Šiemet greičiausiai jų nepamatysim. Reikia dėkoti Klaipėdos savivaldybėje, kuri nemoka normaliai rengti pirkimo procedūrų, o tik sugeba įsivelti į teismus. Duok dieve, kad neišsipildytu blogiausias scenarijus Tada tektų mums važinėti su turkiškais "šiukšlių konteineriais". Dėl kito konkurso, kuriame autobusai perkami bendrai visoms Lietuvos vt įmonėms, irgi daug neaiškumų. Dar iki šiol nepaskelbtas jo laimėtojas. Čia jau reikia dėkoti Lietuvoje vis dar egzistuojančiam biurokratizmui, ir atsakingų asmenų bukumui.
Mikrobus reikia naikinti, o ne integruoti. Be integracijos dar per kelis metus pusė ar daugiau jų nunyktų, ypač važiuojančių kiek atokiau. O likusius po to būtų galima išmėžti. Panevėžys atsiskratė mikrobų ir nieko neprarado. O Klaipėda dar jų priešmirtines konvulsijas pratęsia. Pakoregavus kai kurių autobusų trasas ir nukreipus juos skersinėmis gatvėmis būtų galima išsiversti ir neveisiant naujų maršrutų. O 6 maršrutui aptarnauti seniai reikia dvigubų autobusų.
Mikrobus reikia naikinti, o ne integruoti. Be integracijos dar per kelis metus pusė ar daugiau jų nunyktų, ypač važiuojančių kiek atokiau. O likusius po to būtų galima išmėžti. Panevėžys atsiskratė mikrobų ir nieko neprarado. O Klaipėda dar jų priešmirtines konvulsijas pratęsia. Pakoregavus kai kurių autobusų trasas ir nukreipus juos skersinėmis gatvėmis būtų galima išsiversti ir neveisiant naujų maršrutų. O 6 maršrutui aptarnauti seniai reikia dvigubų autobusų.
Aš KKT "šutvei" apie tai jau kartojau kokius 10 kartų. Bet jie mano, kad išmano savo darbą. Ką jau padarysi, bent jau vis kažkas progresyvesnio vyksta, nestovima vietoje.
Ne, vietoje nestovima, bet mikrobų integracija tai ne progresas. Tai degradacija. Juk keleivių iš esmės dėl jų nepadaugės. Šoninės gatvės ne kažin ką generuoja. Vadinasi mikrobai penėsis nuo autobusų stalo ir dar iš savivaldybės kišenės.
Ne, vietoje nestovima, bet mikrobų integracija tai ne progresas. Tai degradacija. Juk keleivių iš esmės dėl jų nepadaugės. Šoninės gatvės ne kažin ką generuoja. Vadinasi mikrobai penėsis nuo autobusų stalo ir dar iš savivaldybės kišenės.
Nepasakyčiau, kad integracija toks jau blogas dalykas. Visu pirma taip bandoma užtikrinti bent minimalų susisiekimą atokesnių vietovių gyventojams. Be to, autobusiukams galios 10 metų eksploatacijos stažas. Senesnes mašinas savininkai turės pakeisti, arba neteks licenzijų.
Bus gerai, jei "mikrobų" savininkai nusipirks mašinas panašias į tas, kokias dabar eksploatuoja KLAP (gar. nr. 40 41) Tokių egzempliorių dar nemažai Vokietijos miestuose, jie taip pat naudojami vt maršrutuose, kuriuose keleivių srautai kuklesni.
Netikiu, kad nusipirks tokius kaip KLAP'as. Jie gan brangūs. Amžiaus cenzas galios tik konkurso metu. Jei mikrobui 9 metai, tai jis konkursui tiks, o po 5 metų jam bus jau 14 metų. Mikroautobusai tai ne autobusai ir jie sensta bei susidėvi daug greičiau. "Kautros" pirmieji Crafteriai su elektroniniais maršrutų rodikliais jau parūdiję...
Tokie kai Klaipėdos AP Renault 2001m kainuoja apie 40000 lt.O pirmieji'' Kautros'' Crafteriai vietomis tikrai rūdys daro savo darbą,bet jų rida tai įspūdinga jie jau nuvažiavę apie 700000-800000 km.
Kaip įprasta, 11-asis maršrutas trumpinamas iki stotelės Turgus. Naikinamas 4A maršrutas, grąžinamas 5A maršrutas.
24-ojo maršruto autobuso trasa pailgėja. Jis iš Karklės veš nebe iki Melnragės, kaip buvo vasarą, o iki Universiteto stotelės, tačiau reisų skaičius sumažės.
1-ojo maršruto autobusai nebedarys lanksto Naikupės g., Taikos pr. ir Smiltelės g., o nuo Minijos ir Naikupės g. sankryžos važiuos tiesiai Minijos gatve. Reikiamą transportinę jungtį su Taikos prospektu užtikrins nuo rugsėjo 3 dienos paleidžiamas privežamojo 20-ojo maršruto mažasis autobusas.
Dėl Joniškės g. rekonstrukcijos, 18-ojo maršruto autobusas į Liepų gatvę važiuos per Mokyklos tiltą ir toliau į Liepų gatvės galą iki Jaunystės stotelės. Ten apsisukęs grįš atgal iki savo trasos Šiaurės prospektu ir ja važiuos iki maršruto galo. Nuo Jaunystės stotelės iki rekonstruojamos gatvės keleivius veš nemokamo 18a maršruto autobusas. Tad prie Paupių, Klemiškės, Joniškės stotelių gyvenantiems keleiviams susisiekimas su miestu bus užtikrintas, nors laikinai ir nebebus toks patogus kaip anksčiau.
Dėl rekonstrukcijos koreguojama ir 17-ojo maršruto trasa. Nuo Atgimimo stotelės jis suks į Liepų gatvę ir ja važiuos iki maršruto galo. Taip pat, Kalotės gyventojų patogumui, 17-ojo maršruto autobusai važiuos iki Kalotės. Nuo Kalotės į miestą nuo rugsėjo 3 dienos veš ir privežamasis 15a maršrutas – darbo dienomis iki Debreceno gatvės, poilsio – iki stoties. Taigi ten gyvenantiems priemiesčio gyventojams susisiekimo sąlygos žymiai pagerės.
Dėl Joniškės gatvės rekonstrukcijos nežymiai keisis ir žiedinio 21-ojo maršruto trasa, jis rekonstruojamą atkarpą aplenks Liepų gatve ir Mokyklos tiltu.
Svarbiausias ir turbūt visiems klaipėdiečiams matomas pokytis bus autobusų eismo atnaujinimas Tiltų gatve savaitgaliais bei švenčių dienomis – nuo šiol autobusai nedarys lanksto per Galinio Pylimo ir Pilies g.
Trumpinamas 6-ojo maršrutinio taksi maršruto darbo laikas – iš Melnragės paskutinis mikroautobusas išvyks 22:30 val. vietoje 23:00.
Keičiamas Neringos kelto ir autobusų maršruto Nida – Smiltynė eismo tvarkaraščiai. Nidos miesto maršrutai nebevažiuos.
Atnaujinamas rajoninio maršruto Gargždai – Antkoptis – Judrėnai eismas.
Comment