Nuotraukose is Belgrado - ZiU-682, tipiskiausias Rusijos ir kitu NVS saliu troleibusas. 3 nuotraukoje - BKM-321 (baltarusiskas).
Sofijos Ikarus 280T - tikra retenybe pasaulyje.
Pasakei nesąmonę kokių reta. Mettal teisus, ten Ikarus-280T, dauguma jų Sofijoje - Ikarus-280T Ganz, bet keletą yra Ikarus-280T Mavag ir Ikarus-280T BVK, jie niekuo nesiskiria, tik elektrinė dalis surinkta skirtingose gamyklose
Čekijoje tarp miestelių Zlin ir Otrokovice irgi yra troleibusų linija. Bet ten greičiau priemiestinė, nes atstumas tarp jų gal kokie 15 km. Užtat važiuoja 15Tr.
Aš kažkur girdejau lyg kažkurioje šalyje važinėja tarpmietiniai troleibusai? Ar tai teisybė?
Yra ir Moldovoje, tiksliau Transistrijoje arba kaip pas mus įprasta - Padnestrėje tarp Tiraspolio ir Benderių, Rusijoje yra Maskva - Chimki, bet kadangi Chimki yra Maskvos priemiestis, galima šito ir neskaityti, nors su Maskvos troleibusų tinklu nesusijungia, taip pat yra Lenkijoje, kur pora Gdynės troleibusų maršrutų siekia Sopotą, bet čia panašus variantas, kaip su Maskva
Anų laikų troleibusai buvo geriausi ir įdomiausi nes jie buvo skirtingi ne taip kaip dabar visi atrodo kaip solaris troleibusai.
Prajuokinai Pasaulio troleibusų parkas neapsiriboja vien tik Solariais ir Škodomis važinėjančiais Vilniuje ir Kaune. Solaris ganėtinai nesenai egzistuojanti autobusų/troleibusų surinkimo gamykla, tad greičiausiai jie tam tikrus elementus "kopino" nuo kitų gamintojų, nei kiti nuo jų. Nors ir taip jų dizainas - vienas iš orginaliasnių.
Comment