Ikarusas duobusu NEGAMINDAVO ir net nemegino gamint jau neskau apie eksperimentus.
Jei buvo tokiu noreciau irodimus, jei irodisi kad buvo tokie meginimai tada atsiprasisiu ir alaus pastatysiu atvazeves sveciu.
Radau: http://buszok.freeweb.hu/
P.S. Vengrų kalbą moki? Jei ne, google translate naudok ir skaityk. Gaila tik kad apie Ikarus-435 duobusą rašo, vadinas Ikarus-435 TD, aš kažkada buvau radęs apie Ikarus-280. Kada alus?
Radau: http://buszok.freeweb.hu/
P.S. Vengrų kalbą moki? Jei ne, google translate naudok ir skaityk. Gaila tik kad apie Ikarus-435 duobusą rašo, vadinas Ikarus-435 TD, aš kažkada buvau radęs apie Ikarus-280. Kada alus?
Teisybe tavo bet tai yra vienintelis egzemploiorius kuris ir liko Budapeste, ju massiskai nestate.
Su Ikarus autobusais buvo rusijoje netgi ne bandimai - jie buvo gaminami SVARZ(СВАРЗ) gamykloje, kokia elektros iranga ten buvo deta nezinau bet tie trolikai vadindavosi СВАРЗ-ИКАРУС
Stai rusiskas variantas Ikarus truliko.
Šiems troleibusams galima atskirą pasakojimą parašyti. Maskvos miestui buvo pagaminti 58 Ikarus troleibusai. Šie troleibusai tai trijų įmonių bendras darbo rezultatas: SVARZ, Dinamo, gaminanti elektros įrangą metro ir troleibusams ir Maskvos troleibusų remonto gamykla. SVARZ gamykla atlikdavo kapitalinį autobusų Ikarus 280 remontą, sukūrė projektą šių troleibusų gamybai, todėl jie buvo pavadinti SVARZ-Ikarus.
Kadangi Maskvoje buvo didelis sudvejintų troleibusų poreikis, o vietinės įmonės buvo nepajėgios pasiūlyti tokių troleibusų, 1986m. buvo nupirktas bandymui vengriškas troleibusas Ikarus 280.92. Bandymas buvo sėkmingas, bet buvo nuspręsta nepirkti šių troleibusų, o sutelkti vietines gamybos pajėgas. SVARZ-Ikarus troleibusai buvo perdaromi iš Ikarus 280.33, Ikarus 280.48 ir Ikarus 283.00 autobusų, kurių variklio tarnavimo resursai buvo pasibaigę, kitaip sakant, buvo reikalinga atlikti variklio kapitalinį remontą. Pirmieji du modeliai yra 16,5m ilgio, trečiasis 18m ilgio.
Pirmasis troleibusas buvo išleistas 1988 metų lapkritį ir perduotas Filevskio autobusų - troleibusų parkui. Po metų šeši troleibusai buvo perduoti 7-ajam parkui, vėliau dar aštuoni - 6-ajam parkui. Paskutinis SVARZ-Ikarus buvo perduotas Filevskio parkui 1991 metų lapkritį, iš viso Filevskio parkas eksploatavo 37, 6-asis ir 7-asis parkai 21 SVARZ-Ikarus troleibusą. Šių troleibusų gamyba buvo nutraukta, dėl pasikeitusios politinės ir ekonominės situacijos.
Per kelerius metus troleibusai buvo pardavinėjami į Tverės, Vologdos ir Rustavio miestus, 1996 metais Maskvoje SVARZ-Ikarus troleibusai liko tik Filevskio parke. Paskutiniai troleibusai buvo eksploatuojami iki 2004 spalio, kituose miestuose nurašyti dar anksčiau.
Nuotraukoje matomas SVARZ-Ikarus Nr. 0034, 2003 metų lapkričio 15 dieną, Maskvos troleibuso 70-mečio proga, buvo perduotas iš Filevskio autobusų - troleibusų parko į Maskvos keleivinio transporto muziejų. Už lango galima įžiūrėti užrašą "1933 - 70 metų - 2003", šio jubiliejaus proga Maksvos gatvėmis vyko paradas, kuriame vienas iš "dalyvių" buvo minėtas Nr. 0034.
Man atrodo, kad laidai yra specialiai pakelti aukščiau už standartą, todėl kaži, ar tokie troleibusai greitai važiuos Vilniuje, kaip dviaukščiai traukiniai.
Man atrodo, kad laidai yra specialiai pakelti aukščiau už standartą, todėl kaži, ar tokie troleibusai greitai važiuos Vilniuje, kaip dviaukščiai traukiniai.
Nevazuos nes reikes pertavrkyti visa kontaktini tinkla kad pritaikyt tokiam negabaritui.
Tai pala, čia rašo, kad tas miestelis Anglijoj atsisakė troleibusų? Dar negirdėjau tokio varianto, kad kas pereitų nuo troleibusų prie autobusų..
Buvo toks variantas beveik visame pasaulyje, išskyrus sovietinį bloką ir Šveicariją, kai troleibusų linijos buvo uždaromos masiškai, berods iki 1972 m. galo Didžiojoje Britanijoje troleibusų neliko visai, dabar Londone planuoja juos gražinti, yra projektai, kaip realizuojama, nežinau, bet turi į gatves išriedėt berods ~2010 m., bent jau planavo
Beje, jeigu neklystu, ir Gruzijoje uždarytos šiuo metu visos troleibusų linijos, išskyrus separatistinėj Abchazijoj, ten Suchumis vėl atidarė savo senas troleibusų linijas berods 2008 m., o daugiau visoj Gruzijoj jos uždarytos, netgi nebėra Tbilisyje, liko tik autobusai
P.S. Nežinau tik troleibusų likimo Gruzijoje, Potyje, bet man atrodo irgi nebėra
Buvo toks variantas beveik visame pasaulyje, išskyrus sovietinį bloką ir Šveicariją, kai troleibusų linijos buvo uždaromos masiškai, berods iki 1972 m. galo Didžiojoje Britanijoje troleibusų neliko visai, dabar Londone planuoja juos gražinti, yra projektai, kaip realizuojama, nežinau, bet turi į gatves išriedėt berods ~2010 m., bent jau planavo
Dėkui, kad apšvietei, tačiau nei wiki, nei googlas nenurodo konkrečių "dewirement'o" arba kontaktinio tinklo išardymo ir troleibusų atsisakymo priežasčių. Susidaro įspūdis, kad pagrindinė priežastis buvo miesto vaizdą darkantis konktaktinis tinklas.
Man atrodo Gruzijoje dar yra Goryje, bet ten ko gero visa sistema neprižiūrima, o troleibusai praktiškai vairuotojų nuosavybė. Nors ir prisigaudysiu minusų už tokį pasisakymą, bet elektrinis transportas+geležinkeliai ir Gruzija yra visiškai nesuderinami dalykai.
Comment