu lygiu, kad suprastų būtiniausius užrašus ir skelbimus žodžiu.

                                        Comment


                                          #60
                                          Linas:Taip bet ten niekas nenori kalbeti ukrainiskai.PVZ:Ten kabeline televizija tik ukrainiskai nori padariti,jokiu rusisku kanalu netranslioti,ir dar vienas pvz,Odessoje buvo kinoteatras dydelis ir ten negali buvo rodyti filmus su rusu kalba,tis su ukraineciu,viskas,dabar sitas kinoteatras BANKROTAS ir ne tik sitas vienas o visi!
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X