Tiek daug durų, o įlipti bus galima tik pro siauriausias priekines. Štai tokie autobusai yra gyvas pavyzdys, kad ne visur Vakaruose priekinių durų tvarka yra.
Tiek daug durų, o įlipti bus galima tik pro siauriausias priekines. Štai tokie autobusai yra gyvas pavyzdys, kad ne visur Vakaruose priekinių durų tvarka yra.
Visiškai pritariu. Manau, į tai turėtų atsižvelgti miestų, kuriuose veikia laipinimo pro priekines duris tvarka, VT aptarnaujančių įmonių vadovai. Perkant naujus autobusus ar troleibusus, dvigubos priekinės durys turėtų būti būtina konkurso sąlyga.
Ne, bus 2. Vieną užvirins ir vietoje stiklo įdės rožinės spalvos fanierą
1. nesuprantu, kodel nedes papildomo stiklo vietoj duru.
2. faniera ilgai nelaikys, nes lietus ja greit supudys.
3. ar papildomos sedynes bus uzdetos prie fanieros vietoj duru?
beje, pats dirbu KKT ir galiu pasakyti, kad žiauriai daug nereikalingų pareigų ten yra.. per daug vadovaujančių žmonių, kurių nuomonės skiriasi per daug, nesusikalbėjimas ir pasyvumas. Visi tokie "po*uistai" dirba ten..
beje, pats dirbu KKT ir galiu pasakyti, kad žiauriai daug nereikalingų pareigų ten yra.. per daug vadovaujančių žmonių, kurių nuomonės skiriasi per daug, nesusikalbėjimas ir pasyvumas. Visi tokie "po*uistai" dirba ten..
2011-07-26, 16:12 Klaipėdoje - viešojo transporto pokyčiai
Klaipėdos transporto tinkle - pokyčiai: nuo pirmadienio mieste atidaromi du nauji autobusų maršrutai - „Šilo stotelė („Akropolis“) – LEZ“ bei „Šilo stotelė („Akropolis“) – „Ermitažas“ (Palangos plente).
Prie Akropolio lygtais yra ne Šilo, o Kauno stotelė. Kur jie ten apsisuks? Ir prie Akropolio ir taip pilna transporto.
Beje, įdomu, ar dar gyvuoja nemokamas maršrutas į Promo Cash&Carry parduotuvę? Informacija apie jį buvo fotobus tinklalapyje. Jei gyvuoja, tai kokia jo trasa?
Internete jau yra 21 ir 22 maršrutų eismo tvarkaraščiai. Ten tikrai ne po 6 ir 9 reisus per dieną, kaip rašė kažkuris naujienų portalas. Kas nustebino - stotelių gausa LEZe. Nejaugi ten šitiek daug stotelių ir visose būtų keleivių? Aišku, pavadinimai irgi nieko gero nežada - LEZ1 ... LEZ16. Šitiek daug stotelių galima būtų sumažinti perpus, jei neskirtų atskiro pavadinimo kiekvienai įvažai/ženklui. Dar 1 didelis 22 maršruto tvarkaraščio trūkumas - nėra Šilo st. važiuojant link Akropolio. O be jos nelabai išeis planuotis kelionę su greičiausio maršruto paieška.
Internete jau yra 21 ir 22 maršrutų eismo tvarkaraščiai. Ten tikrai ne po 6 ir 9 reisus per dieną, kaip rašė kažkuris naujienų portalas. Kas nustebino - stotelių gausa LEZe. Nejaugi ten šitiek daug stotelių ir visose būtų keleivių? Aišku, pavadinimai irgi nieko gero nežada - LEZ1 ... LEZ16. Šitiek daug stotelių galima būtų sumažinti perpus, jei neskirtų atskiro pavadinimo kiekvienai įvažai/ženklui. Dar 1 didelis 22 maršruto tvarkaraščio trūkumas - nėra Šilo st. važiuojant link Akropolio. O be jos nelabai išeis planuotis kelionę su greičiausio maršruto paieška.
21 reisai yra paskaičiuoti į vieną pusę. Į abi puses gaunasi 18 reisų per dieną.
Į vieną ir į kitą pusę yra 9 reisai.
22 reisai yra paskaičiuoti tik neteisingai. Į abi puses irgi gaunasi 18 reisų per dieną. Į vieną ir į kitą pusę yra 9 reisai.
Ar Klaipedoje dar vazineja dujiniai autobusai ?
Kodel itariu buves paskutinis Klaipedos Ikarus (fotobuse pazymetas garaz.nr.867) 2004m. turejo garaz.nr.867?
Juk nei pagal buvusias kolonas ( 1-miesto, 2-uzmiescio) nei pagal dabartine ir tais metais jau buvusia tokia pat numeracija tas 8xx nelabai kaip ir issipaiso (01-94 miesto masinos, 150-195 tarpmiescio masinos, 22x priemiescio masinos, 401-405 miesto dujines masinos, 6xx ukines masinos)
Ar ji noreta specialiai isskirti kazkaip,kad net nr.buvo suteiktas didesnis uz ukinio transporto?
Sveiki. Sakykit ar įmanoma nuo Klaipėdos iki Karklės nuvykti viešuoju transportu?
Ne. Planuojama atidaryti maršrutą Lietuvininkų a. - Karklė nuo rugsėjo 1d. Dabar galima važiuoti 4A autobusu iki galinės stotelės ( Pamario ) ir toliau eiti nemažą atstumą pėsčiomis.
Comment