Beje jeigu kalba apie panaikintus troleibusų maršrutus miestuose tai dar galima paminėti Prahą ir netaip seniai paskutinė linija uždaryta Varšuvoje (apie 2000 metus).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Kinija. Savotiški tie jų troleibusai. Palijus lietui bijočiau važiuoti.
http://www.thebergennetwork.com/z-mo...bus-200610.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3024/...820d91.jpg?v=0
http://www.thebergennetwork.com/z-mo...bus-200708.jpg
Pakelkit rankas kas ten yra buvęs ir galėtų ką nors papasakoti?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTai Karaliaučiuje ir dabar dar troleibusai važinėja )
Parašė music Rodyti pranešimąMano pranešimas tebuvo Gruzijos VT prastos dabartinės padėties iliustracija, o ne faktų, nieko nežinantiems ir nesugebantiems surasti informacijos agurkams pateikimas. Respektas tavo žinioms, tikiu tu žinai viską, aš tuo tarpu labiau pasikliauju: www.enwikipedia.org ir kt. interneto šaltiniais.
Ten visi gali surasti visą reikalingą informaciją ir pasitikrinti, nes music nėra neklystantis robotas, jūsų dvasinis vadovas ar dievas, kuriuo visi privalo besąlygiškai patikėti.
Dėl to, gerbiamasis Ikarusai, nebūtina isteriškai rėkti, supainiojau su kitu miestu ir tingėjau pasitikrinti
Iš tiesų- trečia linija- under construction.
Mano kalbų žinojimas- ne tavo reikalas.
Jei esi buvęs Užkaukazėje ar Centrinėje Azijoje- tada įdomu ir laukiu, kaip sakoma, iš pirmų lūpų naujienų kokia ten reali padėtis!
Šiaip ar taip, ši tema net ne apie metro, todėl kviečiu grįžti prie troleibusų, o metro turi atskiras temas
Miestas 20 km nuo Lietuvos(kas nors galit metrų tikslumu išmatuoti tą atstumą ir mane pataisyti), turintis troleibusų linijų:
Atvaizdas
Atvaizdas
http://ru.wikipedia.org/wiki/Гродненский_троллейбус
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąKinija. Savotiški tie jų troleibusai. Palijus lietui bijočiau važiuoti.
Atvaizdas
http://www.thebergennetwork.com/z-mo...bus-200610.jpg
Atvaizdas
http://farm4.static.flickr.com/3024/...820d91.jpg?v=0
Atvaizdas
http://www.thebergennetwork.com/z-mo...bus-200708.jpg
Pakelkit rankas kas ten yra buvęs ir galėtų ką nors papasakoti?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_trolleybus_systems
P.S. Viršutinė man atrodo iš Beidžingo (Pekino)
http://en.wikipedia.org/wiki/Transportation_in_Beijing
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Be...trolleybus.jpgPaskutinis taisė Kosovo; 2009.09.21, 01:53."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Info apie Katmandu (Nepalas) troleibusus:
http://ymtram.mashke.org/nepal/kathmandu/"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė JohnTaip, ten, ko gero, dar labai populiarios priemones yra asiliukai, buivolai, oziai ir pan
Comment
-
Kviečiu pažiūrėti beveik egzotišką tarpmiestinių troleibusų Gruzijoje vaizdelį: http://englishrussia.com/?p=2314 Beje, nemažai ir visokio kitokio gėrio toje svetainėje. Kiek žinau, tarybiniais laikais tarpmiestiniai troleibusai Kaukazo bei Juodosios jūros regione buvo išplėtoti, ypač Ukrainoje, tarp Simferopolio ir pajūrio kurortų ir t.t. Lietuvoje anais laikais taip pat rimtai buvo mąstyta apie tarpmiestinį Vilniaus-Kauno troleibusų maršrutą. Gal ir visai nieko būtų buvę
Comment
-
Parašė Godo Rodyti pranešimąKviečiu pažiūrėti beveik egzotišką tarpmiestinių troleibusų Gruzijoje vaizdelį: http://englishrussia.com/?p=2314 Beje, nemažai ir visokio kitokio gėrio toje svetainėje. Kiek žinau, tarybiniais laikais tarpmiestiniai troleibusai Kaukazo bei Juodosios jūros regione buvo išplėtoti, ypač Ukrainoje, tarp Simferopolio ir pajūrio kurortų ir t.t. Lietuvoje anais laikais taip pat rimtai buvo mąstyta apie tarpmiestinį Vilniaus-Kauno troleibusų maršrutą. Gal ir visai nieko būtų buvęwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Godo Rodyti pranešimąNa šiuolaikiniai lygiame kelyje gali ir iki 100 km/h įsibėgėti Tačiau būtent dėl greičio šios idėjos ir buvo atsisakyta, reikia nepamiršti, kad visi šie planavimai vyko 8 deš. pabaigoje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaukaze ir Kryme troleibusai aptarnauja neilgus marsrutus. Del kalvoto vietoves profilio greitis nera didelis, todel pilnai isnaudojamas konstrukcinis troleibuso greitis (apie 70 km/h). Be to ir autobusai ar automobiliai tokiais keliais vargu ar galetu greiciau vaziuoti nei kokie 80-90 km/h. Ir tai tik dabartiniai, o ne tarybiniu laiku, sestojo desimtmecio...
Kazkada, vaikysteje, as irgi svajojau apie troleibusa is Vilniaus i Alytu! Tuomet tarpmiestinis autobusas is Vilniaus i Alytu vaziuodavo apie 2 val 10-20 min. Taigi, vidutinis greitis buvo apie 70 km/h. Todel troleibusai 7-ajame, 8-ajame desimtmetyje pilnai galejo konkuruoti ar netgi aplenkti tuometinius autobusus. Dar vienas momentas - tuomet troleibusai buvo komfortiskesne transporto priemone, ypac Juodosios juros regione, nes salone nebuvo saldaus benzino ir ismetamuju duju kvapo (LAZ, PAZ autobusai), salonas neuzkaisdavo nuo variklio, mazesnis triuksmo lygis salone. Juk Skoda 9Tr gerokai tylenis nei 14Tr ar siuolaikinis Solaris...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą...juk kontaktai neišlaikytų vibracijos ir nuolat kristų dėl greičio. Nebent būtų sumąstyti kažkokie patobulinimai... Bet jei jie neįgyvendinti iki šiol (ar įgyvendinti?), tai vadinasi troleibusai siejami tik su miesto transportu ir tarpmiesčio maršrutai kursuoti negali dėl techninių priežasčių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNežinau tokio atvejo pasaulyje, kad troleibusai būtų naudojami susisiekimui tarp atskirų miestų ne magapolių (bet jeigu kas pateiktų tokį pvz su nuotraukomis, būčiau laaabai dėkingas ).
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTeoriškai troleibusai galėtų kursuoti į priemiesčius, pvz į Garliavą, į Zujūnus pro Gineitiškes ir pan., tačiau mano manymu jau laikas galvoti, gal net planuoti (juk nesakau, kad jau tiesti) troleibuso liniją ir maršrutą Kauno pilis-TKOU/Karmėlava. Žinoma, visada paprasčiausia susisiekimą autobusais/mikroautobusais/taxi organizuoti, nes tam reikia mažiausiai pritaikyti infrastruktūrą, bet CO2 emisijos kvotos kasmet vis mažėja, tad reikia ne miegoti, o ieškoti modernių transporto sprendimų
Troleibuso linijos priemiestyje nors ir žavi, bet sunku pasakyti, kaip tai ekonomiškai būtų naudinga Lietuvoj.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.29, 19:33.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą..Aleksoto aerodromas, jis šalia gatvės, todėl ten įrengtos troleibuso linijos trukdytų lėktuvams..
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąCia gal ir sunku butu troleibusa paleisti, bet ne Aleksote:
Youtube videowww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPraktiškai troleibuso linija iki Garliavos arba Karmėlavos oro uostos negalėtų būti nutiesta, nes pakeliui į Garliavą Veiverių gatvėje yra Aleksoto aerodromas, jis šalia gatvės, todėl ten įrengtos troleibuso linijos trukdytų lėktuvams ir keltų jiems rimtą pavojų besileidžiant užkliudyti laidus.
Viskas įmanoma, tereiktų oro dispečeriams neduoti leidimo leistis iš tos pusės didesniems orlaiviams, o mežesni, tą kelio dalį turėtų praskristi aukščiau.
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąViskas įmanoma, tereiktų oro dispečeriams neduoti leidimo leistis iš tos pusės didesniems orlaiviams, o mežesni, tą kelio dalį turėtų praskristi aukščiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNusileidimo takas nėra beribis...
http://www.ans.lt/data/agl/aerodromes/dargirenas.pdfEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment