Įlipusi kontrolė jį patikrins ir matys panašią informaciją, kokią dabar rodo pateikus mėnesinį e-bilietą. Pas vairuotojus esantys kompiuteriai rodo tik jo grafiką ir bilietų spausdinimo meniu (bent jau taip yra Vilniuje).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Karklei su Klaipėda susisiekti patogiau
http://www.ve.lt/?data=2009-11-19&ru...rub=1190113119
Autobusų bilietų kasa keliasi į miesto centrą
http://www.ve.lt/?data=2009-11-19&ru...rub=1190113119
Comment
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąPakeitimus pateikusios savivaldybės Transporto tarnybos vedėjas Rimantas Mockus aiškinamajame rašte tvirtino, kad nuo birželio 1-osios vykdytas eksperimentas parodė, jog tokia tvarka pasitvirtino.
Priekinių durų tvarkos eksperimentą buvo nuspręsta pradėti dėl pablogėjusios susisiekimo paslaugas mieste organizuojančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" finansinės situacijos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąViešajame transporte bręsta revoliucija
http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...&id=1258056403
Comment
-
pagalvojau, kiek daug žvilgsnių vairuotojai "sugaudo", juk vos ne kiekvienas įlipęs žmogus pažiūri vairuotojui į akis (o šis dažniausiai keleiviui) kai rodo pravažiuojamą ir tikisi, jog vairuotojas jam palinksės ar kitaip parodys, jog suprato.Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobus reikia eliminuoti, o ne integruoti i sistema.
Maršrutinių taksi nėra: autobusai važiuoja net ir ten, kur keleivių mažai. Dėl to jie turi kursuoti retai, keleiviams blogai, intervalas mažas.
Manau maršrutiniai taksi gerai, jei būtų integruoti į sistemą, tarifas ir bilietai vienodi, sustotų tik stotelėse.Parašė Chixx Rodyti pranešimąpagalvojau, kiek daug žvilgsnių vairuotojai "sugaudo", juk vos ne kiekvienas įlipęs žmogus pažiūri vairuotojui į akis (o šis dažniausiai keleiviui) kai rodo pravažiuojamą ir tikisi, jog vairuotojas jam palinksės ar kitaip parodys, jog suprato.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.08, 18:45.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą
Vairuotojo darbas labai nuobodus - suki tuos pačius ratus po miestą... Tai ką jam veikt? Tai ir žiopso į šonus.Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąna, bet kol nebuvo įlipimo pro priekines duris, dauguma vairuotojų net negalėdavo žvalgytis, nes pro galą lipo visi, tai galima daryti išvadą, kad ši naujovė įnešė įvairovės į vairuotojų darbąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na teko važiuoti autobusu, kurio vairuotojas buvo nusistatęs prieš naująją tvarką ir labai aiškiai tą rodė. Specialiai sustojo toliau, kad visi norintys įlipti atsidurtų ties galinėmis durimis (daugiau autobusų nebuvo stotelėje), ir jas atidarė, priekiniu net nedarė, o kai mes su draugu atėjom prie priekinių durų, pastovėjom puse minutės tada atidarė, o kai įlipom garsiai išvadino mus asilais ir tuo autobusu važiavau kokias 5 stoteles, ir kiekvienoj taspats.. jis ten vos ne draskytis pradeda kai kasnors ateina prie priekinių durų įlipt ;DBlogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąNa teko važiuoti autobusu, kurio vairuotojas buvo nusistatęs prieš naująją tvarką ir labai aiškiai tą rodė. Specialiai sustojo toliau, kad visi norintys įlipti atsidurtų ties galinėmis durimis (daugiau autobusų nebuvo stotelėje), ir jas atidarė, priekiniu net nedarė, o kai mes su draugu atėjom prie priekinių durų, pastovėjom puse minutės tada atidarė, o kai įlipom garsiai išvadino mus asilais ir tuo autobusu važiavau kokias 5 stoteles, ir kiekvienoj taspats.. jis ten vos ne draskytis pradeda kai kasnors ateina prie priekinių durų įlipt ;Dwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMaršrutiniai taksi yra: galima naudoti maršrutuose vietoj autobusų, kur keleivių mažai. Tada galėtų būti geresnis intervalas.
Maršrutinių taksi nėra: autobusai važiuoja net ir ten, kur keleivių mažai. Dėl to jie turi kursuoti retai, keleiviams blogai, intervalas mažas.
Manau maršrutiniai taksi gerai, jei būtų integruoti į sistemą, tarifas ir bilietai vienodi, sustotų tik stotelėse.
Vairuotojo darbas labai nuobodus - suki tuos pačius ratus po miestą... Tai ką jam veikt? Tai ir žiopso į šonus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTam yra midibusai. Mikrobai - nevykes tarybinis "isradimas".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr jie nepritaikyti miesto marsrutams. Mikroautobusai - ubagisku saliu VT priemone.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMaršrutiniai taksi yra: galima naudoti maršrutuose vietoj autobusų, kur keleivių mažai. Tada galėtų būti geresnis intervalas.
Maršrutinių taksi nėra: autobusai važiuoja net ir ten, kur keleivių mažai. Dėl to jie turi kursuoti retai, keleiviams blogai, intervalas mažas.
Manau maršrutiniai taksi gerai, jei būtų integruoti į sistemą, tarifas ir bilietai vienodi, sustotų tik stotelėse.
Vairuotojo darbas labai nuobodus - suki tuos pačius ratus po miestą... Tai ką jam veikt? Tai ir žiopso į šonus.
Vairuotojo darbas pats itempciausias pasaulyje,nes nera kitos tokios profesijos ,kur reiketu tiek atidumo.Visu kitu profesiju zmones gali pasidaryti kazkokias kavos pertraukeles, paplepejimus su kitais,atsipalaiduoti ir nukreipti zvilgsni kitur ir taip truputi pailseti.
vAIRUOTOJAS GI VAZIUODAMAS TIK 40 km/h greiciu,pravaziuoja po 11 m/s ir turi issitekti 2,5 m plocio juostoje. Taip,kad jis net sekundes daliai negali atitraukti zvilgsnio nuo kelio. Ir nesvarbu ,kad jis tuo metu lyg ir ziuri kazkur i sona,bet akies krastu vis tiek seka kelia ir situacija jame. Todel sakyti,kad -vairuotojas ziopso i sonus...... tai keleiviai ziopso, o jei vairuotojas ziopsotu ,tai jam uztektu ir 0,2 sekundes,kad ivyktu avarija.
Comment
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimąNa teko važiuoti autobusu, kurio vairuotojas buvo nusistatęs prieš naująją tvarką ir labai aiškiai tą rodė. Specialiai sustojo toliau, kad visi norintys įlipti atsidurtų ties galinėmis durimis (daugiau autobusų nebuvo stotelėje), ir jas atidarė, priekiniu net nedarė, o kai mes su draugu atėjom prie priekinių durų, pastovėjom puse minutės tada atidarė, o kai įlipom garsiai išvadino mus asilais ir tuo autobusu važiavau kokias 5 stoteles, ir kiekvienoj taspats.. jis ten vos ne draskytis pradeda kai kasnors ateina prie priekinių durų įlipt ;D
Siuolaikiniai autobusai dauguma be kabinu. Atidarinejant priekines duris,pasidaro salta ir vairuotojo kabinoje.Siaip jau ziema,kai buna salciai joks normalus vairuotojas priekiniu duru neatidarineja,kad nepersalti ir nesusirgti.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąČia jau jo problema. Jis privalo vykdyti darbo reikalavimus. Priešingu atveju - bauda. Kai kurie vairuotojai vis dar mano, kad jie yra autobuse viršininkai. Deja - autobusas ne jų - jie tik paslaugos teikėjai.
Neteisingas poziuris. Vairuotojas atsako uz keleiviu sauguma ir pan., todel jis autobuse virsininkas: gali atsisakyti vezti,gali kazko pareikalauti is keleiviu,jei to reikia eismo ar keleiviu saugumui uztikrinti ir t.t. Taip,kad vairuotojas ir yra autobuse virsininkas,o poziuris,kad jis tik paslaugos tiekejas-tai cia toks grynai studentiskas poziuris,kurie mazai susidure ir ismano apie autotransporta.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVairuotojo darbas pats itempciausias pasaulyje,nes nera kitos tokios profesijos ,kur reiketu tiek atidumo.Visu kitu profesiju zmones gali pasidaryti kazkokias kavos pertraukeles, paplepejimus su kitais,atsipalaiduoti ir nukreipti zvilgsni kitur ir taip truputi pailseti.
vAIRUOTOJAS GI VAZIUODAMAS TIK 40 km/h greiciu,pravaziuoja po 11 m/s ir turi issitekti 2,5 m plocio juostoje. Taip,kad jis net sekundes daliai negali atitraukti zvilgsnio nuo kelio. Ir nesvarbu ,kad jis tuo metu lyg ir ziuri kazkur i sona,bet akies krastu vis tiek seka kelia ir situacija jame. Todel sakyti,kad -vairuotojas ziopso i sonus...... tai keleiviai ziopso, o jei vairuotojas ziopsotu ,tai jam uztektu ir 0,2 sekundes,kad ivyktu avarija.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMidibusas dažniau kaip 30 min. negalės važiuoti į mažai apgyvendintas vietas, nes nebus keleivių, o mikroautobusas galės važiuoti kas 15 min. Šiaip dabartiniai mikroautobusai atrodo baisiai, bet galėtų būti į panašius kaip važinėja Kaunas - Vilnius - automatinėmis durimis, kondicionieriumi, patogiomis sėdynėmis.
Taip,taip...:-))) autobusa negales vaziuoti del 2-3 keleiviu ,o mikroautobusas vaziuos:-))) Nei vienam tokiu atveju neapsimoka vaziuoti. O jei bus pilnas mikroautobusas,tai tuomet jau atsiperka ir autobuso vaziavimas:-)) Taip,kad tavo sitas argumentas grynai 'lauztas is pirsto'.
Comment
Comment