Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė regardman Rodyti pranešimą
    Geros nuotraukos. Kartais noretusi pralekt su Ikarusu, deja, tokios galimybes nebera...

    Comment


      Važiuok į Panevėžį - naudokis paskutinėmis galimybėmis. Arba į Jonavą.

      Comment


        Vakar Kretingoje mačiau.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Dienos be automobilio metu rungtyniavo kojomis ir ratais

          Rugsėjo 22 d. Klaipėdos universiteto studentai „Dienos be automobilio" proga įvairiomis transporto priemonėmis, o taip pat ir pėsčiomis lenktyniavo, kad išsiaiškintų, kuo greičiausiai galima nuvykti iki reikiamos vietos.


          Varžybų pagrindinis reikalavimas - keliautojai privalėjo griežtai laikytis kelių eismo taisyklių. Visus dalyvius visuomeninį transportą mieste organizuojanti VšĮ “Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) apdovanojo terminuotais E-bilietais.

          Plačiau (www.kaunastrans.lt)
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Sveiki. Savaitgalį, spalio 10-11d. buvau Klaipėdoje (Senamiestyje ir Giruliuose). Buvo minčių pafotografuoti VT, tačiau nieko išskirtinio nepamačiau, autobusai (kiek pastebėjau) visi Mercedes ir MAN, užpildymas apie 20-25proc. (tikriausiai savaitgaliais ir ne vasarą tai normalu), nemačiau kiuženų, tačiau 'blizgančių ką tik nuo konvejerio' taip pat nepastebėjau. Nemanau, kad šaltuoju metų laiku Klaipėdoje būna eismo kamščiai (o kaip iš tikrųjų?). Labai patiko, kad per kokias 20min. gali H. Manto gatve pravažiuoti kone visą miestą išilgai jūros. Mikroautobusų yra, tačiau jie taip nelenda į akis kaip Kaune ar Panevėžyje, jų koncentracija maždaug tokia pati kaip Vilniuje. Tiek pastebėjimų, dabar klausimas klaipėdiečiams. 4 maršruto autobusas vienintelis važiuoja į Girulius, tačiau neužsuka į stotį. Kodėl? Ar yra bent teorinė galimybė pakoreguoti maršrutą taip, kad jis nuo Atgimimo aikštės važiuotų Liepų, Trilapio ir Priestočio gatvėmis, tuo pačiu stotų stotyje? Jau dabar 4 maršruto autobusai idealiai priderinti prie keleivinių traukinių sustojimų Giruliuose, būtų gerai jeigu taip pat jį derintų ir prie traukinio atvykimo į Klaipėdos GS (ypač tada, kai traukinys nestoja Giruliuose). Šiaip Klaipėda šaunus miestas, jis man labai patiko, nors labai nedaug tepamačiau (ar galima prieiti prie pat švyturio?), mano supratimu šiandien Klaipėdoje troleibusų nereikia, o tramvajaus.... na nebent į Palangos OU.
            Klaipėdiečiai — laukiu atsakymų.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Na prie švyturio prieiti tikrai negalima. O žiemą manau kaip tik daugiau kamščių susidaro, nes pas mumis vis dar daugelis žmonių nepripažįsta autobusų ir naudojasi savo automobiliais, net nepaisant sunkmečio. O dėl 4 maršruto autobuso, tai manau, kad jo trasos keisti nebūtina. Nors jei būtų poreikis, tai būtų įmanoma padaryti. Dabar iš šiaurinės ir pietinės miesto pusės pro gelež. stotį veža 15 maršruto autobusas. Tik jis važiuoja į miesto ligoninę, o ne į Girulius. Bet manau, nesunku persėsti į 4 maršruto autobusą šalia Studlento prekybos centro. Iš bėdos galima 4 maršruto autobusą paleisti Dariaus ir Girėno g. viaduku, Priestočio gatve, Mokyklos gatve bei toliau Šilutės plentu.

              Comment


                Kolegos, o kaip ten su įlipimu per priekines duris? Ar šis dalykas vis dar propaguojamas? Ar pasiteisino? Prašau, papasakokit daugiau, kas naudojasi - įdomu būtų bloge temą pavystyti, kiek tai Vilniuje pasiteisintų...
                Blogas, kuris ♥ Vilnių: EziukasVilniuje.lt

                Comment


                  Na, nemažai tenka naudotis viešuoju transportu. Taip, įlipimas tik per priekines duris dar naudojamas ir, manyčiau, ganėtinai pasiteisino Klaipėdoje. Bent pačiam neiškyla jokių bėdų, tiek ir piko, ir ne piko metu. Ir "zuikių" iš dalies turėjo sumažėti, nors žinoma vis tiek atsiranda tokių, kurie betkokiais atvejais bando išvengti kelių litų išmetimo.
                  Proud to be lithuanian.

                  Comment


                    Parašė yeah#7 Rodyti pranešimą
                    Na, nemažai tenka naudotis viešuoju transportu. Taip, įlipimas tik per priekines duris dar naudojamas ir, manyčiau, ganėtinai pasiteisino Klaipėdoje. Bent pačiam neiškyla jokių bėdų, tiek ir piko, ir ne piko metu. Ir "zuikių" iš dalies turėjo sumažėti, nors žinoma vis tiek atsiranda tokių, kurie betkokiais atvejais bando išvengti kelių litų išmetimo.
                    Puikiai matyti tavo požiūris į viešąjį transportą.
                    1. Dar naudojamas, reiškiasi, kad manai, jog to kažkada bus atsisakyta. "Tebe" būtų reiškęs, kad tavo nuomonė neutralesnė, o "dar" suteikia negatyvumą iš tavo pusės. Vadinasi, ši idėja tau nėra labai pozityviai atrodanti.
                    2. Manyčiau, ganėtinai pasiteisino Klaipėdoje - ką tik prieštaravai, o dabar jau labai nedrąsiai sakai, kad galbūt pasiteisino.
                    3. "zuikių" iš dalies turėjo sumažėti - jų sumažėjo dvigubai ar dar daugiau. Apie tai rašė spaudoje. Bet tau vis tiek atrodo, kad ši sistema nėra labai gera.
                    Štai ir kulminacija, štai kokia tavo nuomonė apie viešąjį transportą - pinigų išmetimas - "kelių litų išmetimo".
                    Parašė EziukasSuKedais Rodyti pranešimą
                    Kolegos, o kaip ten su įlipimu per priekines duris? Ar šis dalykas vis dar propaguojamas? Ar pasiteisino? Prašau, papasakokit daugiau, kas naudojasi - įdomu būtų bloge temą pavystyti, kiek tai Vilniuje pasiteisintų...
                    Vilniuje tai pasiteisintų maršrutuose, kurie važiuoja į miesto pakraščius ir maršrutuose, kur keleivių srautai yra maži.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Puikiai matyti tavo požiūris į viešąjį transportą.
                      1. Dar naudojamas, reiškiasi, kad manai, jog to kažkada bus atsisakyta. "Tebe" būtų reiškęs, kad tavo nuomonė neutralesnė, o "dar" suteikia negatyvumą iš tavo pusės. Vadinasi, ši idėja tau nėra labai pozityviai atrodanti.
                      2. Manyčiau, ganėtinai pasiteisino Klaipėdoje - ką tik prieštaravai, o dabar jau labai nedrąsiai sakai, kad galbūt pasiteisino.
                      3. "zuikių" iš dalies turėjo sumažėti - jų sumažėjo dvigubai ar dar daugiau. Apie tai rašė spaudoje. Bet tau vis tiek atrodo, kad ši sistema nėra labai gera.
                      Štai ir kulminacija, štai kokia tavo nuomonė apie viešąjį transportą - pinigų išmetimas - "kelių litų išmetimo".Vilniuje tai pasiteisintų maršrutuose, kurie važiuoja į miesto pakraščius ir maršrutuose, kur keleivių srautai yra maži.
                      Zmogus parase nuomone ir tiek. Nekenciu zmoniu, kurie ima analizuoti kitus ir mano, jog pazista zmogu geriau nei jis pats save pazinotu. ( sorry, kad ne i tema )

                      Comment


                        Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                        Zmogus parase nuomone ir tiek. Nekenciu zmoniu, kurie ima analizuoti kitus ir mano, jog pazista zmogu geriau nei jis pats save pazinotu. ( sorry, kad ne i tema )
                        Mane labiau domina ne konkrečiai to žmogaus asmenybė, bet jo, kaip keleivio, mąstymas. Įdomu, kodėl jo tokia nuomonė apie Klaipėdos VT. Kabinėjuosi, norėdamas gražiai išprovokuoti švelnų ginčą, kurio metu galbūt sužinočiau ką nors nauja apie Klaipėdos VT. Bandau užmegzti diskusiją. Tai nepriimk asmeniškai - mums čia advokatų nereikia
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Mane labiau domina ne konkrečiai to žmogaus asmenybė, bet jo, kaip keleivio, mąstymas. Įdomu, kodėl jo tokia nuomonė apie Klaipėdos VT. Kabinėjuosi, norėdamas gražiai išprovokuoti švelnų ginčą, kurio metu galbūt sužinočiau ką nors nauja apie Klaipėdos VT. Bandau užmegzti diskusiją. Tai nepriimk asmeniškai - mums čia advokatų nereikia
                          Amiko, tiesą sanakt šį kartą perdėjai. Dar niekada nemačiau tokio priekabaus žmogaus kaip tu, kuris "išsi****nėja" iš kiekvieno žodžio. Truputį raminkis, jei neturi ką veikti, eik pasivaikščioti, gal galva atvės, nes nujaučiu perkaitimą.
                          دائما الليتوانيه

                          Comment


                            Amiko, ne nu tu asilas. Ir šitą sakinį nepamiršk išanalizuoti. Aš rašau savo nuomonę kaip ir prašė Ežiukas, man visiškai nusispjaut ant statistikos.
                            Proud to be lithuanian.

                            Comment


                              Tema skirta kalbėti ne apie mane, bet apie Klaipėdos VT. Dėl ko išanalizavau tą komentarą, jau parašiau - man įdomi to žmogaus nuomonė apie Klaipėdos VT ir įdomus keleivio nusiteikimas. Bet jis pasiuntė, taigi, matau, gerais darbais neprisidės prie VT tobulinimo, nes šiuo metu prisidedu prie VT gerinimo, analizuoju keleivių poreikius ir norus. Jei mane ne taip supratote (net po to, kai paaiškinau), tai čia jūsų problema - pernelyg susireikšminat ir priimat asmeniškai. Gaila, kad į mane žiūrit kaip į etatinį provokuotoją iš piktųjų kėslų
                              Grįžtame prie Klaipėdos VT. Ir man vis dar įdomi to žmogaus, kuris mane pavadino asilu, nuomonė, kodėl jis yra taip nusiteikęs Klaipėdos VT atžvilgiu. Domina konkretūs dalykai, o ne kiemo peštynės.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Kokius noriu tokius žodžius ir naudoju, tačiau, bei, dar, tai yra mano pasirinkimas ir tu į mano pasąmonę neįlysi ir nesuprasi ką aš galvoju, tad geriau net nebandyk vertint, nes žinok, jau tikriausiai nevieną už*iso tas tavo "afigeniausios" nuomonės kišimas kas antroj temoj. Tu esi kaunietis, aš - klaipėdietis ir tai jau daug ką pasako. Toks kaip aš negaliu prisidėti prie to tavo vadinamojo "VT tobulinimo", nes aš esu tik paprastas miestietis. Man VT buvo gerai ir prieš 3 metus yra ir dabar, manau, bus ir po n metų. Prie kiekvieno mūsų derintis neįmanoma, o mes derintis prie VT galime. Sąlygas nustatome ne mes.
                                Proud to be lithuanian.

                                Comment


                                  Klysti, sakydamas, kad sąlygas nenustatome mes (keleiviai).
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Mes galime tik skųstis, bet sąlygų nenustatome ir dažnai į keleivių norus niekas neatsižvelgia. Pavyzdžiui, tau ir keliems tavo draugams nepatiks toks laipinimo būdas, šiuo atveju tik per priekines duris, duodu 98 %, kad niekas dėl kelių žmonių nekeis sistemos. Žinoma, jeigu bus visuotinis pasipiktinimas, tada GAL ir keistų ką nors.
                                    Proud to be lithuanian.

                                    Comment


                                      Įlipimas per priekines duris pasiteisino, tačiau daugelis vyresnio amžiaus piliečių ir asmenų, kuriems mąstymas sukelia galvos skausmą iki šiol bamba, kad reikia laukti prie priekinių durų ir grūstis per sausakimšą autobusą.
                                      Vienintelė problema yra su priemiesčio tipo autobusais, kurie nuo seniausių laikų važinėja mieste. Jų sėdynių eilių išdėstymas (vienoje pusėje 2 sėdynės, kitoje taip pat 2) įlipimui per priekį sukelia daug problemų.

                                      Elektroninis bilietas Klaipėdoje- lapkritį.



                                      Ar Klaipėda bus pirmasis miestas, kur pradės pilnai funkcionuoti E-bilietas ?

                                      Comment


                                        Vienintelė problema, dėl kurios nauja įlipimo tvarka kai kurių klaipėdiečiu netenkina, tai kamščių susidarymas autobuso priekyje. Bet visi keleiviai turi suprasti, kad tik jie patys ir sudaro tuos kamščius, nes nenori mandagiai paeiti pora metrų į autobuso galą ar vidurį.

                                        Comment


                                          Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                                          Elektroninis bilietas Klaipėdoje- lapkritį.
                                          Atvaizdas
                                          Keista, kad straipsnis apie Klaipėdos VT, o nuotrauka — Kauno troleibuso
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X