Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Nebuvau Maksvoj, bet kažkodėl tai manau, kad ta duobuso įranga susidrožė į duobėtas gatves. Kaune tai greitai reikės troleibuso su vikšrais, nes padangos čia per didelė prabanga.
    Perdedi. Kaune nėra tokia bloga situacija, kad reikėtų šitaip kalbėti. Juk ką tik atšilo oras - netrukus sutvarkys didžiąsias duobes. O mažesnes galima apvažiuoti. Sutinku, kad šalutinių gatvių būklė prasta, bet pagrindinių - dar pakenčiama.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Su Ikarus autobusais buvo rusijoje netgi ne bandimai - jie buvo gaminami SVARZ(СВАРЗ) gamykloje, kokia elektros iranga ten buvo deta nezinau bet tie trolikai vadindavosi СВАРЗ-ИКАРУС

      Stai rusiskas variantas Ikarus truliko.

      Paskutinis taisė Tigras; 2009.04.02, 17:37.

      Comment


        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
        Buvo. Va iš principo šiandien surasiu puslapį ir linką įmesiu, nors ir reikėtų visą netą išverst
        Sorry, pasikarsciavau del bandymu nezinau bet radai puslapi kur yra Tallinne pavaizduotas trulis Ikarus

        http://www.railfaneurope.net/pix/ee/trolleybus/pix.html

        Comment


          Parašė Tigras Rodyti pranešimą
          Sorry, pasikarsciavau del bandymu nezinau bet radai puslapi kur yra Tallinne pavaizduotas trulis Ikarus

          http://www.railfaneurope.net/pix/ee/trolleybus/pix.html
          As apie duobusus kalbu, ne trulikus, truliku ikarus nuotrauku as tau galiu priverst tonom sitam forume

          P.S. buvo ir Ikarus-260T ir Ikarus-263T ir dar bala žin kokių
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
            As apie duobusus kalbu, ne trulikus, truliku ikarus nuotrauku as tau galiu priverst tonom sitam forume

            P.S. buvo ir Ikarus-260T ir Ikarus-263T ir dar bala žin kokių
            260T berods tik vienas beliko iš dviejų pagamintų....

            Comment


              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
              As apie duobusus kalbu, ne trulikus, truliku ikarus nuotrauku as tau galiu priverst tonom sitam forume

              P.S. buvo ir Ikarus-260T ir Ikarus-263T ir dar bala žin kokių
              Ikarusas duobusu NEGAMINDAVO ir net nemegino gamint jau neskau apie eksperimentus.

              Jei buvo tokiu noreciau irodimus, jei irodisi kad buvo tokie meginimai tada atsiprasisiu ir alaus pastatysiu atvazeves sveciu.

              Comment


                Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                Ikarusas duobusu NEGAMINDAVO ir net nemegino gamint jau neskau apie eksperimentus.

                Jei buvo tokiu noreciau irodimus, jei irodisi kad buvo tokie meginimai tada atsiprasisiu ir alaus pastatysiu atvazeves sveciu.
                Radau: http://buszok.freeweb.hu/
                P.S. Vengrų kalbą moki? Jei ne, google translate naudok ir skaityk. Gaila tik kad apie Ikarus-435 duobusą rašo, vadinas Ikarus-435 TD, aš kažkada buvau radęs apie Ikarus-280. Kada alus?
                Paskutinis taisė Kosovo; 2009.04.02, 21:59.
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                  Radau: http://buszok.freeweb.hu/
                  P.S. Vengrų kalbą moki? Jei ne, google translate naudok ir skaityk. Gaila tik kad apie Ikarus-435 duobusą rašo, vadinas Ikarus-435 TD, aš kažkada buvau radęs apie Ikarus-280. Kada alus?
                  Teisybe tavo bet tai yra vienintelis egzemploiorius kuris ir liko Budapeste, ju massiskai nestate.

                  Comment


                    Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                    Su Ikarus autobusais buvo rusijoje netgi ne bandimai - jie buvo gaminami SVARZ(СВАРЗ) gamykloje, kokia elektros iranga ten buvo deta nezinau bet tie trolikai vadindavosi СВАРЗ-ИКАРУС

                    Stai rusiskas variantas Ikarus truliko.

                    Šiems troleibusams galima atskirą pasakojimą parašyti. Maskvos miestui buvo pagaminti 58 Ikarus troleibusai. Šie troleibusai tai trijų įmonių bendras darbo rezultatas: SVARZ, Dinamo, gaminanti elektros įrangą metro ir troleibusams ir Maskvos troleibusų remonto gamykla. SVARZ gamykla atlikdavo kapitalinį autobusų Ikarus 280 remontą, sukūrė projektą šių troleibusų gamybai, todėl jie buvo pavadinti SVARZ-Ikarus.
                    Kadangi Maskvoje buvo didelis sudvejintų troleibusų poreikis, o vietinės įmonės buvo nepajėgios pasiūlyti tokių troleibusų, 1986m. buvo nupirktas bandymui vengriškas troleibusas Ikarus 280.92. Bandymas buvo sėkmingas, bet buvo nuspręsta nepirkti šių troleibusų, o sutelkti vietines gamybos pajėgas. SVARZ-Ikarus troleibusai buvo perdaromi iš Ikarus 280.33, Ikarus 280.48 ir Ikarus 283.00 autobusų, kurių variklio tarnavimo resursai buvo pasibaigę, kitaip sakant, buvo reikalinga atlikti variklio kapitalinį remontą. Pirmieji du modeliai yra 16,5m ilgio, trečiasis 18m ilgio.
                    Pirmasis troleibusas buvo išleistas 1988 metų lapkritį ir perduotas Filevskio autobusų - troleibusų parkui. Po metų šeši troleibusai buvo perduoti 7-ajam parkui, vėliau dar aštuoni - 6-ajam parkui. Paskutinis SVARZ-Ikarus buvo perduotas Filevskio parkui 1991 metų lapkritį, iš viso Filevskio parkas eksploatavo 37, 6-asis ir 7-asis parkai 21 SVARZ-Ikarus troleibusą. Šių troleibusų gamyba buvo nutraukta, dėl pasikeitusios politinės ir ekonominės situacijos.
                    Per kelerius metus troleibusai buvo pardavinėjami į Tverės, Vologdos ir Rustavio miestus, 1996 metais Maskvoje SVARZ-Ikarus troleibusai liko tik Filevskio parke. Paskutiniai troleibusai buvo eksploatuojami iki 2004 spalio, kituose miestuose nurašyti dar anksčiau.
                    Nuotraukoje matomas SVARZ-Ikarus Nr. 0034, 2003 metų lapkričio 15 dieną, Maskvos troleibuso 70-mečio proga, buvo perduotas iš Filevskio autobusų - troleibusų parko į Maskvos keleivinio transporto muziejų. Už lango galima įžiūrėti užrašą "1933 - 70 metų - 2003", šio jubiliejaus proga Maksvos gatvėmis vyko paradas, kuriame vienas iš "dalyvių" buvo minėtas Nr. 0034.

                    Comment


                      Truputis egzotikos - Troleibusai Naujojoje Zelandijoje, Velingtone



                      http://tema.ru/travel/new-zealand-3/

                      Comment


                        va kur aparatas
                        http://anidea.co.uk/lower-edmonton/s...te%20659.;alt=[Trolleybus%20on%20route%20659.]

                        Comment


                          Parašė Rimantas Rodyti pranešimą
                          va kur aparatas
                          http://anidea.co.uk/lower-edmonton/s...te%20659.;alt=[Trolleybus%20on%20route%20659.]
                          Ikisiol sklinda gandai kad rusiskas ЯТБ-3 buvo sio anglo kopija.

                          Comment


                            Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                            Ikisiol sklinda gandai kad rusiskas ЯТБ-3 buvo sio anglo kopija.
                            Man atrodo, kad atvirkščiai: ЯТБ-3 buvo pradėti gaminti dar 1938 m., o dviaukščiai troleibusai UK tik po ww2
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Ne, D. Britanijoje anksciau. TSRS nupirko pirmuosius troleibusus D. Britanijoje.

                              http://www.gazeta.ru/2003/06/20/aroslavskijd.shtml
                              Paskutinis taisė Al1; 2009.07.03, 18:23.

                              Comment


                                Parašė Rimantas Rodyti pranešimą
                                va kur aparatas
                                http://anidea.co.uk/lower-edmonton/s...te%20659.;alt=[Trolleybus%20on%20route%20659.]
                                Man atrodo, kad laidai yra specialiai pakelti aukščiau už standartą, todėl kaži, ar tokie troleibusai greitai važiuos Vilniuje, kaip dviaukščiai traukiniai.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Man atrodo, kad laidai yra specialiai pakelti aukščiau už standartą, todėl kaži, ar tokie troleibusai greitai važiuos Vilniuje, kaip dviaukščiai traukiniai.
                                  Nevazuos nes reikes pertavrkyti visa kontaktini tinkla kad pritaikyt tokiam negabaritui.

                                  Comment


                                    Senesnio modelio vienos armonikos troleibusas Ženevoje, vis bandęs pasislėpti už automobilių:




                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Parašė Rimantas Rodyti pranešimą
                                      va kur aparatas
                                      http://anidea.co.uk/lower-edmonton/s...te%20659.;alt=[Trolleybus%20on%20route%20659.]
                                      http://anidea.co.uk/lower-edmonton/t...oad/trams.html

                                      Tai pala, čia rašo, kad tas miestelis Anglijoj atsisakė troleibusų? Dar negirdėjau tokio varianto, kad kas pereitų nuo troleibusų prie autobusų..

                                      Comment


                                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                                        http://anidea.co.uk/lower-edmonton/t...oad/trams.html

                                        Tai pala, čia rašo, kad tas miestelis Anglijoj atsisakė troleibusų? Dar negirdėjau tokio varianto, kad kas pereitų nuo troleibusų prie autobusų..
                                        Buvo toks variantas beveik visame pasaulyje, išskyrus sovietinį bloką ir Šveicariją, kai troleibusų linijos buvo uždaromos masiškai, berods iki 1972 m. galo Didžiojoje Britanijoje troleibusų neliko visai, dabar Londone planuoja juos gražinti, yra projektai, kaip realizuojama, nežinau, bet turi į gatves išriedėt berods ~2010 m., bent jau planavo

                                        Beje, jeigu neklystu, ir Gruzijoje uždarytos šiuo metu visos troleibusų linijos, išskyrus separatistinėj Abchazijoj, ten Suchumis vėl atidarė savo senas troleibusų linijas berods 2008 m., o daugiau visoj Gruzijoj jos uždarytos, netgi nebėra Tbilisyje, liko tik autobusai

                                        P.S. Nežinau tik troleibusų likimo Gruzijoje, Potyje, bet man atrodo irgi nebėra

                                        Yra tam wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_trolleybus_systems
                                        Paskutinis taisė Kosovo; 2009.09.14, 15:20.
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                          Buvo toks variantas beveik visame pasaulyje, išskyrus sovietinį bloką ir Šveicariją, kai troleibusų linijos buvo uždaromos masiškai, berods iki 1972 m. galo Didžiojoje Britanijoje troleibusų neliko visai, dabar Londone planuoja juos gražinti, yra projektai, kaip realizuojama, nežinau, bet turi į gatves išriedėt berods ~2010 m., bent jau planavo
                                          Dėkui, kad apšvietei, tačiau nei wiki, nei googlas nenurodo konkrečių "dewirement'o" arba kontaktinio tinklo išardymo ir troleibusų atsisakymo priežasčių. Susidaro įspūdis, kad pagrindinė priežastis buvo miesto vaizdą darkantis konktaktinis tinklas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X