Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Esme, kad cia snekat kas buvo pries n metu. Dabar viskas imanoma, bet i Aleksota troliku niekas neleis tai faktas.
    Kas čia per faktas be argumentų???
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Nusileidimo takas nėra beribis. Neduoti leidimo - viena, o kritinė situacija - kitkas. Per didelis pavojus ten tiesti elektros linijas. Jei nebūtų pavojaus, tai ties ta vieta seniai būtų nutiestas gatvės apšvietimas.
      Kritinės situacijos t.y. avariniai nusileidimai būtų ir kogero yra vykdomi, ne Dariaus ir Girėno, o Kauno tarptautiniame oro uoste. Kitas dalykas ATC kilus kažkokiai situacijai, neturėtų leisti skristi virš miesto, todėl nusileidimas jei ir būtų vykdomas, tai 09R take.

      Comment


        Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
        Kritinės situacijos t.y. avariniai nusileidimai būtų ir kogero yra vykdomi, ne Dariaus ir Girėno, o Kauno tarptautiniame oro uoste...
        Avariniai tūps tik Karmėlavoje (EYKA), nes Aleksotas (EYKS) neturi gelbėjimo tarnybos, neturi licencijuotojo oro eismo paslaugu teikimo specialisto, be to oro erdve yra nevaldoma. O kas dėl tarpmiestinio troleibuso, tai visai ne aerodromas yra tam kliūtis. Troleibusas neatsiras ten kur jo nereikia. Jei žiūrėti iš ekonomines puses, nėra ten tokio keleiviu srauto, o jei iš ekologines, nėra ten tiek smirdančiu autobusu/mikrobu.

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Kas čia per faktas be argumentų???
          Faktas, nes tą argumentą ir taip visi žino ir puikiai supranta - Aleksote nepakankamas keleivių srautas, kad ten kursuotų troleibusai. Tiksliau tai, neapsimokėtų investuoti milijonų litų tame mikrorajone.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Faktas, nes tą argumentą ir taip visi žino ir puikiai supranta - Aleksote nepakankamas keleivių srautas, kad ten kursuotų troleibusai. Tiksliau tai, neapsimokėtų investuoti milijonų litų tame mikrorajone.
            Kas tie 'visi žino ir puikiai supranta'? Kiba visa Lietuva + emigrantai/imigrantai turi būti Aleksoto viešojo transporto ekspertai?
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Kas tie 'visi žino ir puikiai supranta'? Kiba visa Lietuva + emigrantai/imigrantai turi būti Aleksoto viešojo transporto ekspertai?
              Jau tik nevaidink įsižeidusio Visi turėjau omenyje visus kauniečius, kurie yra buvę Aleksote. Žodį „visi" siejau su visuotinu tos bendruomenės žinomumu. Taigi ir pats prieš sakydamas savo nuomonę, galėjai pasižiūrėti žemėlapyje, koks Aleksoto tankis pagal apgyvendintas teritorijas
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Tuomet argumentuok. Aleksote troleibuso linijos tiesimas buvo spręstas 1980-1990 m., bet atlikus analizę, išsiaiškinta, kad besileisdami lėktuvai gali kliudyti troleibuso liniją. Tai puikiai galima pamatyti, kai besileisdami lėktuvai leidžiasi, atrodo, ant pačių mašinų. Tai tavo pasakymas, kad Aleksote troleibuso paleidimas nesudarytų kliūčių, yra klaidingas. Įrodyk, kad tai nesudarytų kliūčių.
                Tai troleibusų linijos elektros laidai maišytų, o apšvietimo stulpai ir reklaminiai stendai nemaišo? Idomi logika...

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Jau tik nevaidink įsižeidusio Visi turėjau omenyje visus kauniečius, kurie yra buvę Aleksote. Žodį „visi" siejau su visuotinu tos bendruomenės žinomumu. Taigi ir pats prieš sakydamas savo nuomonę, galėjai pasižiūrėti žemėlapyje, koks Aleksoto tankis pagal apgyvendintas teritorijas
                  Įsižeidžiau? Bože moi, kodėl turėčiau? Beje, ir aš pats gal dukart esu buvęs Aleksote, kažkur prie buvusio ar tebeesamo mėsos kombinato. Aplink mačiau dar yra nemažų tuščių laukų. Dar prieš 1,5-2 metus statybų įmonės kone verkė, kad tik duokit mums žemės, ir kai jos bus pakankamai, tada ir NT atpigs. Kodėl tų tuščių plotų (ne tik Kaune, bet ir kituose didmiesčiuose) nebuvo galima leisti užstatyti gyvenamaisiais namais? Vieta pakankamai gera — gana netoli Senamiestis, šalia pagrindinė gatvė, taigi potencialiai patogus susisiekimas su visu Kaunu ir t.t.. Gal ten po žeme yra kažkokios komunikacijos ar kitos priežastys?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Ten didzioji dalis tu lauku priklauso Aeroustui, kuris paskelbtas paveldu ir negalima judininti.. Buvo galvojama apie golfo laukus, bet isivelta i biurokratini mechanizma ir atejo krize

                    Comment


                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                      Ten didzioji dalis tu lauku priklauso Aeroustui, kuris paskelbtas paveldu ir negalima judininti.. Buvo galvojama apie golfo laukus, bet isivelta i biurokratini mechanizma ir atejo krize
                      Ne ne ne, aš apie teritorijas gerokai piečiau oro uosto ir dar kitoje Veiverių gatvės pusėje.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Dzipas Rodyti pranešimą
                        Tai troleibusų linijos elektros laidai maišytų, o apšvietimo stulpai ir reklaminiai stendai nemaišo? Idomi logika...
                        O tu nueik ir paieškok tų apšvietimo stulpų Veiverių gatvėje ties oro uostu Juk rašiau, kad ten jų nėra dalyje tarp maždaug turgaus iki seniūnijos. O reklaminiai stendai nemaišo, visgi, nes jie nepatenka į orlaivių leidimosi kelią.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Ne ne ne, aš apie teritorijas gerokai piečiau oro uosto ir dar kitoje Veiverių gatvės pusėje.
                          Sunku suprasti apie kurias vietas kalbi, bet ten yra labai daug aerodromo žemės, o priešingoje Veiverių g. pusėje, negu yra aerouostas to tuščio ploto nėra tiek jau daug, šiaip tai nežinau, kam ten ta žemė priklauso... Savivaldybei gal. Akivaizdu, kad tai ne privačios žemės.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Sunku suprasti apie kurias vietas kalbi, o priešingoje Veiverių g. pusėje, negu yra aerouostas to tuščio ploto nėra tiek jau daug.
                            Na pvz į rytus nuo Veiverių gatvės tarp Seniavos plento ir Mirtų gatvės
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Na pvz į rytus nuo Veiverių gatvės tarp Seniavos plento ir Mirtų gatvės
                              Na taip, ten yra tuščių vietų, bet gaila nežinau, kam ta žemė priklauso. Įtariu, kad ten savivaldybės žemė ir akivaizdu, kad ten nesuformuoti sklypai individualių namų statybai ar kam kitam. Nors man asmeniškai netrukdo tie laisvi plotai, Kaunas ir taip vienas iš tankiausiai apgyvendintų miestų Lietuvoje, tad gal geriau palikti tuos plotus ramybėj ir plėstis labiau į platumą? Kaune ir taip mažai mikrorajonų, kur būtų rečiau apstatyta namais, Aleksotas būtent dėl to man ir patinka, kad yra daug žalių plotų.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Na taip, ten yra tuščių vietų, bet gaila nežinau, kam ta žemė priklauso. Įtariu, kad ten savivaldybės žemė ir akivaizdu, kad ten nesuformuoti sklypai individualių namų statybai ar kam kitam. Nors man asmeniškai netrukdo tie laisvi plotai, Kaunas ir taip vienas iš tankiausiai apgyvendintų miestų Lietuvoje, tad gal geriau palikti tuos plotus ramybėj ir plėstis labiau į platumą? Kaune ir taip mažai mikrorajonų, kur būtų rečiau apstatyta namais, Aleksotas būtent dėl to man ir patinka, kad yra daug žalių plotų.
                                Tankus miesto apstatymas tik privalumas. Kaip manote, kodėl JAV ir Kanados didmiesčiuose tiek daug dangoraižių, jeigu abiejose šalyse tiek daug negyvenamų plotų? Vadinasi, žmonėms naudinga gyventi tankiai apgyvendintose vietose. Čia efektyvesnis VT, lengviau suformuoti traukos centrus (pvz teatrai, kino salės, stotys, PC, koncertų ir sporto salės). Aišku, dabar problema tebėra smogas, bet ir tai sprendžiama: pramonės įmonės iškeliamos kuo toliau už miesto, VT varomas elektra arba dujomis, o ir lengvieji automobiliai vis taupiau naudoja skystą kurą. Triukšmas? Bijai vilko — neik į mišką; gyvenk kaime. Didesniame mieste daugiau galimybių jaunimui, nes universitetai paprastai yra miestuose (nebent žemės ūkio pakraipos), taigi studentai gali bestudijuodami dirbti ar atlikti praktiką.
                                P.S.: Šis post'as netiesiogiai susijęs su VT. Juk troleibusai važiuoja tik miestuose?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Miesto didumas nesusijęs su tankumu. Su komentaro pradžia gal ir sutikčiau, bet į pabaigą man kažkaip jau atrodo, kad į pievas prirašei arba nesuprantu minties.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Sveiki, gal kas turite detalius Škoda 14Tr brėžinius? Bei daugiau Info apie šį troleibusą? Jeigu turite, prašau pasidalinkite.

                                    Kolkas internete teradau tiek:



                                    Comment


                                      Kaunietis16, štai Škoda 14tr brėžiniai:

                                      http://www.transport131.webpark.pl/projj_53.html
                                      http://www.trolejbus.cz/park14.htm
                                      http://obus.rv.ua/images/col/141.gif

                                      Ir informacija:

                                      http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_14Tr

                                      Gal dar ko nors?
                                      Paskutinis taisė redlynx; 2009.12.16, 21:16.

                                      Comment


                                        iš 1976 m. knygos apie Minską, troleibusų žiedas:

                                        Comment


                                          Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
                                          iš 1976 m. knygos apie Minską, troleibusų žiedas:

                                          Atvaizdas
                                          Čia kažkuris troleibusų parkas. Nepamenu, kad Minske būtų tokio dydžio žiedas ir su tokia architektūra fone.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X