Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąBuvo. Va iš principo šiandien surasiu puslapį ir linką įmesiu, nors ir reikėtų visą netą išverst
http://www.railfaneurope.net/pix/ee/trolleybus/pix.html
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąSorry, pasikarsciavau del bandymu nezinau bet radai puslapi kur yra Tallinne pavaizduotas trulis Ikarus
http://www.railfaneurope.net/pix/ee/trolleybus/pix.html
P.S. buvo ir Ikarus-260T ir Ikarus-263T ir dar bala žin kokių"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąAs apie duobusus kalbu, ne trulikus, truliku ikarus nuotrauku as tau galiu priverst tonom sitam forume
P.S. buvo ir Ikarus-260T ir Ikarus-263T ir dar bala žin kokių
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąAs apie duobusus kalbu, ne trulikus, truliku ikarus nuotrauku as tau galiu priverst tonom sitam forume
P.S. buvo ir Ikarus-260T ir Ikarus-263T ir dar bala žin kokių
Jei buvo tokiu noreciau irodimus, jei irodisi kad buvo tokie meginimai tada atsiprasisiu ir alaus pastatysiu atvazeves sveciu.
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąIkarusas duobusu NEGAMINDAVO ir net nemegino gamint jau neskau apie eksperimentus.
Jei buvo tokiu noreciau irodimus, jei irodisi kad buvo tokie meginimai tada atsiprasisiu ir alaus pastatysiu atvazeves sveciu.
P.S. Vengrų kalbą moki? Jei ne, google translate naudok ir skaityk. Gaila tik kad apie Ikarus-435 duobusą rašo, vadinas Ikarus-435 TD, aš kažkada buvau radęs apie Ikarus-280. Kada alus?Paskutinis taisė Kosovo; 2009.04.02, 21:59."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąRadau: http://buszok.freeweb.hu/
P.S. Vengrų kalbą moki? Jei ne, google translate naudok ir skaityk. Gaila tik kad apie Ikarus-435 duobusą rašo, vadinas Ikarus-435 TD, aš kažkada buvau radęs apie Ikarus-280. Kada alus?
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąSu Ikarus autobusais buvo rusijoje netgi ne bandimai - jie buvo gaminami SVARZ(СВАРЗ) gamykloje, kokia elektros iranga ten buvo deta nezinau bet tie trolikai vadindavosi СВАРЗ-ИКАРУС
Stai rusiskas variantas Ikarus truliko.
Kadangi Maskvoje buvo didelis sudvejintų troleibusų poreikis, o vietinės įmonės buvo nepajėgios pasiūlyti tokių troleibusų, 1986m. buvo nupirktas bandymui vengriškas troleibusas Ikarus 280.92. Bandymas buvo sėkmingas, bet buvo nuspręsta nepirkti šių troleibusų, o sutelkti vietines gamybos pajėgas. SVARZ-Ikarus troleibusai buvo perdaromi iš Ikarus 280.33, Ikarus 280.48 ir Ikarus 283.00 autobusų, kurių variklio tarnavimo resursai buvo pasibaigę, kitaip sakant, buvo reikalinga atlikti variklio kapitalinį remontą. Pirmieji du modeliai yra 16,5m ilgio, trečiasis 18m ilgio.
Pirmasis troleibusas buvo išleistas 1988 metų lapkritį ir perduotas Filevskio autobusų - troleibusų parkui. Po metų šeši troleibusai buvo perduoti 7-ajam parkui, vėliau dar aštuoni - 6-ajam parkui. Paskutinis SVARZ-Ikarus buvo perduotas Filevskio parkui 1991 metų lapkritį, iš viso Filevskio parkas eksploatavo 37, 6-asis ir 7-asis parkai 21 SVARZ-Ikarus troleibusą. Šių troleibusų gamyba buvo nutraukta, dėl pasikeitusios politinės ir ekonominės situacijos.
Per kelerius metus troleibusai buvo pardavinėjami į Tverės, Vologdos ir Rustavio miestus, 1996 metais Maskvoje SVARZ-Ikarus troleibusai liko tik Filevskio parke. Paskutiniai troleibusai buvo eksploatuojami iki 2004 spalio, kituose miestuose nurašyti dar anksčiau.
Nuotraukoje matomas SVARZ-Ikarus Nr. 0034, 2003 metų lapkričio 15 dieną, Maskvos troleibuso 70-mečio proga, buvo perduotas iš Filevskio autobusų - troleibusų parko į Maskvos keleivinio transporto muziejų. Už lango galima įžiūrėti užrašą "1933 - 70 metų - 2003", šio jubiliejaus proga Maksvos gatvėmis vyko paradas, kuriame vienas iš "dalyvių" buvo minėtas Nr. 0034.
Comment
-
Truputis egzotikos - Troleibusai Naujojoje Zelandijoje, Velingtone
http://tema.ru/travel/new-zealand-3/
Comment
-
va kur aparatas
http://anidea.co.uk/lower-edmonton/s...te%20659.;alt=[Trolleybus%20on%20route%20659.]
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąva kur aparatas
http://anidea.co.uk/lower-edmonton/s...te%20659.;alt=[Trolleybus%20on%20route%20659.]
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąIkisiol sklinda gandai kad rusiskas ЯТБ-3 buvo sio anglo kopija."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Ne, D. Britanijoje anksciau. TSRS nupirko pirmuosius troleibusus D. Britanijoje.
http://www.gazeta.ru/2003/06/20/aroslavskijd.shtmlPaskutinis taisė Al1; 2009.07.03, 18:23.
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąva kur aparatas
http://anidea.co.uk/lower-edmonton/s...te%20659.;alt=[Trolleybus%20on%20route%20659.]I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMan atrodo, kad laidai yra specialiai pakelti aukščiau už standartą, todėl kaži, ar tokie troleibusai greitai važiuos Vilniuje, kaip dviaukščiai traukiniai.
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąva kur aparatas
http://anidea.co.uk/lower-edmonton/s...te%20659.;alt=[Trolleybus%20on%20route%20659.]
Tai pala, čia rašo, kad tas miestelis Anglijoj atsisakė troleibusų? Dar negirdėjau tokio varianto, kad kas pereitų nuo troleibusų prie autobusų..
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąhttp://anidea.co.uk/lower-edmonton/t...oad/trams.html
Tai pala, čia rašo, kad tas miestelis Anglijoj atsisakė troleibusų? Dar negirdėjau tokio varianto, kad kas pereitų nuo troleibusų prie autobusų..
Beje, jeigu neklystu, ir Gruzijoje uždarytos šiuo metu visos troleibusų linijos, išskyrus separatistinėj Abchazijoj, ten Suchumis vėl atidarė savo senas troleibusų linijas berods 2008 m., o daugiau visoj Gruzijoj jos uždarytos, netgi nebėra Tbilisyje, liko tik autobusai
P.S. Nežinau tik troleibusų likimo Gruzijoje, Potyje, bet man atrodo irgi nebėra
Yra tam wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_trolleybus_systemsPaskutinis taisė Kosovo; 2009.09.14, 15:20."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąBuvo toks variantas beveik visame pasaulyje, išskyrus sovietinį bloką ir Šveicariją, kai troleibusų linijos buvo uždaromos masiškai, berods iki 1972 m. galo Didžiojoje Britanijoje troleibusų neliko visai, dabar Londone planuoja juos gražinti, yra projektai, kaip realizuojama, nežinau, bet turi į gatves išriedėt berods ~2010 m., bent jau planavo
Comment
Comment