Bet tie solariai visiskai neydomus , Kaune jau jie po biški byra
Vaike, tavo sakiniai kertasi su logika. Kaip siejasi autobusų byrėjimas su jų "įdomumu"? O koks troleibusas tavo manymu yra "įdomus"? Į ką jis turi būti panašus? Atėjo vaikas į forumą, ir svarbu ką nors parašo, prieš tai nepagalvodamas. Tiesiog bereikalingi postai.
Solaris man asmeniškai labai patinka (kalbu apie išvaizdą, nes technikoje nelabai ką nusimanau). Dizainas šiuolaikiškas, interjeras taip pat, dirba pakankamai tyliai.
Tie Gruzijos troleibusai ekspoatuojami iki dabar ar čia iš seniau darytos nuotraukos? Bijočiau į tokį ir sėsti, dar dugnas prakiurs
Kažkur forume jau buvau užsiminęs apie šiuos Eseno duobusus (arba špurbusus)
Cia yra ne duobusas, o eksperimentinis autobusas-tramvajus. Ju buvo pagaminta tik 1 egzempliurius pabandymas kaip galima tramvajaus schema pritakyti autobusams, bet taip, cia yra spur buso pradininkas.
Čekijoje tarp miestelių Zlin ir Otrokovice irgi yra troleibusų linija. Bet ten greičiau priemiestinė, nes atstumas tarp jų gal kokie 15 km. Užtat važiuoja 15Tr.
Kat toje nuorodoje Kabulo troleibusų schema niekam tikusi, esu matęs, kad tarp "Hotel Spinzar" ir "Kino Pamir" yra jungtis, taip pat nuo Viešbučio buvo kita jungtis su maždaug pirmu troleibusų posūkiu į viršų, o depas išvis ne vietoj pavaizduotas
/\ O man atrodo, kad nuotraukų autorius tyčia ieškojo šokiruojančių vaizdų. Nesistebiu, kad po tegul ir trumpo karo Gruzijoje tebėra tokių vaizdų, bet ir Lietuvoje nuėjęs į troleibusų kapines gali ne prastesnių vaizdelių pripleškinti
/\ O man atrodo, kad nuotraukų autorius tyčia ieškojo šokiruojančių vaizdų. Nesistebiu, kad po tegul ir trumpo karo Gruzijoje tebėra tokių vaizdų, bet ir Lietuvoje nuėjęs į troleibusų kapines gali ne prastesnių vaizdelių pripleškinti
/\ O man atrodo, kad nuotraukų autorius tyčia ieškojo šokiruojančių vaizdų. Nesistebiu, kad po tegul ir trumpo karo Gruzijoje tebėra tokių vaizdų, bet ir Lietuvoje nuėjęs į troleibusų kapines gali ne prastesnių vaizdelių pripleškinti
Comment